29 Martie 2024, 14:04:23

Autor Subiect: Tramvaiele Duewag GT8 (ex-RET) ale Braicar S.A.  (Citit de 3274 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

14 Septembrie 2010, 18:06:08

stefan_br

  • Mesaje postate: 47
Cele 10 tramvaie Duewag GT8 au fost aduse in Braila in anul 2005 (prin luna mai).Dupa scurtarea V3A-urilor, Braicar S.A. nu a mai avut tramvaie dublu-articulate, asta pana in 2005 cand GT8-urile olandeze si-au facut aparitia in Braila.Cele 10 noi venite (pe atunci) au fost trimise la Depoul Vidin unde au fost reparate si revopsite apoi trimise in probe, urmand ca mai apoi sa intre pe traseele 21 si 22!

Primul Duewag GT8 pe care-l voi expune aici este 1601, este mai special fiind primul care a si primit reclama publicitara. :D

memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

14 Septembrie 2010, 18:07:15
Răspuns #1

stefan_br

  • Mesaje postate: 47
1604

Dupa iarna crunta din decembrie 2009 a fost trimis la vopsitorie pentru a doua oara de cand este in Braila. :)Din pacate dupa revopsire a fost mai mult prin depou, avand diferite defectiuni.
memorat
14 Septembrie 2010, 18:08:56
Răspuns #2

stefan_br

  • Mesaje postate: 47
1611

In perioada 2008-2010 a avut mai multe accidente minore (ce si-au pus amprenta asupra partii frontale), din fericire botul lui 1611 a fost reparat in aceasta primavara.
Mai trebuie sa precizez ca este unul din cele mai ingrijite ex-olandeze.  ;D
memorat
14 Septembrie 2010, 18:09:48
Răspuns #3

stefan_br

  • Mesaje postate: 47
1612

Nu are accidente majore, este printre ultimele GT8-uri care a primit reclama, este destul de bine intretinut!
memorat
14 Septembrie 2010, 18:11:02
Răspuns #4

stefan_br

  • Mesaje postate: 47
1613

Un tramvai ingrijit, in 2009 a primit o recosmetizare a partii frontale care era destul de sifonata .
memorat
14 Septembrie 2010, 18:11:56
Răspuns #5

stefan_br

  • Mesaje postate: 47
1615

Este primul GT8 revopsit pentru a doua oara de cand circula in urbea de la malul Dunarii.
Pe 30 aprilie (2010) 1615 a fost in centrul unui eveniment neplacut, rezistentele lui luand foc in timp ce era pe o linie de avarie (in acel moment avea si cativa calatori).Din fericire incendiul nu a fost unul de proportie iar doi vatmani au reusit sa stinga repede incendiul astfel ca tramvaiul nu a avut avarii grave.
memorat
14 Septembrie 2010, 18:12:54
Răspuns #6

stefan_br

  • Mesaje postate: 47
1618

In anul 2006 a inceput sa se diferentieze de restul "fratiorilor" fiind personalizat.  ;D(puteti vedea ca si astazi are un bot mai aparte)
Pana in prezent a avut doua reclame iar in acest an i-a fost reparata partea frontala.
memorat
14 Septembrie 2010, 18:13:40
Răspuns #7

stefan_br

  • Mesaje postate: 47
1619

Pana in iulie 2009 a mers destul de binisor insa in vara lu' 2009 a fost retras, fiind defect.Din pacate a trecut mai bine de un an si inca nu stim ce ii rezerva viitorul.Momentan i s-a schimbat reclama semn ca Braicar S.A. are ganduri bune cu el in viitorul apropiat. :) In acest moment se afla in Depoul "mama" (VIdin).
memorat
14 Septembrie 2010, 18:14:26
Răspuns #8

stefan_br

  • Mesaje postate: 47
1621

Este ultimul GT8 care a primit reclama (prin 2007).
A avut o absenta mai insemnata in perioada 2007-2008.
In momentul de fata este un tramvai destul de prezent pe traseu.
memorat
14 Septembrie 2010, 18:15:20
Răspuns #9

stefan_br

  • Mesaje postate: 47
Ultimul dar nu cel din urma...1634

-a fost printre primele GT8-uri cu reclama.
-in 2008 este tras pe dreapta avand probleme la un boghiu.
-in martie 2009 revine refacut si fara reclama, cu un aspect exterior mai neingrijit.
-in aprilie 2009 primeste o nou reclama iar pe parcursul anului nu a avut decat abesnte legate de defectiuni minore sau revizii.
-in februarie 2010 pica iar la datorie si intra in parcul rece la Depoului Vidin.Momentan din ce am avzut la ultima mea vizita (august 2010) are cateva piese de baza luate, semn ca ar putea sa-si incheie cariera.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":