19 Martie 2024, 08:15:04

Autor Subiect: Pasajul Basarab in presa  (Citit de 48929 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

20 Mai 2009, 14:11:17

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Unde sunt 19 milioane € de la pasajul Basarab?
20 Mai 2009, articol semnat de Sorin Golea, Catalina Bradis; libertatea.ro


Din cele 25 demilioane € destinate exproprierilor, oamenii au primit doar 5,5 milioane €

Guvernul României a alocat Primăriei Capitalei (PMB), prin ordonanţă de urgenţă, 25 de milioane de euro pentru ultimele 16 exproprieri de la pasajul Basarab. Dar, conform documentelor, din această sumă mare, PMB va da despăgubiri în valoare totală de doar 5, 5 milioane de euro, în unele cazuri administraţia oferind sub 250 de euro pe metru pătrat. Cei ameninţaţi de a fi daţi afară din casele lor se întreabă, pe bună dreptate, unde sunt restul banilor alocaţi de Guvern?
Pe scurt, în februarie 2009, PMB cerea Guvernului alocarea sumei de 104.720.000 lei, adică 24.933.333 euro, pentru despăgubirea celor care vor fi expropriaţi de pe ultimele 16 terenuri private care stau în calea pasajului Basarab. Până la data mai sus-menţionată, Primăria a expropriat, tot pentru pasaj, 86 de locaţii, iar suma plătită pentru ele a fost de 21,7 milioane de euro… În fine, Guvernul s-a conformat, a dat cât au cerut edilii Capitalei.
Primăria a detaliat ce suprafeţe vor fi trecute în utilitate publică şi ce sumă va încasa fiecare expropriat în parte. Unii vor lua 900 de euro pe metru pătrat, alţii sub 250 de euro. Nu a înţeles nimeni de ce.
Luând documentele la puricat, acestea fiind publice pe site-ul municipalităţii, cei nemulţumiţi de banii primiţi au constatat că PMB nu va aloca în total decât 5.588.682 euro pentru cele 16 terenuri pe care vrea să le ia. Astfel, din suma de 24.933.333 dată de Guvern, la cererea PMB, lipsesc aproape trei sferturi.

«Dacă va fi nevoie, vom ajunge la CEDO»

“Vor să mă scoată din casă şi să-mi dea în schimb 9.000 de euro. Ce să fac cu ei? Să-mi cumpăr o maşină şi să stau în ea? Primăria a cerut bani pentru noi, i-a primit şi acum nu ni-i dă. Unde sunt 19 milioane de euro din banii alocaţi de Guvern? Ne vom judeca, iar dacă va fi nevoie, vom ajunge şi la CEDO (Curtea Europeană a Drepturilor Omului). Pe această cale trimit un mesaj domnului primar general: cineva pune beţe în roate pasajului - şi nu suntem noi aceia”, ne-a spus Ştefan Vasiliu, unul dintre cei ameninţaţi cu exproprierea.
Suma a fost stabilită în urma evaluărilor
În legătură cu această problemă, Biroul de presă al Primăriei Capitalei ne-a trimis o explicaţie: “Suma de 24.933.333 euro reprezintă plafonul maxim pe care îl poate cheltui Primăria Municipiului Bucureşti, din fonduri proprii, în scopul exproprierilor.

Suma de 5.500.000 de euro a fost stabilită în urma evaluărilor efectuate, restul de buget reprezentând o aprobare de valoare care să acopere eventualele majo- rări stabilite de instanţele judecătoreşti, ca urmare a posibilelor contestaţii ale unor proprietari”.

Menţionăm că instanţele judecătoreşti nu le pot da dreptate proprietarilor decât dacă evaluările Primăriei nu au fost corecte, ipoteză recunoscută în textul de sus. Şi rămâne întrebarea: de ce s-a cerut suma de 25 de milioane de euro şi s-au oferit despăgubiri doar de 5.500.000 €? Cine păstrează restul banilor?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

13 August 2010, 12:01:20
Răspuns #1

ByOnu

  • Vizitator
Le trece pasajul pe la geam!

Locuitorii din zona Basarab trăiesc un calvar de când se lucrează la podul rutier care ar trebui să fie gata la toamnă.
Oamenii spun că zgomotul utilajelor este infernal şi la fiecare lucrare de amploare simt cum blocurile se cutremură. Ei se întreabă cum vor suporta gălăgia şi după ce pasajul va fi gata.
Până să înceapă lucrările la pasajul Basarab din Capitală, în urmă cu trei ani, oamenii care locuiesc în blocurile din apropierea acestuia ascultau şuieratul trenurilor care treceau prin gara din apropiere. Începuseră să se obişnuiască, dar zgomotul de pe şantier a crescut, mai ales că acum muncitorii lucrează zi şi noapte ca să dea zor să termine proiectul.
„Când era câte o grevă la CFR trebuia să suportăm şuieratul trenurilor. Prin zonă se circula intens şi înainte, dar şi acum. Trec maşini şi autobuze, şoferii nemulţumiţi claxonează şi este o gălăgie greu de suportat“, spun localnicii din blocurile situate lângă podul rutier Basarab.

Zgomotul se aude şi cu ferestrele închise
Ştefan Predonescu locuieşte la etajul doi într-un bloc de zece etaje de la intersecţia dintre Calea Griviţei şi Şoseaua Nicolae Titulescu. De la balconul său, pasajul este la doar o aruncătură de băţ, iar zgomotul este mare chiar şi cu ferestrele închise, lucru însă imposibil în aceste zile caniculare. Apartamentul său este plin de praf, deşi asta nu ar fi cea mai mare problemă. Pe timpul nopţii, zgomotul este la fel de mare ca şi în plină zi. „Noaptea bocăne, trosnesc, sudează. O idee ar fi fost să mute măcar gara“, a mai explicat locatarul.
DeÅŸi recunoaÅŸte că este o atmosferă infernală, bucureÅŸteanul spune că, în timp s-a obiÅŸnuit cu gălăgia. PriveliÅŸtea din apartament este una inedită.  â€žPot să-mi fac un pod din balcon direct pe pasaj“, a glumit tânărul. Ca ÅŸofer vede cu ochi buni proiectul, aÅŸa că rezistă eroic pe timpul lucrărilor.

Se cutremură blocul
O altă locatară, Alina Skultety locuieşte în acelaşi bloc de lângă pasajul Basarab, dar apartamentul său are vederea în spate. Cu toate acestea, zgomotul este la fel de mare.
„Atunci când înfig câte un pilon în pământ, am senzaţia că este cutremur. Sper să nu fie afectată structura de rezistenţă a clădirii“, a mai spus ea. Locatara a mai spus că la începerea lucrărilor, s-au dat asigurări că blocul va fi reabilitat, dar deocamdată nu s-a iniţiat nimic în acest sens. Oamenii speră ca din toamnă când trebuie să fie finalizate lucrările la pasajul Basarab, lucrurile să se liniştească. „Sper ca după ce se termină lucrările la pasaj să fie mai linişte şi presupun că au prevăzut în proiect un sistem de izolare fonică“, au mai spus cei care locuiesc lângă pasaj.

Finalizarea lucrărilor, în septembrie
Despre pasajul Basarab, inginerii italieni, spanioli şi români de pe şantier au spus că este cel mai lat pasaj din Europa aflat în construcţie în acest moment, având o lăţime de 44 de metri. La ultima sa vizită pe şantier din luna iunie a acestui an, primarul Capitalei, Sorin Oprescu a promis că lucrările vor fi finalizate în luna septembrie. Potrivit machetei din 2006, podul pleacă din Bulevardul Titulescu, traversează Calea Griviţei, liniile de cale ferată, Bulevardul Dinicu Golescu, Şoseaua Orhideelor, intersecţia Plevnei-Orhideelor-Giuleşti, ajunge la Podul Grozăveşti şi revine la sol pe Şoseaua Grozăveşti.


