19 Martie 2024, 11:58:09

Autor Subiect: Discutii libere - Autobuze din Bucuresti  (Citit de 144535 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

28 Aprilie 2009, 21:29:51
Răspuns #200

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
La Euro 4 am mers cu 78 km/h, dar limitata. Se preta foarte bine la drum si mai ales frana destul de bine.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Aprilie 2009, 21:36:36
Răspuns #201

CRAZY BOY

  • Vizitator
Toate franeaza bine.Dar pe termen lung motorul o sa ajunga bucati.Stiu o masina un RdS  pe care soferul care a avut-o pana asta iarna o alerga pe hoti de cai, pleca de pe loc  cu peste 3000 rpm de pe loc iar motorul ajunse-se sa se tureze singur.Deci mie tema pentru pompa de injectie a masini respective de care zici tu .
memorat
11 Mai 2009, 22:51:41
Răspuns #202

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Azi prin 139, Dafuri, Dafuri, Dafuri, Dafuri, un Mercedes si iar Dafuri.


Surprindere totala: linia 139 era plina de Dafuri, scapand din ani in paste cate un Mercedes. Enumar Mercedesurile care au circulat astazi: 4399, 4428, 4474, 6239 si inca 3 autobuze la care n-am reusit sa le fotografiez. Restu erau Dafuri.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Mai 2009, 12:05:15
Răspuns #203

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Cred ca sunt ultimile lor zile de gratie pe 139 si ma refer la DAFuri sau cei de la RATB si-au dat seama de marea greseal cu Citaro pe linia 139?Cred ca pana la urma si publicul calator din zona Ferentari-Salaj-Rahova s-a mai cizelat si nu mai sunt cum erau in urma cu ani de zile cand seara vedeai "gurumeti" urinandu-se in autobuz.Poate Citaro ii va educa si din punct de vedere al comportamentului dar un singur lucru nu va educa sa-i invete sa foloseasca apa si sapun >:( >:( dar tinand seama ca in zona sunt ghetouri fara apa menajera nu avem ce sa mai cerem de la ei.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
12 Mai 2009, 13:17:55
Răspuns #204

V3nt0R

  • Vizitator
Multumesc mult lui Dumnezeu ca au scos de acolo Citaro.Intr-adevar cei din Ferentari s-au civilizat extrem de mult, insa cei din zona Amurgului - Humulesti - Salaj sunt certati rau cu apa si sapunul iar masina prinde un miros extrem, insuportabil.Sper ca acele masini sa ajunga pe linia 141(220 imparte si ea traseul rau-famat cu 139...)
memorat
12 Mai 2009, 13:35:46
Răspuns #205

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Multumesc mult lui Dumnezeu ca au scos de acolo Citaro.Intr-adevar cei din Ferentari s-au civilizat extrem de mult, insa cei din zona Amurgului - Humulesti - Salaj sunt certati rau cu apa si sapunul iar masina prinde un miros extrem, insuportabil.Sper ca acele masini sa ajunga pe linia 141(220 imparte si ea traseul rau-famat cu 139...)
Eu zic sa nu te bucuri prea devreme deoarece linia 139 va primi Citaro si nici 141 nu are vreun traseu mai bun ca 139 ;).
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
12 Mai 2009, 16:13:27
Răspuns #206

zofei.2006

  • Vizitator
Ma acuma nu mai conteaza care merita si care nu. Sau dus vremurile acela, acuma U.E cere acelasi tip de autobuz indiferent de linie. Pentru ca se considera rasism ce se intampla la ora actuala in R.A.T.B. ;D .
memorat
12 Mai 2009, 18:02:33
Răspuns #207

V3nt0R

  • Vizitator
Prefer sa fiu rasist decat sa se strice bunatate de masini.Si nu, in afara de Bd.Pieptanari(mai rau-famat decat zona Ferentari), linia 141 nu mai are nici o zona rau-famata, ea circuland in Berceni si Metalurgiei, zone unde circula 312/ 313/ 381/ 116, unele dintre cele mai calme si civilizate linii RATB.Si chiar nu am vazut DAF-uri murdarite pe 141, decat ce venea din 139...
memorat
12 Mai 2009, 18:32:32
Răspuns #208

