28 Martie 2024, 17:43:28

Autor Subiect: Magistala 6 de metrou Otopeni – Gara de Nord  (Citit de 8789 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

16 Decembrie 2011, 02:24:14

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Metroul de Otopeni prinde contur: 10 stații, 14 km, 150.000 pasageri/zi VIDEO

Metrorex S.A. a semnat, joi, contractul de consultanţă pentru pregătirea, proiectarea şi supervizarea lucrărilor pentru Magistala 6 de metrou Otopeni – Gara de Nord.
Implementarea proiectului încheiată cu punerea în funcţiune la capacitate normală a noii linii de metrou va aduce beneficii pentru întregul teritoriu al oraşelor Bucureşti şi Otopeni, susţin autorităţile. Magistrala va lega practic cele două aeroporturi internaţionale Băneasa şi Otopeni de gările Băneasa şi Gara de Nord, lucru ce va avea o influenţă şi asupra localităţilor deservite de coridorul DN1.

Calculele iniţiale arată că aproximativ 150.000 de persoane vor utiliza zilnic viitoarea linie iar alte 100.000 de persoane vor beneficia indirect datorită descongestionării traficului de suprafaţa din zona de Nord a Capitalei. „Este vorba despre un traseu integral subteran între Bucureşti şi Otopeni, printr-o ramificaţie din Linia 4 Gara de Nord – Lac Straulesti în zona de Nord a staţiei 1 Mai”, a declarat pentru B365.ro directorul Metrorex S.A. Gheorghe Udriște. Astfel se va putea circula, direct, fară transbordare până la Gara de Nord călătorii având astfel acces direct la Magristrala 1. Pe acest viitorul segment infrastructura va permite transportul a 50.000 de călători/oră/sens la o frecvență de 90 de secunde.

Caracteristici tehnice:

- Cale de rulare fir dublu: 14 km

- Stații: 10-14

- Capacitate maximă posibilă de transport 50.000 călători/ (oră și sens)

- Număr de trenuri: 10 (1tren=6vagoane)

- Durata de realizare a investiţiei: 7 ani
InvestiÅ£ia va fi realizată dintr-un credit garantat de stat, în suma de 320 de milioane de euro, acordat de Guvernul Japoniei prin AgenÅ£ia Guvernamentală Japoneza ÅŸi din contribuÅ£ii locale ale Guvernului României prin bugetul Ministerului Transporturilor. Contractul de consultanță, încredinÈ›at  Ã®n urma unei licitaÈ›ii internaÈ›ionate unui consorÈ›iu format din PADECO Japonia, Oriental Consultants Ltd Japonia È™i S.C. Metroul S.A., costă 60 milioane de euro È™i îşi va produce primele efecte în următoarele două luni. ConsultanÈ›ii vor realiza într-o primă etapă o revizuire a Studiului de Fezabilitate pentru acest tronson întocmit de Primăria Capitalei în 2008 ÅŸi preluat ulterior de Minister. Datele incluse în document vor fi calibrate astfel încât costurile vor fi reduse prin revizuirea rutei ÅŸi a numărului de staÅ£ii. ÃŽn 2012 câştigătorul contractului va alabora proiectul tehnic preliminar ÅŸi caietele de sarcini pentru lansarea licitaÅ£iei de adjudecare a lucrărilor de structură a staÅ£ii ÅŸi tunelelor de metrou.

Pe lângă beneficiile ulterioare transpuse în fluidizarea traficului, proiectul va genere pe perioada de execuţie peste 2.000 de locuri de muncă şi alte 523 pe perioada de exploatare.

http://b365.realitatea.net/news/magistrala-6-de-metrou-prinde-contur-10-statii-14-km-de-cale-de-rulare-si-150-000-de-calatori-pe-zi/
memorat
Advertisement

16 Decembrie 2011, 11:17:20
Răspuns #1

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
   Magistala 6 de metrou Otopeni – Gara de Nord ???????
Cu respect si admiratie.
memorat
16 Decembrie 2011, 13:49:59
Răspuns #2

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
   Magistala 6 de metrou Otopeni – Gara de Nord ???????

