07 Decembrie 2022, 21:34:53

Autor Subiect: Urmarile introducerii in circulatie a vagoanelor Siemens Imperio la RATB  (Citit de 12803 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

24 Octombrie 2011, 01:22:54

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Urmarile introducerii in circulatie a vagoanelor Siemens Imperio la RATB
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

24 Octombrie 2011, 02:25:09
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT BUCURESTI intentioneaza sa achizitioneze 30 de tramvaie SIEMENS IMPERIO produse in colaborare cu Astra Vagoane Arad la uzina "FABRICA DE TRAMVAIE LIZEANU".

Tramvaiele vor avea "dotari de lux" care vor respecta normele europene de transport, printe care amintim: instalatie CLIMATRONICA de AC atat la vatman cat si la calatori, sisteme inteligente de diagnoza montate si pe ramele DESIRO si Locomotivele SIEMENS CFR CALATORI Clasa 45, sistem de franare pe rori independente.

Tramvaiul va fi adaptat pe calea de rurare Bucuresteana de circa 1435 mm primul vagon de tramvai va fi lansat oficial in mai putin de 4 luni.

La ora actuala, in "Fabrica de Tramvaie Lizeanu" se afla in stadiu de productie 4 tramvaie Imperio.

Tramvaiele SIEMENS imperio vor inlocuii tramvaiele "Cehoslovace" Tatra care se afla in exploatare de peste 40 ani, noile bijuterii vor ajunge in Depoul Dudesti, urmand o reorganizare a parcului RATB.

Dupa cum am amintit mai sus noil tramvaiele Siemens Imperio produse pentru RATB vor ajunge numai la Depoul Dudesti, urmand o reorganizare a parcului ratb astfel:
-  tramvaiele V3A-93-CH-PPC din Dudesti vor ajunge la Dep. Alexandria.
-  o mare parte din tramvaiele V3A ale Dudestiului vor fi impartite intre Bucuresti Noi, Titan, Depoul Militari, exceptie facand Dep. Alexandria care va primi doar CHOPERE.
-  Alexandria va avea parc complet numai de tramvaie CH-PPC+ V3A-93-CA.
-  tramvaiele V3A-93 FAUR din Alexandria vor si repartizatre spre Militari inlocuind tramvaiele Tatra.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Octombrie 2011, 11:43:45
Răspuns #2

Shinkasen

  • Mesaje postate: 45
Ajung la Depoul Dudesti?! ce model comanda, cel cu patru burdufuri? daca e cel cu 4 burdufuri, ar trebui pus la un depou aproape de linia 41, care la unele ore ii supraglomerata, nu pe alta linie care poate trece si pe unde nu-i modernizata linia si e intr-o stare jalnica (ca un exemplu cum e linia pe Bulevardul Dimitrie Pompei, unde zici ca mananca tramvaiul din drum).
"Acolo unde toti gandesc la fel, nimeni nu gandeste prea mult."
"Cea mai mare glorie nu o dobandesti atunci cand nu esti doborat niciodata, ci atunci cand te ridici dupa fiecare cazatura."
memorat
24 Octombrie 2011, 16:31:38
Răspuns #3

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ajung la Depoul Dudesti?! ce model comanda, cel cu patru burdufuri? daca e cel cu 4 burdufuri, ar trebui pus la un depou aproape de linia 41, care la unele ore ii supraglomerata, nu pe alta linie care poate trece si pe unde nu-i modernizata linia si e intr-o stare jalnica (ca un exemplu cum e linia pe Bulevardul Dimitrie Pompei, unde zici ca mananca tramvaiul din drum).
Modelul cu 2 burdufuri  -- 3 tronsoane.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Octombrie 2011, 16:52:38
Răspuns #4

ByOnu

  • Vizitator
Nu s-ar putea duce toate FAUR-urile la Militari, sau n-are capacitate pentru 52 de tramvaie? Si cu EPC-urile, aceeaasi intrebare.

Mie mi-ar placea un parc uniform pentru depouri. Adica este mult mai simplu ca un depou sa detina un tip (sau 2, depinde) si este si mult mai ok. Toate EPC-urile (10 la numar) ar trebui sa fie trimise la Militari dupa parerea mea.

De exemplu, nu inteleg cum s-a ratacit un FAUR in parcul Colentinei, asa hai-hui.

Totusi sunteti 100% siguri ca cele 30 IMPERIO se duc la Dudesti, se zvoneste ca s-ar re-moderniza halele Alexandriei special pentru ele -- s-avem in vedere si ca se spunea la inceput ca vor circula pe 41, deci ar avea o logica. ;)

PS, nu puteau sa aleaga si ei un model mai lung?! Nu stiu de ce ne este asa frica de tramvaie lungi, de troleibuze/autobuze articulate... Intr-un amarat de Imperio scurt de abia daca incap 150 de persoane. ???
memorat
24 Octombrie 2011, 23:15:44
Răspuns #5

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Terminati sa mai scrieti remarcile bolnave ale domnului '' pasaj basarab ''.
 La Alexandria nu vor ajunge Imperio. ALEXANDRIA nu va avea parte de remodernizare!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Octombrie 2011, 13:12:36
Răspuns #6

cci_alex

  • Mesaje postate: 329
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar de machete la scara 1/43
Stiu ca nu este topic pt asa ceva dar Lf-urile 401-405 vor ramane in dudesti ?
memorat
26 Octombrie 2011, 13:45:30
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Stiu ca nu este topic pt asa ceva dar Lf-urile 401-405 vor ramane in dudesti ?
Productia de LF va ramane in Dep. Dudesti.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Octombrie 2011, 21:03:14
Răspuns #8

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ca o parere personala ar trebuie modernizat urgent in caz ca se vor aduce aceste vagoane la Depoul Dudesti calea de rulare de pe Calea Dudesti pentru ca linia de acces la acest depou nu este modernizata.Si doi la mana pe cand se preconizeaza venirea acestor vagoane la Dudesti ? In primavara!?...
memorat
26 Octombrie 2011, 23:03:41
Răspuns #9

ByOnu

  • Vizitator
Ca o parere personala ar trebuie modernizat urgent in caz ca se vor aduce aceste vagoane la Depoul Dudesti calea de rulare de pe Calea Dudesti pentru ca linia de acces la acest depou nu este modernizata.Si doi la mana pe cand se preconizeaza venirea acestor vagoane la Dudesti ? In primavara!?...

Care venire?! Ca nici nu s-a facut licitatia, si ne-oficial nici nu se stie de ea. S-asteptam mai intai prototipurile.
memorat
27 Octombrie 2011, 10:14:08
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Care venire?! Ca nici nu s-a facut licitatia, si ne-oficial nici nu se stie de ea. S-asteptam mai intai prototipurile.
Mai vrei licitatie?
Ai fost si tu in hala de productie si sti bine ce se zvonea!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Octombrie 2011, 22:42:33
Răspuns #11

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
O curiozitate a mea ar fi vagoanele care vor fi produse pentru Bucuresti va fi mai lung decat cel prezentat la Arad (ca lungime) ca la latime sigur astea de Bucuresti vor fi mai late deoarece in primul rand terasamentul liniei nu e acelasi.
memorat
29 Octombrie 2011, 09:16:03
Răspuns #12

ByOnu

  • Vizitator
O curiozitate a mea ar fi vagoanele care vor fi produse pentru Bucuresti va fi mai lung decat cel prezentat la Arad (ca lungime) ca la latime sigur astea de Bucuresti vor fi mai late deoarece in primul rand terasamentul liniei nu e acelasi.

NU o sa fie nici mai lungi si in niciun caz mai late!! Poate vrei sa zici ECARTAMENT nu TERASAMENT. Uite iti dau un exemplu, la Bucuresti avem Tatre, dar si la Iasi si la Arad avem (am avut) Tatre desi au linie metrica (ecartament = 1m), si nici gand sa fie Tatrele noastre mai late. Tramvaiele sunt aceleasi, se schimba doar boghiurile.
Si nu o sa fie mai lungi modulele, deci daca se alege varianta cu 3 corpuri o sa fie la fel, daca se alege cu 3+n corpuri logic ca o sa fie mai lungi.

 ;)
memorat
29 Octombrie 2011, 09:20:39
Răspuns #13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
NU o sa fie nici mai lungi si in niciun caz mai late!! Poate vrei sa zici ECARTAMENT nu TERASAMENT. Uite iti dau un exemplu, la Bucuresti avem Tatre, dar si la Iasi si la Arad avem (am avut) Tatre desi au linie metrica (ecartament = 1m), si nici gand sa fie Tatrele noastre mai late. Tramvaiele sunt aceleasi, se schimba doar boghiurile.
Si nu o sa fie mai lungi modulele, deci daca se alege varianta cu 3 corpuri o sa fie la fel, daca se alege cu 3+n corpuri logic ca o sa fie mai lungi.

 ;)
V-am atasat o pzoa cu fluxul tehnologic, dar se pare ca nimeni nu a observat=o sau deslusit-o. :o
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Octombrie 2011, 09:45:03
Răspuns #14

ByOnu

  • Vizitator
V-am atasat o pzoa cu fluxul tehnologic, dar se pare ca nimeni nu a observat=o sau deslusit-o. :o

Ba da, am vazut ca-s cu 5 corpuri, dar tu cu trastatura ta ai zis ca-s cu 3.
memorat
29 Octombrie 2011, 14:04:44
Răspuns #15

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Dupa parerea mea daca vagoanele vor fi lungi ca cele de la Arad nu prea fac  mare realizare in sensul ca la ce aglomeratie este la noi.Viitoarele tramvaie la noi ar trebui sa fie mult mai lungi pentru a putea acoperi o statie" intreaga" de calatori.Ca daca acel tramvai nu i-a mai toti calatorii si in urma vine altul si ala la fel de plin,care mai este realizarea? Asta in cazul liniilor 1.41.32 deoarece mai tot timpul statiile sunt arhipline(cum stiti si voi de asemenea).
memorat
30 Octombrie 2011, 00:29:21
Răspuns #16

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1130
   Ca Tatra 4R nu vor mai exista tramvaie in Bucuresti, beliti bine ochii la cele din Oradea, ei au stiut sa le pastreze si alearga cu ele in fiecare zi, au calea de rulare impecabila, beneficieza de un transport in comun rapid si eficient, la noi nu va fi niciodata asa, uitati-va la cata lume valideza cardurile la urcarea in mijlocul de transport? In Oradea toti care se urca composteaza bilet, e cu totul o alta educatie, asa ca noile tramvaie vor fi facute tot "ROMANESTE" ca asta-i viata la noi, in loc sa REFACA calea de rulare ei cumpara sau se lauda ca fabrica vagoane noi, sunt atat de cretini in cat nu se pot uita la altii care au procedat logic: VREI VAGOANE NOI, INTAI REPARA CALEA DE RULARE, asta daca vrei garantie..sau le repari tot cu ranga ca acum 100 de ani?
   Sa nu mai vorbesc de Tatra 4R care inca mai circula cu brio si in tara natala Slovacia, anul asta am fost in Bratislava, am circulat cu ele cateva zile la rand, merg de n-au treaba, dupa mine sunt cele mai nervoase tramvaie.
    Astia de la RATB daca vroiau ceva nou nu se mai c**e pe ei cu fabrica de tramvaie Lizeanu, cumparau direct Siemens LF care e cu mult peste ce vor sa faca sau incearca sa faca.
    Asa ca dragi pasionati asistam la distrugerea celor mai bune tramvaie bucurestene care fac serviciu din anii' 70 si care cand au fost aduse in Bucuresti la testele de circulatie au rulat cu viteza de 100 km/h.
     Daca nu intelegi istoria, nu poti percepe viitorul...
memorat
01 Noiembrie 2011, 22:07:42
Răspuns #17

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Se stie ceva chiar ca si zvon cand va ajunge primul vagon de acest tip la Dudesti? La sfarsitul carei luni ceva in sensul asta informatii stie cineva?Intreb pentru ca chiar sunt curios sa vad cand intra un vagon pe poarta depoului Dudesti.
memorat
02 Noiembrie 2011, 12:21:23
Răspuns #18

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21788
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Se stie ceva chiar ca si zvon cand va ajunge primul vagon de acest tip la Dudesti? La sfarsitul carei luni ceva in sensul asta informatii stie cineva?Intreb pentru ca chiar sunt curios sa vad cand intra un vagon pe poarta depoului Dudesti.
Toate aceste informatii vor fi anuntate in prealabil la timpul potrivit.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Noiembrie 2011, 14:38:58
Răspuns #19

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Zboara un zvon cum ca primele 5 bucati de astfel de tramvaie ar ajunge la Depoul Dudesti pana la sfarsitul lui februarie inceputul lui martie.Doi la mana ar mai circula  un zvon cum ca s-ar dori modernizarea caii Dudesti pentru aducerea acestor vagoane in siguranta.Primul segment de modernizare ar fi cel de la intersectia Dristor cu Mihai Dristor cum ar fi si normal pentru ca pe acolo vor intra vagoanele.Nu ma intrebati daca e 100% la suta adevarat dar cel putin ca zvon asa se aude.Multumesc.
memorat