28 Martie 2024, 10:07:15

Autor Subiect: Reabilitarea Strazii Liviu Rebreanu (+ modernizarea liniei de tramvai)  (Citit de 68833 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

02 Aprilie 2013, 22:52:28
Răspuns #20

Adrian RATB

  • Vizitator
Ca tot vorbim de Liviu Rebreanu am inteles ca in perioada imediat urmatoare(depinde si de vreme acum) incepe sa se aseze covorul de iarba.Am inteles ca a fost si atacata zona de la Barajul Dunarii. 2 benzi pe sens si linia de tramvai pe mijloc !!! Abia astept maine noutatile de la voi sa vedem cum e treaba...in ce situatie ne aflam !!!
Covorul respectiv sunt doar niste bani pierduti, ca si-asa respectivul 'pres' se duce cu timpul...
memorat
03 Aprilie 2013, 15:21:33
Răspuns #21

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Hai ca vad ca v-a speriat vremea. Am iesit sa investighez acest "fenomen".
In opinia mea stric subiectiva, reabilitarea strazii Liviu Rebreanu impreuna cu modernizarea caii de rulare a tramvaielor ar trebui sa inceapa de la intersectia Bulevardului Camil Ressu cu Strada Liviu Rebreanu si sa se incheie la intersectia Bulevardului 1 Decembrie 1918 cu Strada Liviu Rebreanu. In momentul de fata observ ca reabilitarea se face doar pana la intersectia Strazii Liviu Rebreanu cu Bulevardul Nicolae Grigorescu (Statia de metrou Titan). Ma intreb daca se va continua..
Mai departe atasez imaginile realizate astazi (scuzati calitatea sunt realizate cu telefonul, nu m-am indurat sa iau aparatul foto)
Fotografia 1: Zona in care trebuia sa se termine aceasta lucrare. Nici urma de reabilitare.
Fotografia 2: Capatul Barajul Dunarii.
Fotografia 3: Statia Barajul Sadului.
Fotografia 4: Zona statiei de metrou Titan. Ei bine, de aici se schimba lucrurile. De aici pana la Ramnicu Sarat este montata toata sina.
Fotografia 5,6: De la intersectia cu Campia Libertatii inspre Titan si spre Ramnicu Sarat.
Fotografia 7: Se observa ca se lucreaza la calea de rulare a tramvaiului, iar soseaua este decopertata de asfalt.
Fotografia 8: Intersectia cu Bulevardul Camil Ressu.
Bonus: Fostul magazin Titan, acum redenumit "galeriile Titan".
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
03 Aprilie 2013, 15:31:21
Răspuns #22

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Felicitari Tibi pentru poze ...La cat mai multe ...

Urmeaza sa fie atacata si zona Barajul Dunarii ,acolo soseaua urmeaza sa fie largita la cate 2 benzi pe sens plus linia de tramvai.Se vorbea la un moment dat ca virgula capatul de la Barajul Dunarii si acolo se dorea a se face o parcare Green Track(daca zic bine) iar liniile care intorc acolo sa fie mutate la Faur.
La vara se vorbeste ca lucrarea va fi gata dar ma indoiesc ca se va intampla asa ceva...mai sunt multe de facut !!!
memorat
03 Aprilie 2013, 15:39:49
Răspuns #23

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Felicitari Tibi pentru poze ...La cat mai multe ...

Urmeaza sa fie atacata si zona Barajul Dunarii ,acolo soseaua urmeaza sa fie largita la cate 2 benzi pe sens plus linia de tramvai.Se vorbea la un moment dat ca virgula capatul de la Barajul Dunarii si acolo se dorea a se face o parcare Green Track(daca zic bine) iar liniile care intorc acolo sa fie mutate la Faur.
La vara se vorbeste ca lucrarea va fi gata dar ma indoiesc ca se va intampla asa ceva...mai sunt multe de facut !!!
Poate lucrarea actuala, desi ma indoiesc si de asta..
Linia 330 care intorcea acolo, deja a fost mutata la Faur, deoarece nu mai circula nimic intre Barajul Dunarii si Faur.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
14 Aprilie 2013, 22:28:53
Răspuns #24

Adrian RATB

  • Vizitator
Un mic "peisaj"...am prea batea soarele: >:(
memorat
23 Aprilie 2013, 22:15:35
Răspuns #25