Va dati seama ce va fi in bucurestiul asta daca vor incepe toate aceste magistrale?Deja ceea de la Razoare se vede ca a transformat bucurstiul in haos,vin altele din spate!
memorat
17 Decembrie 2011, 01:21:52
Răspuns #3

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Scuze,stiu ca exista moderatori Magistrala nu Magistala.Imi cer scuze nu vreau sa fiu lupul moralist.O noapte linistita.
Cu respect si admiratie.
memorat
17 Decembrie 2011, 12:27:57
Răspuns #4

Shinkasen

  • Mesaje postate: 45
   Magistrala 6 de metrou Otopeni – Gara de Nord ???????

probabil s-a ales ruta aceasta fiind ca multi straini dar si romani plecati in afara, merg in Gara de Nord, de unde pleaca in tara, asta le-ar mai taia din elan la saraciile de taximetristi hoti care pacalesc pe fata clienti naivi
"Acolo unde toti gandesc la fel, nimeni nu gandeste prea mult."
"Cea mai mare glorie nu o dobandesti atunci cand nu esti doborat niciodata, ci atunci cand te ridici dupa fiecare cazatura."
memorat
01 Aprilie 2012, 14:57:36
Răspuns #5

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
In 2013, încep lucrările la magistrala de metrou către aeroportul Otopeni

 Contractul pentru realizarea tronsonului de metrou care va face legătura între Capitală ÅŸi Aeroportul InternaÅ£ional Henri Coandă ar putea fi semnat în luna februarie a anului 2013, a declarat Ministrul Transporturilor, Alexandru Nazare.
“Până în noiembrie va fi definitivat proiectul tehnic preliminar şi caietul de sarcini. Licitaţia va fi lansată în noiembrie. Asta înseamnă că o să avem un contract semnat undeva în februarie anul viitor”, a declarat ministrul Transporturilor.

Astfel, lucrările la magistrala de metrou care va lega Bucureştiul de Aeroportul Internaţional Henri Coandă – Otopeni vor începe în prima parte a anului 2013, urmând să se apropie de finalizare în 2017 sau 2018, potrivit capital.ro

Consorţiul japonez Padeco – Oriental Consultants şi Metroul SA din România realizează pregătirea, proiectarea şi supervizarea lucrărilor aferente acestui proiect.

Contractul în valoare de 66,6 milioane euro este finanţat printr-un credit al Băncii Internaţionale de Cooperare a Japoniei (JICA) şi prin contribuţii de la bugetul de stat.

Valoarea totală a investiţiei va fi de circa 800 milioane euro, iar magistrala va avea o lungime de 14 km, staţiile probabile fiind Pajura, Expoziţiei, Parc Herăstrău (terminal linia de tramvai 41), Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Băneasa Nord, Privighetorilor, Otopeni Sud, Otopeni Centru şi Aeroport Henri Coandă.

Reprezentanţii Metrorex au precizat că magistrala va avea o legătură directă cu magistrala Gara de Nord – Parc Bazilescu prin staţia Pajura, iar lucrările se vor derula în totalitate în subteran.


http://b365.realitatea.net/news/in-2013-incep-lucrarile-la-magistrala-de-metrou-catre-aeroportul-otopeni/
memorat
07 Mai 2012, 22:04:27
Răspuns #6

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Metroul de Otopeni se face cu peste un miliard de euro

Metrorex a lansat un anunț de intenție referitor la construirea magistralei M6 de metrou, care ar urma să lege 1 Mai de Aeroportul Henri Coandă din Otopeni.
Conform anunțului publicat pe site-ul guvernamental de licitații, este vorba de 16 kilometri de metrou pe fir dublu, mai exact de 14 stații. Pentru suma de 1.050.000.000 euro, plus TVA, Metrorex vrea să contracteze lucrari de structura statii, galerii, tunele, accese.

Lucrările vor fi finanțate din credit extern (garantat de stat) si alocatie de la bugetul de stat. Procedurile de adjudecare vor începe în luna septembrie al acestui an, iar durata lucrărilor va fi de 60 de luni. O parte din costurile de execuție a lucrărilor pe magistrala 6 de metrou vor fi asigurate din creditul de aproximativ 320 milioane euro pe care Guvernul României l-a luat în urmă cu un an de la Banca Japoneză pentru Cooperare Internațională (JICA). Autoritățile vor trebui să găsească însă și alte surse de finanțare întrucât costurile totale ale proiectului sunt estimate la un miliard de euro.

Dacă magistrala M6 se înscria în prioritățile de guvernare ale guvernului Ungureanu, noul guvern Ponta nu o are înscrisă între priorități. Guvernul Ponta are drept priorități, în domeniul transportului cu metroul, “realizarea demersurilor de pregătire şi lansare a licitaţiei pentru execuţia Liniei 7 de metrou: Şos. Alexandriei – Rahova – Piaţa Unirii – Moşilor – Obor – Colentina –Voluntari si a realizarii Liniei 4 de metrou: Laminorului – Gara Progresul, tronson Gara de Nord – Gara Progresul”.

În luna decembrie, Metrorex a semnat contractul pentru e consultanta pentru pregatirea, proiectarea si supervizarea lucrarilor aferente proiectului „Legatura retelei de metrou cu Aeroportul International Henri Coanda Otopeni – Bucuresti”. In urma unei licitatii internationale, contractul a fost incredintat consortiului format din PADECO Japonia in Joint Venture cu Oriental Consultants Ltd Japonia si S.C. METROUL S.A. Romania, avand ca subcontractanti S.C. SENECA GROUP INTERNATIONAL S.R.L si SYSTRA FRANTA S.A. Consortiul va oferi S.C. METROREX S.A. servicii de consultanta (tehnica, economica, etc.), servicii de proiectare, asistenta tehnica si supervizare lucrari, inclusiv monitorizarea comportarii constructiilor, instalatiilor, echipamentelor si produselor pe perioada de garantie pentru implementarea cu succes a Proiectului, atat din punct de vedere a duratei si termenului de realizare, cat si a incadrarii in bugetul aprobat, in conditiile asigurarii standardelor de calitate. Valoarea contractului este de 6.965 milioane Yeni Japonezi – cca 66,60 M Euro, respectiv 287,81 milioane lei si este finantata printr-un credit JICA si prin contributii de la bugetul de stat.


http://b365.realitatea.net/news/metroul-de-otopeni-se-face-cu-peste-un-miliard-de-euro/
memorat
09 Mai 2012, 14:04:26
Răspuns #7

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Traseul Magistralei 6 de metrou: Tokio – Washington – Paris – Aeroport Otopeni

În termen de cinci ani, pentru a ajunge în zona comercială Băneasa, în Otopeni sau la Aeroportul Henri Coandă bucureştenii vor putea lua metroul şi evita astfel traficul din zona de nord a Capitalei.
Noua magistrală M6 va pornit din actuala M4 (care porneşte de la Gara de Nord 2 şi ajunge momentan la Parc Bazilescu) după staţia 1 Mai şi va avea o lungime de 14 km şi 12 staţii: Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroportul Băneasa, Tokio, Washington, Paris Otopeni Sud, Otopeni Centru, Otopeni Nord şi Aeroport Otopeni, scrie zf.ro.

Licitaţia proiectului de peste un miliard de euro va fi realizată în luna septembrie a acestui an, construcţia efectivă va demara de anul viitor, iar finalizarea lor este prevăzută pentru 2017-2018.

Lucrările vor fi finanțate din credit extern (garantat de stat) si alocatie de la bugetul de stat. Procedurile de adjudecare vor începe în luna septembrie al acestui an, iar durata lucrărilor va fi de 60 de luni. O parte din costurile de execuție a lucrărilor pe magistrala 6 de metrou vor fi asigurate din creditul de aproximativ 320 milioane euro pe care Guvernul României l-a luat în urmă cu un an de la Banca Japoneză pentru Cooperare Internațională (JICA). Autoritățile vor trebui să găsească însă și alte surse de finanțare întrucât costurile totale ale proiectului sunt estimate la un miliard de euro.


http://b365.realitatea.net/news/traseul-magistralei-6-de-metrou-tokio-washington-paris-aeroport-otopeni/
memorat
16 Mai 2012, 16:00:16
Răspuns #8

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cum arată harta metroului spre Aeroportul Henri Coandă Otopeni

Metrorex a realizat, în mare parte, planurile pentru noua magistrală de metrou M6, care va face legătura dintre centrul orașului și Aeroportul Internațional “Henri Coandă”. Linia va avea 12 stații ce vor fi denumite după marile orașe ale lumii.
Linia de metrou va pleca din stația 1 Mai de pe Magistrala 4, va avea o lungime de 14 km și 12 stații: Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokio (Băneasa Institut), Washington (Jandarmeriei), Paris (Padina), Otopeni Sud, Otopeni Centru, Otopeni Nord și Aeroportul Otopeni, scrie DailyBusiness.ro.

Traseul metroului a fost modificat față de planurile inițiale și s-au adăungat două noi stații pentru a acoperi zonele rezidențiale și parcul comercial Băneasa. ”S-a eficientizat proiectul, adică s-a făcut o analiză mai concreta și, de acord cu consultantul, am bătut în cuie cele 12 stații. Ele ating zonele importante locuite sau comerciale și traseul DN1 mai departe, pana la Otopeni”, a explicat Gheorghe Udriște, directorul general al Metrorex.

Potrivit planurilor autorităților, magistrala M6 va avea trenuri noi, care vor circula la intervale de 5 minute, iar designul stațiilor va fi unul ultramodern, futurist. Garniturile de metrou vor fi dotate cu display-uri care vor indica programul curselor aeriene și informații despre București atât în română cât și în alte limbi de circulație internațională.

Pentru a-i determina pe călători să folosească metroul, autoritățile vor să inițieze un parteneriat cu firmele aeriene pentru ca prețul biletului de avion să îl includă și pe cel al transportului cu metroul.

Lucrările de construcție vor începe în 2013, iar finalizarea lor este prevăzută pentru 2017-2018.


http://b365.realitatea.net/news/cum-arata-harta-metroului-spre-aeroportul-henri-coanda-otopeni/
memorat
03 Iulie 2012, 13:50:25
Răspuns #9

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Design ultramodern pentru stațiile de metrou dinspre Otopeni

Linia de metrou ce va lega Bucureștiul de aeroportul Otopeni va avea stații cu un design futurist și nume de capitale străine.
Noua linie de metrou va avea 12 staţii și va porni de la stația 1 Mai, de pe magistrala 4, anunță Adevărul.

Noua magistrală (6) va avea stații ca Tokio, Washington, Paris, Londra şi Bruxelles. La acestea se adaugă: Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Otopeni și Aeroport Otopeni.

Lucrările  ar urma să înceapă în anul 2013 ÅŸi vor fi finalizate în 2017-2018. Contractul a fost încredinÅ£at, în urma unei licitaÅ£ii internaÅ£ionale, consorÅ£iului format din Padeco Japonia, Oriental Consultants Ltd Japonia È™i SC Metroul SA România.

Magistrala va face şi legătura directă a două moduri de transport, cel pe calea ferată, prin Gara de Nord, şi cel pe calea aerului, prin aeroporturile Băneasa şi Otopeni. Astfel, utilizatorii transportului aerian vor putea utiliza serviciile de check-in în Gara de Nord.

Modernizate se anunță a fi și stațiile de pe magistrala 5.


http://b365.realitatea.net/news/design-ultramodern-pentru-statiile-de-metrou-dinspre-otopeni/
memorat
04 Iulie 2012, 23:22:37
Răspuns #10

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Ce vad ei deosebit la statiile astea ?  :P
memorat
18 Iulie 2012, 17:37:00
Răspuns #11

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Metroul va opri în incinta Romexpo şi în faţa magazinului Ikea. VEZI UNDE VOR FI STAŢIILE DE PE M6

Bucureştenii vor putea ajunge cu metroul direct în centrul expoziţional Romexpo, potrivit proiectului Magistralei 6 de metrou 1 Mai - Aeroportul Henri Coandă. Astfel, una din staţiile de pe noua magistrală va fi construită chiar în incinta complexului. Amplasamentul staţiilor de M6 a fost prezentat miercuri în Comisia de Urbanism a Primăriei Capitalei.
Noua magistrală M6 va porni din actuala M4, după staţia 1 Mai şi va avea o lungime de 14 km şi 12 staţii: Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroportul Băneasa, Tokio, Washington, Paris, Otopeni Sud, Otopeni Centru, Otopeni Nord şi Aeroport Otopeni. Locul exact în care vor fi amplasate aceste staţii a fost prezentat miercuri în Comisia de Urbanism.

"După 1 Mai, urmează staÅ£ia Pajura, apoi, în incinta complexului Romexpo va fi realizată următoarea staÅ£ie. Magistrala  va trece pe sub Bulevardul ExpoziÅ£iei, o nouă staÅ£ie fiind creată la nodul rutier din faÅ£a Casei Presei Libere. Urmează noi staÅ£ii la Gara Băneasa, la Aeroportul Băneasa, apoi o altă staÅ£ie în faÅ£a magazinului Ikea, ÅŸi o alta, staÅ£ia Washington, în capătul celalalt al complexului Băneasa. Pe Aleea Padina va fi următoarea staÅ£ie, iar ultima staÅ£ie de pe teritoriul BucureÅŸtiului va fi realizată la ÅŸoseaua de centură (n.r. staÅ£ia Otopeni Sud)", a precizat arhitectul Constantin Enache, care realizează Planul Urbanistic Zonal pentru Magistrala 6.