Sursa
memorat
24 Decembrie 2011, 03:52:51
Răspuns #2

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Un bărbat s-a urcat pe Podul Basarab din Capitală şi ameninţa că se aruncă

Bărbatul s-a urcat vineri seara pe Podul Basarab din Capitală şi ameninţa că se aruncă. Bărbatul prezenta mai multe vânătăi pe faţă, dar şi urme de sânge pe haine.
Mai multe echipaje de pompieri şi o ambulanţă s-au deplasat la faţa locului.

Poliţiştii au încercuit zona în care se află bărbatul. Un negociator încearca să vorbească cu tânărul şi să-l convingă să coboare.

http://www.rtv.net/un-barbat-s-a-urcat-pe-podul-basarab-din-capitala-si-ameninta-ca-se-arunca_8466.html


Ca un scurt comentariu mi-as permite sa spun ca acest pasaj dupa nunti si videoclipuri facute pe el/cu el acum mai nou lumea doreste sa se si sinucida. Se pare ca scopul pasajelor la noi cam asta e,intr-o oarecare masura !
memorat
18 Ianuarie 2012, 11:25:31
Răspuns #3

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Podul Basarab, inaugurat, deÅŸi nu e gata

Cel mai mare proiect de infrastructură din Capitală, inaugurat cu mare fast la 18 iunie 2011, a fost „predat" bucureştenilor înainte să fie terminat. Pasajul Basarab a beneficiat de cea mai modernă, inteligentă şi scumpă staţie intermodală, care ar fi trebuit să le permită călătorilor o mobilitate sporită.

Tramvaiele liniei 1 circulă pe pod, însă nu opresc în staţia de aici.
Ei ar fi putut să coboare din tramvai pe pod, să ia liftul până la metrou, ori să ajungă direct pe peronul Gării de Nord cu ajutorul unui trotuar rulant, similar celor din aeroporturi.

Acest lucru nu se întâmplă fiindcă staţia nu este gata nici acum din cauza unor iţe birocratice. Cu toate acestea, pasajul a fost deschis circulaţiei fără probleme, fiindcă şoferii aveau nevoie de el pentru a se deplasa cu uşurinţă în nord-vestul oraşului.


http://www.click.ro/news/bucuresti/astepti-termine-protestele-deschizi-podul_0_1324067680.html
memorat
05 Aprilie 2012, 16:33:20
Răspuns #4

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Oprescu explică de ce s-a scumpit Pasajul Basarab: exproprierile s-au făcut și cu 8.000 de euro metrul pătrat

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a prezentat, joi, bilanțul celor patru ani de mandat. Edilul-șef al Bucureștiului a precizat, cu această ocazie, că Pasajul Basarab s-a scumpit din cauza exproprierilor, care au ajuns până la sume de 8.000 de euro pe metrul pătrat.
Sorin Oprescu a explicat, joi, în fața unui public numeros, la Centrul de Proiecte Culturale al Municipiului Bucuresti – ArCuB, de ce s-a scumpit Pasajul Basarab. ”Pasajul suprateran denivelat Basarab, după cum știți, este cea mai mare și mai complexă lucrare de infrastructură din ultimii 20 de ani. După unii n-a fost bine, au spus că este o lucrare faraonică și că a costat foarte mult. Da. Ce-o fi costat foarte mult? 70 milioane de euro au fost exproprierile, unele dintre ele cu hotărâri judecătorești. S-au făcut exproprieri cu 8.000 euro metrul pătrat”, a declarat edilul-șef la prezentarea bilanțului celor patru ani de mandat.

Pasajul Basarab ar fi trebuit finalizat în ianuarie 2009, însă a fost inaugurat cu doi ani și jumătate mai târziu. Proiectul de infrastructură a costat, în final, peste 773,2 milioane lei, respectiv circa 180 milioane euro. La peste doi ani de la expirarea termenului de execuție, Pasajul s-a scumpit cu 301,5 de milioane de lei, echivalentul a circa 70 milioane de euro. Numai în mandatul lui Oprescu, costurile lucrării de infrastructură s-au majorat cu 192 milioane lei, reprezentând peste 44 milioane euro.

”Unii m-au acuzat că am dus la bun sfârșit ceea ce ei numesc proiectele lui Băsescu și Videanu. Am să le dau o veste cu care îi voi surprinde: Bucureștiul n-a început și nici n-o să se termine cu Băsescu, Videanu sau Oprescu”, a declarat, ironic, primarul general al Capitalei, făcând referire la Pasajul Basarab și Arena Națională.

Bilanțul Primarului General, deschis cu ceea ce va reprezenta probabil și sloganul său de campanie, “București, așa cum îți dorești”, se întinde pe 32 de pagini și îl puteți citi aici: Discurs PG bilant 2012.


http://b365.realitatea.net/news/oprescu-explica-de-ce-s-a-scumpit-pasajul-basarab-exproprierile-s-au-facut-si-cu-8-000-de-euro-metrul-patrat/
memorat
09 Aprilie 2012, 14:26:03
Răspuns #5

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Oprescu: Nu Băsescu a început Pasajul Basarab

Primarul general spune că Pasajul Basarab era blocat de hotărâri judecătorești când a preluat el mandatul.
Cel care a venit cu ideea pasajului a fost primarul Viorel Lis, spune Sorin Oprescu: ”Pasajul acesta a început printr-o dispoziţie a primarului de atunci. Vorbim de undeva de luna septembrie. Lis pe baza unui studiu făcut de japonezi – JICA – comandă începerea proiectului acestui pasaj. Ce vină am eu că nouă – zece ani de zile toate lucrurile au fost în faza de proiectare iar, după aceea, şapte ani de zile s-a stat în faza de săpături, în faza de doi stâlpi”, a spus acesta, la postul de televiziune România TV, relateaz[ Agerpres.

Potrivit acestuia, Pasajul Basarab era blocat de hotărâri judecătoreşti în momentul în care el a preluat mandatul.

”8.500 de euro/metru pătrat (n.r. terenurile ce urmau a fi expropriate), sau 3.500 de euro – 4.000 de euro/ metru pătrat. Ajungeam la faliment. 78 milioane de euro – 82 milioane de euro, cam pe aici s-au învârtit exproprierile la Basarab. Ce, le-am făcut eu? Am plătit eu? Nu, le-au plătit băieţii deştepţi dinaintea mea”, a mai afirmat Oprescu.


http://b365.realitatea.net/news/oprescu-nu-basescu-a-inceput-pasajul-basarab/
memorat
06 Iunie 2012, 18:44:10
Răspuns #6

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Arhitecții: Autoritățile nu respectă legea achizițiilor publice. Cum s-a ajuns la aberația Pasajul Basarab

Doar 1,5% dintre licitațiile organizate în perioada ianuarie-mai 2012 pentru lucrări de arhitectură au respectat normele în vigoare, susțin reprezentanții din București ai Ordinului Arhitecților din România (OAR). Arhitecții reclamă și utilizarea “celui mai mic preț” drept unic criteriu de atribuire a proiectului ignorându-se astfel criteriul calității. Reprezentanții OAR susțin și că nu sunt invitați să participe în comisiile de licitație deși legea impune acest lucru.
OAR București a studiat 67 de licitații publice organizate în perioada ianuarie – mai 2012, dintre care 51 în țară și 16 la București. În 45 de cazuri, dintre cele 67, s-a folosit procedura de cerere de ofertă, o procedura simplificată destinată în general proiectelor care nu au nevoie de o pregătire elaborată a documentației. Astfel, durata de timp pusă la dispoziția candidaților în cazul cererii de ofertă este 10-20 de zile, față de licitatia deschisă, care are un termen de 51 de zile.

