29 Martie 2024, 01:20:46

Autor Subiect: Blocurile turn si Mall-urile din capitala  (Citit de 26655 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

28 Ianuarie 2014, 16:56:22
Răspuns #60

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Ăştia fac orice pentru incă un magazin...concurenţa asta.
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
28 Ianuarie 2014, 18:05:20
Răspuns #61

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
memorat
28 Ianuarie 2014, 22:30:24
Răspuns #62

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Care sunt cele mai vizitate mall-uri din BucureÅŸti. TOP 4

Mall-ul AFI Cotroceni rămâne cel mai vizitat centru comercial al Capitalei.
Mallul cu cei mai mulÅ£i vizitatori din BucureÅŸti ÅŸi din Å£ară se menÅ£ine AFI Palace Cotroceni din zona Politehnica, unde vin zilnic în jur de 52.000 de vizitatori, scrie Zf.ro. Tocmai din cauza aglomeraÅ£iei, compania care îl deÅ£ine vrea să introducă în acest an un sistem de plată a parcării în centrul comercial. Magazinele din mallul de la Cotroceni au vânzări anuale de 200 mil. euro, în timp ce proprietarii centrului comercial încasează chirii de circa 30 mil. euro.Următoarele centre comerciale din Bu­cureÅŸti, în funcÅ£ie de numărul de vizitatori sunt, conform Zf.ro :
♦ Unirea (40.000 pe zi)
♦ Băneasa Shopping City (35.000 pe zi)
♦ BucureÅŸti Mall (34.000) ÅŸi Sun Plaza (33.000).

 - See more at: http://www.b365.ro/top-4-cele-mai-vizitate-mall-uri-din-bucuresti_201470.html#sthash.sDpsjuc0.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
09 Februarie 2014, 21:26:07
Răspuns #63

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Real Berceni-s-a dus saracul si Obi Berceni
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
09 Februarie 2014, 23:51:52
Răspuns #64

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
N-am inteles ce vrei sa spui...
memorat
10 Februarie 2014, 00:07:40
Răspuns #65

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
N-am inteles ce vrei sa spui...
Pai in locul lui apare Auchan Berceni.
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
10 Februarie 2014, 06:16:00
Răspuns #66

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
A, ok, acum am inteles. ;)

Pai ca si in cazul Real Vitan, unde acum este tot Auchan.
memorat
10 Februarie 2014, 09:26:38
Răspuns #67

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
Mai exista hipermarketuri Real in Bucuresti?
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
10 Februarie 2014, 16:48:40
Răspuns #68

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Mai este cel de la AFI Cotroceni insa la fel ca si cel din Berceni se va transforma in Auchen.
memorat
10 Februarie 2014, 19:25:43
Răspuns #69

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Mai este cel de la AFI Cotroceni insa la fel ca si cel din Berceni se va transforma in Auchen.
Auchan*
Da este adevarat,singural Real mai este cel de la Afi Palace,l-am vizitat satamana trecuta de doua ori pentru vanatoare de reduceri.
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
10 Februarie 2014, 23:06:52
Răspuns #70

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Auchan Titan 25.01.2014
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
11 Februarie 2014, 19:13:38
Răspuns #71

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Plaza Romania
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
11 Februarie 2014, 19:22:34
Răspuns #72

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
11 Februarie 2014, 22:47:56
Răspuns #73

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Frumoase instantanee! Multumesc frumos!
memorat
12 Februarie 2014, 10:04:18
Răspuns #74

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
12 Februarie 2014, 17:16:17
Răspuns #75

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Frumoase instantanee! Multumesc frumos!
Şi când te gândeşti ca sunt facute cu un telefon mobil si totuşi clare.
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
13 Februarie 2014, 22:32:36
Răspuns #76

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Cum ne-au păcălit magazinele din București în perioada reducerilor de iarnă

În perioada soldărilor, mai multe magazine din București au fost amendate de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), deoarece au încercat să păcălească clienții cu reduceri care nu au fost, de fapt, aplicate.
ÃŽn perioada reducerilor de iarnă,  32 de operatori economici au fost controlaÈ›i în BucureÈ™ti, inspectorii ANPC aplicând amenzi în valoare de 135.000 lei. Valoarea produselor cu abateri este de aproximativ 28.000 lei È™i, conform datelor ANPC transmise la solicitarea B365.ro, principalele abateri constatate au fost următoarele:

♦ practici comercialele incorecte - mai precis, reducerile aplicate nu s-au făcut pentru preţul de referinţă din ultimele 30 de zile, ci la preţul iniţial de la intrarea în magazine a colecţiei toamna-iarnă (octombrie), cu toate că între timp au intervenit şi alte reduceri;