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Am inteles ca restul ramas din Bd-ul Liviu Rebreanu si anume de la Bd.Nicolae Grigorescu-Bd. 1 Decembrie 1918 NU a fost contractat.Din surse mi s-a spus ca nu se stie daca vor incepe anul asta lucrarile la celelalat tronson.Deci "PA" tramvaie pentru 2-3 ani tramvaie si aici...
memorat
24 Aprilie 2013, 14:39:00
Răspuns #26

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Când se vor încheia lucrările la Bd. Liviu Rebreanu

Lucrarile la bulevardul Liviu Rebreanu vor fi gata in circa doua luni si jumatate, a declarat pentru HotNews.ro Ion Dedu, seful Directie de Infrastructura din Primaria Capitalei.
In prezent, lucrarea este finalizata in proportie de 60%, iar pe teren lucreaza zeci de utilaje si muncitori.

 Lucrările de reabilitare au început din mai 2011, când a fost scoasă linia de tramvai, creându-se un crater adânc pe mijlocul bulevardului.

Termenul oficial pentru terminarea lucrarii este noiembrie 2013. Modernizarea bulevardului costa 17 milioane de euro, contractul pentru realizarea lucrarilor fiind atribuit asocierii Euro Construct - PACO. In bugetul pe anul 2013, s-au prevazut pentru aceasta lucrare 25 milioane lei. In martie, municipalitatea a platit deja 7,6 milioane lei pentru continuarea lucrarilor.

Lucrările sunt împărțite în două tronsoane: Între Bd. Camil Ressu și Bd. Nicolae Grigorescu (1,7 km) și între Bd. Nicolae Grigorescu și 1 Decembrie (1 km).

Șina tramvaiului va fi de tip "green track", suprafața dintre șine fiind acoperită cu pavele pe care va crește gazon. Șina va fi separată de traficul auto și transformată în spațiu verde, mai puțin în stații și în intersecții, unde linia de tramvai va fi înglobată în asfalt. Șinele de tramvai de pe Bulevardul Liviu Rebreanu nu mai fuseseră modernizate din anul 1970, când a fost pusă în funcțiune, iar ultima reparație capitală a avut loc în anul 1985.

Pentru această lucrare au fost deviate mai multe mijloace de transport în comun: traseul liniei de tramvai 19 a fost suspendat, iar traseul liniei 23 a fost deviat, în timp ce traseul unui alt autobuz, 330, a fost deviat din zona unde circula în mod normal pentru a acoperi lipsa tramvaiului de pe Liviu Rebreanu. De menționat aici că după devierea traseului 330, numărul de autobuze de pe Șoseaua Iancului este acum insuficient pentru a prelua numărul de călători la orele de vârf.

Pentru al doilea tronson din Bulevardul Liviu Rebreanu, între dintre Bd. Nicolae Grigorescu și Bd. 1 Decembrie cu o lungime totală de 1km, au fost demarate procedurile pentru obținerea autorizațiilor necesare. Începerea lucrărilor va fi însă condiționată de bugetul alocat și de efectuarea exproprierilor necesare pentru lărgirea bulevardului între Barajul Dunării și Bd. 1 Decembrie.

Proiectul de investitie cuprinde reabilitarea stradală, a liniei de tramvai și a trotuarelor și reamenajarea spațiilor verzi pe întreg Bulevardul Liviu Rebreanu.


http://www.b365.ro/cand-se-vor-incheia-lucrarile-la-bd-liviu-rebreanu_189759.html


Cum d-zeu termina astia in doua luni jumate ambele tronsoane ale bulevarului Liviu Rebreanu,sunt de facut exproprieri,etc?Vise...vise
memorat
25 Aprilie 2013, 14:39:34
Răspuns #27

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
FOTO Cum decurg lucrările la cea mai nouă linie de tramvai cu spațiu verde din București
   

Lucrările de reabilitare a Bulevardului Liviu Rebreanu din Sectorul 3 au reînceput odată cu venirea primăverii, după ce au stat blocate timp de patru luni pe perioada iernii. Aici se va amenaja È™i cea mai nouă È™ină de tramvai de tip green-track din BucureÈ™ti. 
Bulevardul Liviu Rebreanu este în lucru încă din 2011, șantierul provocând mari bătăi de cap șoferilor care trec prin zonă. Strada a rămas decopertată pe perioada iernii, după ce constructorul a descoperit defecțiuni grave la stratul de bază existent care necesitau ample lucrări în plus. În acest timp, gropile s-au înmulțit, iar șoferii s-au plâns că nu mai pot circula pe șosea pentru că își distrug mașinile.

Despre starea lucrărilor în timpul iernii B365.ro a scris la sfârșitul anului trecut.

Lucrările au început însă odată cu venirea primăverii, din luna martie și au cuprins și trotuarele străzii, care vor fi reabilitate. Au fost schimbate deja bordurie pe o parte a drumului, pe anumite segmente trotuarele au fost decopertate și în curând va începe și reasfaltarea lor.

Muncitorii au reînceput să lucreze și la infrastructura pentru tramvai pe segmentul dintre Bd. Camil Resu și Bd. Nicolae Grigorescu. Șina tramvaiului va fi de tip "green track", suprafața dintre șine fiind acoperită cu pavele pe care va crește gazon. Șina va fi separată de traficul auto și transformată în spațiu verde, mai puțin în stații și în intersecții, unde linia de tramvai va fi înglobată în asfalt.

Constructorul desemnat pentru efectuarea lucrărilor este asocierea Euro Construct - PACO, iar valoarea contractului se ridică la circa 17 milioane de euro. Anul acesta, Primăria Municipiului București a alocat în proiectul de buget 25 de milioane lei (5,7 mil. euro) pentru lucrările la Bd. Liviu Rebreanu.

Lucrările sunt împărțite în două tronsoane: Între Bd. Camil Ressu și Bd. Nicolae Grigorescu (1,7 km) și între Bd. Nicolae Grigorescu și 1 Decembrie (1 km) și vizează atât reabilitarea carosabilului cât și a trotuarelor. Pentru al doiea tronson lucrările mai au de așteptat, în funcție de finanțarea disponibilă, prioritate având segmentul deja început de doi ani.

Primarul General Sorin Oprescu a anunțat că primul segment al lucrării va fi finalizat în luna noiembrie a acestui an, lucrările fiind finalizate în proporție de 60%. Anunțul a fost făcut vineri, pe 12 aprilie, când edilul-șef a prezentat Starea Bucureștiului, o prezentare a tuturor lucrărilor majore din Capitală.

Șinele de tramvai de pe Bulevardul Liviu Rebreanu nu mai fuseseră modernizate din anul 1970, când a fost pusă în funcțiune, iar ultima reparație capitală a avut loc în anul 1985. Pentru această lucrare au fost deviate mai multe mijloace de transport în comun: traseul liniei de tramvai 19 a fost suspendat, iar traseul liniei 23 a fost deviat, în timp ce traseul unui alt autobuz, 330, a fost deviat din zona unde circula în mod normal pentru a acoperi lipsa tramvaiului de pe Liviu Rebreanu.

O lucrare asemănătoare de reabilitare a sistemului rutier și liniei de tramvai va avea loc în Sectorul 2, pe Șoseaua Iancului și pe Șoseaua Pantelimon. Lucrările au fost aprobate de Consiliul General al Municipiului Bucureşti încă din 2007. Anul acesta Primăria a alocat 35 de milioane de lei pentru Șos. Pantelimon și 11 milioane de lei pentru Șoseaua Iancului, iar termenul de finalizare a lucrării este estimat în trimestrul IV al anului 2015.


http://www.b365.ro/foto-cum-decurg-lucrarile-la-cea-mai-noua-linie-de-tramvai-cu-spa-iu-verde-din-bucure-ti_189596.html
memorat
24 Mai 2013, 14:35:24
Răspuns #28

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Zilele astea am vazut ca se lucra la linia de tramvai in intersectia Bd-ul Camil Ressu cu Liviu Rebreanu,ceea ce inseamna ca in curand vor ataca intersectia pentru a se monta noile macaze.Ramane de vazut daca vor ataca tot Bd-ul Camill Ressu sau se vor monta doar macazele...
memorat
11 Iulie 2013, 13:50:57
Răspuns #29

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Stie sa-mi spuna cineva in mod cert daca oprirea circulatiei tramvaielor 23 si 27 duce la modernizarea intregului Bd-Camil Ressu si anume pana la Fizicienilor( din surse proprii avute) sau doar inlocuirea macazului din zona Camil Ressu-Liviu Rebreanu a dus la devierea temporara a celor 2 linii,cum mi-au spus altii?!

P.S : Zilele astea ma duc pe traseu si daca ajung in zona desigur voi face si poze...(pana atunci as fi recunoscator daca mi-ar spune cineva, cum ar sta treaba "pe bune"...
memorat
15 Iulie 2013, 15:04:28
Răspuns #30

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Incepând cu data de 10.07.2013, tramvaiele de pe Bd. Camil Ressu vor fi înlocuite cu autobuze

 

În vederea continuării lucrărilor de modernizare a căii de rulare pentru tramvaie din intersecţia Str. Liviu Rebreanu - Bd. Camil Ressu, începând cu data de 10.07.2013, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va reorganiza circulaţia mijloacelor de transport din zonă, astfel:

      Linia de tramvaie 23 va funcÅ£iona pe traseul actual între terminalul ZeÅ£ari ÅŸi intersecÅ£ia Calea DudeÅŸti-Åžos. Mihai Bravu, cu întoarcere pe Åžos. Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, Bd. MărăşeÅŸti ÅŸi Str. 11 Iunie, intrând apoi pe traseul actual.

      Linia de tramvaie 27 va funcÅ£iona pe Bd. Theodor Pallady, între terminalele Complex RATB Titan ÅŸi PiaÅ£a Titan.

      Pentru asigurarea capacităţii de transport în zona afectată, RATB va înfiinÅ£a o linie navetă cu indicativul 627. Autobuzele vor circula între PiaÅ£a Titan ÅŸi PoÅŸta Vitan, pe următorul traseu: Bd. Camil Ressu, Calea DudeÅŸti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian ÅŸi Bd. Unirii, cu întoarcere pe Str. Lucian Blaga, Calea DudeÅŸti ÅŸi Bd. Camil Ressu.

     Abonamentele eliberate pe liniile de tramvaie 23 ÅŸi 27 vor fi valabile ÅŸi pe linia de autobuze 627.


http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=298


Circula voci,cum ca circulatia tramvaielor pe acest bulevard va fi inchisa cel putin 1 an...
memorat
16 Iulie 2013, 08:09:19
Răspuns #31

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Din informatiile care le detin totul va reveni la normal in 10 zile.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Iulie 2013, 08:36:07
Răspuns #32

Adrian RATB

  • Vizitator
Din informatiile care le detin totul va reveni la normal in 10 zile.
Inseamna ca si lucrariile de pe Liviu Rebreanu se finalizeaza. :P :-*
memorat
16 Iulie 2013, 15:45:26
Răspuns #33

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Din informatiile care le detin totul va reveni la normal in 10 zile.

Inseamna ca si lucrariile de pe Liviu Rebreanu se finalizeaza. :P :-*

Liviu Rebreanu nu are cum sa fie finalizat,urmeaza lotul 2 ...din toamna si mai este treaba...

P.S Cum termina lucrarea toate de pe Bd-ul Camil Ressu in 10 zile ?
memorat
17 Iulie 2013, 16:43:12
Răspuns #34

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Liviu Rebreanu nu are cum sa fie finalizat,urmeaza lotul 2 ...din toamna si mai este treaba...

P.S Cum termina lucrarea toate de pe Bd-ul Camil Ressu in 10 zile ?
NU.

Este vorba doar despre intersectia + macaz dintre Liviu Rebreanu si Rimicu Sarat. (foto 11 Iulie 2013)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Iulie 2013, 19:33:31
Răspuns #35

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
NU.

Este vorba doar despre intersectia + macaz dintre Liviu Rebreanu si Rimicu Sarat. (foto 11 Iulie 2013)

Nasol asa...atunci unde era graba mare de a inlocui acel macaz? Ca oricum tramvaie pe liviu rebreanu nu putem vedea prea curand...plus ca aiurea ca nu modernizeaza o statie de tramvai...ca atat mai era de modernizat din Camil Ressu...
memorat
19 Iulie 2013, 17:55:35
Răspuns #36

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
memorat
22 Iulie 2013, 14:16:05
Răspuns #37

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Din informatiile care le detin totul va reveni la normal in 10 zile.

Parca erau 10 zile !?! Stie cineva in ce stadiu mai este lucrarea?
memorat
22 Iulie 2013, 23:31:40
Răspuns #38

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Parca erau 10 zile !?! Stie cineva in ce stadiu mai este lucrarea?
Momentant se realizeaza fundatia refugiului.
Din intreg refugiul era gata doar 15%, jenaaaant!
In rest, nimic.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
22 Iulie 2013, 23:50:41
Răspuns #39

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Momentant se realizeaza fundatia refugiului.
Din intreg refugiul era gata doar 15%, jenaaaant!
In rest, nimic.
Se modernizeaza si refugiul?! :P
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat