28 Martie 2024, 17:01:11

Autor Subiect: Conducerea RATB // ATMB. Directori, sefi de servici si alte sefi....  (Citit de 35035 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

08 Noiembrie 2011, 16:59:37
Răspuns #20

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Tare imi este ca se va duce de rapa si proiectul cu tramvaiele Imperio ca si acesta este un produs 100% Adrian Crit.Stiti ca a fost si un mare scandal la inceput pe baza acestui lucru.
memorat
08 Noiembrie 2011, 17:00:59
Răspuns #21

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Noiembrie 2011, 17:10:27
Răspuns #22

Matei

  • Vizitator
Adrian Criţ, înlocuit la şefia RATB cu Viorel Popescu

8 noiembrie 2011, 15:55 |  Autor: Miruna Olteanu


Reprezentanţii PDL în Primăria Capitalei şi în Consiliul General al Municipiului Bucureşti au propus marţi revocarea din funcţie a directorului RATB, Adrian Criţ.

Propunerea pedeliştilor a fost acceptată, iar succesorul lui Adrian Criţ va fi, potrivit unor surse din cadrul Primăriei Capitalei, Viorel Popescu. Conform informaţiilor, Viorel Popescu este „un inginer introdus recent în Consiliul de Administraţie al RATB”.

Un an şi cinci luni la cârma RATB
Investit în funcţie la 18 iunie 2010, Adrian Criţ a fost demis din raţiuni politice. Acestuia i se reproşează că a contribuit la deteriorarea imaginii Partidului Democrat Liberal, prin mai multe acţiuni. Surse din cadrul Primăriei Capitalei susţin că, in ciuda promovării unor proiecte benefice şi de impact în cadrul RATB, Criţ ar fi "călcat pe bec" din cauza unor contracte pe care le-ar fi făcut atât în numele instituţiei, cât şi în nume personal. Aceste contracte ar fi legate de Fabrica RATB, de reluarea activităţii acesteia şi de unele investiţii pe care nu le-ar fi dus la bun sfârşit.
Proaspăt demis, Adrian Criţ nu a putut fi contactat pentru o reacţie vizavi de acuzaţiile de mai sus.

Sursa: Adevarul
memorat
08 Noiembrie 2011, 18:09:29
Răspuns #23

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
EXCLUSIV !

Viitorul director al RATB, Viorel Popescu: Autobuzele ajung târziu și am citit în presă că circulă fără revizie
08 Nov, 17:40 / Catalin Doscas
După demiterea de către consilierii generali a fostului director RATB, Adrian Criț, la scurt timp a apărut numele înlocuitorului acestiua. Viorel Popescu, “un inginer propus de o organizație locală a PDL”, va lua locul lui Adrian Criț în Consiliul de Administrare al RATB. Viitorul director a vorbit în exclusivitare pentru B365.ro despre primele măsuri pe care le va lua odată cu intalarea în fotoliul de director.
Conform procedurii, în urma votului consilierilor generali, Adrian Criț este eliminat din Consiliul de Administrare al RATB, deci pierde automat și postul de director. În locul său, în Consiliu, a fost numit Viorel Popescu, “un inginer propus de o organizație locală a PDL” – conform consilierilor locali democrat-liberali. Procedura mai presupune că în două zile, Consiliul de Administrare să se întrunească şi să aleagă un nou președinte, ce va ocupa postul de director RATB. Cum decizia este una politică, totul este doar o formalitate menită să respecte litera legii.

Înlocuirea lui Adrian Criț a fost pregătită din timp de consilierii PDL, mărturisește chiar viitorul director. „Consiliul General a ajuns la concluzia că lucrurile merg deficitar la RATB. Şi atunci având în vedere interesul pe care şi-l da Consiliul şi Partidul Democrat Liberal pentru rezolvarea problemelor de la RATB, de la RADET, şi constatând aceste deficienţe am luat o hotărâre. Proiectul a fost lucrat mai mult timp. Această hotărâre s-a luat în urma unei analize exacte a ceea ce se întâmplă acolo. Nu a fost o decizie de moment”, a declarat în exclusivitate pentru B365.ro viitorul şef al Regiei, Viorel Popescu.

Democrat-liberalul mai spune că aşteaptă votul celor din Consiliul de Administraţiei pentru a vorbi despre planurile pe care le are cu privire la RATB. Totuşi unele chestiuni sunt stringente şi trebuie rezolvate rapid. „Pentru început ar trebui ca RATB să fie pregătită pentru sezonul rece. Trebuie făcute acele revizii la autobuze, troleibuze, care nu sunt făcute demult. Trebuie lucrat la frecventa circulaţiei pentru că cererile sunt foarte mari. Sunt foarte multe autobuze şi tramvaie care circulă pline. Şi politica salarială este o problemă”, continua acesta.

De altfel, mărturiseşte Popescu, tot ce știe despre RATB a aflat din presă sau a constatat că simplu bucureștean. „Ca bucureștean am observat destul de multe carenţe în activitata regiei: autobuze care ajung cu întârziere şi am citit în presa despre maşini care circulă fără revizie. Din câte am auzit sunt şi ceva probleme cu sindicatele. Ce ştiţi dvs. ca ziarişti pot să spun cu certitudine că ştiu şi eu. Sunt de altfel mai multe amănunte în legătură cu situaţia actuală a regiei despre care nu vreau să vorbesc acum”. Totuşi, dincolo de probleme constatate, viitorul director are o bilă albă pentru predecesorul său. „Eu unul consider că introducerea liniilor de noapte a fost o treabă foartă bună. Un adevărat plus pentru fostul director Adrian Criț”, conchide Viorel Popescu.

Reamintim, fostul director al RATB Adrian Criț a fost revocat din funcţie de consilierii generali pentru un management defectuos. Decizia acestora va fi atacată în intanță de primarul general Sorin Oprescu.

Adrian Criț a fost numit director la RATB în iunie 2010. El a fost președintele Organizaţiei Oamenilor de Afaceri din cadrul organizaţiei PDL din sectorul 6. Inginer de profesie, Criţ a fost director adjunct la Autoritatea Rutieră Română, iar înainte de numirea la RATB ocupa funcţia de şef Departament Poluare şi Consultanţă Tehnică din cadrul Registrului Auto Român.

Sursa: http://b365.realitatea.net/news/viitorul-director-al-ratb-viorel-popescu-autobuzele-ajung-cu-intarziere-si-am-citit-in-presa-ca-circula-fara-revizie/
memorat
08 Noiembrie 2011, 18:46:41
Răspuns #24

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
PDL l-a demis pe directorul RATB, Adrian CriÈ›

" Cei patru citează în motivarea propunerii acuzaÈ›iile făcute de Nicoleta Ioan Ciufudean din Consiliul de AdministraÈ›ie al RATB.  Conform acesteia, cu toate că în bugetul Regiei era prevăzută, pe anul 2011, construirea a cinci tramvaie noi, lucrările la acestea nu au început încă, iar muncitorii de la uzina URAC stau din această cauză degeaba. "

Citind mai cu atentie acest paragraf din articol,ramane de inteles ca cele 5 Bucur LF care urmau a fi construite nu le vom vedea prea curand in traseu,eu dupa cat cunosteam ele trebuiau a fi gata cel tarziu in primavara,deci mai mult ca sigur acestea nu vor fi gata prea curand.
memorat
08 Noiembrie 2011, 19:01:52
Răspuns #25

zofei.2006

  • Vizitator
Acesta e director doar pentru 2 zile cand se va alege de catre consilieri din PMB noul director al RATB informativa inainte sa mai aberati pe forum , ce dracu .

În două zile, Consiliul de Administrare se va întruni pentru a alege un nou președinte, ce va ocupa postul de director RATB.
memorat
08 Noiembrie 2011, 19:14:02
Răspuns #26

Matei

  • Vizitator
Informativa ?! :o Si folosesti un limbaj cam urat pentru un forum public, nu crezi ?
memorat
08 Noiembrie 2011, 19:42:32
Răspuns #27

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
"Totuşi, dincolo de probleme constatate, viitorul director are o bilă albă pentru predecesorul său. „Eu unul consider că introducerea liniilor de noapte a fost o treabă foartă bună. Un adevărat plus pentru fostul director Adrian Criț”, conchide Viorel Popescu."


Personal nu stiu de ce ii se aduce atata lauda domnului Crit legat de transportul pe timp de noapte,deoarece nu stiu daca cunoasteti dar "Bucuresti Capitala Romaniei" era singura capitala Europeana care nu avea tranport pe timp de noapte.Domnul Crit a fost sa fie el cel care a introdus aceste linii pe timp de noapte si nu altul,dar asta nu e o realizare mare,trebuia de vreun an jumatate cel putin facut lucrul acesta. In alta ordine de idei observ ca la capitolul "bila alba" nu intra si linia circula 1,deci eu personal cred ca viitorul director ratb nu este de acord cu aceasta linie.(asta daca va ramane intr-un final el directorul ratb-ului).
memorat
08 Noiembrie 2011, 20:36:30
Răspuns #28

Upz

  • Mesaje postate: 114
  • Gen: Bărbat

"Bucuresti Capitala Romaniei" era singura capitala Europeana care nu avea tranport pe timp de noapte.


 Prietene, stii tu sigur asta ?  Sau arunci aiurea cu pareri ?
memorat
08 Noiembrie 2011, 20:55:17
Răspuns #29

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
EXCLUSIV !

Schimbări în conducerea RATB. Actualul preşedintele al CA, exclus din Consiliu pentru că "se lucrează în condiţii de stres". Oprescu va ataca decizia CGMB

Adrian Criţ, actualul director general şi preşedintele CA al Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), va fi exclus din Consiliul de Administraţie al companiei, conform unuei decizii adoptate astăzi de către Consiliul General al Muncipiului Bucureşti.

În locul său va fi numit în CA Viorel Popescu, care a lucrat în trecut la direcţia de inspecţii a Primăriei Generale şi la Administraţia Străzilor. În momentul în care a fost anunţat numele lui, unii consilieri locali, care au părut să nu fi ştiut despre cine este vorba, au declarat, cu voce tare: "Cine e? Să vină să îl vedem şi noi".
Conform deciziei CGMB, în termen de două zile Consiliul de Administraţie al RATB trebuie să se reunească pentru a-l exclude din componenţă pe Criţ.

Printre motivele care au dus la această decizie din partea Consiliului General se numără atât faptul că în companie "se lucrează în condiţii de stres" şi "nu există dialog", cât şi faptul că, în continuare, 100 de autobuze din parcul auto al RATB sunt nereparate.

Oprescu va ataca decizia CGMB: "S-au exercitat presiuni asupra domnului Criţ care îl forţau să se îndrepte către situaţii oneroase"

Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a anunţat, marţi, imediat după şedinţa extraordinară a CGMB, că va ataca în instanţă hotărârea consilierilor de schimbare a directorului general al RATB, Adrian Criţ.

Potrivit lui Oprescu, hotărârea consilierilor municipali încalcă legislaţia, din cauză că numirea, destituirea şi sancţionarea directorului unei instituţii publice sunt în atribuţiile primarului general.

"S-au exercitat presiuni asupra domnului Criţ care îl forţau să se îndrepte către situaţii oneroase. S-a opus publicităţii şi automatelor de cafea", a declarat Sorin Oprescu.

Primarul general a mai adăugat că acesta nu a încălcat nicio lege şi că este mulţumit de activitatea directorului RATB Adrian Criţ, deşi a existat un control în urma căruia primarul i-a dat o sancţiune de avertisment.

Directorul RATB a luat avertismentul din cauză că a anunţat că a încheiat un contract pentru construcţia de tramvaie Imperio fără acordul primarului general şi al CGMB.

"Contractul cu Siemens (n.r. pentru fabricarea tramvaielor Imperio) nu a intrat în efectivitate. Era un protocol de intenţie fără termene şi sume de bani. Pentru folosirea termenului de contract şi-a primit sancţiunea de avertisment", a mai precizat Sorin Oprescu.

Edilul a explicat că RATB intenţionează să ia un credit garantat de CGMB în valoarea de 100 de milioane de euro pentru achiziţia a 50 de tramvaie, necesarul în Bucureşti fiind de 400 de tramvaie.

"Se merge pe ideea că putem să dăm şi noi drumul la producţia de tramvaie. Construcţia a început cu piese comandate în Europa. Nu se vor putea executa mai mult de 4 tramvaie pe an", a mai spus Sorin Oprescu.

Sursa: http://www.gandul.info/news/schimbari-in-conducerea-ratb-actualul-presedintele-al-ca-exclus-din-consiliu-pentru-ca-se-lucreaza-in-conditii-de-stres-oprescu-va-ataca-decizia-cgmb-8951554
memorat
09 Noiembrie 2011, 13:54:18
Răspuns #30

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Criț și de la capăt

Pe Adrian Criț, fostul director RATB, l-am cunoscut pe când eram la Realitatea FM. La vreo două săptămâni de la înlăturarea lui Gheorghe Aron, el își făcea apariția în spațiul public, pentru prima dată la radio, în calitate de invitat în matinalul lui Cătălin Striblea. L-am pescuit de jos din parcarea Realitatea TV. Venise cu maşina personală, cu toată că până şi ultimul trepăduş conţopist „invitabil” la tv sau radio avea şofer la scară pus la dispoziție de instituție. Pe drumul spre studio protocolul impunea o discuţie seacă cu invitatul: cum e traficul?, a fost aglomerat?, plouă?, ninge? etc. Eu mi-am permis să-l întreb ce planuri are pentru RATB. Mi-a răspuns foarte serios, cu o urmă de crispare pe faţă, că vrea să introducă transportul de noapte în Bucureşti. Am zâmbit, imaginându-mi viitoarele „performațele” ale sale din fotoliul de director al companiei. Alt politruc, mi-am zis. Era la scurt timp după ce Aron şi clica lui anunţaseră cu surle că transportul de noapte nu este rentabil, în condiţiile în care (aveam să aflăm ulterior) doar pentru a duce șoferii RATB la o autobază, se cheltuiau 40.000 de euro pe lună. După aproape un an, Crit a reuşit să pună o parte din banii ăştia şi-n slujba bucureştenilor. L-a costat însă o grevă de-o zi. De fapt, impropriu spus grevă. Mai degrabă a fost un spirit de haită al unor angajaţi ai statului cărora li s-a dat prea mult nas de-al lungul timpului. E un mister cum i-a potolit pe şoferi şi i-a convins să vină la serviciu în aceleaşi autobuze cu bucureştenii de rând. Acesta este probabil principalul merit al lui Criț, recunoscut chiat de succesorul său.

Au mai fost ici-colo realizări care au fost trecute repede cu vederea de opinia publică: cum au fost casate rablele din parcul RATB şi înlocuite cu Mercedesuri cu motoare fiabile, cum au fost introduse trasee ecumenice şi turistice cu autobuze supraetajate sau cum au fost extinse liniile către cartierele nou-ridicate. Aici ar mai fi de adăugat şi că cei din Mogoşoaia şi Bragadiru se bucură de vreo lună de oareșce confort. Criț a pus gând rău şi „pierderilor” de motorină din autobaze şi chiar a găsit vreo doi vinovaţi. Au mai fost câteva realizări însă sunt prea mici pentru a fi aduse în prim-plan: asta, asta şi cu asta. Toate acestea s-au întâmplat într-un an şi jumătate de directorat, în contextul în care alţi directori ai Regiei, cu toate c-au avut la dispoziţie un mandat întreg, n-au lăsat aproape nimic în urmă.

De ieri însă Criț a fost mazilit politic, chipurile pentru management defectuos, şi sunt şanse mari ca unele proiecte aflate în desfăşurare să fie date uitării: Poliţia Transportului Public și Sistemul de monitorizare și control trafic în timp real pentru autobuze. E drept, are şi el câteva „bube” însă până când se va proba ceva, merita totuşi o fărâmă de apreciere. Ca bucureștean, eu îi mulțumesc pentru tot ce a făcut pentru transportul public de suprafaţă şi aştept cu plăcere înjurăturile de rigoare, aferente acestui material, din partea celor care uită că suntem trei milioane într-un oraș „făcut” pentru un milion jumate în care întotdeauna autobuzele vor fi pline ochi la orele de vârf.

http://b365.realitatea.net/2011/11/crit-si-de-la-capat/
memorat
10 Noiembrie 2011, 22:25:19
Răspuns #31

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Viorel Popescu este oficial noul director general al RATB
10 Nov, 17:53 / Nicoleta Vieru


Consiliul de Administrație al Regiei Autonome de Transport București l-a desemnat, joi, pe Viorel Popescu în funcția de director general al Regiei. Membru al organizației PDL Sector 4, Viorel Popescu a fost ales în noua funcție cu majoritate de voturi. Fostul director Adrian Criț a fost demis de colegii săi democrat-liberali din Consiliul General al Municipiului București pentru management defectuos.
Viorel Popescu a fost ales în unanimitate președinte al Consiliului de Administrație al RATB și director general al Regiei. Numirea în funcție a avut loc joi, în urma unei ședințe extraordinare a Consiliului de Administrație al RATB.
Fostul director al RATB, Adrian Criț, și-a pierdut funcția după ce 28 de membri ai Consiliului General al Municpiului București, în majoritate din PDL, au votat excluderea lui din Consiliul de Administrație al RATB și implicit de la conducerea Regiei. Consilierii l-au acuzat de management defectuos invocând o plângere făcută de Nicoleta Ioan Ciufudean din Consiliul de Administrație al RATB. Conform acesteia, cu toate că în bugetul Regiei era prevăzută, pe anul 2011, construirea a cinci tramvaie noi, lucrările la acestea nu au început încă, iar muncitorii de la uzina URAC nu au ce lucra. Aceeași membră a Consiliului de Administrație a spus că, din cauza unui contract defectuos cu Omniasig, 100 de autobuze nu au fost reparate și zac abandonate în depouri, ceea ce a condus la creșterea timpului de așteptare în stații. De asemenea, actuala conducere nu a externalizat serviciile de curățenie și de pază.
O ultimă acuzație adusă lui Criț constă în faptul că acesta ar fi refuzat să prezinte membrilor Consiliului de Administrație contracte încheiate pe bani publici, motivând că sunt confidențiale.
Decizia consilierilor generali nu este văzută cu ochi buni de primarul general Sorin Oprescu. Edilul-șef a anuțat că va ataca în instanță hotărarea CGMB, mai ales că, susține el, a citit raportul de activitate al fostului director Adrian Criț și n-are ce să-i reproșeze. De altfel, Oprescu spune că doar el are dreptul de a suspenda directorul Regiei, dar consilierii s-au folosit de un subterfugiu, anume de dreptul de a-l retrage pe Criț din Consiliul de Administrație.
“S-au exercitat o serie întreagă de presiuni care îl determinau pe directorul Criț să se îndrepte spre chestiuni oneroase. Este vorba de contracte de publicitate, automate de cafea și altele. Începe cafteala pentru ciolan”, a declarat Sorin Oprescu.

http://b365.realitatea.net/news/viorel-popescu-este-oficial-noul-director-general-al-ratb/
memorat
10 Noiembrie 2011, 22:30:48
Răspuns #32

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Personal nu inteleg un lucru inainte circula ideea ca ar fi pe dreapta cateva zeci de autobuze,observ ca mai nou s-a ajuns la cifra de 100 de autobuze,vehicule trase pe dreapta.Intrebarea ar fi? Cine ezita sa spuna adevarul? Si daca se stia lucru asta de ce s-a ajuns aici,eu personal nu cred ca domnul Crit nu vroia sa aiba calatori multumiti si anume sa circule in conditii bune,acceptabile ci sa li se urce in cap cel putin cu sesizarile cum se intampla acum,spun asta pentru ca noul director spune ca cererile sunt foarte mari pe unele linii.
memorat
12 Noiembrie 2011, 22:55:24
Răspuns #33

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Tadam!
Citat
Domnul ing. Viorel Popescu este noul Director General al RATB

Astăzi, 10.11.2011, la sediul Regiei Autonome de Transport Bucureşti, a avut loc o şedinţă extraordinară la care au participat toţi membrii Consiliului de Administraţie.
 Ordinea de zi a fost următoarea:

1. Revocarea Contractului de Mandat încheiat între RATB şi domnul Adrian Criţ;
2. Alegerea preşedintelui Consiliului de Administraţiei al RATB;
3. ÃŽncheierea noului Contract de Mandat cu noul Director General al RATB.

Precizăm că, toţi membrii Consiliului de Administraţie au votat în unanimitate revocarea Contracului de Mandat încheiat între RATB şi domnul Adrian Criţ, precum şi alegerea domnului inginer Viorel Popescu în funcţia de preşedinte al Consiliului de Administraţie şi Director General al Regiei Autonome de Transport Bucureşti.
www.ratb.ro

memorat
13 Noiembrie 2011, 17:41:21
Răspuns #34

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Odata cu noul director este pusa si in pericol constructia tramvaielor Imperio,in sensul ca se stie foarte bine cum a fost facut acest contract de domnul Adrian Crit,ce scandal a urmat si asa mai departe?
memorat
14 Noiembrie 2011, 21:59:17
Răspuns #35

nenuandrei

  • Mesaje postate: 197
  • Gen: Bărbat
Eu sper ca Domnul Adrian Crit sa mai salveze o parte din daf si sa desfinteze linia 1 si sa se reinfinteze linia 34
memorat
14 Noiembrie 2011, 22:01:57
Răspuns #36

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Eu sper ca Domnul Adrian Crit sa mai salveze o parte din daf si sa desfinteze linia 1 si sa se reinfinteze linia 34
Tu ai citit macar mesajul de mai sus?? Scrie mare de tot ca CRIT NU MAI E DIRECTOR!

memorat
14 Noiembrie 2011, 22:15:58
Răspuns #37

CHITARA 213

  • Vizitator
Tu ai citit macar mesajul de mai sus?? Scrie mare de tot ca CRIT NU MAI E DIRECTOR!
Poate domnul Director RADU VIOREL JIANU salveaza DAF-URILE si scoate linia 1 si reinfiinteaza linia 34
memorat
14 Noiembrie 2011, 22:40:13
Răspuns #38

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Poate domnul Director RADU VIOREL JIANU salveaza DAF-URILE si scoate linia 1 si reinfiinteaza linia 34
DECI:


Citat
Domnul ing. Viorel Popescu este noul Director General al RATB
[...]
Clar?!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Noiembrie 2011, 20:18:52
Răspuns #39

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
A-si avea si eu o curiozitate si anume?Odata cu noul director RATB productia de tramvai Bucur LF va "dudui"? Mie greu sa cred ca domnul Adrian Crit nu vroia sa mearga in continuare cu productia acestor tramvaie si nu sa stagneze,sau banii sunt de vina?
memorat