28 Martie 2024, 17:34:58

Autor Subiect: Pasajul subteran de la PiaÈ›a Sudului  (Citit de 23249 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

10 Octombrie 2013, 00:14:18
Răspuns #60

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Oprescu spune de vreo 5 ani ca se incepe Pasajul Piata Sudului. In fiecare saptamana.
Baieti, nu ne jucam asa, HG - ul prin care se specifica acest lucru. Ca daca nu vorbim vorbe.
Mai stie cineva, trotuarul mergator de la gara se mai da in  functiune sau direct la fier vechi ?
Asta apropo de proiecte incepute si nefinalizate.  :-\
memorat
10 Octombrie 2013, 00:59:15
Răspuns #61

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Oprescu spune de vreo 5 ani ca se incepe Pasajul Piata Sudului. In fiecare saptamana.
Baieti, nu ne jucam asa, HG - ul prin care se specifica acest lucru. Ca daca nu vorbim vorbe.
Mai stie cineva, trotuarul mergator de la gara se mai da in  functiune sau direct la fier vechi ?
Asta apropo de proiecte incepute si nefinalizate.  :-\
Pasajul RULANT de la Gara de Nord este finalziat, dar nu a fost inaugurat!?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Octombrie 2013, 07:21:06
Răspuns #62

Adrian RATB

  • Vizitator
Finalizat. Dar nu (cred) ca ii s-a dat drumul. :-[
memorat
26 Decembrie 2013, 15:16:09
Răspuns #63

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Inceperea lucrarilor la acest pasaj este data ca sigur, din primavara se va intampla acest lucru.Amanarea inceperii lucrarilor la acest pasaj mai poate fi din cauza vremii,fie din cate am inteles ca s-ar dori sa se termine primul pod din pasajul de la Mihai Bravu,pentru a nu se da peste cap,total traficul in zona.
memorat
09 Mai 2014, 00:27:03
Răspuns #64

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Încep lucrările la pasajul subteran de la Piața Sudului.


Primarul general, Sorin Oprescu, a semnat, astăzi, contractul pentru execuția lucrărilor la pasajul subteran de la Piața Sudului. Edilul-șef a anunțat că odată cu semnarea contractului se va face și organizarea de șantier premergătoare începerii lucrărilor. Pasajul Piața Sudului va fi realizat pe direcţia Calea Văcăreşti – strada Niţu Vasile, va închide inelul principal de circulaţie al Capitalei şi va duce la descongestionarea traficului rutier în intersecţia de la Piaţa Sudului. Astfel, se estimează că la finalizarea lucrării timpul de așteptare în trafic se va reduce cu 74%. Lucrarea va fi realizată cu finanțare europeană.
"Obiectivul acestei lucrări vizează fluidizarea traficului și rezolvarea problemelor legate de cozile formate la semafor. După ce vom termina pasajul de la Piața Sudului și pe cel de la Mihai Bravu timpul de așteptare în trafic se va reduce cu 74%. Dacă acum se stă în coloană și 45 de minute, după terminarea acestor lucrări se va sta doar 7 minute", a declarat primarul general, Sorin Oprescu.

Pasajul subteran de la Piaţa Sudului se va realiza pe direcţia Calea Văcăreşti – Str. Niţu Vasile şi va avea o lungime de 356 de metri, din care rampa spre Văcăreşti, 111 metri, iar rampa spre Niţu Vasile 85 de metri. Lungimea în subteran va fi de 85 de metri, iar înălţimea de 5 metri.

Rampa spre Niţu Vasile va fi o rampă unică având câte două benzi de circulaţie pe sens. Rampa spre Calea Văcăreşti va fi formată de fapt din două rampe independente, câte una pe fiecare sens de circulaţie, fiecare având câte două benzi.

De asemenea, vor fi realizate lucrări de modernizare a carosabilului şi trotuarelor în intersecţia dintre Calea Văcăresti, Şoseaua Olteniţei şi strada Niţu Vasile, prin asigurarea în sensul giratoriu a patru benzi de circulaţie, precum şi realizarea localelor adiacente rampelor pasajului rutier, cu câte două benzi pe sens, atât pe Calea Văcăreşti, cât şi pe strada Niţu Vasile.
Pe direcţia strada Niţu Vasile - Calea Văcăreşti, de o parte şi de alta a pasajului rutier, vor fi realizate şi pasaje pietonale. În plus, va fi construit şi un pasaj subteran pietonal care va face legătura între staţia de metrou Piaţa Sudului şi peroanele staţiei de tramvai de pe Șos. Olteniţei. Un alt pasaj pietonal subteran va fi construit la capătul dinspre str. Niţu Vasile a pasajului rutier (intersecţie str. Niţu Vasile cu str. Secuilor).

Valoarea totală a proiectului este de 127,14 milioane de lei, adică în jur de 28 milioane euro. Finanţarea nerambursabilă pentru acest proiect se ridică la 96,44 milioane lei. Perioada de execuţie a lucrărilor va fi de maxim 18 luni de la data transmiterii ordinului de începere. Contractul se înscrie într-un proiect finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 2 "Îmbunătăţirea infrastructurii de transport regionale şi locale".

Contractul pentru execuția lucrărilor a fost atribuit companiei italiene Astaldi, aceeași firmă care realizează acum și lucrările de la Pasajul Mihai Bravu.

- Sursa :http://www.b365.ro/incep-lucrarile-la-pasajul-subteran-de-la-pia-a-sudului-timpul-de-a-teptare-in-trafic-scade-cu-75prc_207569.html
memorat
09 Mai 2014, 06:38:18
Răspuns #65

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Stai sa fie si bani. Destui. Ca daca iar incepem si o lălăim cu anii mai degraba lipsa. Vezi podul de la Ciurel.
memorat
09 Mai 2014, 13:42:41
Răspuns #66

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Si asta, dar mi se pare o mare inconÈ™tientă sa incepa si alt È™antier in Berceni ,care va gâtui traficul atât timp cât pasajul (de fapt pasajele ) de la Mihai Bravu nu s-a dat in folosință, si sigur mai au de lucru cel puÈ›in un an. VăcăreÈ™ti va deveni la orele de vârf o mare parcare.  :'(
memorat
09 Mai 2014, 15:22:40
Răspuns #67

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Personal cred ca de inceput lucrarile la acest pasaj,vor incepe,primarul a dat ok-ul ca sa inceapa lucrarile. Ca nu va fi gata la timp,e alta poveste...Se aude ca deja au fost trasate lucrurile in sensul ca se stie ce linii vor fi deviate,etc...
memorat
09 Mai 2014, 17:50:41
Răspuns #68

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Si daca se aude ca deja au fost trasate lucrurile in sensul ca se stie ce linii vor fi deviate de ce nu ne spui si noua ?
Eu de exemplu am auzit ca acest pasaj va fi un mare fiasco, va dura ani de zile pana se va termina. De fapt nici nu a inceput inca.
Sunt cel putin 3 pasaje incepute deja si nefinalizate, si anume : Splai cu Mihai Bravu, cel de la Ciurel si cel de la Nicolae Grigorescu cu Splaiul. Plus niste linii de tramvai pe la Rebreanu / Pantelimon. Plus niste linii de tramvai care asteapta, pe la Sincai.
Parerea mea sincera este ca nu ai nici o informatie de ce linii vor fi deviate si cand, si ai blufat de data asta.
Am sau n-am dreptate ?
Ca sa ne intelegem, stii ceva concret sau ti se pare ca vor fi deviate niste linii in zona ?
 Primarul a dat OK - ul de incepere a santierului, dar ca sa inceapa efectiv mai trebuie sa vina cineva cu malaiul. Malai deocamdata nu exista.
memorat
10 Mai 2014, 19:34:02
Răspuns #69

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Lusica, vezi ca acum o ora angajatii de la ADP sect 4 plantau panselute in Piata Sudului. Poate cineva sa faca o poza panselutelor ? Cum vine treaba asta, ne apucam de groapa si chiar acolo plantam panselute ?
memorat
28 Mai 2014, 00:33:33
Răspuns #70

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Am trecut azi de doua ori pe la BIG Berceni.
Nici urma de santier. Ma asteptam dealtfel. Orice informatie cu inceperea acestei lucrari e un mare bluff. Propun ca pana nu vedem primul excavator in zona sa ne abtinem din a da informatii eronate. Ce spuneti ?
memorat
29 Mai 2014, 22:26:15
Răspuns #71

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Dupa ce pasajele de pe M.Bravu se vor in folosinta se schimba discutia. Insa mai este cale lunga, maine se da drumul la primul pod iar al doilea se va da drumul,realistic vorbind ,undeva cam prin Martie- Aprilie 2015 . Deci cam 10 luni.
memorat
07 Iulie 2014, 17:57:14
Răspuns #72

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Încep lucrările la pasajul de la Piaţa Sudului.Ce RESTRICŢII DE CIRCULAŢIE vor fi introduse de mâine


Primaria Municipiului Bucuresti demareaza lucrarile la cel mai mare proiect de infrastructura realizat cu fonduri UE din Bucuresti, Pasajul subteran Piata Sudului. Odată cu demararea lucrărilor la acest proiect de infrastructură, începând de mâine, se vor introduce restricţii de circulaţie în zonă.
Primăria Capitalei a demarat lucrările la pasajul subteran de la Piaţa Sudului, o lucrare prin care se va asigura fluidizarea traficului in Capitala, atat pe directia inelului principal de circulatie, cat si pe arterele adiacente inelului median. Astfel, incepand cu data de 08 iulie 2014, dupa ora 10.00, se va restricţiona partial circulatia rutieră pe Calea Vacaresti, intre str. Martisor si Sos. Oltenitei. Pentru executia lucrarii, pe Calea Vacaresti, in perimetrul mentionat, se va devia traficul rutier, asigurandu-se trei benzi de circulatie pe sensul catre sos. Oltenitei si doua benzi de circulatie pe sensul spre bd. Tineretului (fata de trei benzi pe sens, existente in prezent).

Totodata, se inchide temporar accesul din Calea Vacaresti la benzinaria Agip, si se instituie restrictia de oprire in zona lucrarilor.

Conducatorii auto sunt rugati sa circule cu maxima atentie in zonele mai sus mentionate si sa respecte cu strictete semnificatia indicatoarelor si a marcajelor rutiere.

De la aceeasi data, 08.07.2014, ora 10:00, statia de autobuze ,,Åžos. Oltenitei'' (linii 312, 313, 381, 634, N103, N105), amplasata pe Cal. Vacaresti dupa intersectia cu Sos. Oltenitei, sens Piata Unirii, respectiv statia ,,Piata Sudului'' (linia 634), amplasata pe Cal. Vacaresti, inainte de intersectia cu Sos. Oltenitei, sens terminal ,,ROMPRIM", se suspenda.

Totodata, autobuzele liniilor 634 si N103 vor efectua opriri pe Sos. Oltenitei in statia ,,Piata Sudului", corespunzatoare liniei 232, sensul spre Cal. Vacaresti, informează Municipalitatea, într-un comunicat de presă remis B365.ro.

Potrivit reprezentanţilor Municipalităţii, acest pasaj va reduce timpul de așteptare în trafic cu 75%.

Vezi aici: Cine va construi Pasajul subteran de la Piața Sudului

"Solicităm conducătorilor de autovehicule să reducă viteza, să circule cu prudenţă în momentul în care se deplasează pe lângă grupurile de pietoni şi să respecte semnalele poliţiştilor rutieri sau ale poliţiei locale.

