28 Martie 2024, 19:05:03

Autor Subiect: Conducerea RATB // ATMB. Directori, sefi de servici si alte sefi....  (Citit de 35041 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

17 Ianuarie 2013, 16:33:48
Răspuns #100

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
ADRIAN MIHAI CÂMPUREAN, DIRECTORUL GENERAL RATB:
"Marea provocare a RATB - transformarea din regie autonomă în societate comercială"


 *  Câmpurean: "Trebuie Å£inut cont că Guvernul s-a angajat în faÅ£a FMI că va modifica legislaÅ£ia, astfel încât RATB să poată majora tarifele cu o proporÅ£ie mai mare decât rata inflaÅ£iei, pentru a-ÅŸi putea acoperi costurile"
     Cea mai mare provocare pentru Regia Autonomă de Transport BucureÅŸti (RATB), în perioada care urmează, este transformarea din regie autonomă în societate comercială, în contextul în care reglementările europene în domeniu vor fi transpuse în legislaÅ£ia românească ÅŸi coroborat cu apariÅ£ia Autorităţii Metropolitane de Transport BucureÅŸti, ne-a declarat, în cadrul unui interviu, Adrian Mihai Câmpurean, directorul general al RATB.
     Totodată, domnia sa ne-a spus că va trebui să se Å£ină cont ÅŸi de faptul că Executivul s-a angajat în faÅ£a FMI că va modifica legislaÅ£ia, astfel încât RATB să poată majora tarifele cu o proporÅ£ie mai mare decât rata inflaÅ£iei, pentru a-ÅŸi putea acoperi costurile.
     Åžeful Regiei Autonome de Transport BucureÅŸti ne-a precizat: "Activitatea RATB este în mare parte influenÅ£ată de contextul economico-social în care îşi desfăşoară activitatea. RATB, în calitate de operator de servicii publice, se află într-o perioadă dificilă din punct de vedere operaÅ£ional ÅŸi legislativ, pe fondul schimbărilor generate de criza economică generală, o perioadă în care, pentru a face faţă provocărilor, trebuie să îşi asume anumite compromisuri".
     Schimbările pe care conducerea RATB intenÅ£ionează să le realizeze urmăresc două direcÅ£ii - una adminis-trativă ÅŸi una operaÅ£ională, potrivit domnului Câmpurean, care ne-a spus: "ÃŽn plan administrativ, consider că este necesar ca organigrama să devină mult mai funcÅ£ională, urmărind creÅŸterea gradului de coordonare coroborat cu scăderea nivelului de subordonare. Totodată, consider că trebuie schimbată urgent situaÅ£ia dramatică a unor angajaÅ£i ai Regiei în ceea ce priveÅŸte condiÅ£iile de muncă ÅŸi condiÅ£iile sociale, acest lucru presupunând minime investiÅ£ii pentru îmbunătăţirea condiÅ£iilor de igienă ÅŸi siguranţă. ÃŽn perioada următoare suntem foarte preocupaÅ£i de creÅŸterea nivelului de pregătire profesională a tuturor angajaÅ£ilor ce interacÅ£ionează cu publicul călător. ÃŽn ceea ce priveÅŸte zona operaÅ£ională, schimbările de activitate vizează adaptarea la noile condiÅ£ii de transport la nivelul Capitalei ÅŸi zonelor limitrofe, ÅŸi, evident, la extinderea reÅ£elei Metrorex, ce ne obligă la o creÅŸtere a flexibilităţii serviciilor oferite cetăţenilor ÅŸi la o adaptare permanentă a reÅ£elei de transport de suprafaţă la modificările de infrastructură din BucureÅŸti".
     Prioritară este ÅŸi îmbunătăţirea nivelului de informare a călătorilor în ceea ce priveÅŸte utilizarea cardurilor de călătorie, noile servicii, modificările de grafic etc., dar ÅŸi promovarea mult mai agresivă a ofertei "City Tour" în rândul turiÅŸtilor care vizitează Capitala.
     *  RATB va achiziÅ£iona aproape 300 de mijloace de transport în comun, în următorii ani
     RATB are un număr de 11.021 de angajaÅ£i, dintre care doar câteva sute de persoane interacÅ£ionează cu publicul călător.
     Directorul RATB ne-a spus că, în ultimele luni, nu au existat disponibilizări ÅŸi că nici pentru perioada următoare nu are în vedere concedieri de personal, ci dimpotrivă: "Ne dorim ca foarte rapid să creÅŸtem atât veniturile, cât ÅŸi numărul de angajaÅ£i, printr-o organizare eficientă ÅŸi prin dezvoltarea puternică a activităţii industriale de construcÅ£ie a tramvaielor".
     RATB are în plan achiziÅ£ia, în acest an, a unui număr de 12 tramvaie "Bucur LF" cu podea parÅ£ial coborâtă, investiÅ£ie ce face parte dintr-un program multianual de achiziÅ£ie a 70 de tramvaie, care se va desfăşura în perioada 2013-2017.
     Tot în 2013, Regia intenÅ£ionează să achiziÅ£ioneze 20 de troleibuze, investiÅ£ie care se înscrie într-un contract nou ce presupune cumpărarea unui număr de 150 de troleibuze, în perioada 2013-2015, dar ÅŸi achiziÅ£ia a 50 de autobuze de capacitate mică, ce ar trebui recepÅ£ionate integral până la sfârÅŸitul acestui an.
     Mihai Câmpurean a Å£inut să precizeze că RATB construieÅŸte tramvaie modelul "Bucur LF", ca rezultat al cercetării româneÅŸti, realizat în totalitate în cadrul Uzinei RATB.
     Parcul RATB are în componenţă 1.148 de autobuze, 500 de tramvaie ÅŸi 250 de troleibuze.
     ÃŽn ceea ce priveÅŸte infrastructura, RATB intenÅ£ionează să modernizeze două linii de tramvai ÅŸi Depoul Titan, în cadrul unui program de finanÅ£are de 36 de luni.
     "Aceste investiÅ£ii pot duce, pe de o parte, la creÅŸterea vitezei de circulaÅ£ie ÅŸi a gradului de confort ÅŸi siguranţă ÅŸi, pe de altă parte, la creÅŸterea capacităţii depoului, de la 48 la 79 de tramvaie, coroborat cu creÅŸterea capacităţii totale de transport pe linile aferente", ne-a precizat reprezentantul RATB.
     Bugetul total, necesar atât pentru partea de achiziÅ£ii material rulant, cât ÅŸi pentru investiÅ£iile în infrastructură, se ridică la aproape 246 milioane de lei.
     *  Bilete de călătorie comune pentru RATB ÅŸi CFR, din acest an
     Anul trecut, numărul călătoriilor înregistrate de Regie a avut o evoluÅ£ie oscilantă, cu maxime în lunile martie ÅŸi octombrie ÅŸi minime în lunile iulie ÅŸi august, potrivit reprezentanÅ£ilor RATB.
     ÃŽn primele zece luni ale anului 2012, au fost înregistrate circa 630 de milioane de călătorii, după ce, în 2011, au fost efectuate 770 de mili-oane de călătorii, faţă de 760 de milioane în 2010.
     ÃŽncepând din luna noiembrie 2012, au fost puse în funcÅ£iune comercială titlurile comune RATB-Metrorex, respectiv biletul unic valabil 60 de minute, care are o valoare de 5 lei, biletul de zece călătorii de câte 60 de minute/călătorie, la o valoare de 30 de lei ÅŸi abonamentul de o zi, la preÅ£ul de 16 lei.
     Pe parcursul acestui an, odată ce SNCFR va avea infrastructura pregatită, vor intra în vigoare alte două titluri de călătorie, ce vor permite accesul în reÅ£eaua CFR Călători - biletul de 90 de minute, ce oferă acces ÅŸi pe inelul de cale ferată al Municipiului BucureÅŸti ÅŸi va avea un preÅ£ de 5 lei ÅŸi biletul de 90 de minute (valabil pe RATB, Metrorex ÅŸi pe inelul de cale ferată al Municipiului BucureÅŸti), la o valoare de 7 lei.
     "Pentru anul în curs, avem în vedere extinderea ofertei de titluri de călătorie disponibile pentru încărcarea prin SMS ÅŸi pentru alte titluri în afara abonamentului de o zi implementat cu succes în 2012", ne-a mai spus domnul Câmpurean.
     Domnia sa a adăugat: "Sistemul de taxare comun cu cel al operatorilor privaÅ£i presupune, în primul rând, o apropiere logis-tică între RATB ÅŸi aceÅŸtia. Trebuie utilizate sisteme de validare compatibile, implementarea acestui sistem presupunând atât dezvoltarea unor terminale intermodale corespunzătoare, precum ÅŸi clarificarea aspectelor administrative. Un sistem de taxare comun vizează atât modificări legislative, cât ÅŸi schimbari de tip operaÅ£ional care trebuie să Å£ină cont de contextul economic ÅŸi social actual ÅŸi viitor".
     *  Activitatea RATB - afectată de traficul sufocant al Capitalei
     ÃŽntreaga activitate a Regiei este afectată de traficul sufocant al Capitalei, potrivit ÅŸefului RATB, care ne-a explicat: "Cu excepÅ£ia unor linii de tramvai ce nu pot fi utilizate de către participanÅ£ii la trafic, precum ÅŸi a numărului limitat de trasee pe care se respectă culoarele dedicate, dicutăm despre întârzieri în graficul de circulaÅ£ie, dar ÅŸi de un risc crescut de producere a unor evenimente rutiere. Pe termen scurt, soluÅ£iile de fluidizare sunt destul de dificil de abordat, cu excepÅ£ia, poate, a impunerii unei taxe speciale pentru circulaÅ£ia în anumite zone ale Capitalei. Călătorii trebuie să conÅŸtientizeze că deplasarea cu mijloacele de transport în comun poate fi mai confortabilă ÅŸi mai sigură dacă automobilul personal ar fi utilizat numai atunci când este necesar. Din păcate, Capitala este sufocată ÅŸi de numărul mare de autovehicule din provincie, care circulă zilnic pe străzi, iar soluÅ£ia în această privinţă poate fi construirea unor parcări suficient de generoase, la principalele intrări în BucureÅŸti, racordate la sistemul de transport public".
     Lucrările care au loc la reÅ£eaua de metrou impun devierea unor anumite trasee ale mijloacelor de transport ale RATB ÅŸi modificarea graficelor de circulaÅ£ie pentru anumite linii.
     "ÃŽn viitor, piaÅ£a serviciilor de transport public local se va trans-forma, Å£inând cont de concurenÅ£a dintre trans-portul subteran ÅŸi trans-portul de suprafaţă", este de părere Mihai Câmpurean, care ne-a declarat: "RATB va urmări permanent modificările economico-sociale la nivelul Capitalei ÅŸi localităţilor limitrofe, dezvoltarea noilor zone industriale sau a noilor cartiere de locuinÅ£e, determinând care va fi strategia de urmat în ceea ce priveÅŸte utilizarea mijloacelor de transport public adaptate noilor cerinÅ£e ale călătorilor ÅŸi condiÅ£iilor noi de infrastructură".
     Conducerea RATB este de părere că dezvoltarea ÅŸi încurajarea permanentă a transportului electric va contribui serios la reducerea poluării ÅŸi emisiilor de noxe, iar dezvoltarea uzinei proprii, ca centru de profit pentru producerea tramvaiului "Bucur LF", urmăreÅŸte aceeaÅŸi direcÅ£ie.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Ianuarie 2013, 17:11:26
Răspuns #101

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Interesant articolul.Ramane de vazut si ce se va realiza din ce se promite.
Pana la urma anul asta se va moderniza depoul Titan si chiar va fi si marit ca si capacitate.Ramane de vazut care vor fi cele doua linii de tramvai care vor fi modernizate !?
memorat
14 Februarie 2013, 09:18:16
Răspuns #102

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
SURSA FACEBOOK - Dep. COLENTINA:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Martie 2013, 20:21:12
Răspuns #103

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Oprescu: RATB va trebui să se transforme din regie autonomă în societate comercială

Transportul public din București ar urma să fie reglementat și administrat de o Autoritate Metropolitană de Transport care să se coordoneze RATB, Metrorex și rețeaua de căi ferate din zonă. Bucureștiul poate rămâne împărțit pe sectoare, dar cu un buget unic.
Primarul Sorin Oprescu a declarat la Money TV că intenţionează să înfiinţeze Autoritatea metrolopitană de transport care să administreze funcționarea tuturor mijloacelor de transport public și individual. Oprescu susține că trecerea Metrorex în subordinea Primăriei Capitalei va fi urmată de rețeaua de cale ferată din zona metropolitană.
Sorin Oprescu susține că autoritatea se va finanța prin contracte de concesiune cu cele trei companii. Conform Primarului General al Capitalei, RATB va trebui să se transforme din regie autonomă în societate comercială.
Autoritatea metropolitană va trebui să se integreze într-o autoritate regională, care să asigure nevoie de mobilitate în interiorul regiunii și comunicarea cu celelalte regiuni.
În ceea ce privește împărțirea teritorială a Capitalei, Oprescu declară că nu are nimic împotriva împărțirii pe sectoare, dar cu un buget consolidat.
Conform Primarului Oprescu, primarii de sector ar urma să ocupe un loc în Consiliul General, astfel încât bugetul să poată fi adaptat nevoilor fiecărui sector.
Sorin Oprescu declară că va pune în aplicare decizia judecătorească privind demolarea Cathedral Plazza, dar că vrea să știe cine plătește factura.
Oprecu a mai declarat că nu va candida la Preşedenţia României, fiind decis să ajungă printre marii primari ai Capitalei, alături de C. A. Rosetti şi Pache Protopopescu.


http://www.money.ro/oprescu---ratb-va-trebui-sa-se-transforme-din-regie-autonoma-in-societate-comerciala_1244622.html


Am o intrebare si anume in urma concesonarii ratb-ului ce se va intampla cu autobazele si depourile? Privatul daca va vrea poate sa desfiinteze multe din autobazele si depourile de tramvaie din capitala? Sau gresesc?
memorat
15 Aprilie 2013, 17:00:49
Răspuns #104

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Precizări privind informaţiile apărute în presă ca urmare a verificărilor efectuate de Corpul de Control al Primului-Ministru la RATB

 

Ca urmare a informaÅ£iilor apărute în presă privind controlul efectuat la Regia Autonomă de Transport BucureÅŸti de către Corpul de Control al Primului-Ministru, conducerea RATB precizează următoarele:         

Verificările efectuate de Corpul de Control au vizat perioada 2010 – 2012, în prezent Regia având un alt Consiliu de Administraţie şi un alt Director General.

De asemenea, precizăm faptul că RATB a luat la cunoştinţă de constatările făcute de Corpul de Control al Primului-Ministru numai din Sinteza Raportului prezentată pe site-ul Guvernului.

Având în vedere că în această Sinteză nu se face referire la salarizarea directorilor RATB, însă în presă au fost vehiculate anumite informaţii pe această temă, apreciem că cifrele publicate sunt neconforme cu realitatea.

            Exemplificăm cu salariile celor trei directori RATB menÅ£ionaÅ£i de presă.

Suma de 23.000 de lei, menÅ£ionată de unele publicaÅ£ii, a fost obÅ£inută în anul 2010,  de către Directorul de Resurse Umane, domnul Gheorghe Rebegeanu, atunci când a ieÅŸit la pensie.

Această cifră nu reprezintă salariul lunar al fostului director, ci venitul obţinut de acesta, conform Contractului Colectiv de Muncă, din cumularea salariului lunar + prima de vacanţă (80% din salariul de bază) + 2 salarii de bază acordate angajaţilor care se pensionează.

            Este un drept de care angajaÅ£ii RATB beneficiază o singură dată, înainte de pensionare.

            Cifrele publicate drept salarii ale Directorului de Infrastructură ÅŸi Directorului Transport Electric, 12.500 lei respectiv 11.500 lei, reprezintă, de asemenea, venitul obÅ£inut conform CCM, din cumularea salariului lunar cu prima de vacanţă, drept de care angajaÅ£ii RATB beneficiază o singură dată pe an.

            Conducerea RATB va exprima un punct de vedere ÅŸi îşi va asuma public poziÅ£ia faţă de cele constatate numai după ce va primi Raportul Corpului de Control al Primului-Ministru privind verificările la RATB, în integralitatea lui.


http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=280
memorat
16 Aprilie 2013, 13:17:29
Răspuns #105

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Aprilie 2013, 13:28:55
Răspuns #106

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Aceasta este o noutate?
Adica...acesta este raspunsul oficial al regiei cu privire la scandalul creat cu privire la cheltuielile facute de regie.
memorat
25 Iulie 2013, 22:58:23
Răspuns #107

Adrian RATB

  • Vizitator
Mai nou, seful general al RATB Adrian Campurean si-a dat demisia.
memorat
17 August 2013, 18:04:29
Răspuns #108

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
DIRECTORUL GENERAL INTERIMAR RATB CONDUCE O DACIE 1310 FABRICATA IN '97



Valeriu Bunea este DIRECTORUL GENERAL RATB interimar din 23 Iulie 2013 ca urmare a demisiei fostului directorul general, Adrian Campureanu.

Conform declaratiei de avere publicate pe siteul regiei, Valeriu Bunea conduce o DACIE 1310 BREACK fabricatie 1997 si un autoturism Opel fabricat in 2003.

Locuinta DIRECTORULUI INTERIMAR RATB este o casa de circa 160 m patrati aflata in proprietatea sotiei, Adriana Bunea, dobandita in anul 1998.

Salariul obtinuat de domnul V. Bunea in anul 2012 ocupand functia de SEF DEPARTAMENT este de 61.157 RON (echivalent in EURO 13,899), pe luna circa 5900 lei. Sotia directorului a obtinut venituri in anul 2012 19.200 din pensie (avand un venit pe luna de 1600 lei).

Directorul interimar RATB detine conturi bancare in valoare de 59.500 RON ( echivalent 13522 EURO).

Ca proprietate de "vacanta" detine un teren dobandit in anul 2008 de aproximativ 908 metri patrati achizitionat de sotie sub contract de vanzare-cumparare.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Noiembrie 2013, 21:11:34
Răspuns #109

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
RATB organizează concurs pentru 8 posturi de directori, inclusiv director general

Regia Autonomă de Transport Bucureşti a anunţat public că organizează concurs pentru 8 posturi de directori. Selecţia este valabilă inclusiv pentru postul de director general. Candidaţii interesaţi mai au la dispoziţie aproximativ două săptămâni pentru depunerea dosarelor.

Consiliul de Administraţie al Regiei Autonome de Transport București organizează, prin Comisia de selecție desemnată prin Hotărârea C.A. nr. 18 din data de 30.08.2013, la sediul Regiei Autonome de Transport București din B-dul Dinicu Golescu nr. 1, Sector 1, București, evaluarea/selecția prealabilă a directorului general şi a directorilor executivi în cadrul RATB, potrivit anunţului public al Regiei din 23 octombrie 2013.

Potrivit actualului director general al RATB, Valeriu Bunea, selecţia directorilor Regiei va fi făcută de persoane desemnate de cinci Consiliul de Administraţie. "Noii directori vor fi aleşi de cinci persoane, din afara Regiei, specializate în managementul resurselor umane, şi, din câte am înţeles eu, cel puţin trei sunt din Ministerul Muncii", a declarat Bunea, pentru B365.ro.

Întrebat de reporterii B365.ro dacă va mai candida pentru postul de director general la RATB, Valeriu Bunea a precizat că încă nu a luat o decizie în acest sens, "din motive pur personale", dar că mai are timp să se hotărască.

"Selecția vizează ocuparea unui număr de 8 posturi de directori: un post de Director General, un post de Director Financiar - Contabilitate, un post de Director Mentenanță și Administrare Sisteme, un post de Director Achiziții și Marketing, un post de Director Administrativ și Asistență Socială, un post de Director Întreținere Sisteme Energetice și Cale Rulare, un post de Director Programare și Siguranța Circulației, și un post de Director Uzină de Reparații.

Evaluarea/selecția prealabilă se organizează în condiţiile respectării prevederilor O.U.G. nr. 109/30.11.2011 - privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.

Procedura de evaluare/selecție prealabilă cuprinde două etape:

- Etapa I – selecția dosarelor;

- Etapa II – interviu, pentru candidaţii declaraţi "admis" după etapa I.

Interviul se va susține în limba română și va consta în prezentarea unui « Plan de măsuri și eficientizare a activităţilor specifice postului din cadrul direcţiei pentru care candidează. »

Criteriile de selecție sunt:

1. capacitatea manageriala/viziune, misiune, obiective pe termen scurt, mediu și lung;

2. abilități de comunicare;

3. capacitate de analiză și sinteză;

4. motivația candidatului;

Pentru postul de director general

Condiţii de participare:

- cunoaştere a limbii române, scris și vorbit;

- experienţă în administrarea/managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile, din domeniul de activitate al RATB, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat;

- studii superioare;

- domiciliu stabil/rezidență în România;

- capacitate deplină de exerciţiu;

- nu intră sub incidenţa Art. 6 și Art. 7 din O.U.G. 109 din 30.11. 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;

- nu face parte din rândul funcţionarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare sau al altor instituţii publice.

Dosarul de participare trebuie să conţină obligatoriu:

1. Scrisoare de intenţie;

2. Curriculum Vitae (model european conform H.G. 1021/2004);

3. Copie de pe actul de identitate;

4. Copii de pe documentele care atestă educaţia şi pregătirea profesională (diploma de licenţă, master, doctorat şi alte cursuri de specializare/perfecţionare);

5. Documente/adeverinţă în original din care să rezulte experienţa în administrarea/managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile din domeniul de activitate al regiei autonome, inclusiv societăţi comerciale din sectorul privat;

6. Cazier judiciar;

7. Adeverinţă medicală din care să rezulte capacitatea deplină de exerciţiu;

8. Copie de pe carnetul de muncă și extras REVISAL sau adeverinţă, după caz;

9. Declaraţie notarială pe propria răspundere din care să rezulte că, în perioada în care a ocupat o funcţie de administrare/management în cadrul unei regii sau societăţi comerciale din domeniul de activitate al regiei autonome, aceasta a înregistrat profit cel puţin pe parcursul unui exerciţiu financiar;

10. Declaraţie notarială pe propria răspundere dată în conformitate cu prevederile art. 6 și 7 din O.U.G. 109/30.11.2011 – privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice și ale art. 292 din Codul Penal privind falsul în declaraţii;

11. Declarație notarială pe propia răspundere din care să rezulte îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 5 alin. 2) lit. (c) din O.U.G. 109/30.11.2011- privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice din care să rezulte că persoana participantă la procedura de evaluare/selecție prealabilă nu este funcţionar public, nu face parte din alte categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare sau al altor instituţii publice.

Pentru posturile de Director Financiar - Contabilitate, Director Mentenanță și Administrare Sisteme, Director Achiziții și Marketing, Director Administrativ și Așistență Socială, Director Întreținere Sisteme Energetice și Cale Rulare, Director Programare și Siguranța Circulației și pentru postul de Director Uzina de Reparații sunt următoarele condiţii de participare:

- cunoaştere a limbii române, scris și vorbit;

- experienţă în administrarea/managementul unor regii autonome sau societăţi comerciale profitabile, din domeniul de activitate al RATB, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat;

- studii superioare de lungă durată/de preferat în domeniu;

- domiciliu stabil/rezidenţa în România;

- capacitate deplină de exerciţiu;

- nu intră sub incidenţa Art. 6 și Art. 7 din O.U.G. 109 din 30.11. 2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.

Dosarul de participare trebuie să conţină obligatoriu:

1. Scrisoare de intenţie;

2. Curriculum Vitae (model european conform H.G. 1021/2004);

3. Copie de pe actul de identitate;

4. Copii de pe documentele care atestă educaţia şi pregătirea profesională (diploma de licenţă, master, doctorat şi alte cursuri de specializare);

5. Documente/adeverinţă în original din care să rezulte că are experienţă de cel puţin 5 ani în domeniul de activitate al regiei autonome şi/sau în activitatea de administrare de societăţi comerciale ori regii autonome;

6. Cazier judiciar;

7. Adeverinţă medicală din care să rezulte capacitatea deplină de exerciţiu;

8. Copie de pe carnetul de muncă și extras REVISAL sau adeverinţă, după caz;

9. Declaraţie notarială pe propia răspundere dată în conformitate cu prevederile art. 6 şi 7 din O.U.G. 109/30.11.2011 – privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice și ale art. 292 din Codul Penal privind falsul în declaraţii.

Copiile actelor din dosarul de participare se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate de către secretarul comisiei, sau în copii legalizate.

Dosarele de participare se depun până la data de 22.11.2013, ora 15:00, la sediul Regiei Autonome de Transport București, aflat în B-dul Dinicu Golescu nr. 1, sector 1, etajul 6, Secretariat Consiliu de Administrație - Secretariatul Comisiei de evaluare/selecție prealabilă în vederea numirii directorului general şi a directorilor executivi în cadrul RATB. Acestea vor fi prezentate în plic închis și sigilat, pe care va fi menționat numărul de înregistrare, data și ora depunerii.

Plicul va avea menționat „Candidatura pentru funcția de Director ........." în cadrul RATB.

Candidaţii care, conform prevederilor legale, au fost declaraţi "admis" după etapa I – Selecția dosarelor, vor fi anunţaţi cu privire la data, locul şi ora la care va avea loc etapa II – interviu, de către Secretariatul Comisiei de selecţie la numărul de telefon precizat în Curriculum Vitae", se precizează în anunţul Regiei.

În septembrie au fost făcute modificări majore în conducerea RATB, în urma demiterii tuturor directorilor RATB, decizie luată de Consiliul de Administraţie, pe 30 august, după ancheta făcută de Corpul de Control al Guvernului. În prezent, la conducerea Regiei Autonome de Transport Bucureşti sunt următoarele persoane

Linkul:
http://www.b365.ro/ratb-organizeaza-concurs-pentru-8-posturi-de-directori-inclusiv-director-general_197223.html
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":