19 Martie 2024, 06:15:34

Autor Subiect: Discutii libere - Autobuze din Bucuresti  (Citit de 144521 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

15 Februarie 2009, 22:17:45
Răspuns #140

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
OOF Fratilor. Hai si un OFF ca nu strica...
Nu stiu, de ce toti suntem tentati sa zicem DESERVESTE?! Pai da, practic RATB-ul ne deserveste! Dar nu  inteleg, este un microb general in a spune ca un anumit lucru x deserveste un alt lucru y. Nu stiu, poate ca exagerez, dar ma tampeste cand aud asta  :(.



On Topic: Se pare ca din nou RATB-ul a mai facut un pas inainte, liniile de tipul 6xx fiind preincarcate in memorie. Asta imi place, si sper sa vad cat mai putine 6xx-uri la traseu.  ;D
Linia 641 a fost a sasea linie pe care au circulat numai Citaro. Voi enumera primele cinci linii: 682, 673, 674, 676, 665.


Conteaza ce autobaza o "deserveste".
Exemplu: - linia 633 era "deservita" de Titan. Traseul masoara cam 3 Km, iar pe retragere avea trecuta in foaia de parcurs 13,7 KM.
- in august 2008 a mai existat o revizie, iar Ferentari, Pipera si Alexandria au "deservit linia".  Ce cauta Ferentari... Mancai o paine pe retragere. Idem liniile 122 si 126.


As fi introdus si Nordului cu ture in linia 641 (retragere de 5 minute), dar nu pot sa public motivele care au impiedicat Nordului sa circule astazi.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Februarie 2009, 23:03:34
Răspuns #141

zofei.2006

  • Vizitator
E si cu tine acuma e autobaza lu Aron si ei nu se preteaza la 641 cat el este bosuu ratb ;) .
memorat
24 Februarie 2009, 20:45:11
Răspuns #142

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Aici te contrazic un pic deoarece acel aer conditionat chiar a functionat ;),dar soferi pentru a mai face un pic de economie la motorina l-au oprit. :D :D

Te contrazic si eu. Sunt arse sigurantele. Se invart numai paletele de la ventilator, dar freonul nu functioneaza... Nu e vorba de economie! ;) ;) Daca as fi sofer pe aceasta masina as merge non-stop cu A/C pornit. Ce sunt banii mei? ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Martie 2009, 12:38:15
Răspuns #143

Gabriel Ilie

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 256
  • Gen: Bărbat
  • also known as by2tza
    • by2tza @ O-O.ro
Se pare ca 601 e linia preferata a controlorilor, de ieri mi-am facut abonament la RATB si in fiecare zi merg la facultate cu acest autobuz.
Ieri si azi a fost control.Dar nu numai acum, chiar si inainte cand aveam chef sa merg cu autobuzul, tot cu 601 evident, prindeam control de fiecare data cand mergeam dar aveam bilet atunci.
memorat
07 Martie 2009, 22:29:15
Răspuns #144

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In atributiile cui intra manevrarea trapei pentru carucioare ??? ??? ???.

Se pare ca inca ne trebuie ani buni sa ne obisnuit cu aceste masini dotate cu trapa. Este inadmisibil ce am putut sa vad astazi. In jurul orelor 12.45, in statia Arcului de Triumf a sosit un autobuzul Citaro Euro 3 #4382, linia 335. La usa a 2-a un calator a coborat trapa, coborand astfel o persoana cu caruciorul. Soferul nici nu s-a sinchisit sa coboare din scaunul comod al Mercedesului. O lipsa de bun simt. In UE, in atributiunile soferului intra ajutarea persoanelor cu carucioare la urcare si coborare din autobuz/troleibuz/tramvai.

RUSINE!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Martie 2009, 22:32:54
Răspuns #145

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Pai vroiai sa inghete soferul? Statea si el la caldurica si tu vroiai sa se "murdareasca" pe maini.





memorat
07 Martie 2009, 22:37:35
Răspuns #146

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pentru ce isi iau salariul? Las ca s-a murdarit bietul calator care mai plateste si 1,3 lei pentru o calatorie. La interval de 15 minute a sosit un alt Citaro in care din nou s-a repetat aceasta intamplare.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Martie 2009, 00:50:00
Răspuns #147

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Asta ai vazut-o tu, dar oricum asa se intampla. Trapa era deschisa / inchisa de cei care insoteau persoana invalida. NICIODATA de catre sofer.
memorat
08 Martie 2009, 08:28:11
Răspuns #148

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Asta ai vazut-o tu, dar oricum asa se intampla. Trapa era deschisa / inchisa de cei care insoteau persoana invalida. NICIODATA de catre sofer.
Deviez un pic de la subiect. ldh_sniper, stiu ca tu ai calatorit prin statele EUROPENE. Acolo cum se proceda?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Martie 2009, 10:29:38
Răspuns #149

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Iasmine, pot sa iti spun sincer ca de ce vorbesti tu acum nu am vazut in mijloacele de transport.
DAR! In unele autobuze/troleibuze, pe langa butonul de deschidere comandata a usii (care daca vroiai sa cobori la statia x si nu il apasai nu iti deschidea absolut nimeni usa) se mai afla un buton, cu un semn distinctiv, prin care sigur era alertat soferul vizual si posibil acustic in legatura cu trapa. Nu pot sa iti spun daca acea trapa era comandata electric sau nu.
memorat
09 Martie 2009, 17:39:05
Răspuns #150

zofei.2006

  • Vizitator
#866 ,07.03.2009
#866 ,07.03.2009, spate
memorat
09 Martie 2009, 17:39:54
Răspuns #151

zofei.2006

  • Vizitator
#891 ,07.03.2009
memorat
09 Martie 2009, 17:41:02
Răspuns #152

zofei.2006

  • Vizitator
#823, 07.03.2009
#823, 07.03.2009 spate
memorat
10 Martie 2009, 22:32:51
Răspuns #153

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Linia 666, linia Dracului? ??? ???