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Mai puneti si voi mana pe o carte inainte de a scrie un mesaj. Fac referire la numele Regiei de Transport din Bucuresti: scrieti R.A.T.B. si nu r.a.t.b. sau alte derivate. Il puteti articula dar pastrand ortografia, punctuatia si morfologia.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Mai 2009, 22:34:48
Răspuns #209

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Defilarea RDS-urilor prin 282 va continua si saptamana viitoare. Alaturi de liniile 282, 635, 304 s-a mai alaturat si linia 112 in care in ultimele 2 zile a circulat un Daf Elbo.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Mai 2009, 22:37:48
Răspuns #210

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Revin iar cu o nemultumire pai bagi tu Citaro pe 139,iar pe 282 bagi Rocar de Simon.O bulibaseala care transforam RATBul intr-un circ de nedescris.Cand oare se va transforma si RATBul intr-o regie serioasa?
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
15 Mai 2009, 20:30:37
Răspuns #211

CRAZY BOY

  • Vizitator
Cred că nu ştii ce vorbeşti...ce treabă are Ferentari cu Floreasca...fiecare îşi menajează maşinile...ieri spre exemplu a fost pe 139 doar 5 Citaro din ambele serii...aşa că dacă nu ştiţi mai bine tăceţi.


Prin cea ce ai spus tu aici mai jignit personal >:( >:( >:(
Floreasca are deficit de masini in jur de 5(cele din 780).Asa ca in caz in care nu sti despre ce vb nu te baga.Nu conosti mai bine ca mine situatia din Floreasca.
Sa nu uitam, ca s-a introdus si 304 cu Citaro si pe 282 erau si RdS-uri.
memorat
15 Mai 2009, 21:57:02
Răspuns #212

V3nt0R

  • Vizitator
Citelis cred ca nu stii ce vorbesti.In primul rand, de cand s-a dat drumul din nou la AC, crede-ma am mers cu atatea Citaro 2 e greu sa le numar, si NICI MACAR UNUL nu a avut vreun geam deschis.Referitor la Floreasca, linia 282 are DEFICIT de 5 Citaro care au fost introduse pe 780, nimeni nu ar vrea aici mai multe RDS, dar pur si simplu Floreasca NU ARE ce sa trimita in traseu.Si te rog, nu compara Ferentari care are o gramada de linii, cu Floreasca care are doar cateva linii si cu toate astea are autobuze insuficiente.Iar in primul rand, soferii nu vor Citaro pe 139 din cauza "faunei" bogate de pe acea linie, pentru ca, calatorii trec si mirosul ramane, acea masina va merge si pe alta linie, iar autobaza Ferentari va fi denigrata in ochii publicului.Nu mai vorbi fara sa stii ;)
memorat
15 Mai 2009, 22:02:49
Răspuns #213

CRAZY BOY

  • Vizitator
Crede-ma ca mie imi plac mai mult Ikarus-urile.Meritau sa mai circule prin Bucuresti.Credeti-ma Citaro nu o sa reziste mai mult decat Ikarus sau RdS.Dar eu vreau sa zic de de indata ce 282 avea Citaro deja cred ca avea prioritate.Dupa mine unu nici o linie din Bucuresti nu merita Citaro.Auzi scz dar ce capacitate are Frentari si ce capacitate are Floreasca?Si in al doilea rand Floreasca este una dintre cele mai centrale autobaze,si incearca cu cea ce are sa isi faca treaba destul de bine.
memorat
15 Mai 2009, 22:47:04
Răspuns #214

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Tot mai bune sunt Ivecourile. Cand se deschid usile parca navalesc turcii. :D :D Geamurile se deschid larg, motorul merge brici. 117 merita de plin Ivecourile. Am o vaga impresie ca linia 139 este a 2 linie din Bucuresti ca numar de ture si la vara sa speram ca vor predomina Euro 3; Euro 4 vor circula in nr. mare, ca de obicei, prin 232, 133, 126 si 122.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Mai 2009, 22:58:19
Răspuns #215

CRAZY BOY

  • Vizitator
Sa nu uitam ca si Ikarusurile aveau 3 trape si avea toate geamurile culisante,si ce geamuri.
memorat
16 Mai 2009, 07:40:56
Răspuns #216

V3nt0R

  • Vizitator
Da, dar Ikarusurile erau prea scurte, orice autobuz cat de cat aglomerat dadea impresia ca e FULL.Or fi rezistat ele, dar ca design numai a autobuz nu arata, ziceai ca e hipopo - strutzocamila...
memorat
16 Mai 2009, 11:08:02
Răspuns #217

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Da, dar Ikarusurile erau prea scurte, orice autobuz cat de cat aglomerat dadea impresia ca e FULL.Or fi rezistat ele, dar ca design numai a autobuz nu arata, ziceai ca e hipopo - strutzocamila...
Ikarusul era un autobuz fiabil si reusit nu stiu de ce tie iti dadea aceasta impresie,era facut intr-o tara comunista dar cu gandire occidentala.Chiar imi placea designul lor era compact si de accea aveau acele geamuri foarte mari sa compenseze cu lungimea lor geamurile de la Ikarus imi dadeau impresia de libertate totala.Si acum revenind la ce spunea Citelis 5396 cred ca in afara de tatal lui Iasmin eu sunt unul care am mers cu 139  24 de ani si cunosc aceasta linie ca pe mine insumi ar fi o linie ok daca nu ar circula prin unele zone unde chiar ca isi merita numele de ghetou dar 139 merita Citaro dar numai dupa ce liniile centrale sau adiacente de ex 282 ar fi full Citaro dupa aceea putem sa avem si Citaro pe 139 fara nici un fel de problema.Si apropo eu personal sunt fanul, cred ca nici nu mai trebuie sa va zic,autobuzelor DAF ;) ;).
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
16 Mai 2009, 11:14:45
Răspuns #218

V3nt0R

  • Vizitator
DAF...ah, tempora ! Intr-adevar linia 139 am spus si mai sus nu este denigrata decat de statiile:Muntii Carpati, Soseaua Salaj.Atat.Si in Ferentari sunt rromi dar sunt rromi civilizati.Daca s-ar putea face o campie ceva in zona acelor statii linia RATB 139 ar fi chiar linistita.DAF-urile au fost si vor fi !!! cele mai fiabile autobuze din Bucuresti.Insa vremea lor a trecut, iar acum, desi la batranete, arata ca inca suporta greul pe linii aglomerate precum 139 sau 220.Sa vedem un Citaro peste 10 ani sa zicem...Ele sunt deabia de 3 ani(Euro 3) si deja sunt vandalizate, peticite si rupte pe unde apuca, si asta pe linii bune(104, 131, 135, 301...) pe 139 in doua - trei saptamani cred ca se fac praf.Inca o data, DAF este perfect pentru Bucuresti, Citaro este facut pentru linii usoare, iar noi in acest Bucuresti ultra-aglomerat nu avem asa ceva.
memorat
16 Mai 2009, 18:52:09
Răspuns #219

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Eu spun baieti sa nu ne certam orbeste sau sa discutam in contradictoriu pe tema daca 139 merita sau nu merita Citaro,ca o paranteza chiar si prin centru gasesti in autobuze cate un boschetar de miroase de-ti muta nasul la spate,vom lasa timpul sa vedem daca 139 merita Citaro.Este un lucru bun ca RATBul incearca sa educe concetateni nostrii bagand autobuze noi pe linii oarecum rau famate.Asa nici 323 poate nu merita Citaro si uite ca are aproape un an si Citaro circula bine mersi.Lasam timpul sa dovedeasca daca merita 139 Citaro sau nu.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat