28 Martie 2024, 10:16:25

Autor Subiect: Greva la RATB...  (Citit de 21550 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

31 Mai 2010, 21:12:41
Răspuns #60

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Greva va dura toata ziua? Sau doar cateva ore?
La METROREX am vazut ca va dura 8 ore.





memorat
31 Mai 2010, 21:51:04
Răspuns #61

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In ziua de 01.06.2010 toate liniile R.A.T.B. vor fi acoperite cu mijloace de transport
Luni, 31 Mai 2010

Ca urmare a notificarii primite din partea sindicaticatului reprezentativ al unei parti a salariatilor din transportul electric, privind declansarea unei greve de solidaritate in ziua de 01.06.2010, s-au luat masuri ca, in aceasta zi, toate traseele RATB sa fie acopetite cu mijloace de transport.

Vor fi infiintate urmatoarele linii naveta de autobuze care sa asigure transportul calatorilor de pe traseele de tramvaie 5, 8, 19, 40, 44 si 56, astfel:

Linia naveta 605 va functiona pe traseul liniei 5 intre 'Aeroport Baneasa' si 'Bucur Obor' pe traseul: Bd. Aerogarii, Pasajul Aviatiei, Str. Cpt. Aviator Alexandru Serbanescu, Str. Barbu Vacarescu, Sos. Stefan cel Mare, Str. Lizeanu, Str. Reinvierii, Sos. Colentina, cu intoarcere prin Sos. Colentina si Sos. Stefan cel Mare.

Linia naveta 608 care va functiona intre 'Zetari' si 'Piata Chirigiu', pe traseul: Prelungirea Ferentarilor, Cal. Ferentari, Cal. Rahovei, cu intoarcere prin Str. Odoarei, Str. Nasaud, Sos. Pregresului, Cal. Rahovei, apoi traseul de ducere.

Linia naveta 619 va functiona pe traseul liniei 19 intre 'Complex RATB Titan' si 'Sura Mare' pe traseul: Bd. Theodor Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Sos. Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Pod Timpuri Noi, Bd. Gh. Sincai, Calea Serban Voda, Piata Eroii Revolutiei, Sura Mare.

Linia naveta 640 va functiona pe traseul liniei 40 intre 'Complex RATB Titan' si 'Piata Unirii' pe traseul: Bd. Theodor Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Calarasilor, Bd. Corneliu Coposu, Str. Halelor, Piata Unirii, Bd. I.C. Bratianu, Bd. Corneliu Coposu, apoi traseul de ducere.

Linia naveta 644 va functiona pe traseul liniei 44 intre 'Cartier 16 Februarie' si 'Cal. Plevnei' (intersectia Cal. Giulesti/Sos. Orhideelor).

Linia naveta 656 va functiona pe traseul liniei 56 intre 'Republica' si 'Piata Unirii' pe traseul: Bd. Basarabia, Calea Calarasilor, Bd. Corneliu Coposu, Str. Halelor, Piata Unirii, Bd. I.C. Bratianu, Bd. Corneliu Coposu, apoi traseul de ducere.

Traseele initiale ale autobuzelor si troleibuzelor raman neschimbate.

In zonele deservite de reteaua de metrou, liniile de autobuze vor functiona cu un parc suplimentar de 15-20%.

In cazul in care va fi nevoie, vor fi introduse pe traseu linii speciale, care vor prelua bucurestenii din zonele aglomerate ale Capitalei.

www.ratb.ro

Tramvaiele au fost inlocuite de autobuze naveta!

Repartizarea liniilor naveta pe autobaze este urmatoarea:

Linia 605 - Autobaza Floreasca
Linia 608 - Autobaza Ferentari
Linia 619 - Autobaza Titan
Linia 640 - Autobaza Titan
Linia 644 - Autobaza Alexandria
Linia 656 - Autobaza Pipera

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Iunie 2010, 17:47:46
Răspuns #62

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Ziua de azi a fost una infernala in traf(g)icul bucurestean. Nimic nu s-a miscat cum trebuie, asa ca degeaba a suplimentat RATB-ul parcul de vehicule, basca, ca a mai si infiintat linii naveta. Cum e sa-ti bata efectivele suplimentate pasul pe loc intr-un ambuteiaj infernal? E naspa, pentru ca se tot strange lumea in statii, iar atunci cand autobuzele reusesc, in fine, sa scape din stransoare si sa ajunga, spre exemplu, in statia X pentru a prelua calatorii, devin niste conserve ambulante de sardine. Asa ca "trai neneaco" daca te vei putea urca in vreunul in cazul in care ai nenorocul sa te gasesti intr-una din urmatoarele statii in care autobuzele urmeaza sa opreasca. Ca sa nu mai vorbesc despre dublaje gen "105 unul dupa altul", dupa care un gol de cateva minute bune.

