19 Martie 2024, 12:35:30

Autor Subiect: Discutii libere - Autobuze din Bucuresti  (Citit de 144536 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

19 Ianuarie 2010, 16:11:45
Răspuns #280

Gabi23

  • Vizitator
Nu stiu exact unde ar trebui sa postez acest mesaj pentru a fi reperat de cineva anume de la Autobaza Ferentari.
Autobuzul Mercedes Citaro al Autobazei Ferentari cu numarul de parc #4417 - B-55-HEJ, circuland in principal pe liniile 126 sau 122, are de cel putin o luna de zile lipsa cifra 1 din numarul de parc care si asa este scris cu alt font oribil. Chiar nu poate sa ii fie scris numarul normal? Atasez prima poza din 22 noiembrie 2009 si cea de a doua poza din 28 decembrie 2009. Mi se pare jenant ca timp de o luna de zile sa nu ii fie lipita acea cifra.

Astazi am vazut-o la Ghencea din nou pe #4417 despre care tot ziceam treaba cu numarul de parc. I-a fost intradevar scris corect inclusiv cu fondul initial. Deci se poate, daca exista putina vointa ;). App 4417 langa 4418  ;D
memorat
21 Ianuarie 2010, 03:41:43
Răspuns #281

zofei.2006

  • Vizitator
LicitaÅ£ii -  Vanzare autobuze


Procedură aplicată: Cerere de oferta

Criteriu de selecţionare: Cel mai mic pret

Dată limită: Vineri, 22 Ianuarie 2010 9:00

Dată selecţionare: Vineri, 22 Ianuarie 2010 10:00



Telefon: Persoana de contact BRM: George Alangiu, tel: 021.3161759


Categorie: Licitaţii produse

http://www.ratb.ro/index.php?page=licitatie&id_licitatie=652
memorat
24 Ianuarie 2010, 03:13:50
Răspuns #282

zofei.2006

  • Vizitator
RATB incerca sa implementeze pe autobuze acelasi sistem de taxare ca cel folosit de METROREX cu turnicheti.
Eu unul cred cred ca este o metoda de elimanare baltismului total ineficienta, tot mai bun este incasatoru.
Momentan acest sistem cu turnicheti este implementat pe DAF-ul 847 de la Autobaza Nordului .
memorat
25 Ianuarie 2010, 18:47:41
Răspuns #283

Gabi23

  • Vizitator
Un aspect negativ al acestor zile reci si urate de iarna, este si faptul ca unele din vehiculele RATB sunt oribil de murdare din cauza traficului intens. Un exemplu: #4991 - Linia 783 - Autobaza Pipera. Oare ce impresie au turistii straini cand vor sa urce intr-un astfel de autobuz?  ::)
memorat
25 Ianuarie 2010, 19:00:23
Răspuns #284

zofei.2006

  • Vizitator
Nu e ma de asta dar din cauza gerului nu mai pot fi spalate ca ingheata apa pe ele .
memorat
25 Ianuarie 2010, 21:43:20
Răspuns #285

vlaicuandrei

  • Vizitator
RATB incerca sa implementeze pe autobuze acelasi sistem de taxare ca cel folosit de METROREX cu turnicheti.
Eu unul cred cred ca este o metoda de elimanare baltismului total ineficienta, tot mai bun este incasatoru.
Momentan acest sistem cu turnicheti este implementat pe DAF-ul 847 de la Autobaza Nordului .

Intamplator stiu pe cineva care a montat turnichetii astia. Pe "scripte" autobuzul aparea ca avand 1-2 calatori maxim si vroiau sa o desfiinteze. Dar cei de la AP-Trans (care au facut in cooperare cu UTI sistemele de taxare noi) au vrut mai intai sa verifice daca este adevarat. Dupa montare, la o luna dupa, turnichetii fiecare cu contor pe ei aratau ca autobuzul circula la capacitate aproape maxima :) asa ca....Romania, mereu surprinzatoare
memorat
29 Ianuarie 2010, 20:45:19
Răspuns #286

Gabi23

  • Vizitator
In ziua de 18 august 2009, s-a produs un incident destul de grav pe linia 268. Doamna Rodica Rotaru, una dintre cele doua soferite ale Autobazei Alexandria, care in acea vreme era titulara pe autobuzul Mercedes Citaro #4703, a suferit un infarct la volan in zona statie Orizont. A primit ingrijiri medicale la fata locului, fiind apoi transportata la Spitalul Municipal. Autobuzul am vazut ca a reaparut in circulatie, dar dansa nu il mai conduce. As fi curios sa stiu cum se mai simte, ce s-a mai intamplat cu dumneaei, daca este bine acum.
memorat
30 Ianuarie 2010, 16:19:28
Răspuns #287

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Prea tare poza, mai ales cum apare Chppc de la Alexandria ;D .
Ps. Iasmine inca una pentru lista cu butonu STOP. ;)

Am notat! Toate butoanele erau blocate?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Ianuarie 2010, 21:56:45
Răspuns #288

zofei.2006

  • Vizitator
memorat
31 Ianuarie 2010, 10:53:45
Răspuns #289

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Piese si materiale pentru autobuze MERCEDES CITARO 0530 EURO 3




Procedură aplicată: Licitatie

Criteriu de selecţionare: Pretul cel mai mic

Dată limită: Luni, 08 Februarie 2010 9:30

Dată selecţionare: Luni, 08 Februarie 2010 10:00

Cod CPSA: 34320000-6

Locaţie: R.A.T.B. Serviciul Contracte cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136


www.RATB.ro
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Februarie 2010, 23:02:15
Răspuns #290

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Am mai gasit un autobuz cu un font straniu la nr. de parc. Este vorba de 4473 de la Autobaza Ferentari.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Februarie 2010, 18:47:47
Răspuns #291

Cat Nerulu

  • Vizitator
Am mai gasit un autobuz cu un font straniu la nr. de parc. Este vorba de 4473 de la Autobaza Ferentari.

Autobuzele Citaro care au fontul asta straniu au fost lovite, nu?
memorat
02 Februarie 2010, 19:44:58
Răspuns #292

CRAZY BOY

  • Vizitator
memorat
02 Februarie 2010, 20:03:48
Răspuns #293

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nu neaparat.
De regula da. Sunt sanse minime ca aceste autocolante sa fie deslipite de catre Dumnezeu. Putem lua in calcul un vandalism asupra autobuzului, de regula "baietasii de cartier" dau foc cu bricheta la sigla si nr. de inventar ale vehiculelor. Parca la 4543 s-a dat foc la cifra 3, nu e asa?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Februarie 2010, 20:06:17
Răspuns #294

CRAZY BOY

  • Vizitator
memorat
15 Februarie 2010, 16:41:39
Răspuns #295

zofei.2006

  • Vizitator
Ca fapt divers in 2 zile masina #1169 a lucrat in 2 linii diferite. :D :D :D
Pe data de 14.02.2010 in linia 447, iar pe data 15.02.2010 in linia 460.
memorat
15 Februarie 2010, 18:00:35
Răspuns #296

Gabi23

  • Vizitator
#1169 e una din cele mai fiabile masini de la Floreasca. E folosita intens pentru liniile preorasenesti ale autobazei. Cred ca nu e zi sa nu fie gasit oro pe 447, ori pe 460 ori 422. Din cate imi amintesc masini de preorasenesti la Floreasca mai sunt #1167, #1183, #1191, #1199, #1206, si din celelalte sunt care mai circula, depinde de turatie, defectiuni etc.
memorat
16 Februarie 2010, 00:32:07
Răspuns #297

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
#1169 e una din cele mai fiabile masini de la Floreasca. E folosita intens pentru liniile preorasenesti ale autobazei. Cred ca nu e zi sa nu fie gasit oro pe 447, ori pe 460 ori 422. Din cate imi amintesc masini de preorasenesti la Floreasca mai sunt #1167, #1183, #1191, #1199, #1206, si din celelalte sunt care mai circula, depinde de turatie, defectiuni etc.

Au intretinut-o extrem de bine primi titulari de pe aceasta masina. La ora actuala, fostii titulari ai acestei masina au preluat un Citaro pe care il intretin extrem de bine!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Februarie 2010, 20:31:05
Răspuns #298

Gabi23

  • Vizitator
Locuind in cartierul Crangasi, vad zilnic liniile de autobuz 162/163. Aceste 2 linii au o istorie mai lunga: din ce imi amintesc pe la inceputul anilor 2000 cele doua linii faceau legatura intre Cartier 16 Februarie (capatul lui 44, 11, 2 pe vremea aceea) si Cartier Giulesti Sarbi (163) si Magaziile 16 Februarie (162), actualele capete. Erau detinute de Autobaza Alexandria, fiind deservite de DAC-uri.
Cam in anul 2005, din ce imi amintesc, cand s-au inceput lucrarile la linia de tramvai 44, cele doua linii au fost prelungite pana la Piata Crangasi pentru a asigura legatura cu linia 41, dar si cu statia de metrou. In perioada 2006-2007 liniile au inceput sa fie deservite de catre Ikarusuri tot de la Alexandria deoarece DAC-urile erau pe cale de disparitie. Soferii nu respectau traseul decat foarte rar, in mod normal ar fi trebuit sa mearga pe langa Parcul Crangasi pe Calea Crangasi, pe langa Lacul Morii si apoi pe Str. Mehadia. Din diverse motive intorceau la capatul B-dului Constructorilor, de multe ori blocand traficul, eu era chiar sa fiu calcat de un autobuz pentru ca "nu m-a vazut" pe trecerea de pietoni...
Liniile au fost preluate din 9 aprilie 2008 de catre Autobaza Militari si deservite cu Rocar de Simon. Traseul se respecta de aceasta data, dar masiniile erau insuficiente: 2 pentru fiecare liniei. Odata cu modifiecarea traseelor in toamna aceluiasi an si prelungirea lor pana la Carrefour Orhideea, a fost suplimentat si numarul de masini. S-a ajuns in acest moment ca dimineata la ora de varf sa fie 5 cu 5. Dar sunt insuficiente, din pacate atat dimineata si mai ales seara. Lumea s-a invatat cu aceste masini fiind foarte utile si celor care locuiesc pe B-dul Constructorilor, dar si in Cartierul Giulesti. Sigur ar fi necesara o suplimentare a parcului pentru ca pur si simplu la ore de varf se merge foarte foarte greu masinile abia pleaca de la Crangasi spre Giulesti. Deasemenea ar trebui facute niste actiuni de prevenire a blatismului si de „civilizare” a unei minoritati. Dar sunt si foarte multi oameni platitori de abonament pe aceste 2 linii. Totusi tinem masini functionale in „conservare” in Depoul Berceni si le pregatim de casare ca nu mai avem nevoie de ele. Din contra este nevoie iminenta de acele „vechituri” pe liniile acestea periferice, dar utile totusi.
Astazi dupa-amiaza, in jurul orei 17, am asistat intamplator la defectarea Rocarului #1018 (Linia 162), din cauza aglomeratiei. Lumea grabita sa ajunga fiecare spre casa au tot fortat urcarea in masina (cred ca ajunsese la capacitate maxima daca nu cumva depasea) pana i-au stricat usa 2, aceasta nu mai putea fi controlata de catre sofer. Lumea injura si bocifera ca nu mai pleca, soferul dorind sa se retraga la garaj din cauza defectiunii. Din spate a sosit #1079 (Linia 163). Lumea a navalit buluc in cea nou sosita. La inistentele calatorilor, dar si a soferului lui #1079, soferul de pe #1018 a plecat cu masina defecta dar cu calatori, urmand ca la capatul lui 44 (unde le este pusa stampila de catre dispecera) autobuzul sa se retraga din circulatie. Repet, usa 2 se deschidea manual, cel mai probabil asa a ajuns pana la capat. Trebuie facut ceva pentru a nu se mai repeta astfel de incidente neplacute.
Va urma...
memorat
19 Februarie 2010, 10:03:07
Răspuns #299

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
[...] urmand ca la capatul lui 44 (unde le este pusa stampila de catre dispecera) autobuzul sa se retraga din circulatie. Repet, usa 2 se deschidea manual, cel mai probabil asa a ajuns pana la capat. Trebuie facut ceva pentru a nu se mai repeta astfel de incidente neplacute.
Va urma...
Este singura linie din Bucuresti, in care un dispecer RATB pune stampila pe foile de parcurs la mijlocul traseului!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat