Desi nu prea planuiam sa mai postez pe acest forum, va ofer cronologia delegatiei oficiale de la expozitie la metrou.
Impreuna cu un bun prieten, am primit aprobarea oficiala de a face parte din delegatie!!
*delegatia a sosit la Unirii1 dupa ce am mers pe M2;
*am fost insotiti pe tot parcursul turului de vreo 10 Scorsezisti;
*totul a inceput in jurul orei 17:00-17:10;
*Udriste a lipsit din motivul unei probleme personale, desi el era baza turului;
*am discutat cu diferite oficialitati si cu oamenii "mari" de la metrou, diversi sefi/directori;
*in holul Dispeceratului Central de la Piata Unirii 1, strainii/reprezentantii companiei au avut parte de o "introdurere" despre Metroul Bucurestean in limba engleza;
*primul obiectiv a fost desigur camera de control al M1/3, cea cu M2/4 fiind "sarita";
*al doilea obiectiv a fost centrul ce control al curentului electric;
*la sfarsit cu totii ne-am ales cu o carte revista despre Metrorex si niste pliante;
*dupa aceea a fost programata o vizita la expozitia in sine de la Gara de Nord. Cand am coborat pe peron la Unirii1 tocmai plecase trenul cu Dristor 2, fiind nevoiti sa-l asteptam pe al doilea. Intre timp a sosit o IVA M3, mai toti cei din delegatie erau pregatiti sa urce, plictisiti probabil de BM dupa drumul pe M2 de mai devreme;
*urcati la bordul lui BM21 1109/2109 Luxemburg o parte din calatorii din botul trenului au fost rugati sa se deplaseze mai in spate, mai ales deoarece s-a mers cu usa cabinei deschisa pentru delegatie, acestia intrand pe rand;
*pe parcursul calatoriei interesante am fost placut surprins sa comunic cu personalitatile foarte receptive;
*ajunsi la Gara de Nord, delegatia era initial pregatita sa mearga tot inainte pentru a iesi direct in interiorul garii, insa grabiti unii au iesit in fatza garii, loc pe unde nu se facuse curatenie: manele + un drogat somnoros la usa, etc. Desigur, domnii amabili de la Scorseze au fost imediat pregatiti sa-i dea o mana de "ajutor" drogatului, poftindul afara la avertizarea mea;
*delegatia s-a mai despartit pe la Gara de Nord, insa toti au ajuns cu bine in trenul lor propriu format din vagoane imprumutate de la expozitie si o locomotiva diesel clasa 65 sau 64;
Cateva poze proprii selectate:
