Tramvaie
06 August 2020, 19:49:35

Autor Subiect: Tramvaie  (Citit de 4688 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

09 Octombrie 2008, 17:37:39

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Discutii generale despre tramvaie
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

09 Octombrie 2008, 17:38:01
Răspuns #1

Stratan Alex

  • Mesaje postate: 40
  • Gen: Bărbat
Na ca am si din astea :)









memorat
09 Octombrie 2008, 17:38:23
Răspuns #2

Donvilly

  • Mesaje postate: 62
  • Gen: Bărbat
Frumos! Ce tip de Tramvai este accesta ?
Este In Firea Omului ca dupa munca pe care o depune sa mediteze sa-si faca o analiza a faptelor sale cand a fost bine si cand a fost greu.Toate acestea i-au oferit satisfactia muncii sale facuta numai din pasiunea glasului rotilor de tren
memorat
09 Octombrie 2008, 17:39:08
Răspuns #3

AlexCta

  • Vizitator
Citat din: Donvilly
Frumos! Ce tip de Tramvai este accesta ?
GT4.
memorat
09 Octombrie 2008, 17:39:34
Răspuns #4

cortexedge

  • Mesaje postate: 35
  • Gen: Bărbat
    • http://youtube.com/cortexedge
Bilete de tramvai in Iasi

memorat
09 Octombrie 2008, 17:39:55
Răspuns #5

Donvilly

  • Mesaje postate: 62
  • Gen: Bărbat
Nici nu e scump biletul  oricum  interesanta culoare si inscriptii
Este In Firea Omului ca dupa munca pe care o depune sa mediteze sa-si faca o analiza a faptelor sale cand a fost bine si cand a fost greu.Toate acestea i-au oferit satisfactia muncii sale facuta numai din pasiunea glasului rotilor de tren
memorat
08 Ianuarie 2010, 21:15:50
Răspuns #6

vlaicuandrei

  • Vizitator
Are cineva idee daca mai exista tramvaie TIMIS in depouri macar daca nu si in exploatare ? Pun intrebarea aici pentru ca stiu ca Iasi-ul era un oras care le folosea, si mai era si Timisoara.
memorat
08 Februarie 2012, 12:21:58
Răspuns #7

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Vatman din Iași, găsit spânzurat în depou

Un vatman al Regiei Autonome de Transport Public (RATP) din Iaşi s-a spânzurat, aseară, într-un vagon de tramvai garat în depoul regiei, conducerea unităţii susţinând că bărbatul divorţase recent şi avea datorii.
Bărbatul,care avea 43 de ani, lucra ca vatman în cadrul regiei ieşene de transport și a fost găsit spânzurat de o bară metalică de susţinere dintr-un vagon garat în depou. El lucra de aproximativ zece ani la RATP Iaşi, iar de la 1 februarie se afla în concediu de odihnă.ț

"A fost găsit spânzurat într-un vagon aflat în depou. Avea multe credite, ştiu că era şi divorţat, probabil astea ar fi motivele pentru care a recurs la un astfel de gest", a declarat, pentru mediafax.ro, Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP Iaşi.

Poliţiştii au început o anchetă în acest caz.


http://www.evz.ro/detalii/stiri/vatman-din-iasi-gasit-spanzurat-in-depou-965429.html
memorat
08 Februarie 2012, 14:32:52
Răspuns #8

Adrian1888

  • Vizitator
Sunt doua teme de acest gen. Rog Moderator sa stearga unul dintre ele.
memorat
28 Noiembrie 2012, 09:18:28
Răspuns #9

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Bijuteria din depoul RATP: Dotarile noului vagon: usi automate, supraveghere video, aer conditionat si WI-FI


Iesenii vor putea sa se plimbe, peste mai putin de o luna, cu primul tramvai modern. Vehiculul se afla deja in depoul RATP, dar este tinut „la secret” pentru ca nu au fost finalizate procedurile de omologare. Tramvaiul este un GT4, fabricat in 1962 si modernizat recent de Remar Pascani.

Probe noaptea
Tramvaiul modernizat a ajuns in depoul RATP Iasi in urma cu aproape trei luni si a fost scos la strada doar de cateva ori, pe timpul noptii. „Confirm existenta lui, dar nu pot face publice datele pentru ca avem o clauza de confidentialitate cu Remar care ne obliga la asta”, a afirmat Marcel Gherca, directorul RATP. Scoaterea tramvaiului la strada, pe timpul noptii, a fost necesara pentru efectuarea de teste in trafic, care se regasesc in dosarul de omologare. Vehiculul este primul de acest tip modenizat complet de Remar, iar intrarea lui in exploatare presupune obtinerea mai multor avize.

Doar sasiul
Tramvaiul este un GT4, fabricat in Germania in 1962, si care a mai trecut printr-un proces de modernizare in 1995. Prototipul de la Remar nu mai are insa aproape nimic in comun cu vechiul tramvai, pornind de la aspectul aerodinamic si terminand cu elementele de siguranta in trafic. „A ramas doar sasiul”, a declarat Catalin Cornea, directorul general al Remar. Potrivit datelor tehnice, tramvaiul atinge o viteza de 60 km/h si are 18 metri lungime. Cantareste 20 de tone, are 29 de locuri pe scaune si poate transporta in picioare 102 pasageri.

Mega dotari
Printre dotari, se numara usile automate, sistem de supraveghere video, sistem audio, aer conditionat si Wi-Fi. Tramvaiul are si un tablou de diagnoza automata, cu transmisie la sol. Altfel spus, daca apar probleme in functionarea normala a vehiculului, datele respective sunt transmise automat si la dispeceratul RATP. „Din fosta arhitectura nu a ramas nimic. Prototipul este secretizat pentru ca este in curs de omologare. Peste vreo doua saptamani vom finaliza procedurile”, a explicat directorul Remar. Designul tramvaiului si 70-80% din echipamente sunt romanesti, ceea ce duce la scaderea pretului final de modernizare.

Ieftin
Durata de viata a tramvaiului modernizat de Remar este de 18 ani, iar pretul se situeaza la mai putin de jumatate din pretul unui tramvai nou, fabricat in Germania. „Daca aveti posibilitatea sa cumparati doua produse aproape la fel, dar unul dintre ele e dublu la pret, pe care il alegeti?”, s-a rezumat sa spuna Catalin Cornea. Pretul unui tramvai nou porneste de la 2 milioane de euro si variaza in functie de dotari, putand ajunge la 3 sau chiar 4 milioane. Conducerea Remar se bazeaza pe faptul ca „modernizarea” lui GT4 a presupus schimbarea aproape completa a caroseriei si a dotarilor, iar ceea ce a rezultat este, practic, un tramvai nou. In schimb, dupa omologarea tramvaiului, vatmanii care il vor conduce vor avea nevoie de cursuri suplimentare.
Inainte

In vara acestui an, Remar a modernizat un tren de calatori pentru Caile ferate din Republica Moldova

Investitie de 20 milioane de euro
Remar Pascani a fost infiintata in 1869 si este cunoscuta iesenilor drept „fabrica de vagoane de la Pascani”. Are 750 de angajati, detine 52 de hectare de teren si hale de lucru, iar actionarul majoritar este Grup Feroviar Roman. Grupul Grampet-GFR, din care face parte Remar, detine mai multe unitati de reparatii, modernizare si producere de vagoane calatori si marfa in Romania, dar si in alte tari din Estul Europei. Fabrica de la Pascani este specializata in repararea si modernizarea vagoanelor de calatori, fiind singura din zona cu un astfel de specific.

Fac angajari
Desi indicatorii economico-financiari de la Ministerul de Finante arata ca Remar se confrunta cu probleme, conducerea firmei neaga existenta unor dificultati pe piata. „Avem foarte mult de lucru, cautam sa angajam aproximativ 150 de persoane. Contul de profit si pierdere nu e reprezentativ pentru noi, mai ales acum, cand am facut investitii masive”, a spus Romeo Romila, directorul de marketing al Remar. Concret, in firma s-au investit 20 milioane de euro in aparatura si in modernizarea halelor. Au fost aduse utilaje de inalta precizie japoneze si germane, care vor fi folosite pentru diversificarea productiei.

Producator
Diversificarea anuntata de Remar transforma fabrica ieseana intr-un producator de vagoane. „Din acest an vom produce vagoane noi de tramvai si tren. Patentele sunt ale noastre si incercam sa iesim inclusiv pe piata externa. Asadar, nu vom mai face doar reparatii si modernizari”, a afirmat directorul Romila. In acest moment, Remar este singura unitate din tara care repara si modernizeaza vagoanele etajate de calatori, folosite la trenurile personale. In acelasi timp, tot la Remar sunt reparate si modernizate automotoarele Siemens, cunoscute drept „sageata albastra”.
Cifrele afacerii
Potrivit raportarilor catre Ministerul de Finante, la 30.06.2012 Remar inregistra o pierdere de 4,4 milioane de lei, adica de 1 milion de euro. Cifra de afaceri neta a scazut de la 45 milioane lei in prima jumatate a anului trecut, la 26,4 milioane lei. Din exploatare, Remar a obtinut in primele 6 luni din 2011 un profit de 2,4 milioane de lei, in timp ce in aceeasi perioada a anului 2012 a inregistrat pierdere de 3 milioane de lei. Creditele bancare atrase se situau in vara la circa 58,5 milioane de lei. In acelasi timp, s-au facut achizitii de imobilizari corporale (active care genereaza beneficii economice, cum ar fi aparatura, instalatiile si masinile folosite in ciclul de productie) de 28 milioane de lei.

sursa 7est.ro
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Martie 2013, 22:12:24
Răspuns #10

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Bijuteria din depoul RATP: Dotarile noului vagon: usi automate, supraveghere video, aer conditionat si WI-FI


Iesenii vor putea sa se plimbe, peste mai putin de o luna, cu primul tramvai modern. Vehiculul se afla deja in depoul RATP, dar este tinut „la secret” pentru ca nu au fost finalizate procedurile de omologare. Tramvaiul este un GT4, fabricat in 1962 si modernizat recent de Remar Pascani.

Probe noaptea
Tramvaiul modernizat a ajuns in depoul RATP Iasi in urma cu aproape trei luni si a fost scos la strada doar de cateva ori, pe timpul noptii. „Confirm existenta lui, dar nu pot face publice datele pentru ca avem o clauza de confidentialitate cu Remar care ne obliga la asta”, a afirmat Marcel Gherca, directorul RATP. Scoaterea tramvaiului la strada, pe timpul noptii, a fost necesara pentru efectuarea de teste in trafic, care se regasesc in dosarul de omologare. Vehiculul este primul de acest tip modenizat complet de Remar, iar intrarea lui in exploatare presupune obtinerea mai multor avize.

Doar sasiul
Tramvaiul este un GT4, fabricat in Germania in 1962, si care a mai trecut printr-un proces de modernizare in 1995. Prototipul de la Remar nu mai are insa aproape nimic in comun cu vechiul tramvai, pornind de la aspectul aerodinamic si terminand cu elementele de siguranta in trafic. „A ramas doar sasiul”, a declarat Catalin Cornea, directorul general al Remar. Potrivit datelor tehnice, tramvaiul atinge o viteza de 60 km/h si are 18 metri lungime. Cantareste 20 de tone, are 29 de locuri pe scaune si poate transporta in picioare 102 pasageri.

Mega dotari
Printre dotari, se numara usile automate, sistem de supraveghere video, sistem audio, aer conditionat si Wi-Fi. Tramvaiul are si un tablou de diagnoza automata, cu transmisie la sol. Altfel spus, daca apar probleme in functionarea normala a vehiculului, datele respective sunt transmise automat si la dispeceratul RATP. „Din fosta arhitectura nu a ramas nimic. Prototipul este secretizat pentru ca este in curs de omologare. Peste vreo doua saptamani vom finaliza procedurile”, a explicat directorul Remar. Designul tramvaiului si 70-80% din echipamente sunt romanesti, ceea ce duce la scaderea pretului final de modernizare.

Ieftin
Durata de viata a tramvaiului modernizat de Remar este de 18 ani, iar pretul se situeaza la mai putin de jumatate din pretul unui tramvai nou, fabricat in Germania. „Daca aveti posibilitatea sa cumparati doua produse aproape la fel, dar unul dintre ele e dublu la pret, pe care il alegeti?”, s-a rezumat sa spuna Catalin Cornea. Pretul unui tramvai nou porneste de la 2 milioane de euro si variaza in functie de dotari, putand ajunge la 3 sau chiar 4 milioane. Conducerea Remar se bazeaza pe faptul ca „modernizarea” lui GT4 a presupus schimbarea aproape completa a caroseriei si a dotarilor, iar ceea ce a rezultat este, practic, un tramvai nou. In schimb, dupa omologarea tramvaiului, vatmanii care il vor conduce vor avea nevoie de cursuri suplimentare.
Inainte

In vara acestui an, Remar a modernizat un tren de calatori pentru Caile ferate din Republica Moldova

Investitie de 20 milioane de euro
Remar Pascani a fost infiintata in 1869 si este cunoscuta iesenilor drept „fabrica de vagoane de la Pascani”. Are 750 de angajati, detine 52 de hectare de teren si hale de lucru, iar actionarul majoritar este Grup Feroviar Roman. Grupul Grampet-GFR, din care face parte Remar, detine mai multe unitati de reparatii, modernizare si producere de vagoane calatori si marfa in Romania, dar si in alte tari din Estul Europei. Fabrica de la Pascani este specializata in repararea si modernizarea vagoanelor de calatori, fiind singura din zona cu un astfel de specific.

Fac angajari
Desi indicatorii economico-financiari de la Ministerul de Finante arata ca Remar se confrunta cu probleme, conducerea firmei neaga existenta unor dificultati pe piata. „Avem foarte mult de lucru, cautam sa angajam aproximativ 150 de persoane. Contul de profit si pierdere nu e reprezentativ pentru noi, mai ales acum, cand am facut investitii masive”, a spus Romeo Romila, directorul de marketing al Remar. Concret, in firma s-au investit 20 milioane de euro in aparatura si in modernizarea halelor. Au fost aduse utilaje de inalta precizie japoneze si germane, care vor fi folosite pentru diversificarea productiei.

Producator
Diversificarea anuntata de Remar transforma fabrica ieseana intr-un producator de vagoane. „Din acest an vom produce vagoane noi de tramvai si tren. Patentele sunt ale noastre si incercam sa iesim inclusiv pe piata externa. Asadar, nu vom mai face doar reparatii si modernizari”, a afirmat directorul Romila. In acest moment, Remar este singura unitate din tara care repara si modernizeaza vagoanele etajate de calatori, folosite la trenurile personale. In acelasi timp, tot la Remar sunt reparate si modernizate automotoarele Siemens, cunoscute drept „sageata albastra”.
Cifrele afacerii
Potrivit raportarilor catre Ministerul de Finante, la 30.06.2012 Remar inregistra o pierdere de 4,4 milioane de lei, adica de 1 milion de euro. Cifra de afaceri neta a scazut de la 45 milioane lei in prima jumatate a anului trecut, la 26,4 milioane lei. Din exploatare, Remar a obtinut in primele 6 luni din 2011 un profit de 2,4 milioane de lei, in timp ce in aceeasi perioada a anului 2012 a inregistrat pierdere de 3 milioane de lei. Creditele bancare atrase se situau in vara la circa 58,5 milioane de lei. In acelasi timp, s-au facut achizitii de imobilizari corporale (active care genereaza beneficii economice, cum ar fi aparatura, instalatiile si masinile folosite in ciclul de productie) de 28 milioane de lei.

sursa 7est.ro

Ce se mai aude despre acest tramvai? Se afla deja in circulatie ? Va fi singurul sau vor mai fi modernizate si alte in acest mod ?
memorat
31 Martie 2013, 11:22:06
Răspuns #11

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
22 de tramvaie aparţinând Regiei locale de transport, scoase la licitaţie din cauza datoriilor la Iaşi.
Un număr de 22 de tramvaie aparţinând Regiei locale de transport Iaşi au fost scoase la licitaţie, măsura fiind impusă de ANAF, pentru a recupera o parte din datoriile regiei către stat, în valoare de aproximativ 39 milioane de lei.
Cele 22 de tramvaie se află deja sub sechestrul ANAF, din cauza datoriilor pe care regia de transport din Iaşi le are către bugetul statului, acestea însumând aproximativ 39 de milioane de lei.
Valoarea celor 22 de tramvaie scoase la licitaţie a fost estimată la 700.000 de lei.
Conducerea regiei ieşene de transport susţine că nu şi-a putut achita restanţele către stat, întrucât Primăria nu a achitat la timp contravaloarea abonamentelor oferite celor 30.000 de pensionari din oraş.
Pentru transportul gratuit al pensionarilor ieşeni, regia ar fi trebuit să încaseze lunar 20 de milioane de lei.
"Sunt sub sechestru 22 de tramvaie pentru datoriile pe care le înregistreaza regia către ANAF. S-au mai făcut plăţi, dar cu timpul au crescut penalităţile", a declarat, sâmbătă, Adrian Mihai, purtător de cuvânt al regiei ieşene de transport.
La licitaţia organizată la sfârşitul acestei săptămâni nu s-a prezentat niciun cumpărător, astfel că pentru vânzarea mijloacelor de transport va fi organizată o nouă licitaţie.
Conducerea regiei de transport susţine că ieşenii nu vor fi afectaţi de vinderea tramvaielor, unitatea dispunând de mijloace suficiente pentru a asigura transportul călătorilor.
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
02 Aprilie 2013, 14:15:29
Răspuns #12

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
22 de tramvaie aparţinând Regiei locale de transport, scoase la licitaţie din cauza datoriilor la Iaşi.
Un număr de 22 de tramvaie aparţinând Regiei locale de transport Iaşi au fost scoase la licitaţie, măsura fiind impusă de ANAF, pentru a recupera o parte din datoriile regiei către stat, în valoare de aproximativ 39 milioane de lei.
Cele 22 de tramvaie se află deja sub sechestrul ANAF, din cauza datoriilor pe care regia de transport din Iaşi le are către bugetul statului, acestea însumând aproximativ 39 de milioane de lei.
Valoarea celor 22 de tramvaie scoase la licitaţie a fost estimată la 700.000 de lei.
Conducerea regiei ieşene de transport susţine că nu şi-a putut achita restanţele către stat, întrucât Primăria nu a achitat la timp contravaloarea abonamentelor oferite celor 30.000 de pensionari din oraş.
Pentru transportul gratuit al pensionarilor ieşeni, regia ar fi trebuit să încaseze lunar 20 de milioane de lei.
"Sunt sub sechestru 22 de tramvaie pentru datoriile pe care le înregistreaza regia către ANAF. S-au mai făcut plăţi, dar cu timpul au crescut penalităţile", a declarat, sâmbătă, Adrian Mihai, purtător de cuvânt al regiei ieşene de transport.
La licitaţia organizată la sfârşitul acestei săptămâni nu s-a prezentat niciun cumpărător, astfel că pentru vânzarea mijloacelor de transport va fi organizată o nouă licitaţie.
Conducerea regiei de transport susţine că ieşenii nu vor fi afectaţi de vinderea tramvaielor, unitatea dispunând de mijloace suficiente pentru a asigura transportul călătorilor.
De unde ai scris?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Iunie 2013, 21:29:46
Răspuns #13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Septembrie 2013, 19:12:49
Răspuns #14

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
19 Aprilie 2014, 16:36:05
Răspuns #15

I M P E R I O 3

  • Colaborator Forum
  • Membru Ro-Trans fara mesagerie privata
  • *
  • Mesaje postate: 99
  • Gen: Bărbat
  • G(Grup) F(Feroviar) R(Roman)
poftim
Are cineva idee daca mai exista tramvaie TIMIS in depouri macar daca nu si in exploatare ? Pun intrebarea aici pentru ca stiu ca Iasi-ul era un oras care le folosea, si mai era si Timisoara.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":