28 Martie 2024, 14:13:55

Autor Subiect: Conducerea RATB // ATMB. Directori, sefi de servici si alte sefi....  (Citit de 35029 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

29 Iulie 2010, 23:12:48

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Adrian CRIÅ¢ - "O noua ERA a RATB-ului?"
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

29 Iulie 2010, 23:14:09
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Liderii S.T.B., în dialog cu Directorul General al R.A.T.B.

    Miercuri, 28 iulie, a avut loc la sediul Regiei o întrevedere între Directorul General al R.A.T.B., Ing. Adrian CriÅ£ ÅŸi Consiliul S.T.B. Scopul acestei întâlniri a fost acela de a se transmite reciproc o serie de date ÅŸi informaÅ£ii legate de reorganizarea R.A.T.B., luarea unor decizii menite să îmbunătăţească activitatea Regiei, dar ÅŸi acela de a prezenta Directorului General problemele cu care se confruntă anumite categorii profesionale ce au fost aduse la cunoÅŸtinÅ£a liderilor de către membrii de sindicat.
    ÃŽncă de la bun început, dl. Adrian CriÅ£ a precizat că principala prioritate este aceea de a păstra toate locurile de muncă ÅŸi de a eficientiza managementul Regiei, urmând a aplica un pachet de măsuri ce cuprind schimbări ÅŸi reorganizări, menite să flexibilizeze raportul dintre angajaÅ£i ÅŸi angajator.
    La rândul lor, liderii de sindicat au ridicat o serie de probleme, printre care:
- asigurarea regimului lunii pentru toţi conducătorii auto
- refacerea programelor de circulaţie, cu participarea la sondaje şi a liderilor de sindicat
- modernizarea capetelor de linii
- sprijin din partea Poliţiei Rutiere pentru a asigura o mai bună fluidizare a transportului public
- modernizarea managementului de trafic al liniei 41
- asigurarea pauzei de masă pentru conducătorii auto
- asigurarea pieselor de schimb pentru utilizarea eficientă a parcului de autobuze
- achiziţii de materiale şi asigurarea comenzilor de lucru pentru salariaţii de la URAC
- deblocarea fondurilor pentru achiziţii de piese la SUTATI
- refacerea normelor de combustibil pentru auto-atelierele de la EIELCC
- modernizarea substaţiilor electrice
- asigurarea şi modernizarea parcărilor pentru autovehiculele salariaţilor R.A.T.B.
- achiziţionarea de aparatură medicală performantă pentru Centrul de Sănătate R.A.T.B.
- fluidizarea accesului autobuzelor la Autobaza Titan, prin desfiinţarea balizelor din faţa complexului comercial
    Directorul General a precizat că ÅŸi-a notat toate aceste probleme ÅŸi că ele vor fi rezolvate în mod favorabil, în cel mai scurt timp posibil.
    ÃŽn încheiere, Dl. CriÅ£ a prezentat o serie de priorităţi pe care le are Regia, cum ar fi:
- reluarea curselor preorăşeneşti
- înfiinţarea de noi linii de transport, pentru a asigura locuri de muncă pentru Personalul de Bord al Regiei
- reorganizarea modului de control pe trasee, astfel încât să se elimine presiunea şi stresul suplimentar creat conducătorilor auto, precizând totuşi că are toleranţă zero faţă de furtul de combustibil şi de actele de indisciplină ce ar aduce prejudicii imaginii Regiei
- creşterea calităţii serviciului de transport public, fapt ce va determina atragerea de noi călători şi, implicit, majorarea veniturilor Regiei, ţinând cont de incapacitatea Primăriei de a mai putea asigura fondurile necesare pentru acoperirea diferenţei de tarif dintre valoarea biletului şi valoarea reală a călătoriei
    ÃŽntrevederea s-a încheiat într-un mod plăcut, deoarece punctele de vedere au fost bine argumentate de ambele părÅ£i, dând posibilitatea continuării ÅŸi pe viitor a unui dialog deschis ÅŸi corect.


STB-Transloc.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 August 2011, 00:25:14
Răspuns #2

Esemina

  • Vizitator
RATB-ul va pleca de la Oprescu la Boagiu


Autoritatea Metropolitană de Transport (AMT) presupune comasarea RATB şi companiei Metrorex și ar avea ca atribuţii managementul traficului și dezvoltarea celor doua companii. De asemenea organismul va implementa călătoria cu un preţ unic pe toate mijloacele de transport în comun din Capitală.
Intrarea RATB sub umbrela unei autorităţi metropolitane este prevăzută chiar în discuţiile cu FMI, iar autoritatea ar putea fi înfiinţată chiar luna aceasta.
Ideea înființării unei autorități metropolitate de transport în Capitală datează de ani buni. “Chiar dacă legea privind ariile metropolitane sau legea metropolei nu au fost încă adoptate, și există la nivelul Parlamentului o dezabatere extrem de aprinsă din foarte multe puncte de vedere, noi (n.r.- Ministerul Transporturilor) considerăm că este absolut necesară înfiinţarea unei Autorităţi Metropolitane de Transport Bucureşti“, declara în martie 2008 Ludovic Orban, pe atunci ministru al transporturilor.
La vremea respectivă Autoritatea Metropolitană de Transport Bucureşti trebuia să fie înființată ca o instituţie publică cu patrimoniu propriu. Aria geografică a AMT trebuia să includă municipiul Bucureşti, judeţul Ilfov şi localităţile limitrofe aparţinând altor judeţe, cu posibilitate de extindere.
De atunci proiectul pare că a fost uitat în sertarele ministerului. Cu o mică excepție: actualul ministru al transporturilor, Anca Boagiu a vorbit acum două luni despre acest proiect în termeni care sugerau o idee proprie: ”Autoritatea Metropolitană de Transport va fi creată în subordinea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii şi luăm în calcul unificarea sistemelor de taxare. Ministerul Transporturilor va investi în partea de infrastructură metrou, iar primăria rămâne pe partea de RATB”, afirma la începutul lunii martie, Anca Boagiu.
Într-o scrisoare de intenție transmisă Guvernului de FMI anul trecut, se sublinia că activitatea de transport public a RATB și Metrorex trebuie să fie gestionată de o singură autoritate metropolitană de transport, astfel încât bucureștenii și locuitorii din comunele limitrofe să poată utiliza același bilet, la același tarif, indiferent dacă utilizează metroul, trenul, autobuzul sau tramvaiul. “Biletul unic este foarte fezabil. El este unul din scopurile înființării unei Autorități Metropolitatene de Transport care să gestioneze întreg transportul public din oraș și din zolele periurbane. Proiectul de act normativ prin care să se înființeze o Autoritatea urmează să fie promovat chiar în perioada următoare”, a declarat pentru B365.ro directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriște, care a fost și co-președinte al Comitetului director ce a coordonat proiectul de elaborare a strategiei de înființare a autorității metropolitane. „Sunt mai multe discuții aici: în funcție de zonă, de durata de deplasare. O tarifare unitară în funcție de timp ar fi utilă”, adaugă șeful metroului bucureștean.
Înființarea AMT nu va însemna numai utilizarea unui singur bilet, ci și adoptarea unor soluții de management al traficului, astfel încât, de exemplu, să nu se mai suprapună rutele.
„Optimizarea constă în faptul de a nu avea o linie de metrou pe dedesubt și la suprafață linii de troleibuz și autobuz pe aceeși rută chiar dacă vorbim de o distanță medie mai mare. În acest context metroul trebuie să devină principalul mijloc de transport public în București astfel încat rețeaua de transport de suprafață să acopere deficiențele rețelei din subteran”, continuă Udriște.
AMT va include și operatorii privati
Pentru un management al traficului cât mai bun, Autoritatea va include și operatorii de maxi-taxi, care în prezent acoperă localitățile limitrofe Capitalei. „Nu-i putem spune autoritatea publică pentru că vor veni și privații lângă noi(n.r. – operatorii maxi-taxi). Autoritatea va avea ca obiect, între altele, și stabilirea politicii tarifare la nivelul întregului oraș, astfel încât călătorul să poată să circule cu un singur bilet pe toate mijloacele de transport, cu un preț adecvat”, explică directorul.
La prima vedere Autoritatea pare să ridice probleme de ordin birocratic însă cadru de reglematare va presupune ca operatorii să rămână în continuare persoane juridice, cu patrimoniu propriu.
„Această autoritate va avea, într-o primă fază, statutul de reglementator de activități. Dacă în cursul acestui an va fi aprobat actul normativ din 2012 este posibil ca Autoritatea Metropolitană de Transport să funcționeze”, concluzionează directorul Metrorex, Gheorghe Udriște.

SURSA:b365.realitatea.net
memorat
01 Septembrie 2011, 16:15:38
Răspuns #3

zofei.2006

  • Vizitator
Guvernul a aprobat înfiinţarea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti


Guvernul a aprobat, la 30 august, printr-o ordonanţă, înfiinţarea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti, a anunţat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, Alexandru Năzare, la finalul şedinţei Executivului de astăzi.
„Înfiinţarea acestei Autorităţi răspunde nevoii de coordonare a transportului public de la nivelul zonei metropolitane Bucureşti. Acest organism a fost gândit în urma unui studiu făcut de Ministerul Transporturilor împreună cu Banca Mondială, încă din 2006. Între timp discuţiile au mai continuat cu experţii FMI, cei de la Comisia Europeană şi Banca Mondială, astfel încât înfiinţarea acestei Autorităţi a apărut şi în scrisoarea de intenţie cu FMI”, a afirmat secretarul de stat.
Autoritatea va avea ca principală activitate planificarea, coordonarea şi organizarea transportului public de persoane cu metroul, autobuze, troleibuze, tramvaie şi a transportului regional pe calea ferată. De asemenea, structura nouă înfiinţată va elabora strategia de dezvoltare a transportului public de călători şi Planul de transport public pentru zona metropolitană pe termen mediu şi lung.
Alexandru Năzare a precizat că instituţia va fi condusă de un director general, numit prin ordin al ministrului Transporturilor şi Infrastructurii, şi de un consiliu de conducere format din şapte membri: directorul general care este şi preşedintele Consiliului, trei reprezentanţi ai Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi câte un reprezentant al Ministerului Administraţiei şi Internelor, Consiliului Judeţean Ilfov şi Consiliului General al Municipiului Bucureşti.
Autoritatea Metropolitană de Transport Bucureşti va fi finanţată de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.

http://gov.ro


memorat
04 Septembrie 2011, 01:37:03
Răspuns #4

Esemina

  • Vizitator

E oficial: RATB+CFR+Metrorex = AMTB (Autoritatea Metropolitană de Transport Bucureşti)

Autoritatea Metropolitană de Transport BucureÅŸti, primul organism care coordonează RATB, Metrorex ÅŸi CFR, a fost înfiinÅ£at prin hotărâre de Guvern  InstituÅ£ia va reglementa serviciile de transport public de călători în regiune, va fi ordonator de credite, dar va controla ÅŸi avizarea licenÅ£elor pentru maxi-taxi. 


Guvernul a aprobat la începutul acestei săptămâni un proiect ce stătea în sertar de mai bine de patru ani: înfiinţarea Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti (AMTB).

Considerată şi drept un prim pas spre organizarea Zonei Metropolitane Bucureşti, instituţia-umbrelă va aduce beneficii călătorilor, infrastructurii şi sistemului de transport public. Printre acestea se numără tariful unic pentru călătorii, descurajarea călătoriilor cu autoturisme private şi reducerea traficului rutier.

Uniformizarea tarifului

Potrivit proiectului de actul normativ, AMTB este un organism subordonat Ministerului Transporturilor, care a fost gândit în urma unui studiu făcut în 2006. Gheorghe Udrişte, director al Metrorex şi fost şef al Direcţiei de Infrastructură şi Transport din cadrul Primăriei Capitalei, precizează că aplicarea ordonanţei Guvernului este "foarte bună". "Încă nu este stabilit sistemul de tarifare al călătoriilor, dar este cert că va fi unul uniformizat. De exemplu, oamenii vor putea folosi acelaşi tichet de călătorie pentru un drum cu tramvaiul şi cu metroul fără a i se percepe tarife separate la fiecare acces în mijlocul de transport. Dacă va urca dimineaţa, la ora 7.00, în tramvai, va putea călători, să spunem, până la ora 20.00, şi cu metroul, autobuzul şi troleibuzul, fără a plăti mai mult decât a dat pe tichet dimineaţă", a explicat Udrişte.

Se regândeşte sistemul de transport

Adrian Criţ, directorul general al Regiei Autonome de Transport Bucureşti, susţine că înfiinţarea acestei instituţii "demonstrează că ne aliniem capitalelor europene". El a adăugat că echilibrarea mijloacelor de transport subteran cu cele din suprateran se va face, de exemplu, prin eliminarea uneia dintre acestea acolo unde se dublează. "De pildă, în cartierul Bucureştii Noi, unde s-au inaugurat recent staţii de metrou, nu mare are rost să ţinem noi, RATB, linia de tramvai. Vom regândi infrastructura, ceea ce este foarte bine", a conchis Criţ.

Cei doi au precizat că AMTB nu presupune comasarea celor două instituţii, bugetul fiecăreia fiind decis în continuare de Ministerul Transporturilor, în cazul Metrorex, şi de Consiliul General al Municipiului Bucureşti - în cazul RATB.


