29 Martie 2024, 01:01:59

Autor Subiect: "Restructurarea" unor sectii detinute de CFR Calatori. Preluarea lor de PRIVATI  (Citit de 3799 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

04 Septembrie 2010, 21:45:09

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
"Restructurarea" unor sectii detinute de CFR Calatori. Preluarea lor de PRIVATI (RT, TFG). MAFIA DUBARILOR!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

02 Februarie 2012, 02:41:21
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
TFG urmeaza sa introduca din Martie 2012 trenuri pe fosta sectie CFR CALATORI -> Bucuresti Titan - Oltenita.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Februarie 2012, 10:19:05
Răspuns #2

vlaicuandrei

  • Vizitator
Daca asta este solutia (din pacate) ca sa avem un transport mai civilizat pe calea ferata, nu pot zice decat SA INTRODUCA!!
Si sa ia si Caciulati-Snagov sa ii dea drumul. Campina-Campinita-Doftana la fel sa o ia si tot de e pe raza Ploiestiului, pentru ca cerere exista. Daca aia mari de la Calatori sunt niste impotenti rupti de realitate care stiu doar sa traga pentru buza lor si nu au nici o treaba cu fenomenul numit cale ferata, iar cand cineva vine cu o idee buna ii dau in cap, merita sa moara pe limba lor, scarbele >:(
Nu poti sa faci traficul de calatori pe calea ferata sa fie profitabil in veci, daca nu te ajuta si statul cu subventii. Iar ca sa iti vina lumea cu trenul, trebuie sa faci un sistem de pendulare la maxim 1-2 ore, ca daca ai unu de dimineata si unu seara, nu iti vine nici dracu (exemplul este dat dupa linia Ploiesti Sud-Maneciu).
memorat
03 Februarie 2012, 08:58:01
Răspuns #3

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Daca asta este solutia (din pacate) ca sa avem un transport mai civilizat pe calea ferata, nu pot zice decat SA INTRODUCA!!
Si sa ia si Caciulati-Snagov sa ii dea drumul. Campina-Campinita-Doftana la fel sa o ia si tot de e pe raza Ploiestiului, pentru ca cerere exista. Daca aia mari de la Calatori sunt niste impotenti rupti de realitate care stiu doar sa traga pentru buza lor si nu au nici o treaba cu fenomenul numit cale ferata, iar cand cineva vine cu o idee buna ii dau in cap, merita sa moara pe limba lor, scarbele >:(
Nu poti sa faci traficul de calatori pe calea ferata sa fie profitabil in veci, daca nu te ajuta si statul cu subventii. Iar ca sa iti vina lumea cu trenul, trebuie sa faci un sistem de pendulare la maxim 1-2 ore, ca daca ai unu de dimineata si unu seara, nu iti vine nici dracu (exemplul este dat dupa linia Ploiesti Sud-Maneciu).
Stiai ca TFG-ul ofera preturi mai ieftine la biletele cu cfr de la 5 la suta pana la 10-15 la trenurile REGIO. Unde este afacerea?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Februarie 2012, 09:57:42
Răspuns #4

vlaicuandrei

  • Vizitator
Stiai ca TFG-ul ofera preturi mai ieftine la biletele cu cfr de la 5 la suta pana la 10-15 la trenurile REGIO. Unde este afacerea?
In primul rand, CFR Calatori trebuie sa isi scoata parleala din incompetenta celor de la guvernare prin prisma preturilor biletelor, de asta sunt mai scumpe si le tot scumpesc. Tu nu stii faptul ca privatii sunt SUBVENTIONATI in mod PREFERENTIAL de catre statul roman?? CFR Calatori este subventionat in functie de cat de multe bilete vinde pe anumite rute/trenuri, pe cand privatul este subventionat dupa numarul de trenuri care circula. De asta RT isi permite sa mearga cu vagoanele goale, pentru ca daca trenul lui circula, el isi ia banii de la stat. Restul pretului de bilete pe care il au, este doar un alt mod de a face profit. Clar acum?
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":