28 Martie 2024, 18:04:12

Autor Subiect: Constructia Pasajului Basarab (2007 - 2011) - Discutii generale  (Citit de 21552 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

16 Iulie 2010, 20:00:00

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De cateva zile, accesul calatorilor la peronul 1 al statiei Basarab 2 a fost restrictionat. Se lucreaza la consolidarea unui stalp al statiei. Cica lucrarea este executata de catre firma constructoare a Pasajului Basarab, ca urmare a descoperirii unor fisuri, in timpul turnarii 'picioarelor' situate deasupra statiei.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement

26 Iulie 2010, 20:58:49
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
A inceput consolidarea celui de-al doilea stalp din statia Basarab 2. (Foto 1 si 2)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Iulie 2010, 21:22:59
Răspuns #2

ByOnu

  • Vizitator
Nu ma prea pricep la consolidari... ce fac mai exact ? Mai toarna un rand de beton pe el ?
memorat
27 Iulie 2010, 08:47:58
Răspuns #3

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
 Da, dar leaga si armaturile de cele existente ( le sudeaza ). Fara armaturi care sa conlucreze cu cele existente, stalpul este vax. Betonul lucreaza excelent la comprimari, dar la solicitari laterale ( de exemplu cutremure, vant, etc. ) e "varza". Toate solicitarile laterale sunt preluate de armaturi.
memorat
27 Iulie 2010, 08:49:59
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pasajul Basarab e principala cauza care a stat la baza acestei consolidari ?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Iulie 2010, 08:56:44
Răspuns #5

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
 Este UNICA cauza. Este inadmisibil, ei stiau de Pasajul Basarab din 1988, trebuiau sa dimensioneze stalpii corect din prima. Oricat de bine este facuta consolidarea, nu se compara cu un stalp turnat continuu. Un alt exemplu, oricat de bine este facuta o operatie cand ti-ai rupt mana si oricat de bine si corect se sudeaza osul, nu este ca si cand osul ar fi fost continuu in acel loc. Stiu si din experienta proprie treaba cu osul.
memorat
27 Iulie 2010, 12:41:27
Răspuns #6

ByOnu

  • Vizitator
Eu cred ca ar fi putut aranja stalpii de la bun inceput, inca cand se ajungea la statie sa faca un pas mare peste ea. :P
memorat
27 Iulie 2010, 20:17:26
Răspuns #7

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
 Nu inteleg. Dezvolta, te rog...
memorat
27 Iulie 2010, 21:14:01
Răspuns #8

ByOnu

  • Vizitator
Nu inteleg. Dezvolta, te rog...

Sa renunte la piciorul respectiv sau sa-i reaseze, pentru ca nici unul sa nu fie direct pe tavanul metroului...
memorat
27 Iulie 2010, 22:25:08
Răspuns #9

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
 Imposibil, toata rampa este peste statie. Solutii ingineresti evident ca ar fi existat, dar cea mai eficienta asta este - de a folosi tavanul statiei pe post de fundatie pentru stalpii pasajului. Numai ca cei de la metrou trebuiau sa se gandeasca la aceasta problema - asa cum am mai spus de existenta acestui pasaj - in varianta pe care o vedeti in realitate - se stia din 1988. Variante de a construi pasajul au fost multe, incepand cu anii '60 au fost primele incercari. Sa nu mai spun de anul 1930 - ca este foarte departe pentru multi care activeaza pe acest forum, era proiectat un pasaj la Victoriei cu 2 benzi de circulatie / sens si tramvai cu statie in pasaj ( suna cunoscut ? ). Dar a venit razboiul si a cazut proiectul. Pasajul Victoriei era "legat" de cel de la Basarab, deci cred ca prin acei ani se schita un Pasaj Basarab. Dar nu am date concrete, ca cel de la Victoriei.
memorat
04 August 2010, 10:37:22
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
S-a prelungit termenul alocat pentru inchiderea accesului in statia Basarab 1. De asemenea, calatorii sunt ghidati catre statia Basarab 2, de unde pot ajunge spre statia Basarab 1. (Termenul limita a fost pana pe 23 Iulie 2010; urmatorul termen: 28 August 2010)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Septembrie 2010, 09:42:00
Răspuns #11