♦ păcăleli la ofertele 1+1 gratis: la casă, clientul plătea preţul pentru două produse, fără a se asigura gratuitatea celui de-al doilea produs;

♦ reducerea de preț nu corespundea cu reducerea aplicată efectiv în raport cu preţul de referinţă;

♦ folosirea unor tehnici de marketing care induceau în eroare consumatorii: "first price" – nu se cunoştea dacă acel preț este cel redus sau cel iniţial, consumatorul nu înţelegea dacă acel preț conţinea reducerea anunţată sau reducerea se aplică acelui" first price"

♦ etichete suprapuse, cu rolul de a demonstra așa-zisele reduceri succesive ce au avut loc- dar reducerea din perioada soldărilor avea un procent aplicat care nu corespundea însă cu reducerea calculată; reducerea era, de fapt, nesemnificativă (10-20%), și nu până la 80%.

♦ preţul redus era mult mai mic față de preţul de achiziţie, ceea ce contravine prevederilor legislative

ANPC sfătuiește consumatorii ca, în perioada soldărilor, să verifice dacă oferta mai este valabilă în momentul respectiv, dacă reducerea de preţuri anunţată este identică cu cea reală (la cititoarele de cod de bare din cadrul marilor magazine sau direct la casă, dacă preţul afişat este cel facturat) și să solicite informaţii suplimentare atunci când au nelămuriri privind orice campanie publicitară. Totodată, la achiziţionarea pachetelor promoţionale de tipul „3 la preţ de 2", consumatorul trebuie să verifice preţul individual al produselor, care trebuie să existe în mod obligatoriu la vânzare, pentru a-l putea compară cu preţul pachetului promoţional.

Indiferent de tipul lor (soldare, lichidare, promoÅ£ionale), vânzările de reduceri se supun aceloraÅŸi reguli de fixare si publicitate a  preÅ£urilor: preÅ£ul de referinţă reprezintă cel mai scăzut preÅ£ practicat în acelaÅŸi spaÅ£iu de vânzare în perioada ultimelor 30 de zile, înainte de data aplicării preÅ£ului redus. Orice anunÅ£ de reducere de preÅ£ exprimată în valoare absolută sau în procent trebuie efectuat vizibil, lizibil ÅŸi fără echivoc pentru fiecare produs sau grupa de produse identice: fie prin menÅ£ionarea noului preÅ£ lângă preÅ£ul anterior, barat, fie prin menÅ£iunile "preÅ£ nou", "preÅ£ vechi" lângă sumele corespunzătoare;

- See more at: http://www.b365.ro/cum-ne-au-pacalit-magazinele-din-bucuresti-in-perioada-reducerilor-de-iarna_202572.html#sthash.ZVH5SfTF.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
13 Februarie 2014, 23:48:11
Răspuns #77

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Mega Image deschide primul magazin din București pe anul 2014

Retailerul Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize, deschide vineri un magazin de proximitate Shop&Go în Bucureşti, primul din acest an, după ce aproape o lună şi jumătate nu a inaugurat nicio unitate.
Shop&Go Hatmanul Arbore are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 98,94 metri pătraţi, se arată într-un comunicat al companiei.

În perioada similară a anului trecut (ianuarie - jumătate din febriarie - n.r.), reţeaua deschisese deja cinci magazine.

Pe parcursul anului 2013, reţeaua Mega Image s-a extins cu 104 unităţi, dintre care 37 supermarketuri Mega Image, 66 magazine de proximitate Shop&Go şi un magazin sub brandul AB Cool Food.

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 297 magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe, sub mărcile Mega Image (168), Shop&Go (128), AB COOL FOOD (1).

Potrivit unor prezentări ale Delhaize, veniturile grupului în România au crescut cu peste 35% în trimestrul al doilea al anului trecut şi cu aproximativ 30% în trimestrul al treilea. În 2012, compania a obţinut un profit net de 3,5 ori mai mare decât în 2011, de 46,7 milioane lei (10,5 milioane euro), la o cifră de afaceri cu 44% mai ridicată, de 1,75 miliarde lei (394 milioane euro).

Totodată, un raport al Consiliului Concureţei situează Mega Image pe locul şapte în topul reţelelor moderne de retail, în funcţie de vânzările din 2012, după Kaufland, Carrefour, Lidl, Real, Auchan şi Penny&XXL şi înaintea cora, Profi şi Billa.

