28 Martie 2024, 10:53:27

Autor Subiect: Transportul in comun pe timp de canicula. Functionarea instalatiilor de AER CONDITIONAT  (Citit de 7067 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

18 Aprilie 2009, 16:24:07

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ieri, prin centrul Capitalei am calatorit intr-un autobuz Mercedes Benz Euro 4  de pe o "linie centrala civilizata" la AC. Soferul pornise instalatia si in salonul. Nici un pasager nu deschidea vreun geam. In cateva zile, daca temperaturile se vor ridica vom calatorii in majoritatea autobuzelor cu AC pornit.

Un aspect pozitiv din partea Regiei. :)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement

18 Aprilie 2009, 20:36:12
Răspuns #1

CRAZY BOY

  • Vizitator
AC-ul porneste singur la o anumita temperatura.Dar poate fi controlat si de sofer(cred).
memorat
20 Aprilie 2009, 20:08:58
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
AC-ul porneste singur la o anumita temperatura.Dar poate fi controlat si de sofer(cred).
Depinde la ce temperatura a fost setata de sofer. ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Aprilie 2009, 03:34:54
Răspuns #3

zofei.2006

  • Vizitator
memorat
20 Mai 2009, 23:29:30
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pe linia 178 am calatorit in autobuzul 4674 la AC in salon. Este al doilea autobuz din anul 2009 in care calatoresc in salon cu AC pornit, ca de cabina sunt satul. ;D 8)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Mai 2009, 07:11:22
Răspuns #5

V3nt0R

  • Vizitator
In fiecare din autobuzele din Obregia/Pipera/Titan merge aerul conditionat.Nu acelasi lucru il pot spune si despre Nordului...
memorat
21 Mai 2009, 18:49:06
Răspuns #6

zofei.2006

  • Vizitator
Fac economie de combustibil, luna trecuta au avut 10 tone de motorina ramase, sau abtinut de la orice (inclusiv partea lor de motorina) .
memorat
21 Mai 2009, 19:43:08
Răspuns #7

CRAZY BOY

  • Vizitator
Frate asta nu e vreme de aer conditionat la vara ce mai pornim???????????
memorat
21 Mai 2009, 19:48:06
Răspuns #8

zofei.2006

  • Vizitator
Stii doar ca porneste singur de la o anumita temperatura si la orele amiezi chiar e nevoie de el .
memorat
21 Mai 2009, 19:52:16
Răspuns #9

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Frate asta nu e vreme de aer conditionat la vara ce mai pornim???????????
Daca afara nu este vreme de aer conditionat insemna tu Nicule ai o rezitenta marita la soare  :D :D (acesta nu este un atac la persoana)atata cat afara temperatura la soare este de 35 de grade iti dai seama cat este intr-un salon de autobuz?Oricum in RATB bate vantul crizei financiare asa ca poate la vara vom vedea foarte putine autobuze Mercedes Citaro2 cu aerul conditionat pornit.Si parca autobuzele sunt setate la 25 de grade sa porneasca.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
21 Mai 2009, 19:54:31
Răspuns #10

CRAZY BOY

  • Vizitator
Porneste la temperatura la care este setat.Daca eu il setetez la 75 de Grade Celsius el va porni la 75 de grade.Si va spun eu ca economie din ce ca se vede ca nu prea cunosti motorul unui Citaro.Economia vine din din stilul de condus al soferilor.La vara in weekend am inteles ca vor cicula numai Citaro 2.
memorat
21 Mai 2009, 19:56:07
Răspuns #11

zofei.2006

  • Vizitator
memorat
10 Iunie 2010, 02:49:03
Răspuns #12

Valentin

  • Mesaje postate: 34
  • Gen: Bărbat
AC -ul porneste automat atunci cand porneste motorul, dar nu la o temperatura mai mica de 24-25 de grade. Desigur , aerul poate fi oprit si pornit oricand. Chiar dac afara sunt de examplu 35 de grade aerul poate fi oprit de catre sofer. Aerul poate fi setat la 20-22-24-26-28 de grade. Eu am setat aerul la 22 de grade, cu toate ca sefii ne-au instruit sa functioneze pe 24. Calitatea aerului poate diferi de la o masina la alta deoarece nu toate functioneaza la fel si asta datorita faptului ca reviziile nu se fac cand trebuie, filtrele nu sunt inlocuite corespunzator, nivel scazut de freon in instalatie si multe alte altele.
memorat
10 Iunie 2010, 20:45:38
Răspuns #13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
AC -ul porneste automat atunci cand porneste motorul, dar nu la o temperatura mai mica de 24-25 de grade. Desigur , aerul poate fi oprit si pornit oricand. Chiar dac afara sunt de examplu 35 de grade aerul poate fi oprit de catre sofer. Aerul poate fi setat la 20-22-24-26-28 de grade. Eu am setat aerul la 22 de grade, cu toate ca sefii ne-au instruit sa functioneze pe 24. Calitatea aerului poate diferi de la o masina la alta deoarece nu toate functioneaza la fel si asta datorita faptului ca reviziile nu se fac cand trebuie, filtrele nu sunt inlocuite corespunzator, nivel scazut de freon in instalatie si multe alte altele.
Aveti dreptate. Ce ne facem vara urmatoare cand freonul se va consuma. Va avea bani RATB-ul sa umple 500 de autobuze cu freon?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Iunie 2010, 01:35:54
Răspuns #14

Valentin

  • Mesaje postate: 34
  • Gen: Bărbat
Nu stiu ce va face Ratb-ul in privinta asta. Reviziile la instalatia de AC se fac in autobaze. Pipera, Titan si Obregia sunt deocamdata autobazale ce dispun de aparatura necesera pentru aerisirea instalatiei de freon. Eu am fost de curand la Obregia penrtu o astfel de revizie si nu mi-au completat deloc freonul pentru ca nu aveau. Aceasta revizie ce consta in golire , areisire, schimbat filtre si reumplere dureaza de la 4 la 7 ore. Pe langa aceasta se mai schimba un filtru de la unitatea de pe plafon, apoi restul filtrelor de polen in autobaza de care apartine masina. Dupa acesta operatie se simte diferenta considerabil chiar daca in instalatie am 8 litri de freon in loc de 12 cat ar tebui.    De la autobaza Alexandria se trimite o masina cam la 1-2 saptamani. Deci va dati seama cat o sa dureze reviziile la AC daca nu vor dota toate auotobazale cu aparatura necesara.
memorat
12 Iunie 2010, 20:36:37
Răspuns #15

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In toate autobuzele Mercedes Citaro dotate cu AC si la pasageri functioneaza instalatiile de aer conditionat. Soferii au primit "unda verde" de la conducerea garajului pentru a-l porni in zilele caniculare.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Aprilie 2012, 16:01:17
Răspuns #16

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Astazi am mers cu #4807 - Autobaza Obregia pe linia 313 si drept sa spun AC-ul nu era dat drumu. Si erau deschise toate geamurile....
Si apoi mam urcat in 634 in masina #4734 si AC-ul mergea. Nu inteleg soferu de pe 4807 de ce nu a dat drumul la AC. Bine ca putea sa roage calatorii prin microfon sa inchida geamurile. Si apoi o doamna in varsta 60 - 65 cam asa s-a gasit sa ii spuna soferului: voi dati drumu la voi in cabine stati la racoare da la calatori nu dati drumu ca noi deschidem geamurile E prima data cand mise intampla sa fiu martor la asa subiecte.
memorat
17 August 2013, 16:20:00
Răspuns #17

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Apa, apa, apa,
Yeah la la la la la la la
La la la la la la la,
La la la la la la la.


Şi câte nopţi şi zile am stat cu gândul doar la tine,
Uras sa lucrez non stop pe CANICULA
În lipsa ta orice pală de vânt e ca o mângâiere,
Nu mai suport să trăiesc nicio zi într-o lume fără tine.






APA, APA... Stiati ca un conducator de vehicul RATB nu primeste APA pe canicula daca nu lucreaza minim 4 ore una dupa alta, si la REZERVA nu se primeste apa.... APA APPAAAA AAAPAAAAAA
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":