28 Martie 2024, 10:24:03

Autor Subiect: Regia de transport in comun din Viena  (Citit de 3310 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

10 Aprilie 2010, 23:24:30

vlaicuandrei

  • Vizitator
Cateva instantanee cu mijloacele de transport in comun din Viena si statiile acestora:
memorat
Advertisement

10 Aprilie 2010, 23:25:53
Răspuns #1

vlaicuandrei

  • Vizitator
memorat
03 Septembrie 2010, 12:34:45
Răspuns #2

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Tramvaie vieneze, in apropierea Hundertwasse - 29.08.2010:

Observatii: Transportul in comun din Viena inseamna autobuze, tramvaie si metrou. La capitolul autobuze, predomina modelele Citaro Euro 3, insa exista si un numar important de Citaro Euro 4, articulate si cu axa spate dubla (acestea circula, in special, in UNO City, adica zona noua a Vienei, unde se afla cele mai importante centre de afaceri si cele mai impozante cladiri, moderne arhitectural). In rest, am mai vazut cateva MAN-uri Lion's City LF si Graf & Stift carosate MAN (si scurte si articulate), care circula, predominand, in zona veche a Vienei.
memorat
12 Septembrie 2010, 19:13:48
Răspuns #3

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Iata cum inteleg altii sa-si 'vanda' tara, facand turism cu capul de pe umeri, nu cu altceva.

In Viena exista 3 trasee turistice, care acopera tot orasul si trec pe la toate obiectivele importante din capitala Austriaca. Cele 3 linii sunt Rotlinie, Grünlinie si Blaulinie (Linia Rosie, Linia Verde, Linia Albastra), toate au capatul in Opernplatze (Piata Operei), sunt deservite de autocare (Mercedes-Benz si SETRA, de generatie noua sau mai veche, si TEMSA) si fac parte din programul numit 'VIENNA SIGHTSEEING - Hop On Hop Off'. Conceptul Hop On Hop Off este foarte raspandit in tarile civilizate (din care, evident, Romania nu face parte) si arata faptul ca autocarele turistice au statii bine definite si semnalizate pe traseu, in care ajung la ora fixa si stationeaza, in functie de obiectiv, intre 1 si 5 minute. Evident, cine doreste poate sa coboare din autocar si sa mearga sa viziteze respectivul obiectiv, urmand ca peste o ora, doua sau mai mult, sa revina in aceeasi statie pentru a fi preluat de un alt autocar si pentru a continua turul orasului. De asemenea, fiecare scaun este prevazut cu un player cu casti, cu posibilitate de a opta pentru a asculta ghidul in 8 limbi de circulatie internationala. Totodata, autocarul se deplaseaza la viteza moderata si constanta, tocmai pentru a putea corela ceea ce asculti cu ceea ce vezi pe geam (evident, in ghid exista indicatii gen "la dreapta puteti vedea..." etc.). Nu in ultimul rand, la fiecare revenire in Piata Operei, autocarele isi schimba linia. Adica, un autocar care ajunge ca linie rosie, pleaca linie albastra sau linie verde.

Noi inca ne scremem sa alegem ce autobaza sa deserveasca linia turistica. Care se tot infiinteaza de vreo 2 ani...

Jos, un SETRA S 431 DT, cu care am revenit eu in Opernplatze, dupa ce-am vazut partea moderna a Vienei (pe linia rosie, parca):
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":