- See more at: http://www.b365.ro/mega-image-deschide-primul-magazin-din-bucuresti-pe-anul-2014_202554.html#sthash.EoiyED25.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
26 Februarie 2014, 23:07:19
Răspuns #78

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Ce se va întâmpla cu magazinele de bricolaj ale Praktiker România, după ce au fost preluate de turci

Compania Search Chemicals, deÅ£inută de omul de afaceri de origine turcă Omer Susli, a anunÅ£at ieri că a finalizat preluarea lanÅ£ului de magazine de bricolaj Praktiker din România. 
Schimbarea de acÅ£ionariat a lanÅ£ului de magazine de bricolaj Praktiker atrage după sine o serie de întrebări legate de activitatea companiei cu vânzări de 142 de milioane de euro în 2012. "Sigur va rămâne Praktiker ca brand, pentru că 96% din populaÅ£ia României îl cunoaÅŸte", au declarat surse citate de economica.net. Preluarea lanÅ£ului de magazine de bricolaj Bricostore de către grupul britanic Kingfisher va presupune ÅŸi un rebranding pe piaÅ£a din România. Cele 15 unităţi preluate de la grupul francez Bresson se vor transforma treptat în Brico Depot, unul dintre brandurile din portofoliul Kingfisher. Deja, două unităţi Bricostore - Pantelimon ÅŸi Orhideea - au fost închise pentru reamenajări ÅŸi pentru schimbarea siglei. "ÃŽn cursul zilei de 24 februarie a fost definitivată preluarea Praktiker România de către Search Chemicals, o companie românească înfiinÈ›ată în anul 2003, care se bazează pe un capital integral privat. ÃŽn urma acestei preluări, profilul brandului Praktiker È™i obiectul de activitate al companiei Praktiker România vor rămâne neschimbate", au declarat oficialii Praktiker într-un comunicat de presă. "Povestea Praktiker merge mai departe", a declarat prin interemediul aceluiaÅŸi comunicat Michael Krahn, country manager-ul Praktiker România.Potrivit datelor ONRC, Search Chemicals este deÅ£inută de Susli Omer, cetăţean român născut în Turcia , cu 95% din acÅ£iuni ÅŸi Susli Gemile, cetăţean român, care deÅ£ine 5% din acÅ£iuni.

- See more at: http://www.b365.ro/ce-se-va-intampla-cu-magazinele-de-bricolaj-ale-praktiker-romania-dupa-ce-au-fost-preluate-de-turci_203318.html#sthash.0SXwntX4.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
02 Martie 2014, 13:31:15
Răspuns #79

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Magazin Collective în AFI Cotroceni. Vânzările mall-ului au depăşit 200 milioane de euro în 2013

Magazinul Benetton din AFI Cotroceni va fi mutat într-un alt spaţiu pentru a face loc unei unităţi Collective, a declarat Israel Vizel, managerul mall-ului.
"Cifrele oficiale indică o creÅŸtere cu 5-6% a pieÅ£ei de retail anul trecut ÅŸi vedem aproximativ acelaÅŸi rezultat ÅŸi în AFI. Rezultatele centrului comercial vor reflecta situaÅ£ia de pe piaÅ£a de retail. Nu am cifrele exacte acum, dar toÅ£i parametrii au avut o performanţă bună. Pentru 2014 aÅŸteptăm creÅŸtere, având în vedere planurile pe care le avem pentru acest an", a declarat Israel Vizel, manager mall division AFI Europe, scrie mediafax.ro.Astfel, potrivit calculelor MEDIAFAX, în 2013 vânzările retailerilor prezenÅ£i în AFI Cotroceni, care are aproximativ 80.000 de metri pătraÅ£i, au depăşit 200 de milioane de euro.Mallul de la Cotro­ceni, o investiÅ£ie de 300 de mi­lioane de euro, are prin­tre chiriaÅŸi companii ca Real, Inditex, H&M, C&A sau Cinema City, iar în 2012 vânzările retailerilor au crescut cu 14% în lei (9% în euro) la 196 milioane de euro."Collective este un magazin pentru care încă de la deschiderea AFI Cotroceni încercăm să găsim soluÅ£ia pentru locaÅ£ia ÅŸi suprafaÅ£a necesare. Acum am găsit calea cum să o facem, iar Collective urmează să deschidă un magazin în AFI Cotroceni. Magazinul va avea 600-700 de metri pătraÅ£i ÅŸi examinăm posibilitatea să extindem puÅ£in spaÅ£iul", a spus Vizel.Magazinele Collective comercializează mai multe branduri premium, precum Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, UGG Australia, DKNY Jeans sau Converse. ÃŽn România funcÅ£ionează trei magazine sub acest brand, precum ÅŸi două outleturi, toate în BucureÅŸti.

- See more at: http://www.b365.ro/magazin-collective-in-afi-cotroceni-vanzarile-mall-ului-au-depasit-200-milioane-de-euro-in-2013_203515.html#sthash.2GGolMGJ.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat