28 Martie 2024, 15:07:23

Autor Subiect: Investitii Primaria Capitalei  (Citit de 27647 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

28 Mai 2013, 13:59:39
Răspuns #60

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ceva mai devreme,l-am prins pe primarul general Sorin Oprescu spunand la un post de televiziune de stiri ca strada Calea Dudesti intra in modernizare si ca va fi largita printr-un program BEI(daca am retinut bine).
memorat
28 Mai 2013, 16:39:39
Răspuns #61

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ceva mai devreme,l-am prins pe primarul general Sorin Oprescu spunand la un post de televiziune de stiri ca strada Calea Dudesti intra in modernizare si ca va fi largita printr-un program BEI(daca am retinut bine).
El mai lipsea....
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Mai 2013, 18:46:34
Răspuns #62

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
El mai lipsea....
Era de asteptat,se pare ca de aceea nu s-a modernizat linia de tramvai de pe Calea Dudesti ca se stia ca urmeaza marea modernizare si largire a acestei strazi...
memorat
28 Mai 2013, 23:13:59
Răspuns #63

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Era de asteptat,se pare ca de aceea nu s-a modernizat linia de tramvai de pe Calea Dudesti ca se stia ca urmeaza marea modernizare si largire a acestei strazi...
Cum ramane cu intrarea in dudesti? Nu are cum sa largeasca prin fata depoului soseaua?!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Mai 2013, 20:56:59
Răspuns #64

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cum ramane cu intrarea in dudesti? Nu are cum sa largeasca prin fata depoului soseaua?!
Pai cum ar fi logic pe rand,si anume fie se apuca prima data de la posta Vitan pana in depou fie de la intersectia mare cu Mihai Bravu cu Dudesti.Plus ca va trebui mutata linia  daca vor largi Dudestiul.Ramane de vazut ce se va intampla...
memorat
24 Iulie 2013, 14:21:50
Răspuns #65

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Se deschid ÅŸantiere de amploare în trei zone foarte aglomerate din Capitala   

Pe bucureşteni îi aşteaptă o vară în plin şantier. Primarul general, Sorin Oprescu, a anunţat miercuri în cadrul unei conferinţe de presă că, începând cu luna august-septembrie, se vor deschide şantiere în trei zone mari şi aglomerate din Capitală, respectiv Mihai Bravu, Piaţa Sudului şi Piaţa Presei Libere.
Primăria Capitalei pregătește reluarea lucrărilor la Pasajul de la Mihai Bravu-Văcărești, abandonat de mai bine de un an de zile. În acest scop, municipalitatea a publicat deja un anunț de participare pentru contractarea unei firme de construcții care să finalizeze, în sfârșit, lucrările începute de firma Romstrade a lui Nelu Iordache, care între timp a intrat în insolvență. Bugetul maxim al acestei investiții este de 36 milioane de euro (inclusiv TVA), cu 30% mai mult față de cât era contractul inițial, cu Romstrade.

Finanțarea pentru acest proiect va proveni, în întregime, de la bugetul local al Primăriei Municipiului București. Termenul pentru finalizarea lucrării impus de Primăria Capitalei este de 15 luni de la încheierea contractului.

Lucrarile la Pasajul Mihai Bravu - Calea Văcărești au început pe 17 ianuarie 2011. Contactul cu firma Romstrade, care câștigase in 2010 licitatia pentru construirea pasajului, a fost reziliat automat la finele anului trecut, după ce compania a intrat in insolventa in decembrie. Proiectul a fost oprit de mai multe ori de la începutul anului 2011 şi până în urmă cu aproape un an, când lucrările au fost complet sistate. Valoarea contractului cu Romstrade era de circa 97 milioane lei fara TVA, iar termenul de finalizare era primavara anului 2012, termen ulterior schimbat cu toamna aceluiași an.

Patronul companiei alese de Primărie este Nelu Iordache, baron al asfaltului. Acesta a fost arestat în decembrie 2012, fiind acuzat că a schimbat ilegal destinația sumei de 25.000.000 lei, bani europeni, încasați în vederea proiectării și execuției lucrărilor la primul tronson din autostrada Nădlac – Arad.

"I-am dat 30 milioane lei pentru cei 13 stalpi pe care i-a turnat si rampele de urcare. In rest nu au mai pupat niciun ban fiindca nu si-au facut treaba", spunea Primarul Sorin Oprescu referitor la lucrările efectuate de Romstrade.

În prezent, șantierul pasajului stă abandonat din vara anului trecut și dă mari bătăi de cap șoferilor care tranzitează zona. Odată cu reînceperea lucrărilor la acest proiect, zona riscă să fie efectiv sugrumată pentru traficul rutier, mai ales că la nici 1 km distanță urmează să înceapă și lucrările pentru Pasajul Subteran Piața Sudului.

La începutul anului, Consiliul General al Mun. București a aprobat angajarea unor avocaţi care să reprezinte Primăria Capitalei într-un proces pentru banii pe care îi datorează firma lui Nelu Iordache. În martie, municipalitatea a contractat lucrări de conservarea pilonilor deja construiți și de evaluare a lucrării existente.
Tot în august, edilul şef al Capitalei a anunţat că vor începe şi lucrările la pasajul subteran Piaţa Sudului. Acesta este cel mai mare proiect cu fonduri europene derulat în Bucureşti, potrivit datelor centralizate de Agenţia de Dezvoltare Regională Bucureşti-Ilfov.

Cea mai mare finanÅ£are, de 127.140.761 lei (peste 28 milioane euro), a fost contractată de Primăria Capitalei pentru modernizarea infrastructurii rutiere PiaÅ£a Sudului, contractul fiind semnat la sfârÅŸitul lunii octombrie 2012. Primarul general, Sorin Oprescu, a dat asigurări că lucrările la Pasajul Sudului nu vor începe, însă, până ce nu va fi terminat măcar un sens la podul de la Mihai Bravu, deoarece altfel s-ar crea haos în traficul din întreaga zonă. Primarul a avansat drept termen de începere a lucrărilor data de 1 martie 2013. "Undeva spre începutul lui martie, de mărÅ£iÅŸor, suntem cu lopeÅ£ile pe acolo", a declarat Oprescu, cu prilejul semnării contractului de finanÅ£are, însă începerea lucrărilor a fost amânată până în august. 
Pasajul subteran de la Piaţa Sudului se va realiza pe direcţia Calea Văcăreşti – Str. Niţu Vasile şi va avea o lungime de 356 de metri, din care rampa spre Văcăreşti, 111 metri, iar rampa spre Niţu Vasile 85 de metri. Lungimea în subteran va fi de 85 de metri, iar înălţimea de 5 metri. Rampa spre Niţu Vasile va fi o rampă unică având câte două benzi de circulaţie pe sens. Rampa spre Calea Văcăreşti va fi formată de fapt din două rampe independente, câte una pe fiecare sens de circulaţie, fiecare având câte două benzi.

Pe direcţia strada Niţu Vasile - Calea Văcăreşti, de o parte şi de alta a pasajului rutier, vor fi realizate şi pasaje pietonale. În plus, va fi construit şi un pasaj subteran pietonal care va face legătura între staţia de metrou Piaţa Sudului şi peroanele staţiei de tramvai de pe Șos. Olteniţei. Un alt pasaj pietonal subteran va fi construit la capătul dinspre str. Niţu Vasile a pasajului rutier (intersecţie str. Niţu Vasile cu str. Secuilor). VEZI CUM VA ARĂTA

De asemenea, la suprafaţă, în intersecţia Calea Văcăreşti – Şos. Olteniţei – Str. Niţu Vasile va fi amenajat un sens giratoriu cu patru benzi de circulaţie. Localele, adiacente rampelor pasajului rutier, vor fi prevăzute cu câte două benzi pe sens atât pe Calea Văcăreşti, cât şi pe str. Niţu Vasile. VEZI PLANUL LUCRĂRII

După cum a declarat Oprescu, tot în august sunt programate să înceapă lucrările ÅŸi la pasajul subteran PiaÅ£a Presei. ÃŽn acest sens, proiectul pentru Pasajul rutier de la Piata Presei Libere a fost adus marÈ›i în atenÈ›ia publicului pentru ultima etapă a dezbaterii publice privind Planul Urbanistic Zonal aferent proiectului. Pasajul de 18 milioane de euro ar urma să fluidizeze traficul în nordul Capitalei, la ieÈ™irea înspre Șoseaua BucureÈ™ti-PloieÈ™ti. TotuÈ™i, în cadrul dezbaterii de marÈ›i, majoritatea celor care au luat cuvântul din partea societății civile s-au arătat vădit împotriva proiectului care, spun ei, ar fi un nou È™antier care să blocheze traficul, fără o utilitate clară È™i la un cost exagerat. 

Conform proiectului, pasajul rutier subteran se va realiza pe sensul dinspre DN1 spre Soseaua Kiseleff. Șoferii vor intra în pasaj de pe Sos. BucureÈ™ti-PloieÈ™ti, din zona de după Fantana Miorita È™i vor ieÈ™i pe Șoseaua Kiseleff, în zona strandului Tineretului, È™i pe bd. Mărăști, după City Gate Towers. De asemenea, un pasaj pietonal subteran va fi construit în PiaÈ›a Presei Libere. 

"Rolul PUZ-ului discutat astăzi este de a putea coordona proiectul tehnic al Pasajului. Valoarea totală este de 18 milioane de euro, bani ce provin în totalitate de la bugetul local. Sper să fie gata în 2015, pentru că va trebui să lucrăm pe bucăți mici, să nu incomodăm traficul. Prin pasajul subteran se va intra după Fântâna Miorița și se va bifurca în subteran către cele două ieșiri, una pe Bd. Kiseleff și una pe Bd. Expoziției", a declarat Ion Dedu, directorul direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Proiectul pasajului subteran ce datează din 2011 a fost readus de Primăria Capitalei pe lista priorităților pentru următorii ani și a organizat în luna iulie a acestui an procesul de dezbatere publică pentru a putea aproba Planul Urbanistic Zonal aferent proiectului, care coordonează normele urbanistice pentru întreaga zonă a Pieței Presei Libere. Ședința publică în acest scop a avut loc marți la Primăria Capitalei.

Pasajul subteran de la Piața Presei Libere a reprezentat un proiect controversat încă de la prezentarea sa, rerprezentanții societății civile și ai Ordinului Arhitecților dovedindu-se total împotriva acestuia. De altfel, majoritatea celor care au luat cuvântul marți la dezbaterea publică s-au arătat împotriva acestui proiect.

Principalul argument adus de cei care sunt împotriva proiectului este faptul că proiectul va atrage și mai mult traficul în nordul Capitalei și descurajează transportul public și va crea dificultăți pentru deplasarea pietonilor. De asemenea, aceștia susțin că proiectul va distruge spațiile verzi de pe Bd. Kiseleff, va spori poluarea în zonă și va fi doar un alt șantier rămas neterminat pe harta Capitalei.

Argumentul principal împotriva PUZ-ului, invocat de Nicușor Dan, este clădirea înaltă cât Casa Presei Libere prevăzută a fi construită între Bd. Mărăști și Kiseleff, pe spațiul verde de lângă capătul tramvaiului 41. Conform acestora, permiterea construirii unei astfel de clădiri pe spațiul verde este ilegală și ar aduce și mai mult trafic în zonă. Mai multe despre acest subiect puteți citi aici.

În replică, reprezentanții municipalității susțin că trotuarele din zonă vor rămâne la fel, se vor amenaja și piste de biciclete și pentru a ușura circulația pietonală vor fi construite și alte pasaje pietonale în tandem cu viitoarele stații de metrou de pe viitoarea magistrală de metrou către Aeroportul Otopeni, magistrală trecută însă de Ministerul Transporturilor pe linie moartă.

Licitația pentru construirea Pasajului Casa Presei a fost deja făcută de Primăria Capitalei în anul 2011. Contractul a fost semnat în luna mai a acelui an consorţiului SC Apolodor Demolari, Eurovia Construct International, TEHCON & Edilitare şi Infrastructura şi SC Consitrans SRL.


http://www.b365.ro/se-deschid-santiere-de-amploare-in-trei-zone-foarte-aglomerate-din-capitala_192746.html
memorat
29 Decembrie 2013, 13:22:57
Răspuns #66

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cum va arăta Capitala în 2014. Ce proiecte vor fi terminate și ce proiecte încep. FOTO ȘI VIDEO


Un nou pasaj suprateran, o parcare park&ride și mai multe bulevarde, sunt doar câteva dintre proiectele care vor fi terminate în 2014. În acelaşi timp, alte şantiere vor fi deschise. Primăria Capitalei ar trebui să înceapă anul viitor lucrările la alte trei pasaje subterane.
O lucrare de amploare ce ar trebui finalizată în 2014 este pasajul Mihai Bravu - Splai Unirii. Pasajul va face legătura între Calea Vacăreşti şi Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii şi va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va consta de fapt din două pasaje supraterane paralele pe direcţia Calea Văcăreşti – Mihai Bravu, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie. Primul pod ( sensul Calea Văcărești - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.

Conform primarului general, mașinile vor putea circula pe primul pod al Pasajului de la sfârșitul lunii martie 2014. Al doilea pod ar urma să fie finalizat până la sfârșitul anului următor.
Acest proiect ar urma să rezolve problemele de circulație a patru cartiere, a mai declarat primarul. Astfel, prin acest pasaj, cartierele Berceni-Olteniței, Balta Albă, Pantelimon și Colentina vor fi legate între ele și vor avea legătură cu zona de nord a orașului, dar vor avea și alternative față de inelul interior de circulație reprezentat de Mihai Bravu și Ștefan cel Mare, fapt care va duce la decongestionarea circulației în zona centrală.

Tot în 2014 vor fi începute È™i finalizate È™i lucrările la parcarea de tip park&ride de lângă aeroportul Băneasa.  Noua parcare va fi construită pe Bulevardului Aerogării, mai exact la capătul de linie al tramvaiului 5. O parte a construcÈ›iei supraetajate va avea trei nivele, iar o alta două nivele. ÃŽn total, vor fi disponibile aproximativ 200 de locuri de parcare.

"Mai sunt câteva probleme de rezolvat cu terenul, dar cred că vom reuși să terminăm parcarea până la sfârșitul anului viitor", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Municipalitatea vrea să mai construiască parcări de tip park&ride și la IMGB (250 locuri), în zona Iancului – Pantelimon (250 locuri), zona Liviu Rebreanu (220 locuri) și zona Militari (250 locuri). Parcările park&ride sunt destinate navetiştilor şi vor fi poziţionate în apropierea staţiilor mijloacelor de transport. Astfel, cei care vin din afara oraşului îşi vor putea lăsa maşinile în aceste parcări, urmând ca mai apoi să se deplaseze în oraş cu ajutorul mijloacelor de transport în comun. De altfel, scopul acestor parcări este tocmai acela de a micșora numărul mașinilor care circulă prin oraș.

Anul viitor, municipalitatea va termina È™i lucrările de pe Bulevardul Liviu Rebreanu. Pe această arteră, municipalitatea a reabilitat  linia de tramvai, carosabilul È™i trotuarele. Au fost montate È™ine de tramvai de tip "green track", iar suprafaÈ›a dintre È™ine a fost acoperită cu pavele pe care creÈ™te gazon. Astfel, È™ina a fost separată de traficul auto È™i transformată în spaÈ›iu verde, mai puÈ›in în staÈ›ii È™i în intersecÈ›ii, unde linia de tramvai este înglobată în asfalt.

Șoferii au la dispoziție două benzi pe sens, dar și locuri de parcare pe marginea bulevardului. Mai mult, au fost create și piste pentru bicicliști.
"Bulevardul Liviu Rebreanu e terminat până la Bd. Nicolae Grigorescu, iar până la sfârșitul anului viitor vom finaliza și tronsonul cuprins între Nicolae Grigorescu și Bd. 1 decembrie", a explicat Ion Dedu, pentru B365.ro.

Șoselele Pantelimon și Iancului vor fi reconfigurate. Apare și o nouă parcare

Pe acelaÈ™i model, vor fi reconfigurate anul viitor È™i Șoseaua Pantelimon È™i Șoseaua Iancului.  Pe Șoseaua Pantelimon vor fi asigurate trei benzi de circulaÈ›ie pe sens, bandă specială pentru tramvai È™i mijloacele de intervenÈ›ie 112 pe mijlocul È™oselei, piste pentru biciclete de câte un metru lățime, dar È™i trotuare late de 2,5 metri. ÃŽntre trotuar È™i partea carosabilă vor fi amenajate locuri de parcare. Află mai multe despre acest proiect

În plus, la intersecția Șos. Pantelimon cu Vergului va fi realizat un nod intermodal cu parcare subterană park&ride cu 420 de locuri. "Parcarea va avea două nivele în subteran, iar la suprafață va fi zona destinată mijloacelor de transport. Planul este ca cei care vin din afara Capitalei să își lase mașina în această parcare și să se deplaseze prin București cu ajutorul mijloacelor de transport în comun", a explicat Ion Dedu, director executiv în cadrul Direcției Transporturi din Primăria Capitalei.

Pe Șoseaua Iancului, modificările nu vor fi atât de mari. Șoferii vor avea la dispoziție doar două benzi pe sens, iar pentru mijloacele de transport în comun va fi amenajată o bandă specială pe fiecare sens. De fapt, pe linia de tramvai vor circula și autobuzele. Și pentru bicicliști vor fi amenajate piste speciale late de un metru.
 "Șoseaua Iancului va fi gata anul viitor. Va avea zonă verde pe linia de tramvai. Vom începe lucrările È™i la parcarea de tip park&ride de la Cora Pantelimon", a precizat Ion Dedu. Pe Șoseaua Pantelimon vor fi demarate lucrările în 2014, dar nu vor fi terminate până la sfârÈ™itul anului. AFLÄ‚ MAI MULTE DESPRE ACEST PROIECT

Primăria Capitalei va termina însă anul viitor lucrările de reabilitare È™i consolidare a Pasajului Muncii. "Trebuie săpat până la un metru, un metru jumătate pentru a reface hidroizolaÈ›ia. De asemenea, se va face o consolidare cu fibră de carbon. Estimăm că până la sfârÈ™itul anului viitor vom finaliza lucrările", a declarat directorul de la Transporturi. 

Ce lucrări încep în 2014

Se închid unele șantiere, dar se deschid și alte noi în 2014. Trei pasaje subterane vor fi începute anul viitor. Primul dintre acestea este pasajul Piața Sudului. Acesta va fi realizat pe direcţia Calea Văcăreşti – strada Niţu Vasile, va închide inelul principal de circulaţie al Capitalei şi va duce la descongestionarea traficului rutier în intersecţia de la Piaţa Sudului. Lungimea în subteran va fi de 85 de metri, iar înălţimea de 5 metri. Rampa spre Niţu Vasile va fi o rampă unică având câte două benzi de circulaţie pe sens. Rampa spre Calea Văcăreşti va fi formată de fapt din două rampe independente, câte una pe fiecare sens de circulaţie, fiecare având câte două benzi. VEZI CUM VA ARĂTA

De asemenea, vor fi realizate lucrări de modernizare a carosabilului şi trotuarelor în intersecţia dintre Calea Văcăresti, Şoseaua Olteniţei şi strada Niţu Vasile, prin asigurarea în sensul giratoriu a patru benzi de circulaţie, precum şi realizarea localelor adiacente rampelor pasajului rutier, cu câte două benzi pe sens, atât pe Calea Văcăreşti, cât şi pe strada Niţu Vasile. Pe direcţia strada Niţu Vasile - Calea Văcăreşti, de o parte şi de alta a pasajului rutier, vor fi realizate şi pasaje pietonale. În plus, va fi construit şi un pasaj subteran pietonal care va face legătura între staţia de metrou Piaţa Sudului şi peroanele staţiei de tramvai de pe Șos. Olteniţei. Un alt pasaj pietonal subteran va fi construit la capătul dinspre str. Niţu Vasile a pasajului rutier (intersecţie str. Niţu Vasile cu str. Secuilor). AFLĂ MAI MULTE DESPRE ACEST PROIECT

Tot în 2014, municipalitatea va începe lucrările la pasajul subteran de la Piața Presei Libere. Pasajul se va realiza pe sensul dinspre DN1 spre Soseaua Kiseleff. Șoferii vor intra în pasaj de pe Sos. București-Ploiești, din zona de după Fantana Miorita și vor ieși pe Șoseaua Kiseleff, în zona strandului Tineretului, și pe bd. Mărăști, după City Gate Towers. Pasajul va avea o lungime subterană de 200 de metri și rampe cu o lungime de 140 de metri fiecare.
Cele două pasaje rutiere vor fi completate în 2014 de un pasaj pietonal. Mai exact, municipalitatea va începe lucrările la pasajul subteran pentru pietoni de la Piața Romană. Pasajul va avea o suprafaţă de circa 5.200 mp şi 5 intrări - două la ASE, una în faţă la coloane, una în faţă la BCR şi una între Bd. Lascăr Catargiu şi Bd. Dacia. Pasajul va fi conectat cu statia de metrou Romana, iar la suprafata vor fi plantaţi 40 de copaci şi se va amenaja o suprafaţă de circa 500 mp de spaţiu verde.

De asemenea, construcția va face legătura cu stația de metrou de la Piața Romană, precum și cu stațiile de autobuz și de troleibuz de la Academia de Studii Economice, amplasate în intersecție.


http://www.b365.ro/cum-va-arata-bucurestiul-in-2014-ce-proiecte-vor-fi-terminate_199524.html


"Bulevardul Liviu Rebreanu e terminat până la Bd. Nicolae Grigorescu, iar până la sfârșitul anului viitor vom finaliza și tronsonul cuprins între Nicolae Grigorescu și Bd. 1 decembrie", a explicat Ion Dedu, pentru B365.ro.

Inca un an pentru tronsonul 2 de modernizat din Liviu Rebreanu? E cam mult,e cam evident ca trag de timp pentru a nu deschide circulatia tramvaielor pe acolo prea curand...
memorat
09 Ianuarie 2014, 15:08:04
Răspuns #67

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat

Încep lucrările de consolidare a Arcului de Triumf

Încep lucrările de consolidare şi restaurare a Arcului de Triumf. Săptămâna viitoare, municipalitatea va preda clădirea constructorului care a câştigat licitaţia. Proiectul are o durată de 14 luni şi va fi realizat cu fonduri europene.
Primăria Capitalei pregăteşte Arcul de Triumf pentru începerea lucrărilor de restaurare şi consolidare. "Se lucrează la eliberarea Arcului de Triumf. Exponatele sunt luate şi depozitate în altă parte, iar săptămâna viitoare vom preda clădirea constructorului", a precizat pentru B365.ro, Traian Negrei, directorul Administraţiei Monumentelor şi Patrimoniului Turistic.

Proiectul de reabilitare a Arcului de Triumf se află pe lista Primăriei de câţiva ani de zile. Cererea pentru finanţarea europeană a fost depusă în decembrie 2009, iar evaluarea a durat mai bine de un an şi şase luni. Contractul de finanţare europeană a fost semnat de Sorin Oprescu şi Elena Udrea, în luna februarie 2012.

Lucrările ce vor fi executate la Arcul de Triumf, în valoare de 2,3 mil. lei (520.000 de euro) constau în: lucrări la elementele structurale şi de arhitectură, desprăfuire şi curăţarea suprafeţelor, reparaţia fisurilor, chituri şi plombări cu mortar, dar şi amplasarea unor corpuri de iluminat exterior decorativ, refacerea terasei, retuş cromatic şi hidrofugarea suprafeţelor exterioare. Lucrările au ca scop prevenirea degradării şi conservarea şi protejarea patrimoniului cultural pentru a reda, pe cât posibil, imaginea iniţială a imobilului, având în vedere gradul de degradare în care acesta se află în prezent.

"Lucrările vor fi terminate în maxim 14 luni", a precizat pentru B365.ro, Bogdan Hreapcă, directorul general al Direcţiei de Investiţii din cadrul Primăriei Capitalei.

Primăria se aşteaptă ca după finalizarea lucrărilor, obiectivul să atragă cu 6% mai mulţi turişti în primii 5 ani de la inaugurare.

Pasaj pietonal sub Arcul de Triumf

Municipalitatea are în plan și construirea unui pasaj pietonal subteran pe sub Arcul de Triumf, ca parte a unui proiect mai amplu de infrastructură rutieră prin care se vor amenaja mai multe pasaje pietonale subterane pentru a evita trecerea la nivel a bulevardelor Alexandru Averescu, Kiseleff şi Constantin Prezan.

Noua lucrare va consta din cinci pasaje pietonale de acces şi un pasaj central în formă inelară. Accesul în pasaj va fi asigurat cu ajutorul a cinci lifturi şi şase scări rulante.

Proiectul rămâne în planurile municipalităţii, dar se află deocamdată în stand-by şi nu există un termen pentru demararea acestuia.

http://www.b365.ro/incep-lucrarile-consolidare-a-arcului-de-triumf_200417.html
memorat
12 Februarie 2014, 12:31:08
Răspuns #68

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Anul acesta încep lucrările la intrarea autostrăzii A3 în București

Primăria Capitalei va demara lucrările pentru lărgirea Șos. Fabrica de Glucoză până la sfârșitul acestui an. Pe această arteră se va face intrarea în București a mașinilor care vin de pe A3. Șos. Fabrica de Glucoză va fi lărgită la două benzi pe sens, pe tronsonul cuprins între Șos. Petricani și Calea Floreasca. În plus, va fi construită și o arteră laterală colectoare, dar și locuri de parcare.
Primăria Capitalei va demara în acest an lucrările la șoseaua de acces a mașinilor de pe A3 în București. Este vorba de soseaua Fabrica de Glucoză, care va fi lărgită de la o bandă pe sens la două pe sens, între Șos Petricani și Calea Floreasca. Pentru a nu îngreuna traficul pe artera principală, municipalitatea va construi paralel cu Fabrica de Glucoză, între Barbu Văcărescu și Șos Petricani, o stradă care va prelua traficul de pe străduțele laterale. În plus, între șos. Fabrica de Glucoză și artera colectoare vor fi amenajate și locuri de parcare.

Exproprieri de 27 milioane euro

Până la demararea efectivă a lucrărilor mai sunt însă de parcurs câteva etape. Prima dintre ele: exproprierile. Potrivit un proiect de hotărâre, Primăria Capitalei ar trebui să plătească 120 milioane lei (27 milioane euro), pentru a obține terenul necesar lărgirii Șos. Fabricii de Glucoză. Proiectul privind demararea exproprierilor a fost supus aprobării Consiliului General al Municipiului București în octombrie 2013, însă nu a întrunit numărul necesar de voturi. Consilierii au refuzat să îl aprobe susținând că Primăria Capitalei va cheltui prea mulți bani pentru a amenaja locuri de parcare ce nu sunt necesare.

Consilierul General Doru Giugula, membru în Comisia Juridică, din partea PSD, spunea atunci că peste jumătate din suprafața ce ar urma să fie expropriată pentru lărgirea Șoselei va fi folosită pentru crearea de parcări în spic. Peste 14 milioane de euro, deci, s-ar duce pe această amenajare simplă. Giugula a mai adăugat și că suma oferită pe metrul pătrat de Primărie, 1.100 de euro, este mult mai mare decât prețul zonei, respectiv 200 de euro.

Reprezentanții Primăriei Capitalei îl contrazic însă. "Nu va fi jumătate din teren pentru parcari. De fapt, în planul Urbanistic Zonal s-a stabilit ca pe margine, paralel cu Fabrica de Glucoză să fie realizată o arteră colectoare care să preia traficul de pe străduțele care intersectează acum șoseaua. Această locală este necesară pentru a nu întrerupe traficul pe Fabrica de Glucoză de fiecare dată când se iese de pe străzile laterale. Între această arteră colectoare și Șos. Fabrica de Glocoză vor fi amenajate locuri de parcare, însă nu vor ocupa în niciun caz jumătate din teren", a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Proiectul de hotărâre privind declanșarea procedurilor de expropriere va fi supus din nou aprobării CGMB într-o ședință viitoare. Odată ce va fi aprobat, Primăria Capitalei va începe exproprierile, etapă ce ar trebui să dureze aproximativ șase luni. (Citește aici cine va primi despăgubiri de milioane de lei pentru terenuri de pe Fabrica de Glucoză)

"Vom organiza licitația pentru a găsi constructorul și cred că până la sfârșitul acestui an ar putea începe și lucrările de lărgire a șoselei", a precizat Ion Dedu.

Valoarea totală a lucrării: 60 milioane euro

Potrivit indicatorilor tehnico-economici aprobați de Consiliul General al Municipiului București în decembrie 2010, proiectul Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză între Șos. Petricani și Calea Floreasca are o valoare de 267 milioane lei (cu TVA), adică 60 milioane euro.

Durata de realizare a lucrărilor este de 18 luni.

http://www.b365.ro/lucrarile-la-intrarea-autostrazii-a3-in-bucure-ti-incep-anul-acesta_202315.html
memorat
20 Februarie 2014, 14:00:29
Răspuns #69

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Proiectul pasajelor subterane de la Răzoare va fi redesenat. Primăria Capitalei caută o nouă soluție

Proiectul pasajelor subterane de la intersecÈ›ia Răzoare va fi refăcut. Din cauza lucrărilor efectuate de Metrorex la Magistrala 5, Primăria Capitalei va trebui să realizeze un nou proiect È™i un nou Plan Urbanistic Zonal. De asemenea, în urma unui nou studiu se va decide dacă vor fi construite unul sau două pasaje pentru a rezolva problema traficului din patru intersecÈ›ii din zonă. 
Primăria Capitalei va reconfigura pasajele și Planul Urbanistic Zonal pentru proiectul Nod Intermodal Răzoare. În condițiile în care stația de metrou a fost reamplasată, după realizarea proiectului Nodului intermodal, municipalitatea nu mai poate aplica vechiul plan.

"Metroul va face un studiu si vom decide dacă va fi un pasaj sau două È™i cum vor fi făcute pasajele pe direcÈ›ia inelului principal Strada Geniului  - Șos. GrozăveÈ™ti spre pasajul Basarab", a explicat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al DirecÈ›ei de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Potrivit reprezentanților municipalității, realizarea unui pasaj subteran în zona Răzoare ar rezolva problema traficului din patru intersecții din Capitală:

- Șos Cotroceni - Bd. Iulia Maniu - Șos. Grozăvești

- strada Progresului - Bd. Timișoara - Bd. Geniului - strada Răzoare

- Șos. Panduri - str. Prof. dr. Iosif Rainer

- Șos. Panduri - str. Dumitru Bagdasar.

 "Scopul nostru este să organizăm circulaÈ›ia pe inele, astfel încât È™oferii să aibă la dispoziÈ›ie câte două benzi pe sens, să meargă fără probleme È™i blocaje, fără semafoare È™i treceri de pieton denivelate, È™i să 'coboare' de pe inel acolo unde au nevoie. Să fie ca un fel de autostrăzi în oraÈ™", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al DirecÈ›iei Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Astfel, pasajul sau pasajele de la Răzoare ar închide inelul principal de circulaÈ›ie din care fac parte È™i pasajul Basarab, pasajul Mihai Bravu - Splai Unirii  È™i Pasajul de la PiaÈ›a Sudului (la care lucrările încep anul acesta). Tot pentru deblocarea traficului de pe inelul principal Primăria Capitalei va construi un pasaj suprateran la intersecÈ›ia Calea DorobanÈ›i cu Șos. Ștefan cel Mare, pe direcÈ›ia bd. Iancu de Hunedoara - Șos. Ștefan cel Mare.

Primăria Capitalei intenționează să amenajeze la intersecția Răzoare un "punct intermodal de transport public" compus din tunel rutier, o parcare subterană, o gară subterană, linii de tramvai şi autobuz, în paralel cu construcţia liniei de metrou.

Conform proiectului iniÈ›ial, aprobat în 2007 de Consiliul General al Municipiului BucureÈ™ti, ar fi trebuit să fie construite două pasaje. Unul dintre ele era proiectat pe direcÅ£ia Drumul Taberei - Eroilor, iar cel de-al doilea pe sensul strada Progresul - Bd. Geniului spre Pasajul Basarab. ÃŽntre timp, Primăria Capitalei a renunÈ›at la pasajul de pe direcÈ›ia Drumul Taberei  - Eroilor. ÃŽn acest moment, municipalitatea vrea să dezvolte acest proiect doar pe direcÈ›ia inelului principal, în continuarea Pasajului Basarab.

Costul investiţiei Nod Intermodal Răzoare, așa cum a fost gândită în 2007, se ridica la 677 milioane lei (aproximativ 155 milioane euro).

Întreg proiectul va fi însă modificat și odată cu el și valoarea finală a investiției.

http://www.b365.ro/proiectul-pasajelor-subterane-de-la-razoare-va-fi-redesenat-primaria-capitalei-cauta-o-noua-solu-ie_202346.html
memorat
25 Februarie 2014, 12:51:45
Răspuns #70

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cum se împart milioanele de euro din vistieria Capitalei în acest an. Joi se discută bugetul Bucureștiului

Consilierii vor decide în ședința CGMB de joi în privința unui proiect de hotărâre ce prevede un buget al municipalității pentru anul acesta de peste 4,5 miliarde de lei.
Din totalul sumei, Administrația Spitalelor și Serviciilor Medicale ar urma să primească 222.200.000 de lei, Autoritatea pentru Supravegherea și Protecția Animalelor 33.640.000 de lei, Administrația Străzilor 498.580.000 de lei, Administrația Cimitirelor și Crematoriilor Umane 75.783.000 de lei, Direcția Generală de Poliție Locală și Control a Municipiului București 44.108.000 de lei, iar Administrația Lacuri, Parcuri și Agrement 115.580.000 de lei.
Subvențiile la capitolul Combustibili și energie sunt de 552 milioane de lei, iar la capitolul Transporturi 546 de milioane de lei. La capitolul cultură sunt prevăzuți 578.354.000 de lei, locuințe, servicii și dezvoltare publică 426.501.000 de lei, protecția mediului 136.635.000 de lei.
Câteva dintre obiectivele pentru care se alocă sume de la bugetul local sunt: pasajul suprateran Mihai Bravu-Splaiul Unirii — 50 de milioane de lei, penetrație Prelungirea Ghencea — Domnești — 5 milioane de lei, străpungere Buzești-Berzei-Uranus — 35 de milioane de lei, penetrație Splaiul Independeței — Ciurel — Autostrada București — Pitești — 45 de milioane de lei, supralărgire Șoseaua Pipera — 300.000 de lei, reabilitare sistem rutier și linie de tramvai Bulevardul Liviu Rebreanu — 56 de milioane de lei, reabilitare sistem rutier și linii de tramvai Bd. Aerogării — 16.613.000 de lei, îmbunătățire condiții de circulație Pasaj Muncii — 45.337.000 de lei.
Totodată, referitor la obiectivele noi, sunt alocați 15 milioane de lei pentru pasaj subteran Piața Presei Libere, 10.000 de lei referitor la modernizarea Arcului de Triumf, 10 milioane de lei pentru modernizare Piața Romană.


http://www.evz.ro/detalii/stiri/cum-se-impart-milioanele-de-euro-din-vistieria-capitalei-in-acest-an-1084137.html


Sa se voteze odata bugetul,ca stau mari proiecte,santiere deschise si nu se intampla nimic...
memorat
06 Martie 2014, 10:25:47
Răspuns #71

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Piața Charles de Gaulle intră în reabilitare. Cost - 11 milioane lei

Un nou șantier se va deschide în acest an în nordul Capitalei. Administrația Străzilor va scoate asfaltul și piatra cubică din Piața Charles de Gaulle și va reasfalta zona. Municipalitatea va cheltui în 2014 pentru această lucrare 11 milioane lei (2,4 milioane euro). Ultimele lucrări de asfaltare în Piața Charles de Gaulle au fost realizate în toamna lui 2010.
La mai puÈ›in de patru ani de la ultimele lucrări, PiaÈ›a Charles de Gaulle intră în reabilitare. AdministraÈ›ia Străzilor va cheltui în acest an 11 milioane lei (2,4 milioane euro) pentru acest proiect de reasflatare. Asta după ce în 2010, Primăria Capitalei a cheltuit 78.174.115 lei fără TVA (aprox. 18,6 milioane euro la acea dată), pentru programul de reabilitare a bulevardelor Aviatorilor, Constantin Prezan,  Mircea Eliade ÅŸi PiaÈ›a Charles de Gaulle.

Atunci, a fost scoasă piatra cubică de pe Bulevardele Aviatorilor și Constantin Prezan, aceasta fiind înlocuită cu asfalt. În schimb, în Piața Charles de Gaulle piatra cubică a fost păstrată, însă a fost acoperită cu un nou strat de asfalt.

"Lucrarea prevazută în bugetul ASB pe 2014 constă în reabilitarea sistemului rutier și refacerea trotuarelor. Mai întâi se va freza asfaltul, se vor scoate pietrele cubice și apoi se va turna beton, peste care se va pune un asfalt", au precizat reprezentanții Administrației Străzilor într-un răspuns remis B365.ro.

Potrivit Hotărârii Consiliului General al Municipiului BucureÈ™ti 376/2008 prin care au fost aprobaÈ›i indicatorii tehnico-economici pentru această lucrare, valoarea totală a investiÈ›iei este de 17.750.000 lei (aprox. 4 milioane euro). SuprafaÈ›a ce va fi reabilitată este de  26.500 metri pătraÈ›i. Potrivit aceluiaÈ™i document, durata proiectului de reabilitare a PieÈ›ei Charles de Gaulle este de 12 luni.

În 2010, lucrările de reabilitare a căii de rulare B-dul Aviatorilor- P-ţa Charles de Gaulle-B-dul M. Eliade - B-dul C-tin Prezan au durat șase luni, fiind derulate în intervalul mai - octombrie.

Totuși, după asfaltare, Piața ar putea fi găurită din nou, pentru a începe lucrările la parcarea subterană.

Sorin Oprescu, primarul general al Capitalei anunța în noiembrie că va căuta constructori pentru parcările de la Piața Charles de Gaulle și Edgar Quinet. Primarul general, Sorin Oprescu, anunța că va lansa în Sistemul Electronic de Achiziții Publice licitațiile pentru realizarea celor două parcări.

Parcarea de la Piața Charles de Gaulle face parte dintr-un proiect mai amplu care cuprindea și realizarea unui pasaj rutier pe sub Bulevardul Aviatorilor și a unui mall subteran.

"Dorim sa începem parcarea de sub bulevardul Aviatorilor. O intrare va fi la fostele garaje de acolo și una în față la Institutul Nicolae Iorga. S-a renunțat la tunelul de sub Piața Charles de Gaulle. A ramas numai parcarea", declara Oprescu la sfârșitul lui august.

Parcarea subterană de la Piaţa Charles de Gaulle va avea trei nivele, 603 locuri şi va costa 44,9 milioane de euro. Conform proiectului inițial, la primul nivel al parcării era prevăzută și o galerie comercială. ,

- See more at: http://www.b365.ro/antier-in-nordul-capitalei-se-inlocuie-te-asfaltul-in-pia-a-charles-de-gaulle_203714.html#sthash.gutJfOzT.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
07 Martie 2014, 14:38:15
Răspuns #72

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
2 milioane euro pentru reabilitarea a patru poduri din Capitală

Administrația Străzilor va cheltui în acest an 2 milioane euro pentru a repara patru poduri de mici dimensiuni. Podul Ciurel, Podul Timpuri Noi, Podul Lacul Tei și Podul Tei Boboc vor fi reabilitate în 2014. Lucrările vor dura între 6 și 10 luni, potrivit estimărilor.
Administrația Străzilor va cheltui în acest an 9,3 milioane lei (2 milioane euro) pentru a reabilita patru poduri din Capitală. Potrivit bugetului aprobat pentru acest an costurile vor fi împărțite astfel:

- reabilitare Podul Ciurel - 2.212.000 lei

- reabilitare Podul Timpuri Noi - 2.375.000 lei

- reabilitare Podul Lacul tei - 1.540.000 lei

- reabilitare Podul tei Boboc - 3.175.000 lei.

Proiectele cuprind lucrări de reparare a căii de pod, a trotuarelor, dar și a hidroizolațiilor. Potrivit proiectelor de hotărâre prin care au fost aprobate indicatorii tehnico-economici pentru realizarea celor patru investiții, lucrările vor dura între 6 și 10 luni.

 Tot în acest an, AdministraÈ›ia Străzilor va reabilita È™i PiaÈ›a Charles de Gaulle. Municipalitatea va cheltui în 2014 pentru această lucrare 11 milioane lei (2,4 milioane euro).

"Lucrarea prevazută în bugetul ASB pe 2014 constă în reabilitarea sistemului rutier și refacerea trotuarelor. Mai întâi se va freza asfaltul, se vor scoate pietrele cubice și apoi se va turna beton, peste care se va pune un asfalt", au precizat reprezentanții Administrației Străzilor într-un răspuns remis B365.ro.

Potrivit Hotărârii Consiliului General al Municipiului București 376/2008 prin care au fost aprobați indicatorii tehnico-economici pentru această lucrare, valoarea totală a investiției este de 17.750.000 lei (aprox. 4 milioane euro). Suprafața ce va fi reabilitată este de 26.500 metri pătrați.

Potrivit aceluiași document, durata proiectului de reabilitare a Pieței Charles de Gaulle este de 12 luni.


http://www.b365.ro/2-milioane-euro-pentru-repara-ii-la-patru-pode-e_203811.html


La cel de pe Timpuri Noi pica foarte bine,pentru ducerea lui 1 pe Marasesti...
memorat
18 Aprilie 2014, 14:35:26
Răspuns #73

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Încep lucrările la încă două mari pasaje subterane în Capitală

Primăria Capitalei se pregăteÈ™te să demareze lucrările la două mari proiecte de infrastructură. Luna viitoare va începe deja organizarea de È™antier la PiaÈ›a Sudului È™i la PiaÈ›a Romană, unde municipalitatea va construi pasaje subterane. Primul va fi destinat circulaÈ›iei rutiere, în timp ce al doilea va fi exclusiv pentru pietoni. 
Primăria Capitalei deschide luna viitoare două mari șantiere în Capitală: la Piața Sudului și la Piața Romană. În cele două zone importante din oraș se vor construi două pasaje subterane.

"Cu pasajul de la Piața Sudului totul este gata. Mai sunt doar niște discuții cu un consultant, însă într-o lună vor începe lucrările", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Pasajul Piața Sudului va fi realizat pe direcţia Calea Văcăreşti – strada Niţu Vasile, va închide inelul principal de circulaţie al Capitalei şi va duce la descongestionarea traficului rutier în intersecţia de la Piaţa Sudului.

Lungimea în subteran va fi de 85 de metri, iar înălţimea de 5 metri. Rampa spre Niţu Vasile va fi o rampă unică având câte două benzi de circulaţie pe sens. Rampa spre Calea Văcăreşti va fi formată de fapt din două rampe independente, câte una pe fiecare sens de circulaţie, fiecare având câte două benzi.

De asemenea, vor fi realizate lucrări de modernizare a carosabilului şi trotuarelor în intersecţia dintre Calea Văcăresti, Şoseaua Olteniţei şi strada Niţu Vasile, prin asigurarea în sensul giratoriu a patru benzi de circulaţie, precum şi realizarea localelor adiacente rampelor pasajului rutier, cu câte două benzi pe sens, atât pe Calea Văcăreşti, cât şi pe strada Niţu Vasile. VEZI PLANUL LUCRĂRII

Pe direcţia strada Niţu Vasile - Calea Văcăreşti, de o parte şi de alta a pasajului rutier, vor fi realizate şi pasaje pietonale. În plus, va fi construit şi un pasaj subteran pietonal care va face legătura între staţia de metrou Piaţa Sudului şi peroanele staţiei de tramvai de pe Șos. Olteniţei.

Un alt pasaj pietonal subteran va fi construit la capătul dinspre str. Niţu Vasile a pasajului rutier (intersecţie str. Niţu Vasile cu str. Secuilor). AFLĂ MAI MULTE DESPRE ACEST PROIECT

Valoarea totală estimată a proiectului este de 111,34 milioane de lei, adică în jur de 25,5 milioane euro, cu TVA. Finanţarea nerambursabilă pentru acest proiect se ridică la 96,42 milioane lei. Perioada de execuţie a lucrărilor va fi de maxim 18 luni de la data transmiterii ordinului de începere. Contractul se înscrie într-un proiect finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 2 "Îmbunătăţirea infrastructurii de transport regionale şi locale".

Trecerile de pietoni din Piața Romană, înlocuite cu un pasaj subteran

Până la vară, municipalitatea va începe lucrările și la pasajul subteran pentru pietoni de la Piața Romană. "Totul este pregătit și la pasajul de la Piața Romană. Cam într-o lună ar trebui să demarăm proiectul", a precizat ;eful Direcției de Transporturi din Primăria Capitalei, Ion Dedu.

Pasajul va avea o suprafaţă de circa 5.200 mp ÅŸi 5 intrări - două la ASE, una în faţă la coloane, una în faţă la BCR ÅŸi una între Bd. Lascăr Catargiu ÅŸi Bd. Dacia. Primăria vrea să desfiinÈ›eze trecerile de pietoni de la suprafață, odată ce pasajul subteran va fi terminat.Pasajul va fi conectat cu statia de metrou Romană, iar la suprafata vor fi plantaÅ£i 40 de copaci ÅŸi se va amenaja o suprafaţă de circa 500 mp de spaÅ£iu verde. De asemenea, construcÈ›ia va face legătura È™i cu staÈ›iile de autobuz È™i de troleibuz de la Academia de Studii Economice, amplasate în intersecÈ›ie. Pentru acest proiect au fost alocaÈ›i, în proiectul de buget pe 2014, 10 milioane lei. 


- See more at: http://www.b365.ro/incep-lucrarile-la-doua-mari-pasaje-subterane-in-capitala_206334.html#sthash.OqlLUygq.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
18 Aprilie 2014, 15:11:39
Răspuns #74

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
11 cu ocazia lucrarilor de la Sudului,va fi dus la Cfr Progresul...
memorat
18 Aprilie 2014, 19:50:19
Răspuns #75

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Sunt curios ce vor face cu liniile de autobuz si troleibuz.
memorat
19 Aprilie 2014, 13:39:14
Răspuns #76

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
11 va intoarce la Bellu, asta de Pastele Cailor, atunci cand se vor apuca de pasaj.  Luna in care se vor apuca e luna 11 a lui Jupiter si nicidecum luna Mai. Terminati cu prostiile.
Nu mai citati cretinii de la b365.
Altceva ?
Lusica, uite ce scriai tu cu mana ta in data de 21 August 2012, Iti mai amintesti ?
Pasaje subterane, bulevarde mai mari şi un nou canal colector în sudul Capitalei.

Sudul Capitalei se pregăteşte de modernizare. Primăria Capitalei va construi un nou canal colector în zona Berceni - Olteniţei - Vitan-Bîrzeşti. Proiectul va fi prelungit şi la nivelul infrastructurii rutiere. Astfel, mai multe bulevarde vor fi lărgite, iar în două intersecţii importante vor fi construite pasaje subterane.
În Sectorul 4, Primăria Capitalei va construi un canal colector care va deservi zona de sud. Construcţia Canalului Cheile Turzii va fi realizată pe traseul Bulevardul Metalurgiei, şos. Berceni, str. Cheile Turzii, şoseaua Olteniţei şi str. Vitan Bârzeşti.

Proiectul include şi ample lucrări la infrastructură rutieră. Pentru fluentizarea traficului, se propune reconfigurarea nodului de intersectare a inelului median de circulaţie cu Şoseaua Olteniţei şi şoseaua Vitan Bârzeşti.

"La intersecţia Şoseua Olteniţei cu Vitan Bârzeşti, pe direcţia Căii Vitan Bârzeşti vor fi realizate două pasaje subterane, unul sub altul. Astfel, pasajul rutier va fi realizat la o adâncime mai mare, astfel încât deasupra lui, dar tot subteran să fie relizat şi un pasaj pietonal", a precizat pentru B365.ro arhitectul Sorin Gabrea, proprietarul firmei Western Outdoor, cea care a realizat Planul Urbanistic Zonal pentru această lucrare.

De asemenea, municipalitatea va lărgi Bd. Metalurgiei, Şos. Berceni, Şos. Olteniţei, dar şi Calea Vitan Bârzeşti. "Vor fi realizate mai multe tipuri de lucruri. În anumite zone vor fi realizate artere locale, în alte zone vor fi modificate trotuarele, în altele va fi lărgită strada", a mai explicat arhitectul Sorin Gabrea.

Schimbări vor fi şi la nivelul transportului în comun. Astfel, va fi introdus tramvai şi pe Calea Vitan Bârzeşti, dar şi strada Ion Iriceanu.

"Circulatia pietonilor, în zona studiată, se va realiza pe trotuarele existente, care vor fi menţinute şi, după caz, amplificate. În intersecţii, se vor proiecta spaţii şi amenajări destinate pietonilor şi bicicliştilor", se precizează în memoriul tehnic al proiectului.

Prioritatea proiectului este însă realizarea canalului colector. Lucrările ar putea începe chiar de anul viitor.

"În primul rând, va fi realizat canalul colector. Avem studiul de fezabilitate, aşa încât lucrările pot începe.
Noi estimăm ca termen de începere anul viitor. Cât priveşte celelalte lucrări cuprinse în proiect, acestea nu au fost încă programate", a declarat Sorin Gabrea.


Peste 27.000 metri pătraţi de teren va fi expropriat pentru a se putea construi aceste canal colector şi dotările aferente
.

Lusica, cand nu o sa mai postezi toate cretinatatile marca b365 ? Astept cu interes ziua.
Mai triaza-ti si tu interventiile, din decembrie 2011 tot ne ameninti cu pasajul asta. Eu unul m-am saturat de asemenea postari.
Deocamdata primaria incerca sa faca pasajul de la PPL. Si asa e prea mult.
memorat
19 Aprilie 2014, 17:43:14
Răspuns #77

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ce-ti mai place,sa ma "ataci"dar nu-i nimic ca nu ma supar si te iert...Ideea este alta ca nu eu hotarasc sau sursa care-mi da informatia,una se spune acum,si alta se poate hotara peste 2 zile.Personal cred ca vor incepe lucrarile si la Sudului,acum ca o fi in mai,ca o fi in iunie,ca o fi la toamna dar de inceput vor incepe...Inceperea lucrarilor a fost amanata din cate am inteles pentru ca a trebuit sa se faca licitatie pentru o firma care se ocupa sau se va ocupa de organizarea de santier. Restul este facut...
memorat
19 Aprilie 2014, 21:30:13
Răspuns #78

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Stii foarte bine ca atacul acesta este strict de suprafata.  ;)
Nu are nici un suport mai adanc.  ;D
Eu am ce am cu b365, nu cu tine.
memorat
01 Iulie 2015, 14:29:27
Răspuns #79

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
VIDEO Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, despre cele mai arzătoare probleme ale Bucureştiului

Miercuri, 1 iulie, primarul general al Capitalei Sorin Oprescu a venit în platoul Adevărul Live să vorbească despre marile proiecte din Bucureşti pe care le-a demarat în timpul celor două mandate. De asemenea, edilul-şef a adus în discuţie şi planurile pe care le are pentru bucureşteni, dar şi despre o nouă candidatură la Primăria Capitalei.
INTRÄ‚ ÃŽN DISCUÅ¢IE ÅŸi urmăreÅŸte emisiunea în modulul Adevărul LIVE.   De la ora 11.00, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a vorbit despre cele importante proiecte din BucureÅŸti, despre ce a realizat în cele două mandate pe care le-a obÅ£inut, dar ÅŸi despre o viitoare candidatură la Primăria Capitalei.  De asemenea, edilul-ÅŸef a prezentat ÅŸi modul în care decurg lucrările pe ÅŸantierele deschise deja în BucueÅŸti, precum Pasajul PiaÅ£a Presei Libere ÅŸi Pasajul PiaÅ£a Sudului.  ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Despre Pasajul PiaÅ£a Presei Libere „Nimeni nu mai are răbdare, dar trebuie să o facă cineva. Nimănui nu îi pasă că firul trebuie adus de la cinci kilomentri, că staÅ£ia de transformare nu a venit la timp. Vreau ca atunci când dau drumul la pasaj să nu mă mai preocupe decât funcÅ£ionarea, întreÅ£inerea. Nu mai sunt multe de lucrat. Pasajul fizic este gata, este trasat, au rămas însemnele circulaÅ£iei, câteva finisări la cele două treceri sub nivel, prin care cetăţenii pot să treacă după un trotuar pe altul. ÃŽi drăm în condiÅ£ii civilizate. Sper ca spre sfârÅŸitul lunii sau undeva spre 20 iulie să îi dăm drumul”, a declarat primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu. „Vrem o administraÅ£ie fără culoare politică, ca oamenii să îşi facă treaba, ca primarii să îşi vadă de treaba lor administrativă”, susÅ£ine edilul. PiaÅ£a Sudului ÅŸi PiaÅ£a Romană „Pleci de la un proiect pus la punct pe hârtie ÅŸi ai surpriza să întâmpini o grămadă de probleme care întârzie lucrurile. Sunt tot felul de întârzieri, dar nu de câţiva ani. La PiaÅ£a Sudului vom cere încă o lună jumate două luni de zile. Pe la începutul anului viitor ar trebui să fie totul în regulă”, a declarat Sorin Oprescu.  „Pentru Pasajul de la PiaÅ£a Romană s-a făcut apelul pentru împrumutul la Banca Mondială, dar mi-au băgat o clauză acolo care nu Å£ine de mine: să se unească RADET cu ELCEN. Acum mi-au băgat pe gât ÅŸi expertiza blocului de la PiaÅ£a Romană. Ideea este de mult, este pusă în practică. O să avem pasaj, dar nu putem da încă drumul, să înnebunim oraÅŸul”, a mai precizat edilul.  „Bulevardul Uranus se află de trei ani de zile în ultimul aviz. Nu avea niciun sens să pun bani în investiÅ£ie când ÅŸtiam că nu îmi aprobă Parlamentul. Mă Å£in în aÅŸteptare. Eu sunt pregătit cu tot ce înseamnă logistica de începere, dar unii oameni mai întârzie sau nu vor, dar nu spune nimeni bărbăteÅŸte”, susÅ£ine primarul general al Capitalei. Restructurări la RATB „Există un proiect al RATB-ului care s-a născut în urmă cu vreo doi ani de zile. Eu mă mir, într-un sens pozitiv, cum băieÅ£ii ăia pot să mai Å£ină în siguranţă tramvaie din 1960 ÅŸi ceva. Pe oameni îi interesează să aibă transport civilizat. Noi facem eforturi. Există un plan coerent. Mâine mă întâlnesc cu BRD-ul tocmai pentru a avea la dispoziÅ£ie o consultanţă serioasă care să restructureze RATB-ul, care are 11.000 de oameni angajaÅ£i. Vedem cum putem să restructurăm dar ÅŸi cum să implementeze. Nu cred că vor pleca foarte mulÅ£i oameni, pentru că în timp au ieÅŸit destui la pensie. Discutăm ÅŸi despre eficienţă, seriozitate. Fabrica de tramvaie vreau să o păstrez în continuare ÅŸi să o asociez cu niÅŸte fabrici mari din afară, pentru ca bucureÅŸtenii să circule în tramvaie bune”, a mai declarat primarul general al Capitalei Sorin Oprescu. „Sunt o serie întreagă de reglementări date de ANR care nu face altceva decât să pună rucsacul cu povară în spatele bucureÅŸtenilor. An de an, cu ELCELUL este aceeaÅŸi poveste. Ei trebuie să le dea bani. Am 52.000 pentru investiÅ£ii, am înÅ£elegere cu comisia europeană 176 de milioane de euro ca să repar reÅ£eaua. ProducÅ£ia este în mâinile ELCELULUI, care trăieÅŸte din suvenÅ£ii”, a spus edilul general al BucureÅŸtiului.  „RADETUL, regia autonomă, transportă energia. ReÅ£eaua este veche de 70 de ani, apa caldă ocoleÅŸte tot BucureÅŸtiul ÅŸi apoi este împinsă prin pompaj către nord. De-asta încerc să repar acum prin bani europeni această reÅ£ea, că este ciuruită. RADETUL sunt datori cu 5000 de miliarde din 1995 la ELCEL, plus penalităţile 8800 de miliarde. Ei vin ÅŸi blochează conturile RADET. Oamenii plătesc cât consumă, fără drept de apel”, explică primarul Sorin Oprescu.   â€žMă gândesc să termin ce am de terminat pe infrastuctura culturală, sportivă, ÅŸcolară ÅŸi pe tot felul de infrastructuri pentru că vreau să le arat bucureÅŸtenilor ce s-a făcut în aceÅŸti ani. Obiectivul meu principal este de a termina ce am început. Nu mă gândesc la revenire în PSD. Să meargă înainte, să îşi vadă de construcÅ£ia lor, sunt oameni acolo pe care îi respect. Eu sunt convins că o să îşi revină. Nu este bine pentru nimeni să nu existe un echilibru între putere ÅŸi opoziÅ£ie”, a mai spus primarul general al Capitalei.

http://adevarul.ro/news/bucuresti/adevarul-live-ora-1100-primarul-capitalei-sorin-oprescu-despre-cele-mai-arzatoare-probleme-bucurestiului-1_55927da3cfbe376e35b81068/index.html
memorat