“Aceste licitații au probleme extrem de diverse, iar soluțiile pentru care se optează nu iau în calcul calitatea arhitecturii, protecția mediului, calitatea execuției, oportunitatea investiției sau impactul pe termen lung”, a precizat arhitectul Mircea Ochinciuc, președintele OAR București.

În plus, arhitecții acuză autoriățile că organizează licitație comune pentru proiectare și execuție, punând astfel cele două faze ale proiectului la pachet. Mai mult, în acest fel nu se cere nici opinia unor arhitecți.

“Pentru obținerea unui produs de arhitectură de calitate, cu raport ideal calitate – cost, se recomandă ca licitația pentru serviciile de arhitectură și cea pentru lucrările de execuție să se facă separat”, a mai explicat Mircea Ochinciuc.

Pasajul Basarab – o aberație arhitecturală

În acest fel s-a ajuns la aberația arhitecurală numită Pasajul Basarab, spun arhitecții. “Nu aveam nevoie să creăm structuri faraonice. Un exemplu este Podul Grant care nu a avut nevoie de o asemenea aberație. De ce să construiești o asemenea aberație când poți să întrebi niște arhitecți”, a spus și Mario Kuibuș, vicepreședinte OAR București.

Probleme au fost și în cazul concursului de soluții pentru realizarea Planului Urbanistic General al Bucureștiului. “Comisia ar fi trebuit să aibă în componență în proporție de o treime arhitecți cu drept de semnătură. Acest lucru nu a fost respectat. Niciun membru OAR nu a făcut parte din această comisie”, a spus președintele OAR București.


http://b365.realitatea.net/news/arhitectii-autoritatile-nu-respecta-legea-achizitiilor-publice-cum-s-a-ajuns-la/
memorat
06 Iunie 2012, 21:55:06
Răspuns #7

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Arhitectii ăia din reportaj sunt niste frustati. Parerea mea !
memorat
29 Septembrie 2012, 21:28:42
Răspuns #8

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Trei bărbaţi prinşi după ce au tăiat cablurile RATB din zona Pasajului Basarab

 Trei bărbaÅ£i au fost prinÅŸi, în noaptea de joi spre vineri, după ce au tăiat mai multe cabluri ale Regiei Autonome de Transport BucureÅŸti (RATB) din staÅ£ia de tramvai de la Pasajul Basarab, informează PoliÅ£ia Capitalei.

Cei trei suspecţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 27 de ani, din Bucureşti, Ilfov şi Dâmboviţa, au fost prinşi în jurul orei 00.30 de către poliţiştii Biroului de Ordine Publică al Secţiei 4 şi cei ai Serviciului de supraveghere rutieră pentru sectoarele 1 - 6, din cadrul Brigăzii de Poliţie Rutieră, în timp ce cărau cablurile furate într-o geantă de voiaj.
 Potrivit PoliÅ£iei Capitalei, cei trei au fost opriÅ£i ÅŸi legitimaÅ£i, iar după control ÅŸi verificarea bagajelor, într-o geantă au fost găsite mai multe cabluri electrice din cupru, iar într-un rucsac, o foarfecă tip "gură de lup".


În urma verificărilor s-a stabilit că cei trei bărbaţi au furat cablurile electrice din staţia de tramvai de la Pasajul Basarab, aceştia fiind reţinuţi pentru 24 de ore.

"S-a cerut RATB o informare cu privire la pericolul creat de cei trei suspecţi pentru siguranţa traficului rutier şi s-a stabilit că prin tăierea cablurilor respective nu a existat riscul vreunui accident sau al blocării circulaţiei tramvaielor", a declarat, pentru MEDIAFAX, inspectorul Alexandru Niculae, purtătorul de cuvânt al Poliţiei Capitalei.


http://www.gandul.info/news/trei-barbati-prinsi-dupa-ce-au-taiat-cablurile-ratb-din-zona-pasajului-basarab-10134877
memorat
31 Ianuarie 2013, 16:26:27
Răspuns #9

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Un bărbat de 50 de ani a căzut de pe Podul Basarab între şinele de tren. Este în stare gravă


Potrivit purtătorului de cuvânt al (ISU) Bucureşti, în jurul orei 9.40, a fost primit un apel telefonic la numărul de urgenţă 112, care anunţa că un bărbat, în vârstă de aproximativ 50 de ani a căzut de pe Podul Basarab. Incidentul, care s-a petrecut în dreptul staţiei de tramvai, a fost observat de un mecanic de locomotivă din Gara de Nord. Martori de la faţa locului susţin că bărbatul s-ar fi aruncat intenţionat de pe pod, informează adevărul.ro.

La faţa locului au fost trimise echipaje de prim ajutor şi de descarcerare, care l-au găsit pe bărbat lângă liniile de cale ferată. După ce a fost stabilizat, bărbatul a fost transportat de un echipaj SMURD la Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti, a precizat Daniel Vasile.

Pentru ca echipajul de prim ajutor să poată interveni la acest caz, a fost necesară întreruperea temporară a traficului feroviar.

Purtătorul de cuvânt al Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti, Leonard Grecescu, a declarat că bărbatul este în investigaţii, este instabil hemodinamic, starea lui fiind gravă.


http://b365.realitatea.net/un-barbat-de-50-de-ani-a-cazut-de-pe-podul-basarab-intre-sinele-de-tren-este-in-stare-grava_186816.html
memorat
01 Februarie 2013, 11:56:22
Răspuns #10

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Este imposibil sa fi cazut "din greseala". Din statia de tramvai ? Cum a reusit sa cada din greseala de acolo ?
memorat
01 Februarie 2013, 18:53:16
Răspuns #11

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Tentativa de suicid. Nu e prima data cand aud de asa ceva.  ::)
memorat
02 Februarie 2013, 10:31:10
Răspuns #12

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Tentativa de suicid. Nu e prima data cand aud de asa ceva.  ::)
Este prima data, cand un om se sinucite de pe statia RATB Pasajul Basarab.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Februarie 2013, 12:56:11
Răspuns #13

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Luminat-ma si pe mine cum a reust sa cada pe sina CFR din statia de tramvai. Asta nu inteleg. Drept sa spun nu frecventez zona, o avea vreo trapa ceva, vreo gaura pe acolo ?
memorat
02 Februarie 2013, 13:08:43
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luminat-ma si pe mine cum a reust sa cada pe sina CFR din statia de tramvai. Asta nu inteleg. Drept sa spun nu frecventez zona, o avea vreo trapa ceva, vreo gaura pe acolo ?
De fapt s-a aruncat de pe PASAJUL BASARAB, vis a vis statiei de tramvai.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Februarie 2013, 20:39:22
Răspuns #15

Adrian RATB

  • Vizitator
Cum a reusit sa ajunga asa de sus? l-a parasit nevasta-sa, i-o murit copii, l-a lovit una la bijuterii?
memorat
11 Februarie 2013, 22:32:28
Răspuns #16

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cum a reusit sa ajunga asa de sus? l-a parasit nevasta-sa, i-o murit copii, l-a lovit una la bijuterii?
Nu avem idee.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Februarie 2013, 20:53:27
Răspuns #17

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
De trotuarul rulant al  lui Oprescu mai stie cineva ceva ?
memorat
26 Februarie 2013, 22:39:51
Răspuns #18

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De trotuarul rulant al  lui Oprescu mai stie cineva ceva ?
Inca nu l-a furat nimeni!?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Noiembrie 2016, 13:57:25
Răspuns #19

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Investiții de care s-a ales praful. Lifturi şi scări rulante nefuncţionale în staţia de tramvai de pe Podul Basarab

http://stiri.tvr.ro/investi--ii-de-care-s-a-ales-praful--lifturi-si-scari-rulante-nefunctionale-in-statia-de-tramvai-de-pe-podul-basarab_80319.html
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":