Pe langa liniile naveta de mare angajament, gen 605, 608, 619, 640, 644 si 656 (care ba au circulat, ba n-au circulat, insa per total nu au ajutat cu nimic situatia si asa iredemediabil de execrabila), RATB-ul a pus la dispozitia nefericitilor calatori si naveta 634, pe traseul Piata Sudului - Banu Manta, cu autobuze preluate de la Autobazele Floreasca, Obregia (cu Mercedes-Benz Citaro) si Ferentari(cu DAF-uri). Cu toate ca Floreasca a detinut 2 linii naveta azi, nu s-a prea simtit (incredibil, dar adevarat). Cel putin nu pe 368; insa nu stiu cum a stat situatia pe 253 si 282.

Mai jos, imagini cu terminalul RATB Banu Manta, populat de autobuze ale liniei 634:
memorat
01 Iunie 2010, 17:52:02
Răspuns #63

CRAZY BOY

  • Vizitator
605 nu a circulat decat foarte putin. Maxim o cursa, iar autobuzele liniei 605 s-au dus in 634 plus cateva din 282 si am inpresia ca si 143, iar rezervele au iesst de dimineata la traseu.
memorat
01 Iunie 2010, 21:33:09
Răspuns #64

Cat Nerulu

  • Vizitator
Ziua de azi a fost una infernala in traf(g)icul bucurestean. Nimic nu s-a miscat cum trebuie, asa ca degeaba a suplimentat RATB-ul parcul de vehicule, basca, ca a mai si infiintat linii naveta. Cum e sa-ti bata efectivele suplimentate pasul pe loc intr-un ambuteiaj infernal? E naspa, pentru ca se tot strange lumea in statii, iar atunci cand autobuzele reusesc, in fine, sa scape din stransoare si sa ajunga, spre exemplu, in statia X pentru a prelua calatorii, devin niste conserve ambulante de sardine. Asa ca "trai neneaco" daca te vei putea urca in vreunul in cazul in care ai nenorocul sa te gasesti intr-una din urmatoarele statii in care autobuzele urmeaza sa opreasca. Ca sa nu mai vorbesc despre dublaje gen "105 unul dupa altul", dupa care un gol de cateva minute bune.

Pe langa liniile naveta de mare angajament, gen 605, 608, 619, 640, 644 si 656 (care ba au circulat, ba n-au circulat, insa per total nu au ajutat cu nimic situatia si asa iredemediabil de execrabila), RATB-ul a pus la dispozitia nefericitilor calatori si naveta 634, pe traseul Piata Sudului - Banu Manta, cu autobuze preluate de la Autobazele Floreasca, Obregia (cu Mercedes-Benz Citaro) si Ferentari(cu DAF-uri si, ici colo, cate un Citaro). Cu toate ca Floreasca a detinut 2 linii naveta azi, nu s-a prea simtit (incredibil, dar adevarat). Cel putin nu pe 368; insa nu stiu cum a stat situatia pe 253 si 282.

Mai jos, imagini cu terminalul RATB Banu Manta, populat de autobuze ale liniei 634:

Intr-adevar, linia naveta 634 a fost deservita de Autobazele Ferentari (cu DAF si Mercedes Citaro), Floreasca (numai cu Citaro) si Obregia (numai cu Citaro), in jurul orei 11:30 eram si eu la pozat la Banu Manta ! ;D Pe 282 au circulat (din nou) 3-4 RDS-uri. >:( Pe 335, Autobaza Titan nu a trimis niciun RDS, spre surprinderea mea, pe 135 nu a fost niciun DAF, pe 311 niciun RDS, pe 336 niciun RDS etc. ??? Pe 644 au circulat numai IVECO-uri, nu ? Liniile 619 si 640 cred ca erau full Citaro... ??? Si 608 full Citaro (ca ultima oara), nu ? >:(
Off-topic: De maine o sa mai vedem RDS pe 282 (eu sper ca nu) ?

memorat
01 Iunie 2010, 21:40:36
Răspuns #65

Adrian Dorofte

  • Vizitator
^ Nu e adevarat. A fost deservita si de Autobaza Obregia, cu cel putin doua autobuze. Eu le-am prins pe traseu pe #4920 si #4962, si din cate am aflat, si #4919 era azi pe 634. Asa ca... ;)
memorat
01 Iunie 2010, 21:43:48
Răspuns #66

Cat Nerulu

  • Vizitator
^ Nu e adevarat. A fost deservita si de Autobaza Obregia, cu cel putin doua autobuze. Eu le-am prins pe traseu pe #4920 si #4962, si din cate am aflat, si #4919 era azi pe 634. Asa ca... ;)

Scuze, nu am fost prea atent, am corectat mesajul ! :-[
memorat
01 Iunie 2010, 22:24:20
Răspuns #67

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
[...]

Pe langa liniile naveta de mare angajament, gen 605, 608, 619, 640, 644 si 656 (care ba au circulat, ba n-au circulat, insa per total nu au ajutat cu nimic situatia si asa iredemediabil de execrabila), RATB-ul a pus la dispozitia nefericitilor calatori si naveta 634, pe traseul Piata Sudului - Banu Manta, cu autobuze preluate de la Autobazele Floreasca, Obregia (cu Mercedes-Benz Citaro) si Ferentari(cu DAF-uri). Cu toate ca Floreasca a detinut 2 linii naveta azi, nu s-a prea simtit (incredibil, dar adevarat). Cel putin nu pe 368; insa nu stiu cum a stat situatia pe 253 si 282.

Mai jos, imagini cu terminalul RATB Banu Manta, populat de autobuze ale liniei 634:

Fac cateva corecturi cu privire la circulatia liniei 634 cat si a parcului circulant:
- linia naveta 634 a fost deservita la data de 01 Iunie 2010 de catre urmatoarele garaje RATB:
  • Autobaza Ferentari (Daf Hispano Carrocera, Daf Castrosua, Mercedes Citaro Euro 3 si 4): 735, 4160, 4432, 864, 687, 6279, 6238, 747, 4452
  • Autobaza Floreasca (Mercedes Citaro Euro 3 si 4): 6278, 6281, 4535, 4541, 4501, 4591, 4901.
  • Autobaza Alexandru Obregia (Mercedes Citaro Euro 3 si 4): 4920, 4919, 4959, 4962, 4882.
- traseul inscris pe GSP si afisiajelor firmelor a fost creat in cursul zilei de ieri (Banu Manta - Bcur Obor - Piata Sudului), traseul fiind prelungit pana la Romprim S.A la "cererea calatorilor". Cert este faptul ca stampila pe foaia de parcurs se punea doar la capatul de linie Romprim S.A, iar daca soferul intorcea la Piata Sudului ramanea fara insemnare in itinerariu.



Haideti sa va atasez cate o fotografie cu capturile liniei 634 si 34 in ordinea succedarii:
  • #735 - Autobaza Ferentari - Linia 634.
  • #4160 - Autobaza Ferentari - Linia 634.
  • #4432 - Autobaza Ferentari - Linia 634.
  • #864 - Autobaza Ferentari - Linia 634.
  • #687 - Autobaza Ferentari - Linia 634.
  • #6278 - Autobaza Floreasca - Linia 634.
  • #174 - Depoul Victoria  - Linia 34.
  • #6281 - Autobaza Floreasca - Linia 634.
  • #6279 - Autobaza Ferentari - Linia 634.

  • #4962 - Autobaza Alexandru Obregia - Linia 634.
  • #4920 - Autobaza Alexandru Obregia - Linia 634.
  • #4919 - Autobaza Alexandru Obregia - Linia 634.
  • #4959 - Autobaza Alexandru Obregia - Linia 634.
  • #260 - Depoul Victoria - Linia 34.
  • #4882 - Autobaza Alexandru Obregia - Linia 634.
  • #4535 - Autobaza Floreasca - Linia 634.
  • #6238 - Autobaza Ferentari - Linia 634.
  • #4541 - Autobaza Floreasca - Linia 634.

  • #747 - Autobaza Ferentari - Linia 634.
  • #4501 - Autobaza Floreasca - Linia 634.
  • #4591 - Autobaza Floreasca - Linia 634.
  • #323 - Depoul Victoria - Linia 34.
  • #315 - Depoul Victoria - Linia 34.
  • #344 - Depoul Victoria - Linia 34.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Iunie 2010, 22:40:23
Răspuns #68

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
[...]

Haideti sa va atasez cate o fotografie cu capturile liniei 634 si 34 in ordinea succedarii:
[...]

  • #4962 - Autobaza Alexandru Obregia - Linia 634.
  • #4920 - Autobaza Alexandru Obregia - Linia 634.
  • #4919 - Autobaza Alexandru Obregia - Linia 634.
  • #4959 - Autobaza Alexandru Obregia - Linia 634.
  • #260 - Depoul Victoria - Linia 34.
  • #4882 - Autobaza Alexandru Obregia - Linia 634.
  • #4535 - Autobaza Floreasca - Linia 634.
  • #6238 - Autobaza Ferentari - Linia 634.
  • #4541 - Autobaza Floreasca - Linia 634.

[...]
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Iunie 2010, 22:48:36
Răspuns #69

CRAZY BOY

  • Vizitator
Lasa-l Adrian ca el e din alta lume venit. Apare si el dupa 50 de ani si acum se crede mare si tare.
P.S.: El e Matei Voineag, poate ai auzit vrodata de el, daca nu pune-l pe Iasmin sa iti povesteasca.
memorat
01 Iunie 2010, 22:48:59
Răspuns #70

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
[...]


Haideti sa va atasez cate o fotografie cu capturile liniei 634 si 34 in ordinea succedarii:
[...]

[...]

  • #747 - Autobaza Ferentari - Linia 634.
  • #4501 - Autobaza Floreasca - Linia 634.
  • #4591 - Autobaza Floreasca - Linia 634.
  • #323 - Depoul Victoria - Linia 34.
  • #315 - Depoul Victoria - Linia 34.
  • #344 - Depoul Victoria - Linia 34.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Iunie 2010, 22:54:27
Răspuns #71

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Linia 644 a fost deservita de Autobaza Alexandria cu urmatoare autobuze:
  • #3337 - Autobaza Alexandria - Linia 644
  • #3323 - Autobaza Alexandria - Linia 644
  • #3342 - Autobaza Alexandria - Linia 644
  • #1280 - Autobaza Alexandria - Linia 644
  • #1274 - Autobaza Alexandria - Linia 644
  • #1281 - Autobaza Alexandria - Linia 644
  • #3327 - Autobaza Alexandria - Linia 644

Practic fluxul de calatori a fost unul minim, maxim 20 la suta din capacitatea autobuzelor, calatorii din Giulesti - Sarbi preferand linia 162 (practic linia 163 este suspendata). Sa urmarim interiorul autobuzului #3337 in jurul orei 8:50 + un validator SAT:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Iunie 2010, 22:34:50
Răspuns #72

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Lasa-l Adrian ca el e din alta lume venit. Apare si el dupa 50 de ani si acum se crede mare si tare.
P.S.: El e Matei Voineag, poate ai auzit vrodata de el, daca nu pune-l pe Iasmin sa iti povesteasca.

Am aflat demult cine e acest Matei Voineag. Ideea e ca ar face bine sa nu ma mai contrazica atunci cand nu are argumente solide.
memorat
15 Iulie 2011, 16:46:40
Răspuns #73

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Grevă spontană și protest la RATB
15 iul, 10:29 / Catalin Doscas, preluare http://b365.realitatea.net


Șoferii și vatmanii sunt nemulțumiți pentru că, o dată cu introducerea transportului de noapte în București, vor fi eliminate cursele speciale care îi aduceau la prima oră a dimineții, la muncă, la autobază. Conducerea RATB anunță că va lua măsuri legale împotriva celor care au intrat în grevă ilegală.

Troleibuzele de la depoul din Vatra Luminoasă s-au retras de pe traseu, ca și șoferii liniei 102, dar și vatmanii de pe metroul ușor, tramvaiul 41, dar și de pe tramvaiul 32. Greva este spontană, neexistând o notificare în acest sens către conducerea instituției. Toți șoferii au primit prin stație consemnul de a se retrage de pe traseu, a declarat un vatman de pe linia 41. O parte din șoferi erau nervoși pe colegii de pe linia 104, care continuau să circule.

Patru vatmani de pe linia 41 s-au oprit la capătul de la Romexpo și refuză să intre pe traseu.

Șoferii care nu erau în tură astăzi, de la autobaza Ferentari, au încercat să intre cu forța în incinta autobazei, dar au fost împiedicați. Mai mulți șoferi s-au strâns în fața sediului Regiei Autonome de Transport București și îi huiduie pe șoferii care trec cu autobuzele pe lângă ei, neintrând în grevă.

