19 Martie 2024, 11:27:33

Autor Subiect: Discutii libere - Autobuze din Bucuresti  (Citit de 144533 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

28 Ianuarie 2009, 19:49:10
Răspuns #120

CRAZY BOY

  • Vizitator
Astazi pe linia 616 la capatul de la Tei erau 3 Citaro II.Doua dintre ele aveau linia in computer,cealalta avand o hartie in geam.Ce sa intamplat cu Pipera a inceput sa mai dea din Dafuri la URAC?
memorat
28 Ianuarie 2009, 23:09:50
Răspuns #121

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pe 27-01-2009, in jurul orelor 18:18, la Ghencea parca se mutase Autobaza Alexandria. 302 nu dadea semne sa plece de la capat, iar calatorii stateau pe intuneric in autobuzul Euro 4 (#4680). Ah, cu criza asta Mondiala se face economie si la lumina din salon. Foarte Rusinos domnule sofer. Daca veneau "pustii veseli" o vopseau pe toata. Si soferul a parasit pentru vreo 3 minute masina lasandu-o deschisa, cu cheia in contact. Pacat ca nu am categoria D ca dadeam si eu o tura cu un Euro 4. :D :D Sofer de ocazie.

L-a aparitia blitului parca se daduse drumu la bariera: 2 635, un 122 + 126, si in cele din urma un 302.

UPS: RATB a introdus linia 302 pe Site-ul acestuia. Deci linia fantoma a fost descoperita. Maine postez itinerariul.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Ianuarie 2009, 13:25:37
Răspuns #122

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pe 27-01-2009, in jurul orelor 18:18, la Ghencea parca se mutase Autobaza Alexandria. 302 nu dadea semne sa plece de la capat, iar calatorii stateau pe intuneric in autobuzul Euro 4 (#4680). Ah, cu criza asta Mondiala se face economie si la lumina din salon. Foarte Rusinos domnule sofer. Daca veneau "pustii veseli" o vopseau pe toata. Si soferul a parasit pentru vreo 3 minute masina lasandu-o deschisa, cu cheia in contact. Pacat ca nu am categoria D ca dadeam si eu o tura cu un Euro 4. :D :D Sofer de ocazie.

L-a aparitia blitului parca se daduse drumu la bariera: 2 635, un 122 + 126, si in cele din urma un 302.

UPS: RATB a introdus linia 302 pe Site-ul acestuia. Deci linia fantoma a fost descoperita. Maine postez itinerariul.
Itinerariul liniei 302 afisat pe siteul RATB.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Ianuarie 2009, 23:35:37
Răspuns #123

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Au fost introduse Mercedesuri si pe linia Naveta 616. Probleme cu Dafurile. ;D ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Februarie 2009, 08:28:52
Răspuns #124

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Linia 112 oricum va trece la  Autobuze Mercedes Citaro ca vreti sau ca nu vreti. Se va circula cu Citaro posibil chiar si Autobaza Nordului sa scoata, pentru ca daca le pleaca Daf ori la alte garaje sau la casat si trebuie sa mai primieca Citaro. Cred ca deja nu mai poate folosi prea mult in alte linii adica ture.

Bun. Acum ziceti ca 112 nu merita Citaro din cauza ca nu stiu ce. Dar cand va veni timpul ca aceste "bijuterii" nemteste sa fie niste rable, sigur ca veti lasa ca ele sa circule pe aceasta linie... Poate ca, in trecut, n-am fost de acord cu punerea a acestor "bijuterii" albe in circulatie pe niste linii mai putin civilizate. Dar acum m-am gandit ca, daca in Bucuresti se mai circula rable, cand acest oras va deveni unul european, din punct de vedere a transportului urban in comun? Poate ca trebuie sa incepem cu cateva Citaro mai "experimentate". Daca nu e posibil acomodarea pasagerilor care folosesc aceste linii cu acest tip de autobuze, incercam mai tarziu, pana cand calatorii vor putea acomoda cu aceste autobuze. De ce sa fim pesimisti cand putem sa fim optimisti?

Din câte am văzut ieri pe la Ghencea în 126 era #4418...se pare că a fost reparat...felicitări evobus

Bun. Urmeaza #4235...
memorat
02 Februarie 2009, 09:04:18
Răspuns #125

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
[...]

Bun. Urmeaza #4235...
4235 o sa fie donator de piese. Reparatia completa a lui se ridica la 130.000 Euro pe care RATB trebuie sa o suporte. ::) ::) :'(







Deci, putem deschise o lista cu Autobuzele Citaro Casate :o :o :o :P :P.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Februarie 2009, 09:33:38
Răspuns #126

V3nt0R

  • Vizitator
Bun. Acum ziceti ca 112 nu merita Citaro din cauza ca nu stiu ce. Dar cand va veni timpul ca aceste "bijuterii" nemteste sa fie niste rable, sigur ca veti lasa ca ele sa circule pe aceasta linie... Poate ca, in trecut, n-am fost de acord cu punerea a acestor "bijuterii" albe in circulatie pe niste linii mai putin civilizate. Dar acum m-am gandit ca, daca in Bucuresti se mai circula rable, cand acest oras va deveni unul european, din punct de vedere a transportului urban in comun? Poate ca trebuie sa incepem cu cateva Citaro mai "experimentate". Daca nu e posibil acomodarea pasagerilor care folosesc aceste linii cu acest tip de autobuze, incercam mai tarziu, pana cand calatorii vor putea acomoda cu aceste autobuze. De ce sa fim pesimisti cand putem sa fim optimisti?

Eu sunt total de acord pentru trimiterea acestor autobuze pe linia 112.Acum, de cate ori ati vazut voi autobuz arhi plin si ultra-full pe aceasta linie amarata?Este una din cele mai slab solicitate linii, si doar in momentele bune pot spune ca exista si autobuze full, desi la ce frecventa are...Asa ca, daca autobuzele nu sunt full, nici raufacatori nu sunt multi...Ciudat, nu am prea vazut linia 112(de fapt nu am vazut-o deloc), in topurile rele ale RATB, de unde insa nu lipsesc totusi linii precum:123, 300, 368...Oarecum ciudat nu?Si acum sincer?Ce sa caute ciorditorii la amaratii aia din Chitila?Sa le fure branza din sacose :))?
memorat
02 Februarie 2009, 09:55:31
Răspuns #127

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Eu as trimite acolo Mercedesurile fara nici un ciocan, nici macar suportul. Titanul a inceput sa scoata suporturile de la ciocane, la autobuzele Euro 3.
Fotografie in linia 335.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Februarie 2009, 11:34:14
Răspuns #128

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
4235 o sa fie donator de piese. Reparatia completa a lui se ridica la 130.000 Euro pe care RATB trebuie sa o suporte. ::) ::) :'( [...]

Apropo, as vrea sa intreb, cat au costat reparatiile la #4418 (nu imi trebuie valoarea corecta, doar sa-mi spuneti daca au fost mai mult sau mai putin de 130.000 de euro)? Cat de avariat a fost #4418.

Nu, nu sunt sarcastic. As vrea sa stiu cu adevarat acele detalii.
memorat
06 Februarie 2009, 15:32:47
Răspuns #129

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Apropo, as vrea sa intreb, cat au costat reparatiile la #4418 (nu imi trebuie valoarea corecta, doar sa-mi spuneti daca au fost mai mult sau mai putin de 130.000 de euro)? Cat de avariat a fost #4418.

Nu, nu sunt sarcastic. As vrea sa stiu cu adevarat acele detalii.

Aproximativ 74.000 Euro.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Februarie 2009, 20:29:48
Răspuns #130

CRAZY BOY

  • Vizitator
Ia uitati ce am pozat intr-o autobaza RATB.
memorat
07 Februarie 2009, 20:36:55
Răspuns #131

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Asta iar vrea sa fie economia? Adica vrei sa imi spui ca asta inseamna ca pe acest consum se intampla ce?
Nu va mai merge A/C-ul, vom merge cu 35 km/h (majoritatea merg asa  ::)) sau ce...?  ;D
memorat
07 Februarie 2009, 20:54:49
Răspuns #132

CRAZY BOY

  • Vizitator
Nu se mai da motorina pentru caldura.
memorat
07 Februarie 2009, 21:01:24
Răspuns #133

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Nu... stai ca nu aici vroiam sa bat!
Asta inseamna ca la vara deabia astept sa plec din romania ca sa nu circul in Citaro 2 fara racoare!  ;D
memorat
07 Februarie 2009, 21:04:02
Răspuns #134

CRAZY BOY

  • Vizitator
Pai in consumul de vara este inclusa si motorina pentru aerul conditionat,doar ca se da mai putina.
memorat
07 Februarie 2009, 21:08:22
Răspuns #135

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Ce sa iti spun... poate ca este si din cauza crizei si pe de-o parte inteleg.
Dar esti de acord cu mine ca este si un pretext pentru scaderea timpului de lucru al aerului conditionat?
Si mai mult decat atat, pot sa iti spun cu mana pe inima, ca intr-o zi era mai cald afara decat in citaro 2. Pai ma nene... ori pui putina caldura ori nu dai acum a/c pe rece...
memorat
07 Februarie 2009, 21:15:11
Răspuns #136

CRAZY BOY

  • Vizitator
Pai din cate stiu din propie experienta la Citaro (I si II)Acul fuctioneaza tot timpul doar ca el baga sau nu aer in masina.
Si  pe o parte vine si nesimtirea Calatorilor care deschid geamul  chiar daca afara este ger.Si ca urmare uni soferi daca vad ca este vre un geam deschis opreste caldura in salon,care apropo porneste de fiecare data cand este pornit motoru.
memorat
07 Februarie 2009, 21:57:34
Răspuns #137

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Februarie 2009, 22:01:41
Răspuns #138

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Linia naveta 641 (Ghencea/via Lujerul/Piata Presei) a fost deservita de 3 autobaza: Alexandria, Pipera si Militari. Toate autobazele au trimis un parc format din autobuze Mercedes Citaro Euro 3 si 4. Toate masinile aveau linia 641 introdusa in memorie. De asemenea toate autobuzele Mercedes de la Autobazele Pipera, Militari, Alexandria, Ferentari si Nordului ar trebuii sa detina si linia 641 in afisiaje, pentru orice eventualitate daca exista vreo blocare, accident, revizie in linia 41.

Acum sa va prezint cateva fotografii cu turele Piperei:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Februarie 2009, 22:06:54
Răspuns #139

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
OOF Fratilor. Hai si un OFF ca nu strica...
Nu stiu, de ce toti suntem tentati sa zicem DESERVESTE?! Pai da, practic RATB-ul ne deserveste! Dar nu  inteleg, este un microb general in a spune ca un anumit lucru x deserveste un alt lucru y. Nu stiu, poate ca exagerez, dar ma tampeste cand aud asta  :(.



On Topic: Se pare ca din nou RATB-ul a mai facut un pas inainte, liniile de tipul 6xx fiind preincarcate in memorie. Asta imi place, si sper sa vad cat mai putine 6xx-uri la traseu.  ;D
memorat