28 Martie 2024, 21:03:07

Autor Subiect: Cel mai prost tip de troleibuz de la ITB/RATB  (Citit de 6194 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

25 Februarie 2012, 00:26:38

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Care este cel mai slab/prost tip de troleu din istoria ITB/RATB in viziunea dumneavoastra.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
Advertisement

25 Februarie 2012, 18:49:12
Răspuns #1

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Rocar 512E. Motiv: nefiabile, lipsa de piese, copie nereusita a designului De Simon.

memorat
25 Februarie 2012, 22:26:03
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Rocar 512E. Motiv: nefiabile, lipsa de piese, copie nereusita a designului De Simon.
Lipsa de piese a fost principalele dezavantaje la troleibuzele produse in serie mica.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Februarie 2012, 18:11:51
Răspuns #3

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Din auzite inclin sa cred ca acest tip de troleibuz a fost cel mai slab model al ITB/RATB Troleul rusesc MTB 82 D  vezi imagini aici http://photo.tramvaj.ru/trolz1.htm .Iar din cel vazut de mine clasicul troleu romanesc din ani 90 estetica frumusica,tehnica ffff slaba.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
26 Februarie 2012, 20:57:59
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Din auzite inclin sa cred ca acest tip de troleibuz a fost cel mai slab model al ITB/RATB Troleul rusesc MTB 82 D  vezi imagini aici http://photo.tramvaj.ru/trolz1.htm .Iar din cel vazut de mine clasicul troleu romanesc din ani 90 estetica frumusica,tehnica ffff slaba.
foto transira si google.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Februarie 2012, 20:35:50
Răspuns #5

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Off topic stii cumva Iasmine unde a fost facuta prima poza cumva la Chisinau?
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
28 Februarie 2012, 22:23:50
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Off topic stii cumva Iasmine unde a fost facuta prima poza cumva la Chisinau?
Este adevarat. Prima poza este captata in capitala REPUBLICII MOLDOVE, locatia fiind necunoscuta.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Martie 2012, 16:32:38
Răspuns #7

makoto

  • mikitXD
  • Mesaje postate: 49
  • Gen: Bărbat
    • Outstanding Сasual Dating True Females
Din punctul meu de vedere cele mai oribile troleibuze pe care le-am vazut sunt de departe aceste Irisbus Citelis. Nu ma pricep pe partea tehnica asa ca acolo nu am ce zice. Insa ca si design interior si confort sunt niste conserve ordinare, mai ales scaunele de pe care ai impresia ca vei cade. Ultimele 2 scaune au fost puse in bataie de joc. La polul opus Ikarus-urile sunt pur si simplu geniale. Este exact genul de troleibuz/autobuz care s-ar potrivi capitalei noastre. Confortul termic este alt lucru defectuos la Citelis (si nu are legatura cu lipsa AC-ului).
memorat
19 Martie 2013, 12:29:08
Răspuns #8

Adrian RATB

  • Vizitator
Cele mai proaste troleibuze au fost cele de tip Rocar E312/312E, fiind doar doua in dotarea RATB: #7447 si #7448. Erau troleibuze scumpe la vedere, cu multe probleme tehnice, care soferii se fereau de ele.
Nu prea erau scoase la traseu aceste troleibuze, decat daca aveau o "gaura" foarte mare si n-aveau cu ce sa o acopere.
Din ce vad, aceste troleibuze nu asigura prea mult confort soferiilor, care, dupa cum am spus, le evita.
La inceput, au circulat u numerele 001 si 002.
Totusi, despre 7447 era mai special in felul lui, avand un echipament electric asemanator cu cel de Saurer, avand si chopper dintotdeauna.

La fabricatie, a iesit intr-o schema de culori originala:

Foto: tramclub

memorat
Advertisement