28 Martie 2024, 23:42:46

Autor Subiect: Reamplasare liniei de tramvai de pe Calea Grivitei - 1 Mai (linia 20, 24, 45)  (Citit de 4659 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

04 August 2010, 22:08:36

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Reamplasare liniei de tramvai de pe Calea Grivitei - 1  Mai (linia 20, 24, 45)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

04 August 2010, 22:11:33
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Lucrarea de reamplasare a sinei de tramvai pe Calea Grivitei (intre Podul Constanta si Carpati) este executata de firma MARIVILA.
Am incercat sa obtin mai multe informatii de la sefii de santier, dar la ora dupamiezi nici un reprezentant al firmei nu mai erau pe santier, doar muncitorii.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 August 2010, 22:20:50
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Lucrarea de reamplasare a sinei de tramvai pe Calea Grivitei (intre Podul Constanta si Carpati) este executata de firma MARIVILA.
Am incercat sa obtin mai multe informatii de la sefii de santier, dar la ora dupamiezi nici un reprezentant al firmei nu mai erau pe santier, doar muncitorii.

Vechiul amplasament al linei de tramvai a fost acoperit cu asfalt, lucrarea avand termen de finalizare Joi, 05 August 2010.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 August 2010, 01:01:39
Răspuns #3

ByOnu

  • Vizitator
Foarte bine! Zona respectiva era un total-mess, mai ales cu lucrarile metroului. Bine acum ca au asfatat partea unde-i tunelul de metrou, bine ca au acoperit celelalte sine deoarece in ele se formasera deja gropi, bine ca schimba sina, etc. Din cate imi amintesc, pe partea unde se lucra la metrou, blocurile de acolo aveau niste tevi mari si inalte in fatza lor, locatarii fiind nevoiti sa le urce - s-a rezolvat si aia daca tot au pus capacul la tunel? Intrebare: vechiul traseul al sinelor a fost doar acoperit, sau s-a scos tot si apoi au asfaltat calumea? :)

Zona ar mai avea nevoie doar (si nu numai) de ceva "make-up" de la primaria de sector, o modernizare cu gardulete, locuri de joaca... :)
memorat
05 August 2010, 17:36:13
Răspuns #4

Matei Voineag

  • Vizitator
Titlul topicului e gresit, e doar reamplasare, nu modernizare.
memorat
05 August 2010, 21:01:20
Răspuns #5

ByOnu

  • Vizitator
Titlul topicului e gresit, e doar reamplasare, nu modernizare.

Stai putin, :), nu este reamplasare -- chiar si reamplasare daca ar fi fost tot o modernizare este din moment ce se inlocuiesc total sinele. ;) Pe strada respectiva erau 4 linii paralele (2/sens) -- 2 linii originale pe unde mergea tramvaiul mai demult, si inca 2 linii pe unde merge(a) tramvaiul in prezent. Ei au astupat/asfaltat sinele nefolosite, si pe cele folosite le modernizeaza fara sa mute traseul -> rezultand un singur traseu normal cu doua linii paralele, o strada fara gropi, etc. :)
memorat
05 August 2010, 22:45:24
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Titlul topicului e gresit, e doar reamplasare, nu modernizare.
Am redenumit topicul. Sfer ca am impacat capra vecinului cu iapa vecinei de la 2.  :D ;D

Stai putin, :), nu este reamplasare -- chiar si reamplasare daca ar fi fost tot o modernizare este din moment ce se inlocuiesc total sinele. ;) Pe strada respectiva erau 4 linii paralele (2/sens) -- 2 linii originale pe unde mergea tramvaiul mai demult, si inca 2 linii pe unde merge(a) tramvaiul in prezent. Ei au astupat/asfaltat sinele nefolosite, si pe cele folosite le modernizeaza fara sa mute traseul -> rezultand un singur traseu normal cu doua linii paralele, o strada fara gropi, etc. :)
Nu este vorba despre o modernizare a liniei, ci doar de reamplasarea ei. Nu se folosesc materiale noi, dalele si liniile au fost estractete din alte zone ale Bucurestiului.
Tinand cont ca este prima lucrare a MARVILEI in care firma respectiva foloseste materiale second hand lucrarea putea executa si de catre RATB, dar vai... Monsieu, comisionul cine il mai incasa ??? !?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":