Pietonii sunt rugaţi să circule numai pe trotuare, să traverseze strada prin locurile special amenajate trecerii, după o temeinică asigurare, la culoarea verde a semaforului electric şi să nu se deplaseze ori să staţioneze pe partea carosabilă.

Problemele din trafic pot fi sesizate la numărul de telefon 021/9544", anunţă Brigada Rutieră a Capitalei, într-un comunicat de presă remis B365.ro.

Lucrarile la obiectivul „Modernizare infrastructură rutieră Piaţa Sudului" presupun :

1. Realizarea unui pasaj subteran pe direcţia Calea Văcăreşti – Str. Niţu Vasile ;

2. Realizarea a patru pasaje pietonale in intersectie, pe directia Str. Nitu Vasile-Calea Vacaresti, de o parte si da alta a pasajului rutier si catre statiile de tramvai.
3. Realizarea legaturii pietonale prin pasaj subteran intre statia de metrou Piata Sudului si peroanele statiei de tramvai aflate pe Sos. Oltenitei.
4. Lucrari de modernizare a carosabilului si trotuarelor in intersectia Calea Văcăreşti – Sos. Olteniţei – Str. Niţu Vasile prin asigurarea in sensul giratoriu a patru benzi de circulatie. Realizarea localelor, adiacente rampelor pasajului rutier, cu cate doua benzi pe sens atat pe Calea Vacaresti cat si pe str. Nitu Vasile.
5. Refacerea liniei de tramvai existente atat pe Calea Vacaresti cat si pe Soseaua Oltenitei, precum si lucrari pentru liniile de troleibuz aflate in zona.

· Este cel mai mare proiect de infrastructura cu fonduri UE din Bucuresti, realizat prin Programul Operational Regional 2007-2013.

· Pasajul rutier subteran prezinta avantaje pe multiple planuri:
- sporirea capacitatii de circulatie
- cresterea vitezei de deplasare a autovehiculelor
- micsorarea timpului petrecut in trafic
- siguranta circulatiei etc

· Realizarea pasajelor pietonale subterane reuseste sa elimine "conflictele la suprafata" dintre circulatia pietonala si circulatia auto. Astfel, realizarea acestora, concomitent cu realizarea pasajului, duce la cresterea timpilor de semaforizare pe culoarea verde, contribuind in acelasi timp la cresterea gradului de siguranta a circulatiei pietonale in intersectie.
· Intersectia Piata Sudului, prin pasajele subterane (rutiere si pietonale) care vor fi construite, va reprezenta un nod intermodal caracaterizat de o buna accesibilitate si de un transfer facil intre diversele moduri de transport care acced in acesta.


http://www.b365.ro/incep-lucrarile-la-pasajul-de-la-piata-sudului-ce-restrictii-de-circulatie-vor-fi-introduse-de-maine_211286.html
memorat
08 Iulie 2014, 15:39:33
Răspuns #73

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
De astazi a inceput calvarul.  >:(
memorat
08 Iulie 2014, 15:51:27
Răspuns #74

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Stie cineva concret ce se va intampla cu 11 ?
memorat
16 Iulie 2014, 18:40:35
Răspuns #75

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Momentan se va lucra la rampe. Cand se va ataca centrul va fi deviat. Unde? Vom vedea... :D
memorat
31 August 2015, 18:12:48
Răspuns #76

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Lucrările la Pasajul de la Piața Sudului au întârzieri de 7 luni-Se pierd 60% din fondurile europene

Lucrările la Pasajul Piața Sudului sunt în întârziere cu 6-7 luni față de termenul anunțat inițial. Din această cauză, se vor pierde până la 60% din fondurile europene alocate acestui proiect, a anunțat Sorin Oprescu, primarul general al Capitalei.
Cea mai mare lucrare din fonduri europene din București are întârzieri mari, de șase până la șapte luni, conform unui anunț făcut de Sorin Oprescu, luni. Conform acordului cu autoritățile europene, lucrările ar fi trebuit să se încheie la 31 decembrie 2015, dar vor fi terminate, în cel mai bun caz, vara viitoare. Dacă termenul nu va fi respectat, cheltuielile făcute după 31 decembrie vor fi susținute de la bugetul Primăriei. Aproximativ 60% din fondurile europene alocate proiectului ar urma să fie pierdute. Primarul a anunțat că va încerca renegocierea contractului cu autoritățile europene, deoarece întârzierile au fost provocate de existența unor cabluri electrice subterane ce nu apăreau în planurile primăriei, dar și din cauza dificultății reorganizării traficului în zonă.

Pasajul subteran de la Piaţa Sudului se realizează pe direcţia Calea Văcăreşti – Str. Niţu Vasile şi va avea o lungime de 356 de metri, din care rampa spre Văcăreşti, 111 metri, iar rampa spre Niţu Vasile 85 de metri. Lungimea în subteran va fi de 85 de metri, iar înălţimea de 5 metri.
Rampa spre Niţu Vasile va fi o rampă unică având câte două benzi de circulaţie pe sens. Rampa spre Calea Văcăreşti va fi formată de fapt din două rampe independente, câte una pe fiecare sens de circulaţie, fiecare având câte două benzi.

De asemenea, vor fi realizate lucrări de modernizare a carosabilului şi trotuarelor în intersecţia dintre Calea Văcăresti, Şoseaua Olteniţei şi strada Niţu Vasile, prin asigurarea în sensul giratoriu a patru benzi de circulaţie, precum şi realizarea localelor adiacente rampelor pasajului rutier, cu câte două benzi pe sens, atât pe Calea Văcăreşti, cât şi pe strada Niţu Vasile.

Proiectul are o valoare totală de 127,14 milioane de lei, adică în jur de 28 milioane euro. Finanţarea nerambursabilă pentru acest proiect se ridică la 96,44 milioane lei. (Mai multe detalii despre acest proiect AICI).

http://www.b365.ro/lucrarile-la-pasajul-de-la-piata-sudului-au-intarzieri-de-7-luni-se-pierd-60prc-din-fondurile-europene_236133.html
memorat
30 Septembrie 2015, 18:29:46
Răspuns #77

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cateva cadre de azi,de la pasajul Sudului
memorat
05 Octombrie 2015, 17:37:21
Răspuns #78

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Şantierul pentru Pasajul de la Piaţa Sudului produce haos în sectorul 4. Strada Niţu Vasile se închide!

Pasajul rutier subteran de la Piața Sudului a fost conceput ca parte a soluției pentru fluidizarea traficului pe partea de sud a Capitalei, împreună cu pasajul de la Mihai Bravu.

Lucrari Piata SuduluiDacă acesta din urmă a fost construit pentru a soluționa conflictul de trafic de la intersecția Căii Văcărești cu bulevardul Tineretului și soseaua Mihai Bravu, pasajul de la piața Sudului subtraverseaza soseaua Olteniței făcând legătură între Calea Văcărești și strada Nitu Vasile si mai departe spre bulevardul Alexandru Obregia, scrie bucurestifm.ro.

Pasajul se construiește pe fonduri europene și valoarea totală a investiției este de peste 126 milioane de lei, din care 97 de milioane din finanțarea europeană. De aceea, termenul de finalizare este foarte strict, finalul acestui an, sub sancțiunea pierderii banilor europeni.
nsă, chiar de la debutul lucrărilor, constructorii s-au confruntat cu o problemă cât se poate de serioasă, care a dus la mari întârzieri în realizarea proiectului.
Este vorba despre relocarea rețelelor edilitare, apă, canalizare si curent electric.

Iar partea cea mai grea abia urmează. Pentru lucrările la rampa de pe strada Nitu Vasile a pasajului, traficul va fi oprit în zonă, iar șoferii care vin dinspre centru urmând a fi deviați pe străduțele laterale.

