28 Martie 2024, 11:24:52

Autor Subiect: Puncte sensibile de-a lungul retelei de cai ferate a CFR  (Citit de 4427 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

16 Iunie 2010, 02:56:02

zofei.2006

  • Vizitator
Aici vom pune poze si vom discute despre punctele sensibile descoperite de-a lungul retelei de cai ferate a CFR.
In special rutele folosite catre CFR Calatori.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

16 Iunie 2010, 10:49:02
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Aici vom pune poze si vom discute despre punctele sensibile descoperite de-a lungul retelei de cai ferate a CFR.
In special rutele folosite catre CFR Calatori.
Adica bube in infrastructura CFR-ului?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Iunie 2010, 10:49:48
Răspuns #2

zofei.2006

  • Vizitator
memorat
17 Iunie 2010, 17:14:18
Răspuns #3

zofei.2006

  • Vizitator
Incep eu cu:
M 700 km 11+050 - 11+100 limitare la 30 km/h se va respecta cu tot trenul.
Specificata in Buletinul de Avizare a Restrictiilor de Viteza.
Dar la cum arata portiunea aia de cale ferata nu ar mai fi trebuit sa cirule trenurile de calatori.
De ce ?
Traversele de pe acel pod pur si simplu au putrezit si pun in pericol siguranta feroviara.
Sa mai specific ca si podul arata jalnic.
Iar CFR Infrastructura ce face ?
Nimic doar baga o limitare de 30km/h si gata.
Cateva poze cu traversele de pe acea portiune de cale ferate de pe M 700.
memorat
17 Iunie 2010, 17:24:31
Răspuns #4

zofei.2006

  • Vizitator
M 700 km 11+400 - 11+402 .
Se afla o traversa de beton deplasata de la pozitia iniatiala.
Am sesizat acest lucru catre CFR Infrastructura iar raspunsul lor a fost ferm si categoric:

Stimate domnule Adrian CONSTANTIN,

Urmare petiţiei dumneavoastră, adresată CNCF”CFR”SA, avem onoarea de a vă informa:

Calitatea traverselor ÅŸi a prinderii pe linia CF 700, între km 11+300 ÅŸi km 11+400, sunt atent monitorizate ÅŸi verificate de personalul CNCF ,,CFR’’ SA, prin activităţi de control ÅŸi revizie prevăzute în instrucÅ£iile specifice activităţii de întreÅ£inere linii. De asemenea, din analiza măsurătorilor efectuate de vagonul laborator de măsurat calea, cel puÅ£in trimestrial, prin care au fost consemnate unele deficienÅ£e ale parametrilor geometrici ai căii, rezultă că acestea nu sunt de natură să pericliteze siguranÅ£a circulaÅ£iei trenurilor. Eventualele deficienÅ£ele înregistrate  stau la baza programării viitoarelor lucrări necesar a fi efectuate ÅŸi sunt atent remediate fără a fii pereclitată siguranÅ£a circulaÅ£iei.

Cu stimă,

Specialist în relaţii publice

Laurenţiu NINU

Deci ce putem deduce, ca nu pune in pericol siguranta circulatiei feroviare pe acel sector.

Cateva poze de pe acea portiune de cale ferate de pe M700.
memorat
17 Iunie 2010, 20:15:17
Răspuns #5

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
M 700 km 11+400 - 11+402 .
Se afla o traversa de beton deplasata de la pozitia iniatiala.
Am sesizat acest lucru catre CFR Infrastructura iar raspunsu lor a fost ferm si categoric:

Stimate domnule Adrian CONSTANTIN,

Urmare petiţiei dumneavoastră, adresată CNCF”CFR”SA, avem onoarea de a vă informa:

Calitatea traverselor şi a prinderii pe linia CF 700, între km 11+300 şi km 11+400, sunt atent monitorizate şi verificate de personalul CNCF ,,CFR’’ SA, prin activităţi de control şi revizie prevăzute în instrucţiile specifice activităţii de întreţinere linii. De asemenea, din analiza măsurătorilor efectuate de vagonul laborator de măsurat calea, cel puţin trimestrial, prin care au fost consemnate unele deficienţe ale parametrilor geometrici ai căii, rezultă că acestea nu sunt de natură să pericliteze siguranţa circulaţiei trenurilor. Eventualele deficienţele înregistrate  stau la baza programării viitoarelor lucrări necesar a fi efectuate şi sunt atent remediate fără a fii pereclitată siguranţa circulaţiei.

Cu stimă,

Specialist în relaţii publice

Laurenţiu NINU

Deci ce putem deduce, ca nu pune in pericol siguranta circulatiei feroviare pe acel sector.

Cateva poze de pe acea portiune de cale ferate de pe M700.


Catre ce serviciu a ajuns petitia ta? CFR Infrastructura?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Iunie 2010, 20:26:53
Răspuns #6

zofei.2006

  • Vizitator
memorat
17 Iunie 2010, 20:29:49
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Catre CFR Infrastructura e facuta.

Le-ai atasat fotografii?
Ma mir ca ti-au raspuns. Daca o faceai la Calatori asteptai mult si bine raspunsul!?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Iunie 2010, 20:34:17
Răspuns #8

zofei.2006

  • Vizitator
Pai daca o completezi online la CFR Calatori in maxim 3 zile iti raspund, iar daca o faci prin email ai de asteptat.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":