În afara teritoriului administrativ al Capitalei, respectiv după şoseaua de centură, vor mai fi construite încă trei staţii de metrou: Otopeni centru, Otopeni Nord şi Aeroportul Henri Coandă.

Potrivit planurilor autorităţilor, magistrala M6 va avea trenuri noi, care vor circula la intervale de 5 minute, iar designul staţiilor va fi unul ultramodern, futurist. Garniturile de metrou vor fi dotate cu display-uri care vor indica programul curselor aeriene şi informaţii despre Bucureşti atât în română cât şi în alte limbi de circulaţie internaţională.

Lucrările la Magistrala 6  ar urma să înceapă în anul 2013 ÅŸi vor fi finalizate în 2017-2018. Contractul a fost încredinÅ£at, în urma unei licitaÅ£ii internaÅ£ionale, consorÅ£iului format din Padeco Japonia, Oriental Consultants Ltd Japonia ÅŸi SC Metroul SA România.

Magistrala va face şi legătura directă a două moduri de transport, cel pe calea ferată, prin Gara de Nord, şi cel pe calea aerului, prin aeroporturile Băneasa şi Otopeni. Astfel, utilizatorii transportului aerian vor putea utiliza serviciile de check-in în Gara de Nord.


http://b365.realitatea.net/metroul-va-opri-in-incinta-romexpo-si-in-fata-magazinul-ikea-vezi-unde-vor-fi-statiile-de-pe-m6_181388.html
memorat
08 Septembrie 2012, 03:07:50
Răspuns #12

Matei

  • Vizitator
Oare cand vor incepe lucrarile la aceasta magistrala ?
memorat
08 Septembrie 2012, 13:42:25
Răspuns #13

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Lucrarile la Magistrala 6 NU INCEP nici acum nici in proxima perioada de timp. Deabia sunt bani pentru M 5 - si nici aici lucrurile nu sunt clare, ma astept ca in buna traditie romaneasca din Ianuarie 2013 lucrarile sa fie abandonate din cauza de lipsa de fonduri.
memorat
01 Decembrie 2012, 18:36:21
Răspuns #14

Trans Andrei

  • Trainz
  • Mesaje postate: 255
  • Gen: Bărbat
  • Bombardier Movia special pt M2!
Sunt 95% convins ca lucrarile o sa fie amanate. M5 o sa fie terminata (cred) prin 2014-2015 sau chiar 2016, iar dupa 2-3 ani incep lucrarile si la M6 (prin 2017-2018), car o sa fie terminata (cred) prin 2021-2022.

memorat
01 Decembrie 2012, 19:00:36
Răspuns #15

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Parerea mea
 M 5 / pana la Eroilor NU ARE cum sa fie dat in exploatare mai devreme de 2018.
Explicatii
Trebuie avut in vedere ca daca totul e in ordine si la locul lui, la roÅŸu cum se spune, lucrarea va fi gata aproximativ la 8 luni dupa ce pleaca cele 2 cartite spre cartier. Sa nu uitam ca statia Eroilor si cartita care trebuie sa ajunga la Opera sunt total in ceata, atat statia cat si cartita.
Cele 8 luni le-am calculat daca vor functiona toate cele 3 cartite si daca nu vor fi intreruperi.
Cartita  nu se poate opri in timpul sapatului ( nu e recomandabil ), dar in statiile de pe traseu poate sa stea si cu anii !
Partea a 2-a a santierului, adica finalizarea investitiei dupa ce constructorul va parasi santierul va dura cel putin 2 ani de zile si necesita o munca la fel de sustinuta ca a celor care lucreaza acum.
Stai sa ajungem in Ianuarie - Februarie, sa vedem de ce buget va beneficia lucrarea.
Mai apoi daca se apuca de tronsonul Eroilor - Pantelimon asta inseamna inca cativa ani buni de atunci in colo.
Asadar M 6 cam subtire la ora aceasta.
memorat
04 Iulie 2013, 08:55:27
Răspuns #16