Oamenii din zonă sunt exasperați de ritmul lent al lucrărilor și spun că pasajul nici nu ar fi necesar și că pe șantier nici nu se lucrează în ritm alert.
Primarul General Interimar al Capitalei, Marin Stefanel, spune că întârzierile la lucrările de la pasajul de la Piața Sudului s-ar datora faptului că în proiectul inițial, nu ar fi fost prevăzute lucrările de mutare a rețelelor de utilități. Marin crede că, în ciuda întârzierilor, banii europeni nu vor fi pierduți. Edilul șef a declarat că va anunța partenerii europeni, pe cale oficială, cu privire la dificultățile întâmpinate.

Vestea cea mai proastă pentru bucureșteni este aceea că, dacă, până la 31 decembrie anul acesta, Primăria Capitalei nu va reuși să deconteze toate cheltuielile eligibile, adică să cheltuielile toți banii europeni, riscăm să pierdem finanțarea, adică toți cei 97 de milioane de lei de la Uniunea Europeană.


http://jurnalul.ro/article-697986.html?utm_source=Antena3&utm_medium=FB&utm_campaign=FB-Post
memorat
04 Decembrie 2015, 17:26:59
Răspuns #79

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Haosul de la Piaţa Sudului se mai prelungeşte doi ani!

Peste 27 de zile ar trebui dat în funcţiune pasajul rutier Piaţa Sudului. Dar acest lucru nu se va întâmpla, pentru că cei care au săpat pasajul subteran au intrat peste tunelul metroului. Dintr-o eroare.
În luna martie 2015, trenurile de metrou de pe Magistrala 2 au fost murdărite de o substanţă folosită în timpul lucrărilor la pasajul subteran de la Piaţa Sudului, numită “betonită”: constructorii pasajului intraseră peste galeria metroului.
S-au căutat soluţii rapide de remediere, dar nu s-au găsit. Ulterior, adică spre toamnă, pentru a îndulci adevărul şi a da vina pe Municipalitate, s-a anunţat că lucrările la pasaj vor fi întârziate cu un an din cauză că cei ce săpau tunelul au dat peste nişte conducte care nu figurau în planurile cadastrale ale primăriei.
Surse din cadrul Administraţiei Străzilor ne-au dezvăluit că povestea cu reţelele a fost o “barbă” şi că s-a intrat cu adevărat peste tunelul metroului, din greşeală. Cum este posibil aşa ceva?
Trebuie regândit tot proiectul
Din păcate, boacăna nu are o explicaţie raţională. O asemenea lucrare se face pe baza unui proiect bine studiat, realizat nu numai pe baza planurilor cadastrale, ci şi cu aparatură performantă.
Mai pe româneşte, există posibilitatea de a radiografia subteranul pentru a se vedea ce şi unde se poate săpa, prin magnetometrie, de exemplu. Cu alte cuvinte, principala vină este a proiectantului. De asemenea, şantierul are la dispoziţie serviciile unor consultanţi de specialitate din partea Primăriei Capitalei.
Pe scurt: este imposibil să greşeşti în asemenea hal. Ce este de făcut? Trebuie regândit proiectul, apoi reobţinute avizele, relocată infrastructura etc. Iar aceste lucruri nu se pot face mai repede de doi ani, în cel mai optimist scenariu!
Se pierd 18,9 milioane de euro, bani europeni
Pasajul subteran de la Piaţa Sudului se realizează pe direcţia Calea Văcăreşti - str. Niţu Vasile şi va avea o lungime în subteran de 85 de metri, iar înălţimea de 5 metri.
În martie 2015, peste garniturile de metrou a căzut cimentul turnat la pasajul rutier subteran Piaţa Sudului
Proiectul prevede şi construirea mai multor pasaje pietonale. Lucrarea costă 28,3 milioane de euro, din care UE dă 18,9 milioane de euro, dacă lucrarea va fi gata până în iulie 2016 - lucru foarte puţin probabil.

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/haos-piata-sudului-prelungeste-2-ani-560165.html
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":