19 Martie 2024, 04:10:11

Autor Subiect: Linii de noapte (N) & liniile de serviciu de noapte ale RATB  (Citit de 37708 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

10 Ianuarie 2012, 20:21:44
Răspuns #60

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Modificări de trasee linii de noapte

 

În vederea eficientizării serviciului de transport public în Capitală, începând cu data de 12.01.2012, vor fi operate o serie de modificări asupra liniilor de noapte ale R.A.T.B., prin extinderea unor trasee şi adaptarea programelor de circulaţie în funcţie de cererea de transport.

Astfel, unele linii de noapte vor funcţiona pe trasee prelungite sau modificate, după cum urmează:

Linia N101 va funcţiona pe traseul actual, între Piaţa Unirii şi intersecţia Şos. Colentina cu Str. Teiul Doamnei, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Teiul Doamnei, Bd. Lacul Tei, Str. Doamna Ghica, Şos. Colentina până la terminalul „Pasaj Colentina”.

Linia N102 va funcţiona pe traseul actual, între Piaţa Unirii şi Piaţa Iancului, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Şos. Mihai Bravu, Str. Vatra Luminoasă, Bd. Pierre de Coubertin, Şos. Iancului, Şos. Pantelimon până la terminalul „Granitul”.

Linia N103 va funcţiona pe un traseu prelungit de la cap linie „Faur Poarta 4”, pe Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Şos. Morarilor, Şos. Vergului, Şos. Pantelimon, până la terminalul „Granitul”.

Linia N104 va funcÅ£iona pe un traseu prelungit de la cap linie „Barajul Dunării”, pe Str. Liviu Rebreanu ÅŸi Bd. 1 Decembrie 1918, până la terminalul  â€žFaur Poarta 4”.

Linia N106 va funcţiona pe traseul actual, între Piaţa Unirii şi intersecţia Şos. Berceni cu Str. Ion Iriceanu, apoi pe un traseu modificat pe Str. Ion Iriceanu până la intersecţia cu Şos. Olteniţei, urmând apoi traseul Str. Ion Iriceanu, Str. Turnu Măgurele, până la terminalul “Bd. Alexandru Obregia”, cu întoarcere prin Str. Turnu Măgurele, Str. Ion Iriceanu, până la intersecţia cu Şos. Olteniţei, Str. Ion Iriceanu, Şos. Berceni şi apoi trasul actual.

Linia N112 va funcţiona pe traseul actual, între „Piaţa Unirii” şi intersecţia Şos. Olteniţei cu Bd. Constantin Brâncoveanu, apoi pe Şos. Olteniţei, Piaţa Sudului, Str. Niţu Vasile, Str. Izvorul Rece, Str. Reşiţa, Piaţa Reşiţa, Str. Luică, Str. Anghel Alexandru, Str. Zeţarilor, terminalul „Zeţarilor”.

Linia N116 va funcţiona pe un traseu prelungit de la cap linie „Valea Ialomiţei”, pe Str. Valea Oltului, Bd. Timişoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Iuliu Maniu, până la terminalul „Master”.

Linia N117 va funcţiona pe un traseu prelungit, de la cap linie “Laromet”, pe Bd. Bucureştii Noi, până la terminalul “Ştrand Străuleşti”.

Linia N119 va funcţiona, pe sensul de mers spre “C.F.R. Constanţa”, pe traseul actual, între Piaţa Unirii şi intersecţia Calea Dorobanţilor cu Şos. Ştefan cel Mare, apoi pe un traseu modificat pe Şos. Ştefan cel Mare, Cal. Floreasca, Str. Fabrica de Glucoză, apoi traseul actual. Pe sensul spre “Piaţa Unirii”, din Bd. Aviatorilor linia va funcţiona pe Str. Mircea Eliade, Cal. Floreasca, Şos. Ştefan cel Mare, Cal. Dorobanţilor, Bd. Dacia, Piaţa Romană, apoi traseul actual.

Linia N120 va funcţiona pe traseul actual, între Piaţa Unirii şi Pod Eroilor, apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Independenţei, Str. Petre Popovăt, Cal. Crângaşi, Bretea Pasaj Grant, Cal. Griviţei, Bretea Pasaj Grant, Cal. Crângaşi, Şos. Virtuţii, Bd. Timişoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Iuliu Maniu, Str. Apusului, până la “Complex Comercial Apusului”, cu întoarcere prin Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timişoara, Şos. Virtuţii, Cal. Crângaşi, Bretea Pasaj Grant, Cal. Griviţei, Bretea Pasaj Grant, Cal. Crângaşi, Şos. Virtuţii, Splaiul Independenţei, până la Piaţa Unirii.

Linia N121 va funcţiona pe traseul actual, între Piaţa Unirii şi intersecţia Cal. 13 Septembrie cu Şos. Progresului, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Calea 13 Septembrie, Str. Petre Ispirescu, Str. Mărgeanului, Str. Buzoieni, Str. Amurgului, Str. Cârlibaba, Str. Salviei, Str. Bachus, Prelungirea Ferentarilor, Zeţarilor, cu întoarcere pe Prelungirea Ferentarilor, Str. Bachus, Str. Salviei, Str. Amurgului, Str. Caporal Preda, Str. Soldat Croitoru, Str. Buzoieni, Str. Mărgeanului, Str. Petre Ispirescu, Cal. 13 Septembrie, Bd. Libertăţii, Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii.

Linia N122 va funcţiona pe traseul actual, între Piaţa Unirii şi intersecţia Bd. Ghencea cu Str. Braşov, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Braşov, Bd. Timişoara, Str. Valea Oltului, până la terminalul “Valea Oltului”.

Linia N123 va funcÅ£iona pe traseul actual, între PiaÅ£a Unirii ÅŸi “Lacul Tei”, pe traseul: PiaÅ£a Unirii (Aleea II), Bd. I. C. Brătianu, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sfânta Vineri, Calea MoÅŸilor, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascar, Bd. Dacia, Str. Alecu Russo, Str. Tunari, Str. Barbu Văcărescu, Str. Eugen Botez, Str. Gheorghe Bănciulescu, Cal. Floreasca, Str. Ceaikovschi, Str. Barbu Văcărescu, Bd. Lacul Tei, “Lacul Tei”,  cu întoarcere pe Bd. Lacul Tei, Str. Barbu Văcărescu, Str. Ceaikovski, Cal. Floreasca, Åžos. Åžtefan cel Mare, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Str. Vasile Lascăr, Str. Armand Călinescu, Str. Sfânta Vineri, Calea MoÅŸilor,  Bd. Corneliu Coposu, PiaÅ£a Unirii (Str. Halelor, Aleea III, Aleea II).


http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=203


Personal cred ca sunt binevenite aceste prelungiri de trasee liniilor de noapte .Sustin in continuare ca ar fi trebuit ca pe timpul noptii sa circule si liniile de tramvai 1 si 41,dar observ ca nu se intampla nimic in acest sens.
memorat
11 Ianuarie 2012, 00:14:41
Răspuns #61

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Personal cred ca sunt binevenite aceste prelungiri de trasee liniilor de noapte .Sustin in continuare ca ar fi trebuit ca pe timpul noptii sa circule si liniile de tramvai 1 si 41,dar observ ca nu se intampla nimic in acest sens.
Acest lucru nu poate fi posibil seara de seara din pricina reviziilor nocturne la linia de tramvai si nu numai.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Ianuarie 2012, 12:26:11
Răspuns #62

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Personal, pe o parte imi convine ca au prelungit N101, rezultand traseul asta:

Linia N101 va funcţiona pe traseul actual, între Piaţa Unirii şi intersecţia Şos. Colentina cu Str. Teiul Doamnei, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Str. Teiul Doamnei, Bd. Lacul Tei, Str. Doamna Ghica, Şos. Colentina până la terminalul „Pasaj Colentina”.

Dar stau si ma gandesc, daca el avea probleme grave, cu intarziatul, in cazuri repetate, prelungirea de traseu ce o insemna?
Mai multe intarzieri, pana acum ajungea la Unirii fix cand restul plecau, acum o sa ajunga cu vre-o 10 min dupa ce au plecat restul de autobuze de la Unirii.
In loc sa scurteze un pic traseul, sa ajunga la Unirii la timp, astia il lungesc, ce mentalitate... oare ce au realizat cu asta?
Ca la Lacul Tei mai ajungea si N123, la care i-au schimbat si lui traseul, intr-un mod inutil.

N101 ar trebui sa aiva un traseu gen:
Pasaj Colentina > Soseaua Colentina > Calea Mosilor > Strada Sfanta Vineri > Bulevardul Corneliu Coposu > Piata Unirii.
Tur <> Retur.
Si ar fi mai scurt, si cu mai putine semafoare, si ar ajunge la timp, iar calatorii din N101 ar avea timp sa schimbe linia de autobul la Unirii.
Dar este foarte greu sa faci un traseu optim, trebuie mereu complicat, c*c*sar pe el de RATB
memorat
11 Ianuarie 2012, 19:40:25
Răspuns #63

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
La noapte asteptam cu bratele deschise liniile de noapte prin RAHOVA - Margeanului - Amurgului - Piata Ferentari.

Deja am emotii  :D ;D >:( ;).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Ianuarie 2012, 00:25:27
Răspuns #64

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Atentie!!!
Liniile de noapte nu mai circula intre orele 1 -- 3 noaptea, autobuzele intrand pe stationare in garaj.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Ianuarie 2012, 11:07:16
Răspuns #65

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Atentie!!!
Liniile de noapte nu mai circula intre orele 1 -- 3 noaptea, autobuzele intrand pe stationare in garaj.

De ce?! Cum vine asta ?
memorat
13 Ianuarie 2012, 11:27:34
Răspuns #66

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De ce?! Cum vine asta ?
Este foarte simplu. Pentru a reduce pierderile efective, RATB a reorganziat transportul de noapte, astfel spus, intre orele 1-3 nu circula.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Ianuarie 2012, 11:32:31
Răspuns #67

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Este foarte simplu. Pentru a reduce pierderile efective, RATB a reorganziat transportul de noapte, astfel spus, intre orele 1-3 nu circula.

Bun asa.Si publicul calator a fost instiintat in vreun fel,sau acei calatori putini care stau in statii intre 1-3 habar nu au ca nu mai circula?!
memorat
13 Ianuarie 2012, 13:25:11
Răspuns #68

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Bun asa.Si publicul calator a fost instiintat in vreun fel,sau acei calatori putini care stau in statii intre 1-3 habar nu au ca nu mai circula?!
NU!!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Ianuarie 2012, 17:48:08
Răspuns #69

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Sa ma c*c in capu sec al astora de la RATB.
Asnoapte mi-am testat nervii la limita, am fost la cineva in vizita, in zona Teiul Doamnei (Lacul Tei), am stat pana la ora 02:00.
La ora 02:00, am iesit in strada, la statia Grigore Ionescu (Traseu N101, Traseu nou) si am asteptat de mi-a venit rau, intr-un final a venit... la 03:26.

Am intrat pe http://www.ratb.ro Sa vad daca au modificat si alceva in afara de trasee, la intervale nu scria nimic.

Cel putin bine ca atunci cand a venit, avea caldura data drumu, si pana la Unirii ne-am incalzit.
Odata ajunsi la Unirii, ne-am urcat in N107, alta trauma.
Avea motoru oprit, logic si caldura.
C*camas in economia voastra, ca murim noi de frig in jegurile voastre de autobuze.
Un alt aspect negativ: Soferu de pe nu stiu ce jeg de autobuz, care ajunge in Baneasa via Dorobanti, avea decat usa1 deschisa, cald in masina, dar nu permitea accesul calatoriilor, decat daca acestia se justificau in fata lui, ca au o legitimatie de calatorie valabile.
Pai ce facem aici? ori ati angajat un Sofer ori un Controlor? Cand am vazut ca nu a lasat 2 baieti si 1 fata sa urce in autobuz, pentru ca nu aveau toti legitimatie de calatorie valabila, imi venea sa ma dau jos din N107, si sa ma duc sa-i f*t una in fata lu comunistu ala, c*camas pe fata lui de ochelarist.


Bagamias organu genital in cavitatea bucala, a astora de la RATB, si darar Dumnezeu sa stea si ei ca prostii o ora si jumate in statie, si sa astepte sa vina moartea sa-i ia, si sa-i duca in iad.

Pe totii de la maimuta la pentium 8.

Mesaj personal pentru RATB:

RATATILOR... ATI FACUT NISTE TRASEE SA TE KK IN ELE.
SI AVETI NISTE INTERVALE SA TE F*TI IN ELE.
MAI BINE DESFINTATILE.
memorat
14 Ianuarie 2012, 17:54:25
Răspuns #70

CHITARA 213

  • Vizitator
De ce nu ne apucam sa facem o petitie sa le scoata (punem in calcul si soferii de la RATB de la sch.2 ca sa ne semneze petitia)
memorat
14 Ianuarie 2012, 22:10:22
Răspuns #71

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
1) Va rog eu frumos nu mai citati in intregime ce scrie colegul de deasupra, dati dovada de copilarie. Din aia de clasa a II -a.
2) Daca n-ai cartela, nu te urci in masina, asta e clar, de ce te enervezi ? Mi ase pare elementar si de bun simt. D e ce nu incerci la metrou aceeasi figura ? Spune-ne ce se intampla, la metrou.
memorat
15 Ianuarie 2012, 00:35:26
Răspuns #72

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Daca n-ai cartela, nu te urci in masina, asta e clar, de ce te enervezi ? Mi ase pare elementar si de bun simt. D e ce nu incerci la metrou aceeasi figura ? Spune-ne ce se intampla, la metrou.

Amice, nu compara una cu alta.
Jegosu ala ochelarist, este SOFER, adica CONDUCE un autobuz, NU are nici un drept sa controleze calatori, sa vada daca au sau nu au titlu de calatorie valabil, gen: portofel electronic, abonament, bilet de hartie, cartela, etc.

DREPT de control, au CONTROLORII RATB, NU UN JEG DE SOFER.

Iar la metrou, este foarte simplu, ai cartela sau alt titlu de calatorie valabil, intri.
Nu ai, Nu intri, ca ai aparate de taxat care iti stau in cale, te opreste o bara de fier.

La RATB, te urci in ce vrea muschiu tau, si daca vrei taxezi, daca nu... nu.
Mergi la risc, si risti sa te prinda controlorii si sa-ti dea amenda, 50 lei pe loc, si 100 lei ulterior...

Dar la ce a facut JEGU ala de sofer, merita o corectie... una pe loc, vre-o 2 pumni in fata aia livida.

Stai tu vre-o ora jumate ca prostu in statie, traieste pe viu, ce am trait si eu, si o sa ai aceias parere ca si mine.

Plus ca JEGOSII astia de la RATB, nu au anuntat nicaieri, ca liniile de noapte nu mai circula intre orele 1 -- 3 noaptea.

Am intrat pe site-ul lor si nu am vazut nimic, nici o modificare, decat cea de traseu, care mi-a fost benefica, mai putin partea unde am satat o ora si jumatate, ca prostu, in tot timpu asta de o ora si jumatate, am blestemat RATB-u cat l-au blestemat toti bucuresteni in 22 ani.
La cate p*li si-au luat, nu cred ca mai au nevoie de carne 5 ani de acum in colo.
Nu sunt singurul care am fost in situatia asta.

Repet:

MAI BINE LE SCOATETI, ESTE DOAR O INCERCARE ESUATA DE A FACE CEVA BUN PENTRU BUCURESTI.
IN LOC DE CEVA BUN, NE CREATI NUMAI NERVI, SI NE FACETI SA NE SIMTITI JICNITI.
memorat
15 Ianuarie 2012, 12:50:24
Răspuns #73

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Are dreptul de control prin ordonanta Consiliului Local al municipiului Bucuresti.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Ianuarie 2012, 15:25:59
Răspuns #74

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Are dreptul de control prin ordonanta Consiliului Local al municipiului Bucuresti.


RATB modifica programul de succedare a liniilor de noapte dupa ce zilele trecute a modificat traseul a 8 linii de transport.
Astfel, liniile de noapte nu mai circula intre orele 12 noaptea si 3 dimineata autobuzele stationand in garaj. Calatorii sunt rugati sa telefoneze la numarul de informatii RATB 021.9391 daca doresc sa calatoreasc cu vreun vehicul intre orarul anuntat mai sus.
 

