28 Martie 2024, 14:03:44

Autor Subiect: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera  (Citit de 19300 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

26 Aprilie 2012, 16:45:46
Răspuns #60

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Se lucreaza sustinut pe langa pasaj.Un aspect interesant este ca zona se pare ca va fi monitorizata video !
memorat
29 Aprilie 2012, 17:42:09
Răspuns #61

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Pe ultima suta de metri se trage tare in sensul ca si astazi se lucreaza ,se asfalteaza...
memorat
30 Aprilie 2012, 15:56:10
Răspuns #62

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Pasajul Pipera e gata! S-a deschis circulația. FOTOGALERIE

Lucrările la Pasajul Pipera s-au încheiat, într-un sfârșit, după cinci termene de finalizare ratate. Circulația a fost deschisă în jurul orei 15:00.
Liniile de demarcație ale benzilor au fost trasate, iar semafoarele au fost montate. Mai mult, mașinile parcate la capătul Căii Floreasca au fost ridicate de firmele specializate, iar poliția rutieră este prezentă în număr important la Pasajul Pipera. Mașinile Romprest de curățenie au venit pentru a spăla carosabilul, iar barăcile organizării de cartier au dispărut, după cum se poate vedea din fotografiile postate pe forumul Skyscrapercity de către Baiazid (vezi galerie foto).

Primarul general Sorin Oprescu a vizitat È™antierul È™i a anunÈ›at că se dă drumul la circulaÈ›ie, fără tăiere de panglici. “M-aÈ›i văzut pe mine cu tăieri de panglici?” –  a spus primarul. “Beneficiile sunt pentru 48.000 de maÈ™ini care vin din Pipera È™i intră în BucureÈ™ti. Să vedem cum se va circula la Caramfil, pentru că acolo, oricât ne-am dorit, nu am putut să lărgim drumul. O să stăm cu ochii pe intersecÈ›ie” – a spus Oprescu. “Ne luăm jucăriile de aici, maÈ™inile de construcÈ›ii È™i ne ducem spre Doamna Ghica – ChiÈ™inău È™i Barbu Văcărescu” – a mai spus primarul, referindu-se la lucrările aflate în construcÈ›ie.

Constructorii vor mai rămâne totuși câteva zile la Pasajul Pipera. Asta pentru că sub pod mai sunt de terminat amenajările. De asemenea, tot în zilele următoare reprezentanții Primăriei Capitalei vor efectua testele de zgomot la blocurile din vecinătatea pasajului.

Primarul general Sorin Oprescu a declarat, la vizita de luni, că întârzierile au fost cauzate de lucrările Enel la rețelele electrice și de zăpezile mari din această iarnă.

Proiectul Pasajului Pipera vizează lărgirea la șase benzi a șoselei Pipera între Calea Floreasca și calea ferată București – Constanța prin construirea unui pasaj care supratraversează bulevardul Barbu Văcărescu și Calea Floreasca. Șoferii vor avea la dispoziție câte două benzi pe sens pe pasaj și câte o bandă la sol lângă pasaj.

Proiectul Pasajului Pipera datează încă din 2006 când a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București cu un cost de 32 milioane de lei. Indicatorii tehnico-economici au fost majorați de atunci de două ori, ajungând în 2007 la 228 milioane lei. Contractul de execuție a fost atribuit în 2009 asocierii PA&CO INTERNATIONAL și F. KIRCHHOFF STRBENBAU GmbH Co KG. Valoarea contractului era de 105 milioane lei. În 2011 însă, costul lucrării a crescut printr-un act adițional cu încă 37,78 de milioane lei, ajungând la 143 milioane lei.

Sorin Oprescu spune că Pasajul Pipera va rezolva problema traficului pentru 48.000 de mașini care tranzitează zona de nord a Capitalei. Pasajul ar putea crea însă și probleme. Astfel, în zona rampei spre Nicolae Caramfil, cei care vor dori să facă stânga spre Bd. Aviatorilor vor avea la dispoziție doar o singură bandă până după Ambasada Chinei. Asta în condițiile în care mașinile vin de pe trei benzi (2 pe pasaj și una locală). În urmă cu câteva luni, primarul general spunea că soluția în această zonă ar fi realizarea unui sens giratoriu la intersecția N. Caramfil cu Șos.Pipera. După ce s-au făcut câteva teste, s-a renunțat însă la această idee.

“Nu se mai face sens giratoriu. S-a încercat, dar nu este spațiu suficient. Nu avem ce face acolo. Nu putem intra în zidul bisericii. Vom avea stopuri în trei timpi. Ne gândim și să facem două benzi de intrare dimineață și două de ieșire seara, alternativ în funcție de trafic. Oricum, după deschiderea pasajului, traficul în zonă va fi supravegheat 24 de ore din 24 de echipaje de poliție”, a spus primarul Sorin Oprescu.

Semafoarele în trei timpi vor fi programate și vor intra în funcțiune de marți, 1 mai. De asemenea, pe Calea Floreasca vor fi montate separatoare de sensuri.


http://b365.realitatea.net/news/pasajul-pipera-e-gata-de-taiat-panglica-se-va-da-drumul-la-circulatie-fotogalerie/
memorat
30 Aprilie 2012, 15:58:13
Răspuns #63

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
...
memorat
30 Aprilie 2012, 16:11:39
Răspuns #64

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Oprescu, spre o bucureșteancă nemulțumită: Sora mea, te duci la vot și rezolvăm!

Aflat în vizită la șantierul de la Pasajul Pipera, Sorin Oprescu a fost abordat de o localnică nemulțumită de faptul că nu are canalizare și apă.
Femeia l-a oprit pe Sorin Oprescu în timpul vizitei la Pasajul Pipera, spunându-i că ea È™i vecinii săi nu mai pot îndura faptul că nu au canalizare È™i apă. Primarul general i-a promis că se va ocupa È™i de zona în care stă aceasta. Glumind, Oprescu a  adăugat: “Te duci la vot È™i rezolvăm!”

Sorin Oprescu l-a întrebat apoi pe directorul Mădălin Dumitru dacă este avută în plan canalizarea pentru strada respectivă, acesta explicându-i că sunt prevăzute racorduri la canalizare în zonă.

Cetățenii au început să strige la trecerea primarului general, iar acesta i-a întrebat pe ziariști: “A zis de bine, sau de rău? Dacă nu faci rost de mici…”


http://b365.realitatea.net/news/oprescu-spre-o-bucuresteanca-nemultumita-sora-mea-te-duci-la-vot-si-rezolvam/
memorat
30 Aprilie 2012, 20:23:38
Răspuns #65

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
De asemenea odata cu deschiderea pasajului liniile 112 si 135 au revenit pe traseele de baza !
memorat
02 Mai 2012, 15:42:12
Răspuns #66

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
7 sfaturi să treci uşor de Pasajul Pipera

Click! îţi spune cum se circulă în zona podului care supratraversează Calea Floreasca şi Bd. Barbu Văcărescu

Te-ai bucurat când ţi s-a spus că îţi vor face un pasaj pe care să circuli în condiţii mai bune. Ai aşteptat cu sufletul la gură să se deschidă la timp, dar ai înjurat în barbă când şantierul s-a prelungit. Acum, că pasajul Pipera-Văcărescu e gata, Click! îţi spune la ce trebuie să fii atent când ajungi cu maşina în zona acestei construcţii.

Şoseaua Pipera nu a fost lărgită în întregime. De la intersecţia cu strada Nicolae Caramfil şi până la intrarea pe actualul pod sunt doar două benzi pe fiecare sens. Acest lucru va crea probleme celor care circulă pe banda laterală podului, venind dinspre Direcţia Permise şi Înmatriculări Auto.

Sub pod, în dreptul staÅ£iei de metrou Aurel Vlaicu, va funcÅ£iona o parcare.  Accesul se va face din breteaua laterală pasajului, iar ieÅŸirea va fi 50 de metri  mai în faţă, pe aceeaÅŸi arteră
Breateaua laterală de la intersecÅ£ia cu Calea Floreasca e  drum cu prioritate
De pe Calea Floreasca poÅ£i să intri pe  breteaua laterală (dreapta), să faci stânga  sub pod ori să mergi înainte pe strada  Avionului. E semn de „cedează trecerea”
Şoferii care circulă la sol vor fi puşi în dificultate de cei care vin, cu viteză, de pe pod, fiindcă banda laterală pasajului îi obligă să facă un viraj prea brusc pentru a se înscrie pe Şoseaua Pipera. Sub pasaj, în intersecţiile cu Bd. Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca, circulaţia a fost uşurată prin amplasarea de semafoare pentru fiecare direcţie în parte.

Semaforul de pe str. Alex. Åžerbănescu, spre Bd.  Văcărescu, nu Å£i-e de prea  mare folos. Lipsesc  marcajele rutiere de direcÅ£ie
Pe breteaua laterală  (dinspre metrou spre DirecÅ£ia Permise)  ai semafor, „cedează trecerea”  ÅŸi trecere de pietoni chiar în  intersecÅ£ia cu Bd. Văcărescu
De pe Bd. Barbu Văcărescu, poÅ£i circula în orice direcÅ£ie pe sub pod. La dreapta ai verde intermitent  pentru accesul pe breteaua  laterală spre DirecÅ£ia Permise
Dinspre Direcţia Permise breteaua laterală îţi permite să faci dreapta pe str. Alex. Şerbănescu, să mergi înainte sau să virezi stânga spre Bd. Văcărescu. Nu scăpa din ochi semnul „cedează trecerea”
Click! a găsit, însă, o mare inadvertenţă. Cei care nu cunosc deloc zona descoperă cu greu semaforul pentru direcţia în care vor s-o apuce, iar şoseaua nu e marcată cu săgeţile albe corespunzătoare. Sunt, astfel, şanse mari să te trezeşti stând la semafor pe banda pentru stânga, deşi intenţionezi să mergi înainte. Grijă mare, aşadar!

Inaugurarea podului, amânată de cinci ori

Deschiderea pasajului Pipera-Văcărescu a fost aşteptată de zeci de mii de bucureşteni care locuiesc sau muncesc în zona de nord a oraşului.

Din motive tehnice şi din cauza vremii, podul nu a putut fi inaugurat la termenul oferit de constructor, decembrie 2011. Primarul Sorin Oprescu a decis deschiderea circulaţiei pe noua construcţie luni după-amiază, în urma unei vizite pe şantier, însă fără fast. Lucrarea a început în august 2010 şi a costat 143 de milioane de lei.

În paralel cu realizarea pasajului s-a executat lărgirea Şoselei Pipera, de la două la şase benzi.


http://www.click.ro/news/bucuresti/sfaturi-treci-usor-pasajul-pipera_0_1387061369.html#
memorat
04 Mai 2012, 19:18:52
Răspuns #67

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Primele efecte ale Pasajului Pipera: Blocaje în trafic. FOTOGALERIE

Abia a fost inaugurat și a și blocat traficul. Deschiderea circulației pe Pasajul Pipera creează mari probleme șoferilor care au de traversat intersecția dintre Nicolae Caramfil și Șos. Pipera. În fiecare dimineață și seară, la orele de vârf, mașinile care vin dinspre pasajul Pipera și dinspre Băneasa se blochează în intersecție, fiind necesară intervenția poliției rutiere pentru dirijarea traficului.
Primarul general, Sorin Oprescu, spunea înainte de inaugurare că Pasajul Pipera va rezolva problema traficului pentru 48.000 de mașini care tranzitează zona de nord a Capitalei. În primele zile de la deschiderea circulației, pasajul a reprezentat doar o nouă sursă de stres pentru șoferi. Primele blocaje au apărut imediat după vacanța de 1 mai. Mai exact, în dimineața zilei de 2 mai, în jurul orei 8.30, traficul s-a blocat la intersecția N. Caramfil cu Șos. Pipera, coloana de mașini depășind rampa de urcare pe pasajul Pipera. O coloană de zeci de mașini s-a format și pe Nicolae Caramfil, pe direcția dinspre Băneasa. În final a fost nevoie de intervenția poliției rutiere pentru a debloca intersecția.

Situația s-a repetat în fiecare dimineață din această săptămână, dar și seara între orele 5 și 7. Mașinile se blochează în intersecție în condițiile în care, odată cu deschiderea Pasajului Pipera, mașinile vin de pe trei benzi spre Nicolae Caramfil, dar au la dispoziție o singură bandă imediat ce trec de intersecție spre Amabasada Chinei. Tot pe o bandă trebuie să strecoare și șoferii care vin dinspre Băneasa, de pe două benzi pe Nicolae Caramfil.

Primarul general, Sorin Oprescu, a știut încă dinainte de inaugurarea pasajului despre posibilitatea apariției unor astfel de blocaje. În urmă cu câteva luni, edilul-șef spunea că soluția ar fi realizarea unui sens giratoriu la intersecția N. Caramfil cu Șos. Pipera. După ce s-au făcut câteva teste, s-a renunțat însă la această idee.

“Nu se mai face sens giratoriu. S-a încercat, dar nu este spațiu suficient. Nu avem ce face acolo. Nu putem intra în zidul bisericii. Vom avea stopuri în trei timpi. Ne gândim și să facem două benzi de intrare dimineață și două de ieșire seara, alternativ în funcție de trafic. Oricum, după deschiderea pasajului, traficul în zonă va fi supravegheat 24 de ore din 24 de echipaje de poliție”, spunea primarul cu câteva zile înainte de deschiderea pasajului.

Până acum, în afară de reprogramarea semafoarelor, în zonă nu s-a luat nicio măsură. Doar poliția rutieră incearcă să salveze situația direcționând traficul. B365.ro a trimis Primăriei încă din 2 mai o solicitare privind eventuale măsuri avute în vedere de instituție pentru rezolvarea acestei probleme. Până la această dată, Primăria Capitalei nu a transmis niciun răspuns.


http://b365.realitatea.net/news/primele-efecte-ale-pasajului-pipera-blocaje-in-trafic-fotogalerie/
memorat
05 Mai 2012, 15:11:17
Răspuns #68

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Masuri logice care pot fi luate pentru descongestionare :
1. Tunel in intersectia Caranfil / Pipera ca in schitele de mai jos.

2
Punctul 1
- pasaj peste calea ferata si largirea Soselei Nordului la 2 benzi ( efective ) / sens ( deci nu o banda transformata in parcare ). Ceva defrisari pe granita Parcului Herastrau, dar am impresia ca nu prea multe.
Punctul 2-pasaj peste calea ferata
Punctul 3- daca pe acolo va ajunge A 3 in Bucuresti, automat pod si trifoi cu 4 foi. Nu stiu situatia la sol, dar trebuie neaparat pod cu trifoi cu 4 foi.
Sos. Fabrica de Glucoza cel putin cu 2 benzi pe sens ( nu stiu situatia actuala )
Punctul 4- Rerorganizarea din temelii ale acelei intersectii, renuntarea la str Gara Herastrau.
Poate cineva sa schiteze "Suspendata lui Oprescu" ce traseu are in zona ?
memorat
05 Mai 2012, 17:47:36
Răspuns #69

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Am trasat si suspendata lui Oprescu. Presupun ca o sa avem si niste trifoi la ea in zona, ca daca nu nu prea are sens !
memorat
08 Mai 2012, 14:05:04
Răspuns #70

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Un euro 4 traversand pasajul,ceva mai devreme...
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":