Mircea Ionescu, lider de sindicat la RATB, a declarat că “în mod sigur se va bloca transportul în București. Noi suntem de acord cu introducerea transportului de noapte, dar șoferii să fie transportați noaptea cu aceleași mașini ca și până acum.”

“Câteva autobaze au încercat să își retragă mașinile din traseu, dar nu există vreo notificare privind o grevă, iar cei care nu respectă legislația cu privire la grevă vor suporta rigorile legii” a declarat pentru B365.ro Adrian Criț, directorul RATB. “E păcat că, din cauza a 100 de oameni, suferă Bucureștiul” – a mai spus Criț, referitor la cei pe care îi consideră agitatori. De asemeni, Criț a declarat că transportul șoferilor până în poarta casei nu este prevăzut în contractul de muncă al acestora și că îi așteaptă pe reprezentanții acestora în continuare, la negocieri. Criț a mai precizat că cei care au declanșat greva ilegală vor plăti costurile pentru întreruperea transportului în comun în București.

Greva nici nu a fost anunțată pe panurile electronice din stațiile RATB, fiind spontană, iar călătorii așteaptă nedumeriți să vadă ce se întâmplă.

Decizia de eliminare a curselor speciale pentru șoferi a fost luată din cauza costurilor mari pe care le generau aceste curse speciale pentru șoferi: numai pentru a duce șoferii RATB la o autobază, se cheltuiau 40.000 de euro pe lună, au declarat surse din Regie pentru B365.ro. “Sunt totuși niște întrebări legitime: nu au fost gândite consecințele eliminării transporturilor pentru șoferi. Vor exista unele ajustări de personal, în sensul că șoferii vor fi mutați la autobazele cât mai apropiate de casă” – au declarat aceleași surse.

DiscuÈ›ia dintre liderii de sindicat È™i conducerea RATB, care a avut loc astăzi la prânz,  s-a încheiat fără niciun rezultat. „După ce directorul (n.r.- Adrian CriÈ›) a expus motivele acestei decizii, liderii de sindicat s-au ridicat de la masă È™i-au ieÈ™it afară. N-a fost niciun dialog”, au declarat aceleaÈ™i surse. De altfel, susÈ›in acestea, protestul nu are aderență la mase. ”Tocmai din cauza unor astfel de atitudini, liderii de sindicat È™i-au pierdut din putere”.

De cealaltă parte, șoferii susțin că nu li s-au oferit alternative. „Ăștia care suntem în București, putem ajunge mai ușor la autobaze, dar sunt mulți colegi care locuiesc în Ilfov. Aștia n-au ce să facă”, spune la randul său un șofer de autobuz, care adaugă că “la trei abesențe de la serviciu conducătorii sunt dați afară“.

Protest spontan în fața sediului RATB

În interiorul breslei deja se vorbește că șoferii se vor aduna în fața sediului RATB în cursul acestei zile. Mai ales că, susțin aceștia, o parte dintre conducătorii auto care erau pe cursele speciale pentru angajați vor rămâne fără ore de condus, și astfel, le va fi diminuat salariul. „Înainte erau pe autobază în jur de 8-9 curse de noapte. Acum, de când cu 23 de linii, rămân doar patru”, continuă șoferul de autobuz.

În această dimineață, șoferii susțineau că dacă doleanțele lor nu vor fi îndeplinite, duminică se pregătește o grevă a vatmanilor de tramvai.

“Sunt chestiuni minore, care își vor găsi rezolvare. Vom muta șoferii la autobaze mai apropiate de locuințele lor. Se face o economie majoră în acest fel, deoarece până în prezent existau 59 de curse nocturne numai pentru a duce șoferii RATB la autobaze, față de cele 23 care vor funcționa acum și pentru publicul larg.” – a declarat directorul RATB, Adrian Criț, pentru B365.ro, înainte de întâlnirea cu sindicaliștii.

Decizia conducerii RATB vine în contextul în care, la unele autobaze, existau curse speciale pentru șoferi care străbăteau 80 de kilometri prin Capitală, doar pentru doi conducători auto.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Iulie 2011, 17:04:35
Răspuns #74

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Parerea mea este ca mai bine ar fi existat masini cat de cat personale, sau benzina/motorina platita din buzunarul regiei pentru acesti soferi.

Adica mi se pare o prostie crasa sa pui un autobuz care consuma litri intregi de motorina pentru cateva persoane. Asta este parerea mea.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":