Trenul urban, gata de pus pe ÅŸine

Pe lângă reducerea haosului de pe străzi, Autoritatea Metropolitană de Transport Bucureşti va avea rolul de a reglementa şi de a coordona transportul public suprateran şi subteran, în corelaţie cu transportul zonal pe calea ferată şi punctele de acces auto spre şi dinspre oraş. Astfel, trenul urban ar putea, în sfârşit, să existe şi în Bucureşti, la fel ca în marile capitale europene. Pe lângă terasament şi trasee, Capitala şi împrejurimile au, din perioada interbelică şi cea comunistă, 23 de staţii CFR.

Maxi-taxi, la avizul ATMB

Vor fi însă şi victime ale acestei decizii a Guvernului: operatorii de maxi taxi vor fi nevoiţi să aibă "relaţii clare, pe bază de contracte de servicii publice" încheiate cu AMTB. Astfel, s-ar putea elimina haosul şi evaziunea fiscală de notorietate din microbuzele care transportă persoane.

Vasile Ştefanescu, preşedintele Confederaţiei Transportatorilor din România, susţine însă că situaţia dezastruoasă din transportul cu maxi taxi nu a fost generată de operatorii privaţi. „Noi am vrut să scoatem microbuzele, dar, până acum o lună, nu ni s-a dat voie să introducem autobuze. Iar ilegalităţile cu bilete nu ne privesc pe noi, deoarece erau făcute de şoferi şi Poliţia ar fi trebuit să-i prindă", a explicat Ştefănescu.


SURSA: www.adevarul.ro
memorat
30 Octombrie 2011, 19:25:01
Răspuns #5

DAFAdrian735

  • Vizitator
... Cam de muzeul pentru cate un vehicul intreg a cam uitat domnul Crit.
memorat
30 Octombrie 2011, 19:45:42
Răspuns #6

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Achizitii cu privire la parcul ratb nimic? In afara de acele tramvaie Imperio care se aude ca ar fi singurele achizitii in rest nimic?
memorat
30 Octombrie 2011, 22:05:56
Răspuns #7

DAFAdrian735

  • Vizitator
Crit, dv. in poza atasata de Iasmin pareti cam Crit, domnule Crit.
memorat
08 Noiembrie 2011, 14:24:40
Răspuns #8

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
PDL l-a demis pe directorul RATB, Adrian CriÈ›
08 Nov, 14:16 / Nicoleta Vieru


Patru consilieri generali ai Municipiului București au introdus pe ordinea de zi a ședinței de Consiliu de marți propunerea de eliminare din Consiliul de Administație al RATB a lui Adrian Criț, actualul șef al instituției, propus tot de PDL. Motivul ar fi prostul management al Regiei Autonome. Proiectul a fost votat cu 28 de voturi pentru, din 30.
Proiectul de Hotărâre a Consiliului General al Municipiului București a fost introdus pe ordinea de zi de Mircea Raicu (viceprimar PDL), Călin Murg (președintele Consiliului General, din partea PDL) și Horațiu Țică de la PDL, ca și de Ioan Gâf-Deac, de la PNG. Proiectul a fost votat cu 28 de voturi pentru, din 30.

Cei patru citează în motivarea propunerii acuzaÈ›iile făcute de Nicoleta Ioan Ciufudean din Consiliul de AdministraÈ›ie al RATB.  Conform acesteia, cu toate că în bugetul Regiei era prevăzută, pe anul 2011, construirea a cinci tramvaie noi, lucrările la acestea nu au început încă, iar muncitorii de la uzina URAC stau din această cauză degeaba. AceeaÈ™i membră a Consiliului de AdministraÈ›ie spune că, din cauza unui contract defectuos cu Omniasig, 100 de autobuze nu au fost reparate È™i zac abandonate în depouri, ceea ce a condus la creÈ™terea timpului de aÈ™teptare în staÈ›ii. De asemeni, actuala conducere nu a externalizat serviciile de curățenie È™i de pază.

O ultimă acuzație adusă lui Criț constă în faptul că acesta ar fi refuzat să prezinte membrilor Consiliului de Administrație contracte încheiate pe bani publici.

În replică, fostul director spune pentru B365.ro ca deciziile pe care le-a luat la nivelul regiei au fost coreste și acuză totdată anumite interese: “Există un raport de activitate pe care îl am și pe parte de exploatare și pe parte de comercial. Eu chiar vreau să văd cum argumentează ei chestiunea asta cu managementul prost. [...]Atunci când cauți un motiv îl găsești. Poți să pui orice în dezbatere publică. Haideți să ne uităm cine este în spatele fiecaruia dintre ei(n.r. – consilieri) și o să aflam mai multe“, a declarat Adrian Criț.

Propunerea consilierilor l-a luat prin surprindere pe fostul șef al RATB: “Nu știam. Am fost sunat acum de doi consilieri generali care m-au întrebat dacă știu ceva. Nu știu și n-am nici de ce sa particip la acesta ședință. Dacă e să mă apăr, mă apăr. Nu știu care sunt argumentele, nu mi s-a spus care-i problema. Față de managementul prost…acest lucru îl poate decide doar primarul general printr-o analiza a mea, printr-un corp de control pe care îl poate trimite oricând. Cred că asta are loc din cauza ca nu am acceptat anumite interese“, a adaugat fostul director.

Conform procedurii, Adrian Criț este eliminat din Consiliul de Administrare al RATB, deci pierde automat și postul de director. În locul său, în Consiliu, a fost numit Viorel Popescu, “un inginer propus de o organizație locală a PDL” – conform consilierilor locali democrat-liberali. În două zile, Consiliul de Administrare se va întruni pentru a alege un nou președinte, ce va ocupa postul de director RATB.

Adrian Criț a fost numit director la RATB în iunie 2010. El a fost președintele Organizaţiei Oamenilor de Afaceri din cadrul organizaţiei PDL din sectorul 6. Inginer de profesie, Criţ a fost director adjunct la Autoritatea Rutieră Română, iar înainte de numirea la RATB ocupa funcţia de şef Departament Poluare şi Consultanţă Tehnică din cadrul Registrului Auto Român.

Numele lui Adrian Criț a fost legat și de un scandal legat de un contract semnat între RATB și Astra Vagoane Arad și Siemens. Primarul General Sorin Oprescu a dispus formarea unei comisii de anchetă în cazul contractului încheiat de Regia Autonomă de Transport București cu Astra Vagoane Arad și Siemens. Se pare că anterior semnării contractului directorul RATB, Adrian Criț, a luat un credit de 250.000 RON de la Banca Comercială Feroviară (BCF). Împrumutul a fost garantat cu un cont personal al proprietarului Astra Vagoane Arad.

http://b365.realitatea.net/news/pdl-vrea-sa-il-demita-pe-directorul-ratb-adrian-crit/


Chiar ca adevarata surpriza.
memorat
08 Noiembrie 2011, 14:54:00
Răspuns #9

Matei

  • Vizitator
A FACUT MULTE PROSTII DE CAND E DIRECTORUL RATB !!! >:( DAR SE MAI POATE REPARA CEVA ! JOS CRIT(A), JOS, NE-AM SATURAT DE TINE, HUUUUUUUU !!! >:( :-q
Foarte bine ca n-o sa mai fie director !!! ;D 8) Dar sa vedem cine o sa-l inlocuiasca...
memorat
08 Noiembrie 2011, 14:57:13
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cine rade la urma rade mai bine:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Noiembrie 2011, 15:22:00
Răspuns #11

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Sa vedem cel care va veni in loc,daca va fi si el de acord cu linia circulara 1 deoarece aceasta linie este 100% creatia lui Adrian Crit.Ramane de vazut.
memorat
08 Noiembrie 2011, 15:28:16
Răspuns #12

zofei.2006

  • Vizitator
Tocmai tu Iasmine sa dai in Crit care erai fanu numaru 1, foarte interesant .
memorat
08 Noiembrie 2011, 15:40:08
Răspuns #13

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Adevarul ca in situatia la care se ajunsese legat de parcul ratb,nu cred ca a mai fost vreodata.Spun asta pentru ca foarte multe din liniile mari circula foarte prost,intervale mari.Stiu ca domnul Crit dorea repararea tuturor vehiculelor care erau trase pe dreapta,dar parca era prea mult la situatia in care se ajunsese.
memorat
08 Noiembrie 2011, 15:56:24
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Noiembrie 2011, 16:04:15
Răspuns #15

Matei

  • Vizitator
memorat
08 Noiembrie 2011, 16:25:06
Răspuns #16

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Noiembrie 2011, 16:32:21
Răspuns #17

zofei.2006

  • Vizitator
Fostul director RATB.
Viitorul director RATB.

N-ai sa vezi asa ceva, iti dai seama ca nu face parte din PDL .
memorat
08 Noiembrie 2011, 16:34:53
Răspuns #18

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Eu o vreau pe Udrea,se poate? :)))
memorat
08 Noiembrie 2011, 16:51:35
Răspuns #19

Matei

  • Vizitator
memorat