Conform statisticelor mele, in Bucuresti nu a circulat niciodata linia naveta 666. Conform regulilor RATB, cand se suspenda o linia de tramvaie/troleibuze, linia naveta va lua indicativul 6XX. Exemplu: Linia de tramvai 41 va devenii 641.
Linia 66. Aici am dorit sa ajung. Aceasta linie a fost suspendata pe perioade indelungate pentru inlocuirea infrastructurii de pe acest traseu. S-a dorit introducere liniei 667. Primaria are cumva oameni  superstitiosi? ??? ;D Cand am auzit pentru prima data de linie 667 nu mi-am dat sema ce traseu ar putea urma. In cele din urma m-am documentat pe siteul RATB. In statisticele RATB-ului exista autobuzul cu Daf cu numarul de parc 666.



Ar trebuii sa lasam obiceiurile superstitioase si sa creem liniile prin adaugarea cifrei 6 inainte de indicativul avut.


Fotografia cu Rocarul de Simon pe linia 667 apartine Domnului Stefan Puscasiu.



Un Citaro pe linia 666 ;D ;D :D. Deasemenea si garajul in care se va retrage la terminalul programului. 8) :o
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Martie 2009, 20:18:08
Răspuns #154

CRAZY BOY

  • Vizitator
Linia 666 a existat intr-o zi cand Soseaua Colentina a fost inundata.Cam acum vro 3-4 ani.Aceasta linia a circulat vreo zi.
memorat
11 Martie 2009, 20:29:00
Răspuns #155

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Autobuzul #666 la vremea cand a aparut a fost privit cu oare care circumstante de catre publicul calator mai ales de cei mai batrani!Chiar in momentul cand se urcau in autobuz uni carcoteau despre numarul de parc care este afisat pe autobuz numarul necuratului!Cred ca in RATB sunt cei mai multi oameni cu superstiti nu vedeti ca la tramvaie nu exista nici linia 13 si nici vagonul #4013..
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
11 Martie 2009, 22:43:34
Răspuns #156

V3nt0R

  • Vizitator
Autobuzul #666 la vremea cand a aparut a fost privit cu oare care circumstante de catre publicul calator mai ales de cei mai batrani!Chiar in momentul cand se urcau in autobuz uni carcoteau despre numarul de parc care este afisat pe autobuz numarul necuratului!Cred ca in RATB sunt cei mai multi oameni cu superstiti nu vedeti ca la tramvaie nu exista nici linia 13 si nici vagonul #4013..
Si nu ar trebui sa existe nici #666 si nici naveta 666 din cauza faptului ca in istorie acest numar reprezinta numarul celui rau, si oamenii credinciosi(sau superstitiosi), ar putea stramba din nas, eu unul asa fac...Si Iasmin, eu zic sa nu mai iei asa de in gluma "666" si "iad", caci totusi Dumnezeu exista...pozele alea sunt cam ciudate...
memorat
11 Martie 2009, 23:15:34
Răspuns #157

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Hmm...ventore, putin off-topic nu strica. Sa stii ca BOR nu stramba din nas nici la acest faimos numar cu semnificatie de nimic nici la faimoasele pasapoarte virtuale cu un numar care daca (virgula) convine bine, daca nu tot va trebui sa convina.
"Norocu" vostru e ca eu sunt un om care nu da un ban pe vorbe si superstitii, dar sunt si maleabil si sa zicem ca mai inteleg.

Revenind. De ce sa nu existe oameni buni?! DE CE?! Daca liniile naveta sunt 6xx, atunci xx-ul este inlocuit de linia corespunzatoare! Pai tare bine m-as simti sa vad ca in loc de 666 ar fi 667 care sa si induca in eroare si sa duca si total in alta parte.  ;D

Stiu ca sunt rautacios, dar sincer, cu toate superstitiile de rigoare, unele treburi trebuie respectate pentru ca asa trebuie. Vezi ce am zis mai sus 6xx, unde xx = 66.
Parerea mea!
memorat
12 Martie 2009, 06:40:48
Răspuns #158

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
La urmatoare suspendare a liniei 66 + introducerea navetei 667 facem o nota catre RATB si asteptam raspuns.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Martie 2009, 06:47:50
Răspuns #159

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Autobuzul #666 la vremea cand a aparut a fost privit cu oare care circumstante de catre publicul calator mai ales de cei mai batrani!Chiar in momentul cand se urcau in autobuz uni carcoteau despre numarul de parc care este afisat pe autobuz numarul necuratului!Cred ca in RATB sunt cei mai multi oameni cu superstiti nu vedeti ca la tramvaie nu exista nici linia 13 si nici vagonul #4013..
Da, dar la autobuze se gasesc o gramada de masini cu nr de parc 13 si 666. Ex: 713, 813, 4666, 666, 213, 113, 313 etc.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat