28 Aprilie 2024, 23:50:03

Autor Subiect: Linia 41 (Metrou Usor -> Piata Presei Libere - via Piata Crangasi - Ghencea)  (Citit de 47841 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

24 Aprilie 2013, 16:37:30
Răspuns #180

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Am auzit la radio cum ca linia 41 va fi deviata un an de zile pentru lucrarile de matrou ( nu mai stiu parca Berceni ) si ia ar fi deviat pe la Pantelimon  :o :o :o :o. Cum ar devia aceasta linia prin Pantelimon in conditiile in care liniile sunt foarte vechi????Dupaia ar fi zis ca mai bine ar deviao pana la Militiri? Ce sa inteleg din asta????
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
24 Aprilie 2013, 16:42:23
Răspuns #181

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Se deviaza din cauza M5 Drumul Taberii nu Berceni si nu are ce cauta in Pantelimon   :o ci va intoarce la Dep. Militari.
memorat
24 Aprilie 2013, 19:06:49
Răspuns #182

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Se deviaza din cauza M5 Drumul Taberii nu Berceni si nu are ce cauta in Pantelimon   :o ci va intoarce la Dep. Militari.
Din surse si eu am auzit ca va intoarce la Dep Militari.Se va face un macaz la intersectia strada Brasov & Ghencea.Cu aceasta ocazie dispare 25-le,se reinfiinteaza 12,si 11-le va fi dus la progresului odata cu inceperea lucrarilor la pasajul de la Sudului.
memorat
25 Aprilie 2013, 19:17:16
Răspuns #183

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
25 Aprilie 2013, 23:05:08
Răspuns #184

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Din surse si eu am auzit ca va intoarce la Dep Militari.Se va face un macaz la intersectia strada Brasov & Ghencea.Cu aceasta ocazie dispare 25-le,se reinfiinteaza 12,si 11-le va fi dus la progresului odata cu inceperea lucrarilor la pasajul de la Sudului.
Macazul se va face la intersectia strazilor Brasov cu Timisoarei si nu Ghencea.  :). Totusi sper sa se mai gandeasca si sa nu dispara 25 altfel 12 si probabil 11 vor avea 99 % traseu comun >:(. Dar la RATB ne-am obisnuit cu asa ceva ( 168-368, 268-668, 70-92,23-27 etc. )
memorat
26 Aprilie 2013, 14:02:22
Răspuns #185

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Macazul se va face la intersectia strazilor Brasov cu Timisoarei si nu Ghencea.  :). Totusi sper sa se mai gandeasca si sa nu dispara 25 altfel 12 si probabil 11 vor avea 99 % traseu comun >:(. Dar la RATB ne-am obisnuit cu asa ceva ( 168-368, 268-668, 70-92,23-27 etc. )
Mersi de corectura cu privire la amplasarea macazului.Cat despre 11 acesta va avea traseul comun cu 12 atunci cand vor incepe lucrarile de la Sudului.Cat priveste 25-ul sigur dispare ca altfel nu s-ar fi grabit sa reinfiinteze 12-le.Trei la mana cat priveste liniile 23 si 27 s-au facut nenumarate reclamatii,sugestii ca 27 sa fie bagat prin calea vitan-mihai bravu.Asta cel putin de cand este suspendat 19-le si nu este legatura directa cu salajanul-titanul.De ce tin ei mortis ca doua trasee 99% suta indentice sa mearga prin calea dudesti,intreaba-i pe ei?!
memorat
16 August 2013, 21:59:26
Răspuns #186

man

  • Mesaje postate: 100
  • Gen: Bărbat
MAINE SI DUMINICA LINIA 41 ESTE INCHISA LINIE NAVETA 641 PT REVISIA LINII AM AUZIT LA TV AZI
memorat
17 August 2013, 18:07:32
Răspuns #187

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
MAINE SI DUMINICA LINIA 41 ESTE INCHISA LINIE NAVETA 641 PT REVISIA LINII AM AUZIT LA TV AZI

Multumim de informatie.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 August 2013, 22:32:51
Răspuns #188

man

  • Mesaje postate: 100
  • Gen: Bărbat
memorat
09 Octombrie 2013, 09:58:16
Răspuns #189

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Lusica, am impresia ca ai dat-o-n bara cu previziunile sumbre asupra liniei 41, nu se mai deviaza.

Proiectul de pasaj subteran gigant de la Piaţa Moghioroş din Bucureşti, cu magazine şi cinci ieşiri va fi înlocuit de un pasaj mai mic, cu trei ieşiri şi fără magazine. Astfel, nu mai este necesară nici sistarea circulaţiei pe linia tramvaiului 41, una dintre cele mai aglomerate din Bucureşti.

Metrorex a renunţat la planul pasajului subteran cu cinci ieşiri şi galerie comercială de la Parcul Moghioroş care ar fi presupus o cheltuială de cel puţin 20 de milioane de euro şi va face în loc un pasaj mai auster, cu doar trei ieşiri şi fără magazine, a spus, pentru ECONOMICA.NET, Aurel Radu, directorul Regiei. Odată cu modificarea planului de la Moghioroş, nu mai e nevoie nici de oprirea pentru un an a liniei tramvaiului 41, una din cele mai aglomerate din Bucureşti, idee care a provocat panică printre locuitorii cartierelor pe care 41 le tranzitează de teama haosului din circulaţie pe care ar fi provocat-o

„Am renunţat la planul pasajului cu galerie comercială pentru că ar fi presupus costuri foarte mari, peste 20 de milioane de euro pentru că ar fi trebuit deviată şi o conductă magistrală de gaze. Am transmis consultantului să găsească soluţia fezabilă pentru un pasaj mai mic, fără magazine şi cu doar trei ieşiri, în loc de cinci. Renunţăm la ieşirea dinspre biserica de la Moghioroş şi cea de la patinoar”, a precizat şeful Metrorex. Potrivit acestuia, ieşirile vor fi către parc, către magazinul Tip Top din intersecţie şi către piaţă.

SoluÅ£ia pentru pasajul de la MoghioroÅŸ va trebui găsită cât mai repede pentru că frezele gigantice ce sapă tunelul de metrou înaintează. De la pornirea primeia, Varvara, acum două săptămâni, aceasta a  înaintat 65 de metri(4 metri pe zi) de la Academia Militară, punându-se ÅŸi 50 de bolÅ£ari, iar acum se află în dreptul Bisericii Răzoare. „La mijlocul lunii noiembrie porneÅŸte ÅŸi cea de-a doua freză, Filofteia. Vor săpa tot anul viitor pentru că vom avea banii necesari pentru a le asigura funcÅ£ionarea, după cum vom avea banii necesari pentru toate lucrările adiacente pentru că pregătim documentaÅ£ia pentru că suntem incluÅŸi în Programul OperaÅ£ional pe Transport ÅŸi pe anul următor ÅŸi trebuie să tragem 400 de milioane de euro. ÃŽn anul acesta am avut doar circa 100 de milioane de euro”, arată Radu.

Lucrările la Magistrala 5 de Metrou Drumul Taberei-Eroilor au fost sistate în prima parte a acestui an din cauza lipsei banilor. Ulterior, Guvernul a alocat sumele necesare demarării lor şi România a reuşit să fie introdusă pe POS-T, nenefiicind astfel de fonduri europene nerambursabile.

Proiectul Metroului de Drumul Taberei trebuia finalizat în 2015, însă va întârzia cu un an din cauza problemelor datorate de lipsa banilor şi a întreruperii parţiale a lucrărilor de constructori precum Astaldi. Este realizat de un consoţiu format din Astaldi, FCC Construccion, AB Construction şi Delta ACM Antrepriză. Metroul de Drumul Taberei are o lungime totală de aproximativ şase kilometri şi va avea zece staţii la Râul Doamnei, Valea Argeşului, Valea Ialomiţei, Romancierilor, Parcul Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor. Magistrala 5 va acoperi, în principal, un bazin cu un număr de peste 300.000 de locuitori din sectoarele 5 şi 6 ale Capitalei. Costurile estimate pentru acest proiect sunt de 1,2 miliarde de euro.

Linkul
memorat
09 Octombrie 2013, 13:14:04
Răspuns #190

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Lusica, am impresia ca ai dat-o-n bara cu previziunile sumbre asupra liniei 41, nu se mai deviaza.

Proiectul de pasaj subteran gigant de la Piaţa Moghioroş din Bucureşti, cu magazine şi cinci ieşiri va fi înlocuit de un pasaj mai mic, cu trei ieşiri şi fără magazine. Astfel, nu mai este necesară nici sistarea circulaţiei pe linia tramvaiului 41, una dintre cele mai aglomerate din Bucureşti.

Metrorex a renunţat la planul pasajului subteran cu cinci ieşiri şi galerie comercială de la Parcul Moghioroş care ar fi presupus o cheltuială de cel puţin 20 de milioane de euro şi va face în loc un pasaj mai auster, cu doar trei ieşiri şi fără magazine, a spus, pentru ECONOMICA.NET, Aurel Radu, directorul Regiei. Odată cu modificarea planului de la Moghioroş, nu mai e nevoie nici de oprirea pentru un an a liniei tramvaiului 41, una din cele mai aglomerate din Bucureşti, idee care a provocat panică printre locuitorii cartierelor pe care 41 le tranzitează de teama haosului din circulaţie pe care ar fi provocat-o

„Am renunţat la planul pasajului cu galerie comercială pentru că ar fi presupus costuri foarte mari, peste 20 de milioane de euro pentru că ar fi trebuit deviată şi o conductă magistrală de gaze. Am transmis consultantului să găsească soluţia fezabilă pentru un pasaj mai mic, fără magazine şi cu doar trei ieşiri, în loc de cinci. Renunţăm la ieşirea dinspre biserica de la Moghioroş şi cea de la patinoar”, a precizat şeful Metrorex. Potrivit acestuia, ieşirile vor fi către parc, către magazinul Tip Top din intersecţie şi către piaţă.

SoluÅ£ia pentru pasajul de la MoghioroÅŸ va trebui găsită cât mai repede pentru că frezele gigantice ce sapă tunelul de metrou înaintează. De la pornirea primeia, Varvara, acum două săptămâni, aceasta a  înaintat 65 de metri(4 metri pe zi) de la Academia Militară, punându-se ÅŸi 50 de bolÅ£ari, iar acum se află în dreptul Bisericii Răzoare. „La mijlocul lunii noiembrie porneÅŸte ÅŸi cea de-a doua freză, Filofteia. Vor săpa tot anul viitor pentru că vom avea banii necesari pentru a le asigura funcÅ£ionarea, după cum vom avea banii necesari pentru toate lucrările adiacente pentru că pregătim documentaÅ£ia pentru că suntem incluÅŸi în Programul OperaÅ£ional pe Transport ÅŸi pe anul următor ÅŸi trebuie să tragem 400 de milioane de euro. ÃŽn anul acesta am avut doar circa 100 de milioane de euro”, arată Radu.

Lucrările la Magistrala 5 de Metrou Drumul Taberei-Eroilor au fost sistate în prima parte a acestui an din cauza lipsei banilor. Ulterior, Guvernul a alocat sumele necesare demarării lor şi România a reuşit să fie introdusă pe POS-T, nenefiicind astfel de fonduri europene nerambursabile.

Proiectul Metroului de Drumul Taberei trebuia finalizat în 2015, însă va întârzia cu un an din cauza problemelor datorate de lipsa banilor şi a întreruperii parţiale a lucrărilor de constructori precum Astaldi. Este realizat de un consoţiu format din Astaldi, FCC Construccion, AB Construction şi Delta ACM Antrepriză. Metroul de Drumul Taberei are o lungime totală de aproximativ şase kilometri şi va avea zece staţii la Râul Doamnei, Valea Argeşului, Valea Ialomiţei, Romancierilor, Parcul Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militară, Eroilor. Magistrala 5 va acoperi, în principal, un bazin cu un număr de peste 300.000 de locuitori din sectoarele 5 şi 6 ale Capitalei. Costurile estimate pentru acest proiect sunt de 1,2 miliarde de euro.

Linkul


Foarte bine,domnu Andrei 11 ca s-a gasit o alta solutie astfel incat sa nu se mai atinga si de aceasta linie si sa afecteze calatorii.Legat de ce spuneai cu previziunile mele,erau cele ce se vorbea prin mediile diverse,pana si directorul general alesese traseul pe unde este deviat deci nu tinea numai de el...De sus se stabileste ce se vrea si cum se vrea...daca s-a gasit alta solutie,cu atat mai bine...Multumit? Sal.
memorat
09 Octombrie 2013, 14:15:46
Răspuns #191

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Nu,  nu sunt multumit, as fi vrut sa se faca un pasaj pietonal gen "Universitate", inclusiv acces la statiile de tramvai si sa se aplice pentru tramvaiul 41 "Metoda Metrou 1979". Vrei parerea mea sincera ? Niste incapabili, cei de la proiectare.
Evident ca nu ai nici o vina, sunt eu din cand in cand usor rautacios, >:( imi cer scuze ( public ). ;)
memorat
10 Octombrie 2013, 20:55:55
Răspuns #192

Oroles

  • Mesaje postate: 8
  • Gen: Bărbat
Sunt incapabili fiindcă nu se mai face școală ca pe vremuri, plus că unii sunt complet afoni în ceea ce privește ingineria, nu știu să reprezinte corect un rulment într-un desen tehnic darămite să vină cu idei precum metoda propusă de tine aici și pe SkyScrapercity.
Salvați orașele de tirania mașinilor!
memorat
21 Octombrie 2013, 09:01:20
Răspuns #193

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
21 Octombrie 2013, 17:11:18
Răspuns #194

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Cred ca 11 ani de cand linia 41 este complet modernizata , sper sa nu gresesc.  ::)
memorat
21 Octombrie 2013, 20:41:54
Răspuns #195

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Cred ca 11 ani de cand linia 41 este complet modernizata , sper sa nu gresesc.  ::)
Mai bine Metrou Usor.
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
22 Octombrie 2013, 00:14:11
Răspuns #196

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Asa e, atunci in 6 luni s-a modernizat toata linia, acum modernizam portiuni mici in 2-3 ani, halal evolutie.  >:(
memorat
22 Octombrie 2013, 22:41:30
Răspuns #197

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Asa e, atunci in 6 luni s-a modernizat toata linia, acum modernizam portiuni mici in 2-3 ani, halal evolutie.  >:(
Bun spirit de observatie insa asta e trist si mai facem si off topic :D.Astazi in L 41 am gasit 204,205,224 (cele mai speiale).
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
24 Octombrie 2013, 22:31:19
Răspuns #198

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Crangasi:
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":