Prin Ordinul 13/2012 din 11 Ianuarie 2012 al Consiliului Local al Municipiului Bucures  soferii RATB au dreptul de contol de legitimatii de calatorie aspura calatorilor RATB numai in liniile de noapte ce poseda indicatorul N1XX. Orice abuz al acestora poate fi reclamat pe siteul RATB in sectiunea PETITII si SUGESTII:  http://www.ratb.ro/sesizari.php.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Ianuarie 2012, 15:12:52
Răspuns #75

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
memorat
17 Ianuarie 2012, 21:08:52
Răspuns #76

CHITARA 213

  • Vizitator
Amice, nu compara una cu alta.
Jegosu ala ochelarist, este SOFER, adica CONDUCE un autobuz, NU are nici un drept sa controleze calatori, sa vada daca au sau nu au titlu de calatorie valabil, gen: portofel electronic, abonament, bilet de hartie, cartela, etc.

DREPT de control, au CONTROLORII RATB, NU UN JEG DE SOFER.

Iar la metrou, este foarte simplu, ai cartela sau alt titlu de calatorie valabil, intri.
Nu ai, Nu intri, ca ai aparate de taxat care iti stau in cale, te opreste o bara de fier.

La RATB, te urci in ce vrea muschiu tau, si daca vrei taxezi, daca nu... nu.
Mergi la risc, si risti sa te prinda controlorii si sa-ti dea amenda, 50 lei pe loc, si 100 lei ulterior...

Dar la ce a facut JEGU ala de sofer, merita o corectie... una pe loc, vre-o 2 pumni in fata aia livida.

Stai tu vre-o ora jumate ca prostu in statie, traieste pe viu, ce am trait si eu, si o sa ai aceias parere ca si mine.

Plus ca JEGOSII astia de la RATB, nu au anuntat nicaieri, ca liniile de noapte nu mai circula intre orele 1 -- 3 noaptea.

Am intrat pe site-ul lor si nu am vazut nimic, nici o modificare, decat cea de traseu, care mi-a fost benefica, mai putin partea unde am satat o ora si jumatate, ca prostu, in tot timpu asta de o ora si jumatate, am blestemat RATB-u cat l-au blestemat toti bucuresteni in 22 ani.
La cate p*li si-au luat, nu cred ca mai au nevoie de carne 5 ani de acum in colo.
Nu sunt singurul care am fost in situatia asta.

Repet:

MAI BINE LE SCOATETI, ESTE DOAR O INCERCARE ESUATA DE A FACE CEVA BUN PENTRU BUCURESTI.
IN LOC DE CEVA BUN, NE CREATI NUMAI NERVI, SI NE FACETI SA NE SIMTITI JICNITI.
Ei au pierderi de 15.000 de euro si recupereaza decat 500 de euro
memorat
09 Martie 2012, 17:46:05
Răspuns #77

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Pe surse,zvonuri(luati-o cum vreti) treaba ar fi urmatoarea si anume ca s-ar fi ajuns la o intelegere si anume ca linia 1 sa circule si pe timpul noptii(sunt multe cereri in acest sens).Se vrea si se "lucreaza" ca si linia 41 si 32 sa circule pe timpul noptii,acum ramane de vazut !
memorat
08 Mai 2012, 14:54:22
Răspuns #78

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ca si o parere persoanala cred ca autobuzele etajate(cele turistice) impreuna cu linia 1 sa fi circulat si pe timpul noptii inca de noaptea trecuta.Spun asta pentru ca odata cu finala Europa League foarte multi dintre suporterii veniti au stat pana tarziu in noapte cel putin in centrul vechi unde aseara nu aveai loc unde sa arunci un ac.Plus ca si vremea ne permite acest lucru  si doi la mana trebuiau scoase toate tramvaiele noi pe linia 1 inclusiv lf-urile pentru a arata cat de cat ca avand transport public de tip european.
memorat
29 Iunie 2012, 16:20:56
Răspuns #79

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cate ture sunt in medie la ora actuala pe aceste linii de noapte?
memorat