19 Martie 2024, 09:55:05

Autor Subiect: Discutii libere - Autobuze din Bucuresti  (Citit de 144529 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

10 Aprilie 2009, 00:35:36
Răspuns #180

zofei.2006

  • Vizitator
Eu unul refuz ca linia 304 sa primeasca citaro pentru ca actualele autobuze DAF CASTROSUA sunt cele mai bne masini care le avut r.a.t.b. decat sa infintat. Astept persoane care sa spuna ca ma insel ca nu au fost cea mai buna achizitie de pana acuma. Mias dorii sa vad o colaborare intre DAF SI CASTROSUA plus R.A.T.B. sa vedem un autobuz mai pentru Bucuresti cum au fost acest model care dupa 11 - 12 ani de exploatare inca mai au vopseua originala fara nicun retus sau RK. Vreau sa vad citaro peste 11 - 12 ani daca rezista cum au rezistat acele masini. Ele au indurat adevarate gropi si aglomeratie nu ceace este in prezent. Soferii care au lucrat pe aceste autobuze au zis ca daca ar putea siar cumpara masina, inclusiv noii veniti tinereii sunt multumiti de ele fata de citaro care cel mult versiunea pentru Bucuresti nu este reusita.
memorat
10 Aprilie 2009, 01:04:23
Răspuns #181

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Ba sa stii ca a fost, astazi dupa-amiaza in jurul orei 17 l-am vazut plecand de la Piata Presei Libere, avea calatori si i-am vazut afisajul din spate cu 304.Dealtfel, si pe linia 450 erau citaro.Citaro 2...
De Sambata sau Duminica linia 304 va in totalitate alcatuita din CITARO.
Cu respect si admiratie.
memorat
10 Aprilie 2009, 07:21:50
Răspuns #182

V3nt0R

  • Vizitator
Da ce sa spun, in toata Europa Citaro este la fel, pentru toti sunt reusite si merg bine numai pentru noi nu.Daca nu aveam citaro va plangeati ca suntem singurii cu vechituri din uniunea europeana.Ia mai lasati-ma cu nostalgismul asta...Eu unul prefer ca in 2009 sa merg in autobuze Euro 4, marea majoritate curate si cu mersul lin, nu in toate rablele jegoase si cu frane care te asurzesc.Au fost bune, insa pentru epoca lor.Acum aceasta a trecut, Welcome Citaro !
memorat
11 Aprilie 2009, 18:57:22
Răspuns #183

zofei.2006

  • Vizitator
Sa vedem exact cate masini vor baga ca din cate am auzit vor fi 4 masini pe traseu . Dar numi vine a crede faza asta.
memorat
11 Aprilie 2009, 19:17:19
Răspuns #184

V3nt0R

  • Vizitator
Azi deja a fost linia 304 cu 5 masini:6210, 6212, 6213, 6221 si inca una pe care nu o retin... mi se pare ca 6216...oricum, este o linie civilizata, vor fi si Citaro 1 aici.
memorat
11 Aprilie 2009, 19:30:38
Răspuns #185

zofei.2006

  • Vizitator
Oricum Sambata si Duminica sunt 6 masini, iar in cursul saptamanii 10 ture.
memorat
11 Aprilie 2009, 23:16:47
Răspuns #186

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
M-am interesat nu a fost niciunu pe linia 304  ??? .
"zofei" joi a circulat un singur Mercedes, iar vineri (10-04-2009) la SCH 1 au fost prezente numai 2 Citaro Euro 1 (4144 si 4159 - fiind tur mic, plecand spre autobaza in jurul orei 10:30). LA SCH 2 situatia s-a schimbat: 3 Euro 3 (4144, 4149, 4334)  si un autobuz  Euro 4 (4606).

Pentru o galerie foto cu parcul liniei 304 va rog sa intrati in acest topic: http://www.ro-trans.com/index.php/topic,660.msg11055.html#msg11055
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Aprilie 2009, 14:20:32
Răspuns #187

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De cateva zile ne reintalnim cu  autobuze Rocar de Simon pe linia 282. Ieri au circulat vreo 5 autobuze la SCH 1 si unu la SCH 2. Il putem mentiona pe #1199. Astazi circula numai un Rocar de Simon la SCH 1, 1201.

Care au fost cauzele acesti mutari de parc?
Lipsa acuta de autobuze Mercedes-Benz Citaro a condus la scoaterea autobuzelor Rocar de Simon in linia 282; 3 autobuze sunt defect, statinand in curtea lui EvoBus, 3 autobuze avariate si unu avand scaunul soferului defect. ;D ;D

Preferam aceasta mutare de parc pentru linie 253, stiind ca 282 este o linie centrala, iar 253 ba.

Cu ajutorul lui Dumnezeu sa speram ca nu se vor defecta sau avaria Mercedesuri si in spirit de gluma voi spune ca poate vedem RDS si in 780 :o :D :D :D.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Aprilie 2009, 16:46:23
Răspuns #188

CRAZY BOY

  • Vizitator
Sczuze dar daca nu ar fi circulat RdS-uri pe 282 azi si ieri am fi avut nioste timpi de succedere uriasi. Eu unu zic ca este o idee si o masura foarte buna de catre conducere.
memorat
14 Aprilie 2009, 20:08:21
Răspuns #189

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Asa este poate timpii de succedare ar fi fost uriasi dar vorba lui Iasmin nu era mai bine daca conducerea autobazei ar fi facut aceasta mutare cu linia 253!!??
Inca ceva oare RATBul a nu trebuia sa anunte modificarea traseului liniei 122 ???? Aceasta linie nu mai intoarce de ceva timp la Ghencea ci in zona  "Cartierului Latin"! din zona Domnesti.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
14 Aprilie 2009, 20:18:29
Răspuns #190

zofei.2006

  • Vizitator
Stiu ca acesta modificare a traseului 122 a fost anuntata de RATB de foarte mult timp  :-\ .
memorat
14 Aprilie 2009, 21:07:45
Răspuns #191

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Stiu ca acesta modificare a traseului 122 a fost anuntata de ratb de foarte mult timp  :-\ .
Unde doar pe siteul lor?Ca in presa nu am vazut nimic si nici la capatul de la Ghencea nu am vazut nimic,poti sa-mi spui cand s-a efectuat aceasta modificare?
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
14 Aprilie 2009, 21:21:10
Răspuns #192

zofei.2006

  • Vizitator
In presa, eu am vazuto in ziaru Click .
memorat
14 Aprilie 2009, 21:52:33
Răspuns #193

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Vinovat este EVOBUS pentru ca repara autobuzele in "reluare". Sunt cateva masini care au stat si stau cu lunile la garantie si cand se intorc, pe langa defectul initial mai apar si altele. Poate am exagerat cand am dat toata vina pe EVOBUS. Daca traficul Bucurestean s-ar fi desfasurat in ordine si nu ar mai fi fost jungla aceasta poate cele 3 autobuze avariat ar fi circulat in 282. Conduci autobuzul si cand opresti in statie POOOCCC. "Ce faci domne, na-i vazut ca am oprit in statie". / "Ah ma scuzati, nu am remarcat ca ati oprit". Precizez ca BIROCRATIA din Romania nu are limite, iar cand iti avariezi masina/autobuzul/tramvaiul dureaza saptamani/luni pana iti recuperezi banii de pe ASIGURARE. Daca Floreasca isi primea masinile liniei 780, ieri si azi n-am fi vazut RDS in 282 dar... Unele garaje scot Mercedes-uri si prin preorasenesti.
Viata merge inainte si cu bune si rele.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Aprilie 2009, 22:27:00
Răspuns #194

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
[...]
Inca ceva oare RATBul a nu trebuia sa anunte modificarea traseului liniei 122 ???? Aceasta linie nu mai intoarce de ceva timp la Ghencea ci in zona  "Cartierului Latin"! din zona Domnesti.
RATB-ul a facut public aceasta modificare atat pe siteul lor cat si in presa locala:
  • Mesaj publicat in sectiunea Modificari in traseele RATB la data de 28 Martie 2009.
    Autobuzele liniei 122 vor circula pe un traseu prelungit


    Autobuzele liniei 122 vor circula, începând cu data de 28 martie, pe un traseu prelungit de la actualul terminal 'Ghencea', pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, până la noul terminal din incinta Cartierului Latin, informează Regia Autonomă de Transport Bucureşti.

    Potrivit conducerii instituţiei, măsura urmăreşte extinderea ariei deservite.


    Adevarul.


  • Mesaj publicat in sectiunea Modificari in traseele RATB la data de 31 Martie 2009, la cateva ore dupa ce stirea a fost publicata pe www.ratb.ro
    A aparut si pe siteul RATB-ului cele 2 modificari care au avut loc in week-endul trecut


    Linia 122 circula pe un traseu prelungit

    In vederea extinderii ariei deservite, incepand cu data de 28.03.2009, linia 122 va functiona pe un traseu prelungit de la actualul terminal 'Ghencea', pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, pana la noul terminal din incinta Cartierului Latin.

    [...]

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Aprilie 2009, 17:56:47
Răspuns #195

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Linia 122 circula cu o hartie A4 in geam:

Traseu prelungit

        circula la
Cartierul Latin
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Aprilie 2009, 19:14:59
Răspuns #196

V3nt0R

  • Vizitator
Astazi am ramas uimit de o chestie.Ma urc si eu ca tot omul in 104 la Operei sa o iau spre casa, spre Unirii dupa o plimbare.Pana la Eroilor, o statie, autobuzul a mers normal.Intre Eroilor si Izvor si-a depasit doi colegi de linie si alte 3 masini pe 123, avea 95 la ora...Apoi coada de la Izvor la Unirii, a vorbit prin statie cu un coleg de linie si acela i-a zis sa nu o ia pe acolo pe splai ca este aglomeratie, sa nu o ia nici el nici ceilalti din spate de pe linie, ca este el aproape de statie si se vor urca la el in masina toti calatorii ...Atat ne-a trebuit...A prins 98 la ora !!! pe Bd.Natiunile Unite, apoi a facut o curba stransa la Piata Constitutiei, a intrat pe Bd.Unirii, a ajuns aproape de statie, a dat inapoi si a ajuns in statie la Unirii 1.A...am uitat sa specific ca nici pe Bd.Unirii liber dealtfel nu a scos masina din 90 - 95 km pe ora.Acum intrebarea mea este una singura...DE CE NAIBA NU MERG TOTI SOFERII LA FEL.Bine, poate unii nu sunt experimentati, dar cand vad oameni varstnici care au autobuz curat, relaxati la volan, vizibili experti in meserie ca merg cu 20 - 25 la ora, innebunesc.Un singur cuvant pentru acest sofer:RESPECT, desi nu stiu daca a mai ajuns intreg la capat...
memorat
28 Aprilie 2009, 19:45:38
Răspuns #197

CRAZY BOY

  • Vizitator
Respect pe ***** .Masina aia va ajunge sa fie praf cu motorul si-o sa se strice forte repede.Cunosc si asfel de oameni de pleaca de pe loc cu 3000 rpm.
memorat
28 Aprilie 2009, 21:26:54
Răspuns #198

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Daca era un Euro 3 nu ma mira ca avea limitatorul scos. Tunning Days. ;D :D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Aprilie 2009, 21:28:30
Răspuns #199

V3nt0R

  • Vizitator
Era Mercedes Citaro Euro 3...La Euro 4 e cam greu si soferii tin destul de mult la ele...A si Crazy Boy, sa stii ca spre deosebire de alte masini din Autobaza Pipera(de unde vine 104) si din RATB in general, masina era curata, zgomot slab si chiar mirosea frumos in masina, de-asta am spus, se vedea ca soferul tine la masina si stie meserie :).
memorat