vlaicuandrei

  • Vizitator
Mie imi e frica deja sa ma gandesc la orele de varf si la intersectia de la Orhideea. :-X  Ce o sa iasa acolo cu un sens giratoriu, coborare si urcare (de) pe pod, o sincronizare deja proasta a semafoarelor si peste asta si tramvaie din 4 directii... :-[
memorat
24 Septembrie 2010, 09:49:31
Răspuns #12

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Problema majora va fi la NICOLAE TITULESCU, pentru ca fluxul de masini care va cobori de pod (2 benzi) nu va face fata pe Bd. Banu Manta si Sos. Nic. Titulescu, care are o banda pe sens si aceea ingusta din pricina parcarilor.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Septembrie 2010, 16:39:25
Răspuns #13

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Evident ca banda de parcare de pe Titulescu va disparea. Va disparea, insa, si o portiune din spatiul verde de la mijloc, sensul spre Victoriei, cu 150 metri inainte de Dr. Felix. Precum si o parte din spatiul verde de la Banu Manta - tot vreo 150 metri, sensul spre Basarab. :'(
memorat
24 Septembrie 2010, 22:58:48
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cand se vor apuca de reorganizarea traficului rutier adiacent - Sos. Nic. Titulescu-Bd. Banu Manta ? Cand termina pasajul ?!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Septembrie 2010, 21:07:33
Răspuns #15

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Prima masina va circula "liber" pe pasaj cam prin vara lui 2011. Atunci probabil se vor ocupa si de "Titulescu". Daca ati fost curiosi, ati vazut si in partea cealalta a pasajului cat au latit Soseaua Grozavesti. Latimea aceea o vor mentine pana la "Leu".
memorat
25 Septembrie 2010, 22:20:15
Răspuns #16

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
 Sunt in posesia schemei de circulatie pe sub Podul Grozavesti. Hai ca e tare de tot si subtila schema de acces ! Asadar, vii cu prioritate pe Splai exact pana in mijlocul podului, cand iti apare cedeaza trecerea. Hai ca e buna de tot !!! :'( :'(
memorat
08 Octombrie 2010, 01:35:44
Răspuns #17

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Sunt in posesia “rezolvarii” schemei de acces pe Podul Grozavesti. Am fost ieri inca odata pe acolo si, intr-adevar, exista o logica. Logica se aplica, culmea, cand semafoarele FUNCTIONEAZA. Am exemplificat destul de sugestiv. Trebuie precizat ca alte semafoare nu sunt. S-ar putea ca totusi tramvaiul sa aiba semafor separat (nu era inca montat) si sa aiba culoar de trecere unic (verde numai pentru tramvai). Asadar, masinii albastre dupa ce face “stanga” i se pune “cedeaza trecerea” ca sa nu fie tentata sa-si continue traversarea, stiind ca a pornit “pe verde”. Cand nu functioneaza semafoarele, schema de rezolvare este cea clasica, pe care o invatam cu totii la scoala de soferi (poza nr. 2).
Am mai consultat, inca o data, regulamentul (legea) si se pare ca asa s-au gandit cei care au pus prioritatile acolo.
memorat
26 Octombrie 2010, 22:12:22
Răspuns #18

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Nicio noutate / poza despre Pasajul Basarab ? :)
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
12 Noiembrie 2010, 08:34:31
Răspuns #19

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nicio noutate / poza despre Pasajul Basarab ? :)

Vrei noutati ? Iti dau eu una. Se lucreaza la constructia liniei de tramvai pe panta / rampa de la Nicolae Titulescu. Azi toarna beton, maine il sparg si tot asa, pt. ca au gresit un pic proiectul ! CLAR !!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat