27 Mai 2024, 22:39:37

Autor Subiect: Aspecte diverse - Caile Ferate Romane  (Citit de 6573 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

17 Iunie 2009, 22:20:30

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Aspecte diverse - Caile Ferate Romane
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

08 August 2009, 21:40:45
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nesimtire sau inconstienta.

Un tren Personal sezonier intre Mangalia - Constanta intra in halta Costinesti, iar turistii traverseaza nestingheriti calea ferata.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Septembrie 2009, 17:40:26
Răspuns #2

CRAZY BOY

  • Vizitator
Ma scuzati dar un tren Rapid se poate transforma dintr-o anume statie in Inter City?
Intreb pentru ca acum o saptamana jumatate am plecat din Bucuresti Nord cu R347 si am ajuns la Brasov cu IC347.
memorat
01 Septembrie 2009, 17:56:40
Răspuns #3

AlexYo

  • Vizitator
Da, se poate. Asa este si la avioane. Cand nu este nevoie de ambele garnituri se foloseste doar una adica R ***/ IC ***. Asa am patit odata pe aeroport. Noi plecam la Paris cu Air France iar cursa era operata de un avion TAROM.
memorat
02 Septembrie 2009, 00:29:48
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Este normal ca un IC sa parcurga distanta dintre Bucuresti - Focsani in 3 ore si 30 min (fara intarzieri), iar R in 3 ore :-X :-X (tot fara intarziere)?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Martie 2010, 21:54:40
Răspuns #5

vlaicuandrei

  • Vizitator
Poza nu imi apartine, nu am stiut unde sa o postez sincer, dar mi-se pare cea mai FRUMOASA poza posibila din istoria CFR-ului (pe vremea aceea era CFR-ul mare si nu "spart" ca acum in 3 companii morbide) :(
In poza se poate observa o locomotiva clasa 40, 3 DWA-uri, un vagon restaurant, 3 AVA-uri si inca 2 vagoane de dormit cred. Fotografia este facuta pe sectia Brasov-Predeal.
memorat
04 Martie 2010, 08:12:34
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Poza nu imi apartine, nu am stiut unde sa o postez sincer, dar mi-se pare cea mai FRUMOASA poza posibila din istoria CFR-ului (pe vremea aceea era CFR-ul mare si nu "spart" ca acum in 3 companii morbide) :(
In poza se poate observa o locomotiva clasa 40, 3 DWA-uri, un vagon restaurant, 3 AVA-uri si inca 2 vagoane de dormit cred. Fotografia este facuta pe sectia Brasov-Predeal.

AI uitat sa specifici ceva: fotografia este facuta cand pe acea portiune se circula. Momentan se practica mersul ca melcul!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Martie 2010, 14:50:35
Răspuns #7

vlaicuandrei

  • Vizitator
Pardon. Linia este la Timisul de Jos, zona pe unde inca se circula cu viteza. O viteza care sa iti permita si franarea normala pana in Brasov 8)
memorat
04 Martie 2010, 21:17:31
Răspuns #8

CRAZY BOY

  • Vizitator
Are dreptate Iasmine.Pana la Predeal (sau care e ultima statie inportanta)se circula ca melcu.
memorat
04 Martie 2010, 21:21:03
Răspuns #9

vlaicuandrei

  • Vizitator
Da, dar dinspre Bucuresti  :D :D Trenul din poza merge de la Brasov la Predeal, deci urca spre Predeal. Zona aceea nu este nici acum in constructii. Ceea ce ziceti amandoi si va dau perfecta dreptate este zona de lucrari de la Campina la Predeal (Campina-Comarnic-Sinaia-Busteni-Azuga-Predeal). Dupa aceea mai urmeaza Timisul de Sus, Timisul de Jos, Darste si Brasov, care sunt perfect intacte, dar circula cu o viteza mai mica (desi mie unu nu mi-se pare) pentru a putea opri in limitele normale de comfort si siguranta. E clar acum? 8)
memorat
18 Martie 2010, 15:23:36
Răspuns #10

zofei.2006

  • Vizitator
S-au schimbat vagoanele folosite pentru trenurile A 1671; 1672; 1673; 1674.
Sa trecut de la clasa 26-16 / clasa 36-16 Bmee la Seria 19/21.70

Old tipe.


