28 Martie 2024, 19:23:28

Autor Subiect: Pasajul denivelat si supralargirea Soselei Pipera  (Citit de 19303 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

17 Decembrie 2011, 16:28:20
Răspuns #20

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Numărătoare inversă pentru inaugurarea Pasajului Pipera !

Lucrările la pasajul Pipera au intrat pe ultima sută de metri. Asfaltul a fost deja turnat pe pasaj, iar la sol procesul este în plină desfășurare. Primarul general, Sorin Oprescu, spune că pasajul va fi inaugurat până la sfârșitul anului.
Lucrările se apropie de sfârșit la pasajul Pipera. Se asfaltează, se amenajează intersecții și se realizează scuaruri noi. “Până la sfârșitul anului pasajul Pipera va fi gata. Vă vom pregăti o surpriză”, a precizat pentru B365.ro, primarul general, Sorin Oprescu. Edilu-şef spunea în mai că pasajul va fi terminat chiar mai devreme, în luna octombrie.

Termenul oficial de finalizare a lucrării expiră la sfârșitul acestui an, potrivit contractului încheiat de municipalitate cu Asocierea SC Pa & Co International SRL şi F. Kirchhoff Strbenbau GmbH Co KG.

Proiectul vizează lărgirea la șase benzi a șoselei Pipera (față de două câte sunt în prezent), între Calea Floreasca și calea ferată București – Constanța și constructia unui pasaj prin care să se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Văcărescu și a Căii Floreasca.

Întreaga lucrare are o lungime de 1.520 metri, între care o porțiune de 470 de metri va fi ocupată de pasajul denivelat peste Barbu Văcărescu și Calea Floreasca.

Supralărgirea Şoselei Pipera costă acum 143 de milioane de lei, cu 37,78 de milioane de lei mai mult față de costul stabilit inițial, majorare care s-a făcut în 2011, prin intermediul unui act adiţional, semnat pe 15 februarie.


http://b365.realitatea.net/news/numaratoare-inversa-pentru-inaugurarea-pasajului-pipera-a-fost-asfaltat-vezi-pasajul-de-la-inaltime/
memorat
20 Decembrie 2011, 01:20:58
Răspuns #21

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Peste 11 zile circulăm pe aici!
Pasajul peste Bd. Văcărescu şi Calea Floreasca va fi gata până de Revelion


Mult a fost, puţin a rămas. Pasajul suprateran de la intersecţia Şos. Pipera-Bd. Văcărescu e gata pentru inaugurare. Asfaltul a fost turnat, iar muncitorii lucrau ieri la ultimele retuşuri.

Construcţia măsoară 474 de metri lungime, va avea patru benzi de circulaţie (două pe fiecare sens) şi e realizată în paralel cu lărgirea Şoselei Pipera.

Podul s-a înălţat până la etajul al doilea al blocurilor din zonă, însă, potrivit Municipalităţii, acesta va fi dotat cu panouri antizgomot pentru a nu-i deranja pe locatari. Ieri, muncitorii făceau ultimele retuşuri şi turnau asfalt pentru crearea mai multor benzi de circulaţie.

Din dreptul sediului Direcţiei de Permise Auto şi până la Pasajul Pipera-Tunari, inaugurat în decembrie 2009, Şoseaua Pipera va fi mai lată cu patru benzi (de la două la şase).
Aici, traficul auto a avut de suferit un an şi jumătate din cauza şantierului. Chinul va lua sfârşit până de Revelion. Primarul general Sorin Oprescu a declarat că pasajul va fi inaugurat până la sfârşitul anului, în termenul celor 18 luni prevăzute în contractul semnat cu constructorii.

Toate lucrările realizate aici costă 142 de milioane de lei şi au fost finanţate din bugetul Primăriei Capitalei. Dacă această construcţie e un exemplu,nu la fel se poate spune de alte şantiere abandonate de Municipalitate.

Åžantiere abandonate

Străpungerea Doamna Ghica-Bd. Chişinău: a fost gândită pentru a lega cartierele Colentina şi Pantelimon. A fost abandonată de edili, deşi trebuia să fie gata în 2008. Primăria Capitalei a decis să reia lucrările la începutul acestei luni, după ce a organizat o nouă licitaţie.

Pasajul pietonal Eroii Revoluţiei: La piaţa cu acelaşi nume era prevăzut un pasaj pietonal de acces la metrou, cu ieşire spre cimitirul Bellu. Lucrarea a fost blocată din cauza firmei constructoare.

Staţia RATB de pe Pasajul Basarab: Pe cel mai mare pasaj din Capitală, Basarab, tramvaiele nu pot opri deoarece staţia RATB care a fost prevăzută aici nu a fost dată încă în folosinţă.
Edili spun că nu vor face acest lucru până când nu vor realiza şi trotuarul rulant care îi va duce pe călători direct pe peronul Gării de Nord.


http://www.click.ro/news/bucuresti/zile-circulam-vacarescti-floreasca_0_1306669466.html
memorat
21 Decembrie 2011, 21:31:43
Răspuns #22

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
S-a dat drumul la iluminatul de pe pod.Arata bine!
memorat
28 Decembrie 2011, 00:51:20
Răspuns #23

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Vom circula pe pasajul Pipera peste câteva zile


Pasajul Pipera este aproape gata. Asfaltul a fost turnat în totalitate, iar acum se mai lucrează la vopsit şi la finisaje. Peste câteva zile, pe aici vom putea circula.
Pasajul suprateran are o lungime de 470 de metri şi începe de la intersecţia străzii Elena Caragiani cu şos Pipera, trece peste Calea Floreasca şi peste bd. Barbu Văcărescu şi coboară aproape de Direcţia de Permise. Are două benzi pe sens. Ieri, se lucra de zor la montarea gardurilor de protecţie, se vopseau şi se făceau ultimele finisaje, astfel că s-ar putea da drumul circulaţiei auto aici peste câteva zile. Paralel cu ridicarea podului, proiectul Primăriei Capitalei prevede şi lărgirea la şase benzi a şoselei Pipera între Calea Floreasca şi calea ferată Bucureşti-Constanţa. Numai că finalizarea acestor bretele va mai dura câteva săptămâni. Proiectul a costat aproape 25 de milioane de euro.



http://www.libertatea.ro/detalii/articol/circulatie-pasaj-pipera-371706.html



memorat
28 Decembrie 2011, 19:44:12
Răspuns #24

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Deja doi stalpi de iluminat sunt "arsi".Cred ca e a treia oara cand s-a aprins iluminatul pe pasaj si deja acesta face figuri !
memorat
31 Decembrie 2011, 03:20:17
Răspuns #25

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Pasajul Pipera, la cateva zile de inaugurare. Ce mai trebuie facut pana la deschidere

Mos Craciun nu i-a uitat pe soferii care vor sa ajunga din Bucuresti in cartierul Pipera. Le va scurta drumul, pentru ca le-a lasat cadou un pasaj, de care se vor bucura cel mai probabil in cateva zile.
Podul Barbu Vacarescu e gata, dar pana sa fie deschis circulatiei, va trebui sa treaca proba rezistentei.

Cine voia sa traverseze cartierul Aviatiei din Bucuresti avea nevoie de mult carburant si timp.
Intr-o zi de vacanta, intr-un interval orar mai putin aglomerat, am facut cu masina 8 minute de pe strada Moeciu, de la Cimitirul Herastrau pana la podul Pipera. Am stat blocati in trafic si am fost nevoiti sa o luam pe rute ocolitoare, ca sa ajungem la destinatie. Intr-o zi obisnuita din an, acest traseu este parcurs de soferi chiar si in 40 de minute.
Calvarul dureaza deja de mai bine de vreo 5 ani. Miile de romani care au ales sa se mute in Pipera stiu cat de greu era sa plece dinspre Bucuresti inspre nord. Astazi, pentru prima data, vom trece peste intersectie in loc sa stam la semafoare.

Cat ne-a luat? 2 minute si 16 secunde, in conditiile in care am mers cu grija printre muncitori. Iata ca se poate sa ajungi in Pipera intr-un timp mai mult decat decent.

Reprezentantii primariei se lauda ca inceputul lui 2012 va pune capat acestui calvar.

Lucrarile la podul Barbu Vacarescu au inceput in octombrie, anul trecut.

Constructorii s-au plans la un moment dat ca primaria nu ii plateste. Acest lucru a intarziat finalizarea lucrarilor.


http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/pasajul-pipera-la-cateva-zile-de-inaugurare-ce-mai-trebuie-facut-pana-la-deschidere.html
memorat
03 Ianuarie 2012, 19:00:11
Răspuns #26

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
VIDEO Pasajul Pipera va fi inaugurat după 10 ianuarie

Pasajul Pipera va fi deschis circulaţiei după 10 ianuarie, dată la care primarul Capitalei, Sorin Oprescu, se va întoarce din concediu, a declarat pentru „Adevărul” viceprimarul general Victor Iovici, care a preluat atribuţiile edilului-şef în această perioadă.

„Pasajul e gata, primarul vine după 10 (ianuarie – n.r.), se mai face o inspecţie ca să vedem cum arată înainte şi până în 15 îi dăm drumul dacă nu mai apare vreo problemă”, a spus Iovici.

Muncitorii lucrau azi pe pasaj la ultimele finisaje. Astfel, la pasaj mai trebuie montaţi o parte dintre parapeţii de protecţie şi cei antifonici şi mai trebuie realizate unele reglaje la aceştia. În zilele următoare va începe şi trasarea marcajelor rutiere. De asemenea, mai este de turnat stratul de uzură pe o porţiune la capătul dinspre Pipera.

Pasajul Pipera va supratraversa intersecţia Căii Floreasca cu strada Avionului şi pe cea dintre Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Av. Alexandru Şerbănescu. Lungimea totală a pasajului va fi de aproape 700 de metri, dintre care partea suspendată va avea 474,40 de metri, iar cele două rampe, 136 respectiv 88 de metri. Pasajul va avea câte două benzi pe sens cu o lăţime de câte 3,50 de metri, mărginite pe exterior de trotuare de serviciu, de câte un metru lăţime. Astfel, pasajul va asigura o circulaţie fluent pe direcţia Pipera – strada Nicolae Caranfil, permiţând în acelaşi timp libera circulaţie la nivelul inferior atât pe relaţia Calea Floreasca – strada Avionului, cât şi pe Bulevardul Barbu Văcărescu şi strada Av. Alexandru Şerbănescu.
Proiectul vizează şi lărgirea şoselei Pipera la şase benzi, faţă de patru câte sunt în prezent, între Calea Floreasca şi Calea ferată Bucureşti-Constanţa, pe o lungime de 1.520 de metri. Lărgirea şoselei este necesară pentru asigurarea accesului în zona de nord a capitalei dinspre autostrada A3. Potrivit viceprimarului Victor Iovici, lucrările la supralărgire vor mai continua şi după deschiderea pasajului.

Lucrările au început în luna august a anului trecut şi sunt executate de asocierea PA&CO International SRL şi F. Kirchhoff Strenbau GmbH Co KG. Valoarea contractului este de 106.022.831,34 lei cu TVA.


http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-pasajul_pipera-primaria_capitalei-sorin_oprescu-victor_iovici_0_620938220.html#
memorat
04 Ianuarie 2012, 11:34:55
Răspuns #27

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Pasajul Pipera îl așteaptă pe Oprescu să vină din concediu, pentru inaugurare

Pasajul Pipera e gata. S-au montat panourile fonoabsorbante în dreptul blocurilor, s-au realizat și amenajările de la sol, mai trebuie doar să revină primarul Sorin Oprescu din concediu, iar pasajul va fi inaugurat. Lucrarea are însă termenul de finalizare expirat. Pasajul ar fi trebuit finalizat la sfârșitul anului trecut. Primarul promitea chiar în vară, că lucrarea va fi terminat în octombrie 2011.
“Dăm drumul la pasaj după sărbători, după 10 ianuarie”, spunea primarul general, Sorin Oprescu, la sfârștul anului trecut. 10 ianuarie este de altfel data la care edilul-șef este așteptat să revină din concediu. În rest, pasajul este gata. Muncitorii au terminat de instalat și panourile fonoabsorbante și balustradele de pe marginile pasajului.

Termenul oficial de finalizare a lucrării a expirat deja la sfârșitul lui 2011, potrivit contractului încheiat de municipalitate cu Asocierea SC Pa & Co International SRL şi F. Kirchhoff Strbenbau GmbH Co KG.

Proiectul vizează lărgirea la șase benzi a șoselei Pipera (față de două câte sunt în prezent), între Calea Floreasca și calea ferată București – Constanța și constructia unui pasaj prin care să se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Văcărescu și a Căii Floreasca.

Întreaga lucrare are o lungime de 1.520 metri, între care o porțiune de 470 de metri va fi ocupată de pasajul denivelat peste Barbu Văcărescu și Calea Floreasca.

Supralărgirea Şoselei Pipera costă acum 143 de milioane de lei, cu 37,78 de milioane de lei mai mult față de costul stabilit inițial, majorare care s-a făcut în 2011, prin intermediul unui act adiţional, semnat pe 15 februarie.


http://b365.realitatea.net/news/oprescu-asteptat-din-concediu-pentru-a-inaugura-pasajul-pipera/
memorat
05 Ianuarie 2012, 15:36:36
Răspuns #28

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Au fost trasate marcajele,doar sa vina Oprescu sa taie panglica de inaugurare !
memorat
05 Ianuarie 2012, 21:59:51
Răspuns #29

Matei

  • Vizitator
Mai este de lucru in zona pasajului (la supralargirea Soselei Pipera etc.). Pasajul vad ca e finalizat 100%. ;D
memorat
10 Ianuarie 2012, 21:30:45
Răspuns #30

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
AUTOSTRADA SUSPENDATĂ: UITE cum arată Pasajul Pipera, proaspăt finalizat! GALERIE FOTO

Lucrările de la Pasajul Pipera au fost finalizate, urmând ca după terminarea unor teste de rezistenţă în perioada următoare, Primăria să-l deschidă şi pentru circulaţia autoturismelor.
Pasajul va avea o lungime totală de circa 1,5 kilometri, în care este inclusă şi supralărgirea de pe şoseaua Pipera.

Costul contractului încheiat cu firma PA&CO Internaţional s/a ridicat la suma de 120 de milioane de lei.

Noua construcţie va asigura accesul dinspre viitoarea autostradă A3 către Capitală, împreună cu bulevardele paralele Fabrica de Glucoză şi Dimitrie Pompeiu.

Site-ul Skycam.ro a publicat o serie de fotografii care suprind pasajul proaspăt finalizat. Priviţi-l!


http://www.realitatea.net/uite-cum-arata-pasajul-pipera-proaspat-finalizat-galrie-foto_902831.html
memorat
10 Ianuarie 2012, 21:50:06
Răspuns #31

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
O noua prostie made "IRealitatea". De unde si pana unde acest pasaj face legatura intre A 3 si Capitala ? Asta este una dintre cele mai mari bazaconii pe care am auzit-o. Si ma rog frumos, ce traseu are celebra A 3 ca sa ajunga la pasajul cu pricina ? Asa pot spune bine mersi ca si A 1 ajunge la Pipera, sau bulevardul George Cosbuc din Baia Mare. Ca tot aia e, conform celor de la IRealitatea.
memorat
12 Ianuarie 2012, 01:49:59
Răspuns #32

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Unde s-ar putea bloca maşinile care urcă pe pasajul Pipera

Inaugurarea podului care ar decongestiona traficul din nordul Capitalei este aşteptată cu sufletul la gură. Numai că circulaţia ar putea fi din nou perturbată pentru că lucrarea nu este gata.
Pasajul ce va fluidiza circulaţia în zona de nord a Capitalei este tot închis, deşi lucrările au fost finalizate. Ediul-şef Sorin Oprescu a avansat, până în prezent, trei termene de inaugurare: octombrie şi decembrie 2011, dar şi 10 ianuarie 2012.

"Lucrările s-au finalizat, la fel şi testele. Am primit mare parte din rezultate şi este totul în regulă. După ce vor fi gata toate formalităţile, îl vom inaugura. Nu s-a stabilit data exactă, dar nu va mai dura mult ", a explicat şeful Direcţiei de Transport din cadrul Municipalităţii, Mădălin Dumitru.
Numai că, şoferii de pe pod riscă să rămână blocaţi acolo. Motivul: lucrările de lărgire a unei părţi din Şoseaua Pipera la şase benzi nu s-au finalizat.

Cât de repede se va ajunge în nordul oraşului

Dacă acum şoferii stau ore întregi pe bulevardele Floreasca, Aviatorilor şi Barbu Văcărescu, atunci când autorităţile vor inaugura pasajul, vor putea ajunge în Pipera în maximum 10-20 minute, dacă traficul este lejer.

60.000 de şoferi vor tranzita pasajul în fiecare zi

Cert este că muncitorii au terminat de montat panourile fonoabsorbante şi balustradele de pe marginea pasajului şi au fost trasate liniile benzilor. Când acesta va fi deschis, 60.000 de maşini îl vor tranzita zilnic. Potrivit viceprimarului Capitalei, Mircea Raicu, lucrarea nu este finalizată efectiv.

Proiectul va fi gata atunci când strada Pipera, de la intersecţia străzilor Elena Caragian şi Moeciu cu Şoseaua Pipera, până la intersecţia acesteia cu calea ferată Bucureşti - Constanţa, va fi lărgită la şase benzi. Tronsonul care ar trebui mărit are o lungime de 1,6 km.

"Oprescu a primit de la CGMB atâţia bani cât a cerut"

În timp ce viceprimarul Victor Iovici a declarat, recent, că trebuie să verifice ce buget există pentru a continua lucrările, celălat viceprimar - Mircea Raicu - a explicat că edilul-şef nu ar trebui să se plângă de bani.

"Consiliul General al Capitalei a aprobat atât cât a cerut primarul general. Nu am tăiat niciun leu de la pasajul Pipera. Normal ar fi fost să facă lucrările simultan, astfel încât, atunci când se inau gura pasajul, să fie gata şi lărgirea şoselei", a explicat Raicu.

Potrivit unor surse din cadrul munici palităţii, lucrările la şosea se vor relua în luna aprilie sau atunci când va permite vremea.

Totodată, proiectul, care este văzut de specialişti ca şi "autostrada lui Oprescu", va lega zona de nord a oraşului - unde s-au construit mii de vile din 1990 şi până în prezent - cu Autostrada A3, atunci când aceasta va fi gata. În prezent, doar 52 de kilometri din 583, cât va avea autostrada A3, sunt daţi în folosinţă.

Pasajul traversează Bulevardul Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca, el fiind realizat de asocierea SC PA&CO International SRL şi F. Kirchhoff Strbenbau GmbH Co KG.
Pasajul Pipera în cifre

    Construirea lui a costat 25 de milioane de euro;
    pasajul are o lungime de 474 de metri;
    înălÅ£imea medie a pasajului este de 5,5 metri;
    o bandă de circulaÅ£ie are 3,5 metri.

14 pasaje supraterane
prevede proiectul de construire a Autostrăzii suspendate. Alte trei pasaje, gen celui din zona Basarab a Capitalei, vor fi construite în următorii ani

PROIECTE

Pasajele suspendate pe care le vrea edilul-ÅŸef

Potrivit proiectului privind construirea austostrăzii suspendate, în Capitală ar putea fi construite între 10 şi 14 pasaje supraterane noi.

Pe de altă parte, edilul a mai pus pe hârtie un pod, numit de specialişti al doilea Pasaj Basarab, care ar urma să fie construit aproximativ paralel cu bulevardul Iuliu Maniu din sectorul 6.

Drumul, care se va numi "Penetraţie Splaiul Independenţei- Ciurel-Autostrada Bucureşti- Piteşti", care merge până în Chiajna, ar urma să fluidizeze mai multe trasee, susţin specialiştii angajaţi de Municipalitate pentru a realiza acest proiect. Pe de altă parte, un pasaj care va fi gata în martie 2012 este pasajul Mihai Bravu - Văcăreşti.

Proiectul, cu o lungime totală de 644 de metri, cuprinde două pasaje supraterane pe direcţia inelului principal de circulaţie al Capitalei.

Ele vor supratraversa Splaiul Unirii şi Râul Dâmboviţa, precum şi intersecţia dintre prelungirea Şoselei Mihai Bravu cu Calea Văcăreşti.



http://www.evz.ro/detalii/stiri/unde-s-ar-putea-bloca-masinile-care-urca-pe-pasajul-pipera-961178.html




memorat
13 Ianuarie 2012, 22:17:37
Răspuns #33

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Veste proastă pentru șoferii bucureșteni: Pasajul Pipera va fi inaugurat abia peste o lună

Inaugurarea pasajului Pipera se amână cu cel puțin o lună. Deși pasajul în sine este gata, constructorii nu au terminat încă lucrările de la sol. Proiectul ar fi trebuit finalizat încă de la sfârșitul anului trecut.
Șoferii care circulă prin nordul Capitalei mai au de suportat restricții de trafic încă o lună, cel puțin. Atât mai durează până când Pasajul Pipera va fi deschis circulației. Asta în condițiile în care, lucrările ar fi trebuit finalizate încă de la sfârșitul anului trecut. “M-am consultat cu cei de la Infrastructură și am decis să mai așteptăm o lună, o lună și ceva până să deschidem pasajul. Mai sunt de terminat localele (n.r. bretelele laterale de lângă pasaj). Și nu putem inaugura pasajul până nu vor fi gata”, a precizat primarul general, Sorin Oprescu.

Între timp, au fost montate panourile fonoabsorbante, au fost trasate marcajele rutiere pe pasaj, iar la sol s-au montat și semafoare.

Proiectul vizează lărgirea la șase benzi a șoselei Pipera (față de două câte sunt în prezent), între Calea Floreasca și calea ferată București – Constanța și constructia unui pasaj prin care să se realizeze supratraversarea bulevardului Barbu Văcărescu și a Căii Floreasca.

Întreaga lucrare are o lungime de 1.520 metri, între care o porțiune de 470 de metri va fi ocupată de pasajul denivelat peste Barbu Văcărescu și Calea Floreasca.

Supralărgirea Şoselei Pipera costă acum 143 de milioane de lei, cu 37,78 de milioane de lei mai mult față de costul stabilit inițial, majorare care s-a făcut în 2011, prin intermediul unui act adiţional, semnat pe 15 februarie 2011.


http://b365.realitatea.net/news/veste-proasta-pentru-soferii-bucuresteni-pasajul-pipera-va-fi-inaugurat-abia-peste-o-luna/


Pai da,este si normal toate pasajele vor fi deschise atunci in prag de alegeri,cate unul pe saptamana ca sa dea bine la CV !
memorat
18 Ianuarie 2012, 11:23:07
Răspuns #34

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Aştepţi să se termine protestele ca să deschizi podul?

Sorin Oprescu, primarul Capitalei, amână un proiect vital din raţiuni greu de înţeles.
Este singurul proiect din ultimi ani terminat la timp. E necesar, superb, genial chiar şi gata în proporţie de sută la sută. Dar are un defect: nu poate fi inaugurat fiindcă protestele de stradă din Capitală ar umbri momentul tăierii panglicii!

Pasajul Pipera, care asigură un trafic lejer în nordul Capitalei pentru zeci de mii de bucureşteni care lucrează sau locuiesc aici, este finalizat în proporţie de sută la sută.

Edilii Capitalei şi constructorii podului recunosc asta. E un proiect vital pentru şoferi şi aşteptat de mulţi ani de locuitorii din nord.

Cu toate acestea, reprezentanţii Municipalităţii au decis că el nu poate fi deschis încă din cauza unor noi lucrări care au apărut.

„Lucrările la pasaj sunt finalizate în proporţie de sută la sută încă din luna decembrie. Există întârzieri din cauza mai multor lucrări la reţelele de utilităţi, în special la reţelele electrice. Imediat ce lucrările menţionate vor fi terminate (în măsura în care condiţiile meteo vor permite acest lucru), constructorul va putea finaliza întreaga lucrare, permiţând darea în folosinţă atât a pasajului cât şi a benzilor de circulaţie din lateralul podului", ne-au răspuns reprezentanţii Municipalităţii.

Constructorii au o altă părere. „Nu mai sunt nici un fel de lucrări de făcut, podul e funcţional. Mâine (n.n. azi) dacă veniţi, veţi putea circula pe el fără probleme. Nu ştiu ce intenţii are primăria şi nu e treaba noastră", ne-au spus surse din cadrul companiei constructoare.

Nici noi, nici bucureştenii nu ştim care sunt intenţiile edililor, însă e cât se poate de evident că momentul deschiderii podului ar fi eclipsat de evenimentele zilei în Capitală: protestele din Piaţa Universităţii.

Pasajul Pipera are 474 metri lungime şi supratraversează bulevardul Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca. Concomitent cu realizarea lui, s-a executat lărgirea Şoselei Pipera, de la două la şase benzi. Lucrarea a costat circa 142 de milioane de lei.

Pasajul Pipera, amânat de două ori

Pasajul Pipera trebuia deschis înainte de Revelion, conform declaraţiilor primarului Oprescu. Momentul a fost amânat până la întoarcerea edilului din concediu, adică la 10 ianuarie. Acum, inaugurarea va avea loc, cel mai probabil, peste o lună.

Podul este dotat cu panouri antizgomot, pentru confortul locatarilor de pe Åžos. Pipera.


http://www.click.ro/news/bucuresti/astepti-termine-protestele-deschizi-podul_0_1324067680.html

memorat
21 Ianuarie 2012, 12:28:21
Răspuns #35

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Pasajul la prima zapada !
memorat
15 Februarie 2012, 13:39:13
Răspuns #36

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Șoseaua Pipera va fi lărgită la patru benzi până la Șoseaua de Centură

Lucrările de lărgire a Șoselei Pipera vor fi continuate de Primăria Voluntari. Astfel, după ieșirea din București, artera va fi lărgită pe o distanță de 5,5 kilometri. Costul estimat al lucrării este de 84 milioane lei (aprox. 19,4 milioane euro).
Lucrările vor consta în reabilitarea sistemului rutier existent, dar şi a reţelelor edilitare din zonă. Vor fi refăcute benzile de carosabil existente şi vor fi construite două benzi noi, câte una pe sens în zonele care nu necesită expropieri, pe o lungime de 5.000 de metri, şi o bandă nouă în zonele care necesită expropieri, pe o lungime de 572 de metri. De asemenea, vor fi amenajate trotuarele pe ambele sensuri de mers şi spaţiile verzi. Pe trotuare vor fi trasate piste pentru biciclişti, iar trecerile pentru pietoni vor fi semnalizate atât sonor, cât şi vizual.

Pe traseul lucrării, vor fi realizate opt pasarele pietonale metalice. În plus, vor fi amenajate giraţiile de la intersecţia Bulevardului Pipera cu Şoseaua Bucureşti, şi cea cu strada Erou Iancu Nicolae. De asemenea, este prevăzută realizarea unui drum de servitute la baza Pasajului Tunari.

Proiectul prevede şi reabilitarea reţelelor de alimentare cu apă şi canalizare din zonă, precum şi a celor de telecomunicaţii şi iluminatul public.

Lungimea Bulevardului Pipera propusă spre reabilitare şi modernizare este de 5.580 de metri.


http://b365.realitatea.net/news/soseaua-pipera-va-fi-largita-la-patru-benzi-pana-la-soseaua-de-centura/
memorat
02 Martie 2012, 11:51:17
Răspuns #37

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Dom’ Primar, ne mai ţii mult aşa?

Pasajul Pipera din Capitală este gata încă de la sfârşitul anului trecut, însă nu se circulă pe el nici acum
Din amânare în amânare! Deşi e gata, pasajul Pipera, necesar îndeosebi zecilor de mii de bucureşteni care tranzitează zilnic zona de nord a Capitalei, încă nu e dat în folosinţă. Edilii au găsit şi vinovaţii: vremea nefavorabilă şi greutatea mutării utilităţilor.

Octombrie, decembrie 2011 şi ianuarie 2012. Trei luni, tot atâtea termene avansate de edilul şef Sorin Oprescu pentru deschiderea pasajului rutier Pipera.

Deşi obiectivul este finalizat încă din luna decembrie a anului trecut, nici astăzi şoferii nu se pot bucura de el. Chiar în ianuarie, edilul era încrezător că lucrarea va fi inaugurată în curând.

Postul de transformare ce aparţine Enel este gata, doar câteva cabluri electrice mai ies de sub pământ
Panourile antizgomot ÅŸi marcajele rutiere sunt de asemenea, gata
Pe lângă întârzierile legate de lărgirea la şase benzi a Şoselei Pipera, Municipalitatea aruncă vina pe compania Enel, dar şi pe vreme. „Sunt înregistrate întârzieri din cauza mai multor lucrări la reţelele de utilităţi, în special la reţelele electrice.În acest sens, a intervenit necesitatea realizării unui nou post de transformare, concomitent cu menţinerea în funcţiune a celui vechi, precum şi înlocuirea tuturor cablurilor de medie şi joasă tensiune, fără a fi afectată alimentarea cu energie a consumatorilor din zonă. Enel trebuie să finalizeze aceste lucrări. Imediat ce ele vor fi terminate (în măsura în care condiţiile meteo vor permite acest lucru), constructorul va putea finaliza întreaga lucrare, permiţând darea în folosinţă atât a pasajului, cât şi a benzilor de circulaţie din lateralul podului", ne-au răspuns reprezentanţii Municipalităţii.

Pasajul Pipera măsoară 474 de metri, are două benzi pe sens şi supratraversează Bd. Barbu Văcărescu şi Calea Floreasca. Lucrarea a costat 142 milioane de lei şi a fost realizată în paralel cu lărgirea Şoselei Pipera.

Enel dă vina pe vreme

Enel spune că lucrările vor fi reluate în cel mai scurt timp, iar întârzierea a fost cauzată de ninsori. „Din cauza condiţiilor meteo deosebite înregistrate în luna februarie, lucrările complexe nu au putut fi continuate", se arată în răspunsul companiei.


http://www.click.ro/news/bucuresti/dom-primar-tii_0_1350465039.html

Pana in alegeri va fi data gata...acesta sa intre la capitolul realizari !!!
memorat
13 Martie 2012, 10:50:32
Răspuns #38

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Când se deschide Pasajul Pipera. Un nou sens giratoriu va fi amenajat pe N. Caramfil

Bucureștenii vor putea circula pe Pasajul Pipera peste trei săptămâni, a anunțat luni primarul general, Sorin Oprescu. Odată cu deschiderea pasajului va fi amenajat și un nou sens giratoriu la intersecția Bd. Nicolae Caramfil cu Șoseaua Pipera.
nceputul lunii aprilie este noul termen oferit de Sorin Oprescu pentru deschiderea Pasajului Pipera. Este al cincilea termen anunțat de edilul-șef pentru inaugurarea acestei lucrări. Primul fusese octombrie 2011. Au urmat apoi decembrie 2011, ianuarie 2012, februarie 2012, și acum începutul lui aprilie. Conform contractului, lucrarea ar fi trebuit încheiată la sfârșitul anului trecut.

Proiectul vizează lărgirea la șase benzi a șoselei Pipera între Calea Floreasca și calea ferată București – Constanța prin construirea unui pasaj care supratraversează bulevardul Barbu Văcărescu și Calea Floreasca. Șoferii vor avea la dispoziție câte două benzi pe sens pe pasaj și câte o bandă la sol lângă pasaj.

În acest moment pasajul este finalizat, iar momentan se lucrează la amenajările de la sol, pe bretelele pasajului.

“Vom face și un mic sens giratoriu pe Nicolae Caramfil cu Șoseaua Pipera, cu sensul prioritar pe Caramfil, pentru că pe acolo se intră în oraș”, a anunțat edilul-șef.

Proiectul Pasajului Pipera datează încă din 2006 când a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului București cu un cost de 32 milioane de lei. Indicatorii tehnico-economici au fost majorați de atunci de două ori, ajungând în 2007 la 228 milioane lei. Contractul de execuție a fost atribuit în 2009 asocierii PA&CO INTERNATIONAL și F. KIRCHHOFF STRBENBAU GmbH Co KG. Valoarea contractului era de 105 milioane lei. În 2011 însă, costul lucrării a crescut printr-un act adițional cu încă 37,78 de milioane lei, ajungând la 143 milioane lei.

Deși lucrarea ar fi trebuit terminată încă de anul trecut, Primăria Capitalei o va plăti abia anul acesta. Astfel, în proiectul de buget pentru 2012, primarul general a alocat pentru Pasajul Pipera 130 milioane lei. Asta în condițiile în care întreaga lucrare costă 143 milioane lei.


http://b365.realitatea.net/news/in-sfarsit-se-va-deschide-pasajul-pipera-un-nou-sens-giratoriu-va-fi-amenajat-pe-n-caramfil/
memorat
13 Martie 2012, 20:51:30
Răspuns #39

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Daca pe Pasaj lucrarile sunt aproape gata sub pod mai sunt inca multe de facut si refacut,jos aratand ca dupa bombardament.Oricum astept deschiderea acestui nou pasaj al Bucurestiului si sa vad ce aduce el nou in traficului in aceasta zona a orasului.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat