19 Martie 2024, 06:43:10

Autor Subiect: Discutii libere - Autobuze din Bucuresti  (Citit de 144522 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

20 Mai 2009, 20:02:03
Răspuns #220

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Ca sa ii fac un pic sangele rau lui V3ntOr astazi pe 139 DAFurile si Citaro 2 erau cred ca in proportii egale :D :D .Cred eu ca in aproximativ o luna linia 139 va fi una full Citaro.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
20 Mai 2009, 20:16:37
Răspuns #221

V3nt0R

  • Vizitator
Este bine totusi ca erau si DAF-uri.Dar asta nu inseamna ca nu mi-e mila de saracele Citaro :(.
memorat
20 Mai 2009, 20:26:50
Răspuns #222

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Asta insemna ca nu iti este mila si de DAFuri ;) am glumit sper sa nu te superi,stiu si mie imi este mila de Citaro asa cum mi-a fost mila si cand au intrat pe linii gen 323,123,182,253 sau 112 si102 aici ca sa amintesc de linii foarte aglomerate sau mai rau famate.Poate cum am mai spus Citaro insemna incercarea RATBului sa-i civilizeze si pe locuitori cartierelor rau famate.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
21 Mai 2009, 18:53:26
Răspuns #223

zofei.2006

  • Vizitator
Am o intrebare. Care este varianta corecta pentru terminalu de la Valea Oltului, firmele autobuzelor de linia 105 afiseaza Valea Oltului, firmele autobuzelor 368 afiseaza Platforma Valea Oltului.  ??? ???
Care naiba e corecta pana la urma ?
memorat
21 Mai 2009, 19:00:36
Răspuns #224

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Ambele variante sunt corecte de altfel si pe siteul RATBului sunt trecute la fel adica 105-Valea Oltului-,iar 368-Platforma Valea Oltului-.Ambele variante sunt corecte si duc in acelasi loc.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
21 Mai 2009, 19:02:59
Răspuns #225

zofei.2006

  • Vizitator
Stiu ca au acelasi capat dar pentru o persoana care nu cunoaste ce face ?
memorat
07 Iunie 2009, 23:35:49
Răspuns #226

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Linia 133 circula deviat.

Ca urmare a lucrarilor utilitare pe sos. Fluviului, linia 133 va circula pe un traseu deviat intre Str. Piata Garii de Nord si Fluviului si Fluviului si Str. Piata Garii de Nord. Autobuzele liniei 133 vor oprii in statia Gara de Nord (1), sens Fluviului. De acolo isi vor continua traseul pe Str. Witting,  Calea Plevnei, Sos. Afluentului (sau Str. Barierei, depinzand de sofer). Vor intoarce prin Bd. Dinicu Golescu, efectuand statie la Gara de Nord (1), dreapta pe Sos. Witting, Calea Plevnei si de aici traseul de baza (Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Pircalabul, Str. Gari de Nord, Str. Piata Garii.


Sursa: Ro-Trans, Sandu Iasmin Radu


Atasez 3 fotografii cu un autobuz al liniei 133 circuland deviat impreuna cu doua harti: prima cuprinzand devierea traseului liniei 133, iar a  doua reprezinta scurtarea traseului liniei 133 tinand cont ca fluxul de calatori e minim intre Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Pircalabul, Str. Gari de Nord si se "arde gazul de pomana".



PS: RATB-ul nu a dat nici un comunicat de presa cu privirea modificarii traseului liniei 133.


In continuare bulibaseala in zona Garii de Nord - Fluviului. Linia 133 circula inca anapoda, astazi am observat ca traseul deviat a fost inscris si pe tablitele din statiile Witing si Fluviului. Tablita statiei Primaria Sectorului 6 a disparut fara urma, autobuzele liniei 780, 282, 133 circula fiecare ba pe str. Barierei, ba pe Afluentului. O mare BULIBASEALA. Colac peste pupaza un Mercedes Benz #4XXX al liniei 282 s-a incadrat pe traseul corect - str. Afluentului dand nas in nas cu un Passat de Bacau care circula pe contrasens din motivul inchiderii circulatiei pe Strada Fluviului (intre Afluentului si Calea Plevnei). Soferul Passatului un moldovean cretin s-a dat si din masina jos incepand sa urle si sa tipe la sofer ca ce e vina lui ca strada Fluviului e blocata. Atat il duce capul ala plin de tarate, in loc sa se incadreze spre Barierie .... ETC.
Si tablita statiei Alexandru Cernat, sens Gara de Nord a fost vandalizata, si aruncata cativa metri buni de statie. "Sa faci statie, sa nu mai faci statie". Normal era sa se ghideze dupa GPS dar din pacate era stricat de vreo 2 luni si nici pana in ziua de azi Thorebul nu l-a reparat. Halal tara... si mai ales conducatorii nostrii dragi pe care azi i-am votat.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Iunie 2009, 23:49:03
Răspuns #227

zofei.2006

  • Vizitator
Dafu nu renunta la 304  ;D . Calatori nu stramba din nas, cand vad altceva in afara de Mercedes in 304 .
memorat
14 Iunie 2009, 22:51:22
Răspuns #228

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Vineri, 12 iunie 2009 am fost intr-o mica inspectie in linia naveta 696. Am plecat de la Fluviului la ora 20:37 (#4212) ajungand la Operei la 20:45. O semicursa care trebuia efectuata in 21 de minute a fost parcursa in 8 minute. :o :o :o La Operei, linia 696 nu are nici un minut de stationare, dar trebuie sa stationezi vreo 10 minute ca sa iti reintri in grafic. Am ales sa ma intorc cu #4618 care a plecat din Piata Operei la 21:08 si a sosit la Fluviului pe la 21:20 (12 minute pe semicursa, in itinerariu fiind trecut 14 minute). Prin aceasta statistica nu doresc sa devin baiatasul cu carnetul si pixul care ii pandeste pe soferi notand minute cand vin si pleaca de la capul de linie, cum faceau unii prin 34 la Romprim S.A.. 696 are prea multe minute trecute pe itinerariu, si maxim 7 ture sunt de ajuns in ora de varf. Se arde motorina de pomana.


Mercedes Citaro pe linia 696, urmeaza statia Pod Cotroceni


Mercedes Citaro pe linia 696, urmeaza statia Piata Operei, ultima statie


Autobuzele liniei 696 care circulat vineri, 12 iunie 2009 intre ora 20:30-21:30.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Iunie 2009, 23:33:35
Răspuns #229

V3nt0R

  • Vizitator
Acum sincer nu merge nimeni cu linia asta, uite cum niste masini tocmai bune sa ia locul RDS-urilor in 282 fac linii gen neinteresante precum asta.  :-[
memorat
15 Iunie 2009, 12:32:34
Răspuns #230

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sambata 13 iunie 2009 prin 696 au circulat 5 ture, 3 Floreasca + 2 Ferentari. 4904 si 6276 circulau cu hartie A4 in parbiz. I-am regasit si pe 4683 transferat de la Alexandria la Ferentari. In cateva zile toate autobuzele Mercedes de la Ferentari si Floreasca ar trebuii sa aiba introdusa in memoria linia 696 dar ca de obicei Thorebul a intalnit ceva probleme.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Iunie 2009, 23:57:44
Răspuns #231

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In continuare Thorebul isi bate de banii nostri neprestandu-si munca prin care a fost incheiat contractul intre RATB - Evobus - Thoreb. Au trecut 4 zile si Suedezii nu au introdus in memoria autobuzelor Florescai linia 696. La Ferentari toate autobuzele Mercedes au in memorie linia 696. Asteptam...


4682 (transferat de la Alexandria la Ferentari), 4463 (retragandu-se la autobaza), 4930 (Hartie A4 cu linia)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Iunie 2009, 00:08:04
Răspuns #232

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Treaba pur romaneasca. Dar ca veni vorba de marele sistem, vrei sa imi amintesc de vestitele masini in care nu se mai anunta statia?

"Urmeaza statia legatura cu..."  ;D
memorat
22 Iunie 2009, 13:35:56
Răspuns #233

zofei.2006

  • Vizitator
Autobuzele Mercedes Citaro Euro 3 sunt mult mai bune decat Euro 4 daca sar mici modificari , motivele sunt urmatoarele :
- la Euro 4 aeru conditinat la sofer nu face fata, pe cand la Euro 3 trebuie tinut pe minim ca sa nu iti fie frig.
- la Euro 4 cand masina este incarcata nu are stabilitate si lasa pe o parte, la Euro 3 are stabilita indiferent cat de incarcata este .
- daca la Euro 3 daca sar schimba suspensia ar fi mai buna decat Euro 4 .
-  Euro 3 este mult mai stabila in curbe chiar si la viteze mari de 40 -50 km/h fata de Euro 4 care la viteze de maxim 20 km/h mai are putin si se rastoarna, aici am refer la curbele destul de largi, la cele stranase Euro 4 se va rasturna.
-  la Euro 3 nu au exista atea defecte in 3 ani decat sunt venite fata de Euro 4, exemple :
a) aproape la toate Euro 4 a trebuit sa se schimbe sistemu de frana au existat cazuri in care masina a rams fara frane si a lovit pietoni  >:( >:( .
b) dispare in timpul mersului firma la Euro 4 .
c) iarna ca sa iti functioneze afisaju masina trebuie tinuta in hala la Euro 4 este acesta problema.
d) dupa 65.000 km vor sta numai prin garaj cu diverse defecte .
Deci intr-un cuvant iarasi nu stim ce sa cumparam :'( :'( :'( .
memorat
22 Iunie 2009, 15:41:11
Răspuns #234

V3nt0R

  • Vizitator
Si inca una:Niciodata un Euro 4 nu va avea franele si conditia de viteza mai buna decat Euro 3. Am mers cu 95 km/h cu Euro 3(nu's povesti...), iar cu un Euro 4, deja la 78 km/h tremura autobuzul !Daca Euro 3 aveau A/C, deveneau mai bune decat DAF-urile ...
memorat
22 Iunie 2009, 16:11:56
Răspuns #235

CRAZY BOY

  • Vizitator
memorat
22 Iunie 2009, 16:28:59
Răspuns #236

zofei.2006

  • Vizitator
Cad dar nu asa de des ca la Euro 4 si plus de asta de ce trebuie sa stea in hala masina iarna din cauza firmei ?
memorat
22 Iunie 2009, 20:45:26
Răspuns #237

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Nu stiu de ce ziceti voi ca Euro3 sunt mai bune ca Euro4 ca in afara de finisaje care sunt cam butucanoase la interior la Ciatro2 aceste autobuze sunt de-a dreptul exceptionale si ma refer la tehnologie,motor si am mers cu Citaro2 si cu 80km/h si nu am simtit nici o vibratie.Apropo de A/C normal ca in cabina soferului la Euro 3 este mai rece deoarece spatiul este mai mic si normal ca este mai frig pe cand la Euro 4 spatiul este mai mare si nu face fata la aproape 100 de calatori!!!!
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
01 August 2009, 16:38:29
Răspuns #238

zofei.2006

  • Vizitator
Nu e mai bine sa facem cerul de deasupra bucurestiului mai instelat cu inca 300 de astri pe langa cei 1000 deja existenti, ca doar arata mai frumos? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
memorat
01 August 2009, 17:45:08
Răspuns #239

V3nt0R

  • Vizitator
Este foarte bine, dar cei 300 de astri sa fie grasi(articulati), si sa fie din familia Urbino, cu descendenti in Polonia :) .
memorat