New tipe.

memorat
22 Martie 2010, 22:53:19
Răspuns #11

vlaicuandrei

  • Vizitator
Te deranjeaza? In sfarsit o mutare buna a CFR Calatori...da tare imi e ca o sa dureze putin si o sa urmeze ceva mai rau :(.
memorat
25 Martie 2010, 22:10:34
Răspuns #12

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Iunie 2010, 20:15:25
Răspuns #13

zofei.2006

  • Vizitator
Deja au inceput intarzierile din cauza caldurii.

EX: Astazi 10.06.2010: R 873 Bucuresti Nord - Galati, la ora 20:00 se afla la km 12-400, iar in mod normal trebuia sa plece din Statia Urziceni km 71 catre Galati la ora 19:56.
 
Astazi 10.06.2010: R 871 Galati - Bucuresti Nord , la ora 20:58 se afla la km 12-400, iar in mod normal trebuia sa ajunga in Statia Bucuresti Nord la ora 21:09.


Va dati seama ce intarziere au putut sa acumuleze aceste trenuri din cauza vremii.
memorat
27 August 2010, 18:40:10
Răspuns #14

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
În sfârşit, trenurile de călători pe secţiunea Câmpina- Comarnic prind viteză!

Nu am înţeles niciodată de ce cumperi un bilet CFR spre staţiunile de pe Valea Prahovei la preţ de accelerat sau rapid, atâta timp cât trenul merge mai încet decât un personal?! Surprinzător! Cică, viteza de circulaţie a trenurilor de călători, pe secţiunea Câmpina- Comarnic, va creşte la 80 de kilometri/oră. E chiar o minune, dacă ne gândim că un drum Ploieşti- Buşteni dura cam cât faci cu microbuzul de la Ploieşti la... Constanţa!!!
Aşadar, viteza de circulaţie a trenurilor de călători, pe secţiunea Câmpina - Comarnic, va creşte la 80 de kilometri/oră, din data de 1 septembrie, în urma realizării lucrărilor de racordare a liniilor de cale ferată Câmpina - Comarnic la noul pod feroviar peste râul Prahova din oraşul Breaza. Da, acolo unde lucrările durează de o grămadă de vreme şi de unde se tot fură o grămadă de materiale sub ochii indiferenţi ai autorităţilor. Cert este că se lucrează! Asta se poate observa uşor dacă greşeşti să ajungi în Sinaia sau Buşteni cu trenul. În primul rând, trenul staţionează în Câmpina mai mult decât te ţin nervii şi ai tentaţia de a o lua pe jos. Sau de a încăleca o drezină din aia la care pompezi, faci efort, dar merită! La cum merg trenurile din România ar fi bine ca CFR să închirieze drezine. Ajungi mai repede!
Se spune că, până la sfârşitul acestui an, se vor finaliza lucrările de construcţie şi modernizare a celor 120 de poduri de pe linia Câmpina-Predeal. Lucrările de reabilitare a secţiunii de cale ferată Câmpina - Predeal se realizează cu fonduri europene (fonduri ISPA - 75 la sută) şi fonduri de la bugetul de stat (25 la sută). Adică înţelegeţi care e treaba...
Valoarea totală a proiectului este de de 311,45 milioane euro, din care fonduri europene - 149,6 milioane euro (reprezentând 75 la sută din valoarea eligibilă), iar de la bugetul de stat, 161,8 milioane euro, din care 49,9 milioane de euro reprezintă 25 la sută din valoarea eligibilă şi 111,9 milioane de euro, cheltuieli neeligibile. Repetăm, adică înţelegeţi cum stă treaba! Dar despre cum s-a lucrat la acest tronson vom reveni cu chestiuni deosebit de interesante. Atât de interesante încât nu ştim ce să zicem: pe tronsonul respectiv mai mult s-a lucrat sau mai mult s-a furat? Dacă ţinem cont de cât au durat lucrările, înclinăm să credem că s-a lucrat mult ca să se fure subtil alte fonduri europene.


http://stiriprahova.ro/Articole/În%20sfârşit%20trenurile%20de%20călători%20pe%20secţiunea%20Câmpina-%20Comarnic%20prind%20viteză!/4399.aspx
memorat
23 Noiembrie 2010, 20:40:25
Răspuns #15

Elful

  • Vizitator
Indusi  :D :D
memorat
23 Noiembrie 2010, 22:15:41
Răspuns #16

Silviu88

  • Vizitator
memorat
30 Iunie 2013, 18:21:42
Răspuns #17

Adrian RATB

  • Vizitator
Intrebare: de ce sunt inclinati stalpii de langa calea feroviara de langa linia Zalau?
Raspuns: pentru ca, in vremuri, erau inundatii catre treceau portia de linie ferata.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":