19 Martie 2024, 10:36:58

Autor Subiect: Discutii libere - Autobuze din Bucuresti  (Citit de 144532 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

20 Octombrie 2009, 21:30:28
Răspuns #260

ByOnu

  • Vizitator
Ala nu era model 2, era Citaro euro 3 #4100, si este un model unicat venit pentru RATB.Pe ce linie ai fost , poate totusi ma insel  ;) ?

Pe 381 ... scz, eu stiu de doua modele: cele mai vechi fara are cond. ; si de cele model 2, cu aer cond., si un design si aranjare interioara putin diferite ... :)

Si da, era 4100 (posibil 41xx)

Salut, Onu.
memorat
20 Octombrie 2009, 21:31:58
Răspuns #261

CRAZY BOY

  • Vizitator
Pe 4100 din cate stiu a fost montata o instalatie de AC. Dar el tot Citaro 1 ramane.
memorat
20 Octombrie 2009, 21:37:03
Răspuns #262

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Am mers azi cu un Citaro (model 2), si avea toate barele, placutele din interior, vopsite in galben  :-X Bara de sus de la ultima usa era putin scrijelita, si se putea vedea vopseaua portocalie originala; De ce au facut acesta modificare, aprox. inutila? + butoanele cu "STOP" de deschidere a usilor erau albastre, ci nu gri...
[...]
Ala nu era model 2, era Citaro Euro 3 #4100, si este un model unicat venit pentru RATB. Pe ce linie ai fost, poate totusi ma insel  ;) ?
Pe 381 ... scz, eu stiu de doua modele: cele mai vechi fara are cond. ; si de cele model 2, cu aer cond., si un design si aranjare interioara putin diferite ... :)

Si da, era 4100 (posibil 41xx)

Salut, Onu.
Pe 4100 din cate stiu a fost montata o instalatie de AC. Dar el tot Citaro 1 ramane.

4100 a primit instalatie de AC la cateva luni dupa intrarea in traseu. El nu a venit cu instalatia de AC din Germania.
Veti gasi aici o galerie de fotografii cu #4100 <<link>>.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Octombrie 2009, 16:00:16
Răspuns #263

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
La ora actuala, dupa casarea autobuzelor IK4 cu care fiecare autobaza il folosea pe post de transport tehnologic, in URAC sunt trimise pentru a lua piese sau diverse obiecte autobuzele Rocar de Simon, IVECO (numai Autob. Alexandria) si chiar Mercedes Citaro (in speacial Autob. Floreasca).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Noiembrie 2009, 19:51:13
Răspuns #264

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
La ora actuala, dupa casarea autobuzelor IK4 cu care fiecare autobaza il folosea pe post de transport tehnologic, in URAC sunt trimise pentru a lua piese sau diverse obiecte autobuzele Rocar de Simon, IVECO (numai Autob. Alexandria) si chiar Mercedes Citaro (in speacial Autob. Floreasca).

Totusi, astazi Autob. Alexandria a trimis un Rocar de Simon pentru transport tehnologic. Stati linistit ca mai are pana la casare #1263.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Noiembrie 2009, 11:11:24
Răspuns #265

CRAZY BOY

  • Vizitator
Si uite cu asfel de ocazi acum un an am vazut un Iveco in Floreasca. Stati linistiti el venise dupa roti. :D
memorat
19 Decembrie 2009, 00:32:41
Răspuns #266

CRAZY BOY

  • Vizitator
Am si eu o mare mare intrebare:
Vinerea trecuta(11.12.2009)Am stat prin zona Romana-Universitate cam o ora.Din cate am vazut eu am observat ca linia 381 este formata numai din Citaro 1 sin seriile 41XX si 42XX.Deci care este treaba cu disparitia lu' Citaro 2 din aceasta linie?
memorat
19 Decembrie 2009, 00:45:25
Răspuns #267

Marian Andrei

  • Mesaje postate: 42
La ora actuala 381 este prima linie din oras pe care functioneaza sistemul de managament al traficului, dispecerizare si comanda semafoare. Modulul este montat momentan pe autobuzele/tramvaiele/troleibuzele care au statie emisie-receptie (se monteaza la un loc). Situatie similara si pe 336 la Militari pe care rar mai vedem 1-2 Citaro 2. Sunt curios ce vor face la vara cand trebuie sa intercaleze masinile cu AC in salon cu cele fara.
memorat
19 Decembrie 2009, 00:46:57
Răspuns #268

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Si sa inteleg ca decat Citaro 1 au statiile de emisie receptie montate?





memorat
19 Decembrie 2009, 00:50:17
Răspuns #269

CRAZY BOY

  • Vizitator
Eu am vazut ca pana la 4300 sunt montate.Pana la vara eu cred ca toate Euro3-urile vor iesi din garantie.
memorat
19 Decembrie 2009, 00:50:57
Răspuns #270

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Sa inteleg ca decat pe cele care sunt iesite din garantie se monteaza statii de emisie receptie?





memorat
19 Decembrie 2009, 00:53:50
Răspuns #271

CRAZY BOY

  • Vizitator
Da pentru ca se aduce modificari si anume pentru se dau anumite gauri pentru montarea firelor, pentru montarea statiei si a suportului microfonului.
memorat
19 Decembrie 2009, 00:54:18
Răspuns #272

Marian Andrei

  • Mesaje postate: 42
Da, pentru inceput este vorba de 300 autobuze (s-au montat pe Citaro 1 pe masura ce au iesit din garantie, desi EvoBus nu a interzis montajul pe masinile aflate in garantie) care vor fi distribuite sa umple liniile alese pentru SMT.
memorat
19 Decembrie 2009, 03:32:19
Răspuns #273

Gabi23

  • Vizitator
...Pana la vara eu cred ca toate Euro3-urile vor iesi din garantie.
Pai de exemplu stiu de la cineva de la Militari ca din Euro 3 doar #4548 si #4550 mai sunt in garantie. Restul adica ultimele care mai erau cu #44xx au iesit la sfarsitul lunii octombrie.
memorat
19 Decembrie 2009, 04:30:28
Răspuns #274

zofei.2006

  • Vizitator
Nu va luati dupa numaru de parc ci dupa Placuta Vin care arata data fabricatiei iar la accea data mai adaugati 3-4 luni si aveti cu aproximatie data livrari catre RATB .
memorat
21 Decembrie 2009, 14:07:26
Răspuns #275

CRAZY BOY

  • Vizitator
Da.Insa acel a cu data fabricatiei lipseste la multe autobuze.
memorat
21 Decembrie 2009, 18:06:57
Răspuns #276

Gabi23

  • Vizitator
Are cineva o poza cu acel abtibild, sa stiu ce sa caut mai exact?
memorat
21 Decembrie 2009, 19:16:45
Răspuns #277

Marian Andrei

  • Mesaje postate: 42
Abtibildul este pe placuta VIN de obicei, dar la multe masini intr-adevar nu este. In prima poza este placuta lui 4621 iar in a doua poza este a lui 4128.
memorat
29 Decembrie 2009, 02:50:03
Răspuns #278

Gabi23

  • Vizitator
Nu stiu exact unde ar trebui sa postez acest mesaj pentru a fi reperat de cineva anume de la Autobaza Ferentari.
Autobuzul Mercedes Citaro al Autobazei Ferentari cu numarul de parc #4417 - B-55-HEJ, circuland in principal pe liniile 126 sau 122, are de cel putin o luna de zile lipsa cifra 1 din numarul de parc care si asa este scris cu alt font oribil. Chiar nu poate sa ii fie scris numarul normal? Atasez prima poza din 22 noiembrie 2009 si cea de a doua poza din 28 decembrie 2009. Mi se pare jenant ca timp de o luna de zile sa nu ii fie lipita acea cifra.
memorat
29 Decembrie 2009, 03:03:58
Răspuns #279

zofei.2006

  • Vizitator
Am remarcat-o mai demult nu mai stiu pe unde eram cu Iasmin si daca nu ma insel stiu ca a pozat-o .
memorat