28 Martie 2024, 12:48:22

Autor Subiect: Proiectul Pasajului de la Charles de Gaulle  (Citit de 3300 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

02 Noiembrie 2011, 13:28:15

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
S-a schimbat proiectul Pasajului de la Charles de Gaulle: în tunel se va intra de pe mijlocul bulevardului
02 Nov, 11:34 / Nicoleta Vieru
Comisia de Urbanism din Primăria Municipiului București a discutat miercuri dimineață noul proiect al pasajului de la Charles de Gaulle, dar nu l-au adoptat. Decizia finală aparține arhitectului-șef al Bucureștiului.

http://b365.realitatea.net/news/s-a-schimbat-proiectul-pasajului-de-la-charles-de-gaulle-in-tunel-se-va-intra-de-pe-mijlocul-bulevardului/
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

02 Noiembrie 2011, 14:21:38
Răspuns #1

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Da metroul ce o sa faca cu el ? Nu mai e necesar in zona, o sa se limiteze la Berceni - Victoriei ?
memorat
02 Noiembrie 2011, 15:53:41
Răspuns #2

Matei

  • Vizitator
Da metroul ce o sa faca cu el ? Nu mai e necesar in zona, o sa se limiteze la Berceni - Victoriei ?

De ce sa nu mai fie necesar ?! :o Statiile Aviatorilor, Aurel Vlaicu si Pipera sunt folosite si aglomerate !!!
memorat
12 Martie 2012, 23:09:44
Răspuns #3

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Arhitecții contestă pasajele subterane din Piaţa Charles de Gaulle şi Piaţa Presei

Filiala București a Ordinului Arhitecților din România contestă construirea pasajelor subterane din Piața Charles de Gaulle și Piața Presei Libere.
Ordinul Arhitecţilor din România – filiala Bucureşti nu este de acord cu avizarea proiectelor pasajelor subterane din Piaţa Charles de Gaulle şi Piaţa Presei Libere.

Ordinul Arhitecților susţine clasarea ca monument istoric pe grupa A a bulevardelor Kiseleff, Aviatorilor şi Prezan. Filiala Bucureşti vrea să conteste Hotărârea Ministerului Culturii din 18 ianuarie 2012, prin care este respinsă clasarea în această categorie a bulevardelor menţionate.


http://b365.realitatea.net/news/contestatii-in-privinta-construirii-pasajelor-subterane-din-piata-charles-de-gaulle-si-piata-presei/

L-am auzit eu aseara pe domnul primar general la un post de televiziune spunand ca aceste doua pasaje vor incepe dar mai intai sa fie gata cel de la Barbu Vacarescu-Pipera pentru a putea face fata tranzitului mare de masini pentru ca greul se va muta aici...inceperea acestor doua pasaje va fi pana in toamna si vor dura 3-4 lucrarile...
memorat
13 Martie 2012, 08:09:50
Răspuns #4

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Numarul de masini de pe un tronson NU ESTE DAT DE NUMARUL DE PASAJE din arialul respectiv, precum gresit se crede.
Numarul total de masini este dat de TIMPUL DE PARCURS al arialului respecticv.
Daca TIMPUL de parcurs este mai mare decat un timp maxim acceptat de majoritatea participantilor de trafic, acestia isi vor alege alte rute. Este vorba de numarul de tranzitari. Caci cei care au treaba in punctele din interiorul arialului evident ca pe aici vor trece.
 Cine se opune constructiilor pasajelor sunt niste CRETINI. In  aceasta logica sa se inchida pasajul Unirii pe motiv ca atrage trafic. Hai ca i-am prins aici ! De ce nu inchid P. Unirii - sensul spre centru ?
Pasajele nu vor atrage trafic suplimentar NELIMITAT. Da, vor atrage dar pana cand soseaua nu va mai suporta traficul, se va bloca si evident ca nimanui nu-i convine sa stea in trafic cu toate pasajele puse la dispozitie si va cauta alternative.
Problema este ca sa se poata tranzita zona respectiva intr-un timp rezonabil. Repet, nu e cazul celor care au treaba in zona pentru ca acestia oricum pe acolo vor trece.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":