George

  • Mesaje postate: 112
Se pare ca avem printre noi persoane idioate care ne trag in jos http://tramclub.org/viewtopic.php?t=13810&start=150 Care doresc cu tot dinadinsul sa ne intoarcem la evul mediu. Ce parere aveti de acest exemplar Relu Fenechiu? Asfel de persoane ar trebui sa fie inchise undeva la Socola parerea mea. Sper din tot sufletul ca propunerea lui sa ajunga la cosul de gunoi a guvernului. Mai ales ca avem si un contract cu japonezii si nu ne puteam juca cu japonezii uite metroul nu e metroul.
memorat
04 Iulie 2013, 09:22:36
Răspuns #17

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Aseara cand l-am ascultat a avut un argument foarte plauzibil. Acela ca pe M6 nu vor circula niciodata la fel de multe persoane ca pe magistralele din Bucuresti, deci investitia nu merita. A mai prezentat ideea ca infrastructura [CFR] exista deja pana in apropoerea aeroportului, iar de acolo sa existe posibilitatea intrarii in subteran pentru a face statie in incinta aeroportului. Mi  se pare destul de rezonabil.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
04 Iulie 2013, 22:50:37
Răspuns #18

George

  • Mesaje postate: 112
Metroul daca nu e subteran nu se mai numeste metrou. Iar ce a spus el minciuni si iarasi minciuni. Minte mai ceva ca Ponta si Antonescu. Din contra persoanele care vor circula la aeropport sunt MULT MAI MULTE. S-ar descongestiona traficul din Bucuresti cu cel putin 30% Nu doar calatorii ar folosi metroul,  sunt atatea persoane care Fenechiu nu le ia in considerare: dirijori trafic, stewardese, piloti, copiloti, personalul turnului de control, personalul de intretinere a aeroportului etc, etc, etc. Care se deplaseaza momentan cu autoturismele proprietate personala si aglomereaza si asa traficul sufocat ca sa nu mai zic de oamenii de afaceri care se vantura la aeroport sa faca ruta Bucuresti-Cluj sau Bucuresti-Timisoara si asta ZILNIC!!!
memorat
04 Iulie 2013, 23:18:19
Răspuns #19

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Metroul daca nu e subteran nu se mai numeste metrou.
Ce spui stimabile ? De unde si pana unde ? Adica tu n-ai mancat niciodata rosii galbene ? Coapte, alta specie. Si nu sunt bune ?


 
Iar ce a spus el minciuni si iarasi minciuni. Minte mai ceva ca Ponta si Antonescu.
Explicatii detaliate. Ca daca nu nu are nici un farmec afirmatia.

 
Din contra persoanele care vor circula la aeropport sunt MULT MAI MULTE. S-ar descongestiona traficul din Bucuresti cu cel putin 30%
Tu esti responsabil in ceea ce afirmi sau te afli in treaba ?
Argumenteaza, ca daca nu o dam in balarii.

 
Nu doar calatorii ar folosi metroul,  sunt atatea persoane care Fenechiu nu le ia in considerare: dirijori trafic, stewardese, piloti, copiloti, personalul turnului de control, personalul de intretinere a aeroportului etc, etc, etc. Care se deplaseaza momentan cu autoturismele proprietate personala
Esti pe dinafara baiete, si total.
Personalul ce serveste aeroportul beneficiaza de transport cu autocare, deci nu vine fiecare cu masina proprie. Autocarele pleaca din diverse puncte / statii de pe parcurs, eu ma intalnesc in mod constant dimineata cu unul din ele in Piata Iancului.


 
si aglomereaza si asa traficul sufocat ca sa nu mai zic de oamenii de afaceri care se vantura la aeroport sa faca ruta Bucuresti-Cluj sau Bucuresti-Timisoara si asta ZILNIC!!!
Si ce te incurca ca acesti oameni de afaceri sa vina in Gara de Nord, sa ia de aici un tren normal care sa-i lase intr-o statie normala subterana la Otopeni ?
Maine o sa-ti demontez absolut toate afirmatiile hazardate cu privire la acest M 6.
Japonezii da-i incolo- asigura numai 1/3 din fonduri, si asta numai in anumite conditii foarte avantajoase pentru ei. Niste magari, cum dealtfel au fost / sunt / si vor fi in continuare.
Te astept cu argumente / contraargumente, fa abstractie ca sunt moderator pe subiect.
Oricum fii sigur ca in afara de atacurile la persoana / injuraturile, etc NU SE STERGE NIMIC.
memorat