28 Martie 2024, 14:33:41

Autor Subiect: Linii care merita, ar merita sau nu merita noile Citaro.  (Citit de 22241 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

26 Septembrie 2008, 23:38:06

V3nt0R

  • Vizitator
Am creeat acest topic deoarece cred ca sunt anumite trasee RATB care nu merita noile Citaro 1 si 2 si RATB s-a chinuit degeaba sa le achizitioneze.Sunt zone care stiu sa pastreze si altele care nu stiu asta, pentru ca oamenii de acolo sunt necivilizati.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

26 Septembrie 2008, 23:39:03
Răspuns #1

ionescu

  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
Cu siguranta 226,323,173,116 nu merita masini noi.
memorat
26 Septembrie 2008, 23:39:36
Răspuns #2

V3nt0R

  • Vizitator
Citat din: ionescu
Cu siguranta 226,323,173,116 nu merita masini noi.

226 Merita pentru ca trece pe la Romana si nu trece decat foarte putin prin Rahova,iar pana la Piata Rahova nu se urca nimeni.Apoi o ia pe 13 Septembrie si ajunge deja la Sos.Pandurilor si in perimetrul central.

323:NU! are fauna bogata...
173:NU! nu trece prin zone centrale
116:DA si NU...trece prin zone centrale dar incepand de la Rosiori(Piata Resita) deja zona este periferica.Iar de la Alexandru Anghel in jos...Chiar nu se merita.

Si acum cine merita si nu are:
282, 634(naveta), 304(Trece prin nord si nu are zone asa necivilizate.Daca pe 323 s-a putut,pe 304 va fi perfect.Mai ales pentru ca in statie la LAROMET S.A se aduna puhoi de lume,si cu noile Citaro intervalul s-ar mai micsora.Plus ca toate drumurile sale sunt asfaltate complet(exceptie unele parti din Sos.Odai si zona de intrare pe Bucuresti - Targoviste,Bulevardul Petrila).In plus cred ca si pe 149 ar merge tot Citaro ca si pe 148.Iar pe 313/381 mai multe Citaro 2 ca sunt unele in Obregia care nici nu stiu cum arata drumurile in Berceni!
memorat
26 Septembrie 2008, 23:41:55
Răspuns #3

Metrou Bombardier

  • Vizitator
Citat din: Metrou Bombardier
Liniile 101, 112, 143, 253, 261, 282 si 304 merita autobuze Mercedes Citaro 1 si 2. :!:


101:DA!
112:DA si NU!(sa nu uitam de Bd.Laminorului si Chitila...mai se pot inampla destule si acolo)
143:NU!(prea scurta si cu zone destul de necivilizate)
253:NU!NU!NU!(In topurile RATB cea mai rau-famata linie este 253.Nu uita ca acolo sunt ucigasi,hoti si scandaluri in fiecare zi.Deci aici chiar nu.)
261:NU!(Mult prea scurta si destul de goala mai mereu.Cand o lua pe Str.Jandarmeriei se putea dar acum nu)
282:DA!(Asta e pofta ce-am poftit)
304:DA!(Am scris mai sus motive.Destule!)
memorat
26 Septembrie 2008, 23:42:21
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: V3nt0R
Si acum cine merita si nu are:
282, 634(naveta), 304(Trece prin nord si nu are zone asa necivilizate.Daca pe 323 s-a putut,pe 304 va fi perfect.Mai ales pentru ca in statie la LAROMET S.A se aduna puhoi de lume,si cu noile Citaro intervalul s-ar mai micsora.Plus ca toate drumurile sale sunt asfaltate complet(exceptie unele parti din Sos.Odai si zona de intrare pe Bucuresti - Targoviste,Bulevardul Petrila).In plus cred ca si pe 149 ar merge tot Citaro ca si pe 148.Iar pe 313/381 mai multe Citaro 2 ca sunt unele in Obregia care nici nu stiu cum arata drumurile in Berceni!

Linia 282 apartine Autobazei Floreasca, care detine Citaro numai pentru linia 368. 634 este aprovizionata de la vreo 4 autobaze: Titan, FLoreasca, Pipera si Ferentexax :lol: . Cei de la Ferentari si-ar putea rupe cateva ture si sa le trimita aci. Obregia nu are loc de CItaro 2. Este o autobaza Inchisa cu locuri limitate de parcare. Unde sa le parcheze? In parcarea la Selgros. Pe 323 au bagat Citaro nevoiti, pentru ca Ferentariul nu are ce sa faca cu ele, au prea multe CItaro. Ce linii detine Ferentariu: CItaro pe 139 EXCLUS; pe 220 NU, pe 141  :? , pe 241 si 242 , pe 125 :? :? , sau pe 122 si 126, DAAAAAA. Concluzie: Urmatoarele Citaro 2 la TItan. :roll: Ce va urma? Va urma 117, si in cateva luni si 282. Eheeeee, 139 are 30 de ture. Ce nas da sa vad Citaro pe 139.

Ps: Am uitat sa mentionez de 232 si 133 care apartin tot Ferentexaxului.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Septembrie 2008, 23:42:50
Răspuns #5

V3nt0R

  • Vizitator
Citat din: Iasmin

Linia 282 apartine Autobazei Floreasca, care detine Citaro numai pentru linia 368. 634 este aprovizionata de la vreo 4 autobaze: Titan, FLoreasca, Pipera si Ferentexax :lol: . Cei de la Ferentari si-ar putea rupe cateva ture si sa le trimita aci. Obregia nu are loc de CItaro 2. Este o autobaza Inchisa cu locuri limitate de parcare. Unde sa le parcheze? In parcarea la Selgros  :roll:  :lol:  :lol: . Pe 323 au bagat Citaro nevoiti, pentru ca Ferentariul nu are ce sa faca cu ele, au prea multe CItaro. Ce linii detine Ferentariu: CItaro pe 139 EXCLUX; pe 220 NU, pe 141  :? , pe 241 si 242 :? :? :? :? , pe 125 :? :? , sau pe 122 si 126, DAAAAAA. Concluzie: Urmatoarele Citaro 2 la TItan. :roll: Ce va urma? Va urma 117, si in cateva luni si 282. Eheeeee, 139 are 30 de ture. Ce nas da sa vad Citaro pe 139  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Ps: Am uitat sa mentionez de 232 si 133 care apartin tot Ferentexaxului.

Da ar trebui sa bage si pe liniile alea amarate gen:125,241,242 cate un Citaro ca sa nu putrezeasca in autobaza.122 si 126 au cate 3 ture.In locul lor cu atatea Citaro faceam din 13 ture.Si acum 323.Pai daca tot zic ca nu au unde sa bage...ce sa le mai zic.Bagati fratilor pe 323 cat cuprinde sa ajunga sa vina o masina la jumatate de minut sa nu mai aiba loc in Zetari.Bagati si pe 141, si pe 220, si pe 139 ca nu-i bai.Daca ati inceput sa le stricati, macar faceti o treaba, stricati-le pe toate!
memorat
26 Septembrie 2008, 23:43:46
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
173 nu inteleg de  ce nu merita Citaro. Nu merge in locuri rau famate, este o linie strategica :oops: .
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Septembrie 2008, 23:44:07
Răspuns #7

V3nt0R

  • Vizitator
Citat din: Iasmin
173 nu inteleg de  ce nu merita Citaro. Nu merge in locuri rau famate, este o linie strategica :oops: .

Decat 5 Citaro 1 si 2 la interval de 30-35 minute chiar,mai bine 20-25 RDS care sa vina la intervale bune si ca tu sa poti calatori fara aglomeratie.Ca orice 173 care pleaca de la Sura Mare este aglomerat full...
Si nu merita pentru ca nu e centrala.Si daca e sa vorbim de linii non-centrale,mai bine Citaro pe 221 decat pe 173.Motivatie:Se vor intretine mai bine.
memorat
26 Septembrie 2008, 23:44:35
Răspuns #8

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Citat din: V3nt0R
[...] Da ar trebui sa bage si pe liniile alea amarate gen:125,241,242 cate un Citaro ca sa nu putrezeasca in autobaza.122 si 126 au cate 3 ture.In locul lor cu atatea Citaro faceam din 13 ture.Si acum 323.Pai daca tot zic ca nu au unde sa bage...ce sa le mai zic.Bagati fratilor pe 323 cat cuprinde sa ajunga sa vina o masina la jumatate de minut sa nu mai aiba loc in Zetari.Bagati si pe 141, si pe 220, si pe 139 ca nu-i bai.Daca ati inceput sa le stricati, macar faceti o treaba, stricati-le pe toate!

Bun. Daca Ferentari-ul nu mai are pe unde sa baga Citaro-uri ar fi bine sa-i faca o donatie Alexandriei de Citaro 1 si 2 (ar fi mai bine 2-uri) pentru 105, ca autobuzele de pe aceasta linie vine foarte greu. Are 15 km lungime si doar 20 de autobuze pe traseu... Alexandria nu mai are Citaro-uri pentru aceasta linie din cauza liniilor gen 116, 168, 226, 268, care au cate 25-30 de ture pe traseu, deci trebuie sa fie cam 100-120 de autobuze pentru aceasta linie. Cand era la Militari autobuzele de pe 105 vine mai usor, la fiecare 5, maxim 10 minute.
memorat
26 Septembrie 2008, 23:45:05
Răspuns #9

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
RATB-ul sunt foarte mandrii cu orarul de circulatie al 105.

Piata Presei Libere: http://www.ratb.ro/download/trasee/105PIATAPRESEILIBERE.pdf
Valea Oltului: http://www.ratb.ro/download/trasee/105VALEAOLTULUI.pdf


Atentie, pentru sanatatea dumneavoastra va rog sa nu va uitati la intervalul liniilor preorasenesti.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Septembrie 2008, 23:46:19
Răspuns #10

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Citat
Intre orele 13-18: 9 minute

Minciuni!!! Autobuzele vine la fiecare 12 minute in acest interval (am cronometrat de mai mult timp intervalul de circulatie in aceste ore si a iesit mereu intre 11-13 minute). Chiar si 3 minute conteaza!
memorat
26 Septembrie 2008, 23:46:58
Răspuns #11

Corsar

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 189
  • Gen: Bărbat
  • Cenzorul Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul Ro-Trans
Citat din: V3nt0R
Am creeat acest topic deoarece cred ca sunt anumite trasee RATB care nu merita noile Citaro 1 si 2 si RATB s-a chinuit degeaba sa le achizitioneze.Sunt zone care stiu sa pastreze si altele care nu stiu asta, pentru ca oamenii de acolo sunt necivilizati.
Nu sunt de acord cu tine cu impartirea pe cartiere civilizate / necivilizate. Avind in vedere ca toti locuitorii capitalei platesc aproximativ aceleasi taxe, toti ar trebui sa beneficieze de acelasi confort. Persoane "necivilizate" sunt in toate cartierele : Gara, Dorobanti......Militari, Crangasi. Am o varsta respectabila, am lucrat in diverse locuri, am avut colegi din toate cartierele si avand diverse studii, de la fara bac pana la doctorate. Conteaza cei sapte ani de acasa rurali sau urbani si dorinta personala de cizelare a calitatilor si defectelor.
memorat
26 Septembrie 2008, 23:57:26
Răspuns #12

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Intrebarea nu este ce cartiere sau trasee merita CItaro, intrebarea trebuie sa o punem altfel: Bucurestenii merita sa se plimba in Mercedesuri, si daca putem sa le intretinem???
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Octombrie 2008, 19:25:39
Răspuns #13

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Intrebarea nu este ce cartiere sau trasee merita CItaro, intrebarea trebuie sa o punem altfel: Bucurestenii merita sa se plimba in Mercedesuri, si daca putem sa le intretinem???
     Bucurestiul chiar merita autobuze bune ,cum este acesta Citaro si chiar RATBul poate sa le intretina mai ales ca ele sunt in garantie revenind la topicul de fata cred ca linia 323 nu merita Citaro chiar daca stau bine sa ma gandesc nici chiar linia 116 si 102 nu meritau Citaro dar cum lumea prin cartiere s-a mai civilizat poate si de asta cei de la RATB au bagat autobuze noi pe aceste linii.In viitor sa nu ne miram daca vedem pe linii gen 101,143 sau chiar 17 vom vedea Citaro ;)
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
31 Octombrie 2008, 19:32:56
Răspuns #14

Cat Nerulu

  • Vizitator
Linia 101 de ce nu a primit inca autobuze Mercedes Citaro 1 si 2 ? ??? Trece printr-o zona ciudata ? ???
memorat
31 Octombrie 2008, 19:35:22
Răspuns #15

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Linia 101 de ce nu a primit inca autobuze Mercedes Citaro 1 si 2 ? ??? Trece printr-o zona ciudata ? ???
Nu a primit dar va primi la anul 101 trece prin zone ca ,Colentina,Pantelimon care totusi nu sunt zone chiar asa de linistite :)
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
04 Noiembrie 2008, 22:44:19
Răspuns #16

zumulik

  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
  • Faci scandal ? ne batem fara tovarasi sau cu ?
Hmm

101 ar merita Citaro ..
Paote chiar si 619 o sa aiba nevoie pentru ca lucrarile la infrastructura la TRAMVAIE LASA grav de dorit...

O seara buna people !:)
memorat
05 Noiembrie 2008, 07:03:15
Răspuns #17

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Hmm

101 ar merita Citaro ..
Paote chiar si 619 o sa aiba nevoie pentru ca lucrarile la infrastructura la TRAMVAIE LASA grav de dorit...

O seara buna people !:)

Pe liniile naveta nu se vor introduce Citaro, exceptie fiind linia 682.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Noiembrie 2008, 18:46:30
Răspuns #18

Cat Nerulu

  • Vizitator
Hmm

101 ar merita Citaro ..
Paote chiar si 619 o sa aiba nevoie pentru ca lucrarile la infrastructura la TRAMVAIE LASA grav de dorit...

O seara buna people !:)

Pe liniile naveta nu se vor introduce Citaro, exxceptie fiind linia 682.

Linia 682 nu e linie naveta ! :)
Pe urmatoarele linii naveta au circulat autobuze Mercedes Citaro 1 si 2: 625, 627, 641, 673, 674, 676 si 690.
memorat
05 Noiembrie 2008, 18:57:23
Răspuns #19

Cat Nerulu

  • Vizitator
Va zic eu pe ce linii ar trebui bagate autobuze Mercedes Citaro 1 si 2: 101, 106, 112, 117 (pentru ca ajunge la Piata Unirii, ca altfel nu ar merita), 139 (daca au bagat pe linia 323, de ce sa nu bage si pe linia 139 ?), 143, 148, 149, 181, 221, 236, 253, 261 si 304.
memorat