19 Martie 2024, 10:38:42

Autor Subiect: Urmarile introducerii in circulatie a vagoanelor Siemens Imperio la RATB  (Citit de 15148 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

20 Noiembrie 2011, 14:42:11
Răspuns #20

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Zboara un zvon cum ca primele 5 bucati de astfel de tramvaie ar ajunge la Depoul Dudesti pana la sfarsitul lui februarie inceputul lui martie.Doi la mana ar mai circula  un zvon cum ca s-ar dori modernizarea caii Dudesti pentru aducerea acestor vagoane in siguranta.Primul segment de modernizare ar fi cel de la intersectia Dristor cu Mihai Dristor cum ar fi si normal pentru ca pe acolo vor intra vagoanele.Nu ma intrebati daca e 100% la suta dar asa umbla ca zvon.Multumesc.
memorat
22 Noiembrie 2011, 09:42:22
Răspuns #21

cci_alex

  • Mesaje postate: 329
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar de machete la scara 1/43
Zboara un zvon cum ca primele 5 bucati de astfel de tramvaie ar ajunge la Depoul Dudesti pana la sfarsitul lui februarie inceputul lui martie.Doi la mana ar mai circula  un zvon cum ca s-ar dori modernizarea caii Dudesti pentru aducerea acestor vagoane in siguranta.Primul segment de modernizare ar fi cel de la intersectia Dristor cu Mihai Dristor cum ar fi si normal pentru ca pe acolo vor intra vagoanele.Nu ma intrebati daca e 100% la suta adevarat dar cel putin ca zvon asa se aude.Multumesc.

 in mare parte acea portiune este modernizata doar curba ar mai trebui schimbata in fata depoului linia este schimbata si la intersesctie si cativa metri pe calea dudesti (din intersectie)
memorat
03 Decembrie 2011, 19:57:22
Răspuns #22

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Dupa cum am amintit mai sus noil tramvaiele Siemens Imperio produse pentru RATB vor ajunge numai la Depoul Dudesti, urmand o reorganizare a parcului ratb astfel:
-  tramvaiele V3A-93-CH-PPC din Dudesti vor ajunge la Dep. Alexandria.
-  o mare parte din tramvaiele V3A ale Dudestiului vor fi impartite intre Bucuresti Noi, Titan, Depoul Militari, exceptie facand Dep. Alexandria care va primi doar CHOPERE.
-  Alexandria va avea parc complet numai de tramvaie CH-PPC+ V3A-93-CA.
-  tramvaiele V3A-93 FAUR din Alexandria vor si repartizatre spre Militari inlocuind tramvaiele Tatra.

A-si avea doua intrebari de pus si anume:
1.Nu era vorba ca si craiovencele vor ajunge la Militari?Doar cele de Faur?
2.Daca Alexandria va avea parcul format doar din CH-PPC,Dudestiul va avea parcul format doar din Bucur LF si Imperio ?
memorat
04 Decembrie 2011, 00:53:13
Răspuns #23

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
A-si avea doua intrebari de pus si anume:
1.Nu era vorba ca si craiovencele vor ajunge la Militari?Doar cele de Faur?
2.Daca Alexandria va avea parcul format doar din CH-PPC,Dudestiul va avea parcul format doar din Bucur LF si Imperio ?
1. Daca se incadreaza in gabaritul depoului vor ajunge si ele la Militar.

2. Aceasta mutare se va efectua in timp.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Decembrie 2011, 00:05:04
Răspuns #24

ByOnu

  • Vizitator
memorat
01 Ianuarie 2012, 13:46:39
Răspuns #25

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
memorat
09 Ianuarie 2012, 20:21:23
Răspuns #26

CHITARA 213

  • Vizitator
memorat
09 Ianuarie 2012, 21:22:18
Răspuns #27

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Februarie 2012, 14:40:14
Răspuns #28

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ce tramvaie puteau circula prin București

Bucureștenii ar fi putut circula cu un tramvai Siemens, care ar putea fi folosit și ca metrou de suprafață, dar vor călători cu unitățile Bucur, de producție locală.
RATB construieşte cu Astra Vagoane Călători Arad un tramvai cu licenţă Siemens, dar nu poate cumpăra unitățile mai performante. Regia pune pe şine tramvaiul Bucur pe care-l produce singură pentru că este mai ieftin, scrie rtv.net.

Bucureştenii ar fi putut să călătorească, din acest an, cu un tramvai Siemens, mult mai rapid, dar vor circula cu Bucur, de producţie locală. Regia de Transport Bucureşti lucrează de doi ani la realizarea prototipului „Imperio”, un tramvai modern realizat împreună cu Astra Vagoane după un patent Siemens.

Până în primăvara acestui an, modelul 0 de Imperio ar trebui să fie gata, însă Regia nu are bani să-l cumpere, după cum a declarat Viorel Popescu, directorul RATB.

Tramvaiul Imperio este construit în două variante: cu un burduf şi cu două, este prevăzut cu podea joasă, camere de supraveghere video, aer condiţionat şi controloare electronice de bilete. Boghiurile tramvaiului sunt prevăzute să reziste până la viteze de 200 de km/oră, fiind recomandabil şi pentru folosirea ca metrou de suprafaţă. Capacitatea lui este de 300 de pasageri.

Bucur are podea joasă, aer condiţionat şi o capacitate de 300 de locuri. Însă, spre deosebire de Imperio, viteza maximă pe care o atinge un tramvai Bucur este de doar 50 de km/h.


http://b365.realitatea.net/news/ce-tramvaie-puteau-circula-prin-bucuresti/

Sa inteleg ca nici o sansa sa vedem anul asta un astfel de tramvai prin Bucuresti ?!
memorat
07 Februarie 2012, 04:13:12
Răspuns #29

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ce tramvaie puteau circula prin București

Bucureștenii ar fi putut circula cu un tramvai Siemens, care ar putea fi folosit și ca metrou de suprafață, dar vor călători cu unitățile Bucur, de producție locală.
RATB construieşte cu Astra Vagoane Călători Arad un tramvai cu licenţă Siemens, dar nu poate cumpăra unitățile mai performante. Regia pune pe şine tramvaiul Bucur pe care-l produce singură pentru că este mai ieftin, scrie rtv.net.

Bucureştenii ar fi putut să călătorească, din acest an, cu un tramvai Siemens, mult mai rapid, dar vor circula cu Bucur, de producţie locală. Regia de Transport Bucureşti lucrează de doi ani la realizarea prototipului „Imperio”, un tramvai modern realizat împreună cu Astra Vagoane după un patent Siemens.

Până în primăvara acestui an, modelul 0 de Imperio ar trebui să fie gata, însă Regia nu are bani să-l cumpere, după cum a declarat Viorel Popescu, directorul RATB.

Tramvaiul Imperio este construit în două variante: cu un burduf şi cu două, este prevăzut cu podea joasă, camere de supraveghere video, aer condiţionat şi controloare electronice de bilete. Boghiurile tramvaiului sunt prevăzute să reziste până la viteze de 200 de km/oră, fiind recomandabil şi pentru folosirea ca metrou de suprafaţă. Capacitatea lui este de 300 de pasageri.

Bucur are podea joasă, aer condiţionat şi o capacitate de 300 de locuri. Însă, spre deosebire de Imperio, viteza maximă pe care o atinge un tramvai Bucur este de doar 50 de km/h.


http://b365.realitatea.net/news/ce-tramvaie-puteau-circula-prin-bucuresti/

Sa inteleg ca nici o sansa sa vedem anul asta un astfel de tramvai prin Bucuresti ?!
Fotografia mea!!!

Sunt un pic uimit de urmatoarea afirmatie: tramvaiul ese disponibi in 2 variante, cu un burduf, gen V2a si cu doua, V3A. De v2auri avem noi nevoie!?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Februarie 2012, 07:29:33
Răspuns #30

Adrian1888

  • Vizitator
Fotografia mea!!!

Sunt un pic uimit de urmatoarea afirmatie: tramvaiul ese disponibi in 2 variante, cu un burduf, gen V2a si cu doua, V3A. De v2auri avem noi nevoie!?
Poate cele ca V2a sunt mai ieftine. Dar spunea intr-un tipic "tramvaie lungi cat peronul" asta ar insemna V4a ?
memorat
07 Februarie 2012, 07:45:05
Răspuns #31

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Poate cele ca V2a sunt mai ieftine. Dar spunea intr-un tipic "tramvaie lungi cat peronul" asta ar insemna V4a ?
Normal ca sunt mai "ieftine" modelele cu doua tronsoane.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Februarie 2012, 14:02:13
Răspuns #32

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Fotografia mea!!!

Sunt un pic uimit de urmatoarea afirmatie: tramvaiul ese disponibi in 2 variante, cu un burduf, gen V2a si cu doua, V3A. De v2auri avem noi nevoie!?

Oricum anul asta e bine sa ne multumim cu cele 15 lf-uri promise,Imperio se lasa asteptat !
memorat
09 Februarie 2012, 08:02:08
Răspuns #33

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Oricum anul asta e bine sa ne multumim cu cele 15 lf-uri promise,Imperio se lasa asteptat !
Ce  tot spuneam eu anterior! Productia de IMPERIO pt BUCURESTI NEM !!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Martie 2012, 21:58:08
Răspuns #34

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Inca O MARE TEAPA MARCA REGIA AUTONOMA DE TEMBELI DIN BUCURESTI ,ba luam proiectul si-l facem noi la Lizeanu cica impreuna cu Astra Arad,ba ca il facem la Arad ca este mai bine,ba ca amanam proiectul ca vom face noi LF-Bucur  :D ,ba ca o sa-i lasam pe fraieri de calatori bucuresteni cu ochii in soare.Dar tineti minte am vazut ce scria mai sus colegul ranger tramvaie ca TATRA bucurestenul nu va mai vedea prea curand!!!!!Deci mai bine sa militam pe pentru modernizarea Tatrelor decat sa visam cai verzi pe pereti  >:( >:(
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
18 Iunie 2012, 10:09:38
Răspuns #35

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
tramvaie ca TATRA bucurestenul nu va mai vedea prea curand!!!!!Deci mai bine sa militam pe pentru modernizarea Tatrelor decat sa visam cai verzi pe pereti  >:( >:(
+ 1 ;)
memorat
21 Ianuarie 2013, 15:17:43
Răspuns #36

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ministrul pentru Mediul de Afaceri cere introducerea tramvaielor Astra Arad în București

http://b365.realitatea.net/ministrul-pentru-mediul-de-afaceri-cere-introducerea-tramvaielor-astra-arad-in-bucure-ti_186513.html

Ministrul delegat pentru IMM, Mediu de Afaceri şi Turism, Maria Grapini, a transmis o scrisoare primarului general al capitalei, Sorin Oprescu, prin intermediul căruia i-a solicitat acestuia o întâlnire în care să discute posibilitatea achiziţiei de tramvaie produse de Astra Vagoane Arad pentru transportul în comun din Bucureşti, potrivit unui comunicat transmis vineri de Ministerul Economiei.

Tramvaiele produse de Astra Vagoane Arad nu sunt în funcţiune pe piaţa românească, însă au câştigat premiul I la o competiţie organizată la Berlin. Ministrul delegat Maria Grapini a avut o întâlnire cu reprezentanţii companiei arădene pentru găsirea unor soluţii pentru promovare tramvaielor produse de aceasta în România.

Unic fabricant de vagoane de călători în România, Astra Vagoane Arad este principalul furnizor de vagoane pe piaţa românească, pentru Căile Ferate Române. Compania colaborează şi cu firme de prestigiu din Europa, cum ar fi Alstom (Franţa) sau Siemens (Germania), livrând de asemenea vagoane şi componente de material rulant pentru Cehia şi Italia. Totodată, ASTRA Vagoane Arad s-a orientat către ţări din Orientul Mijlociu şi din Africa de Nord, derulând contracte atât pentru export de vagoane călători cât şi pentru transfer de know-how, prin stabilirea de relaţii de cooperare cu firme locale.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":