28 Martie 2024, 13:01:04

Autor Subiect: Utilaje pentru deszapezire (Pluguri si Turbofrezele C.F.R.)  (Citit de 13535 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

31 Ianuarie 2012, 10:12:29
Răspuns #20

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De ce noile aceste utilaje sunt unisens, asta inseamna ca la statiile de domiciliu îi trebuie o ''rotativa" obligatoriu. OK, pe undeva e de inteles, freza aceea costa ceva bani si mai degraba ai o rotativa la depou decat un utilaj bisens.
Mai apoi nu am inteles de ce lucreaza in cuplu cu un Diesel normal, ce, nu are motor propriu ? Ma gandesc ca la "smecheria'' pe care o detine, nu-i trebuie masa asa de mare.
In ceea ce priveste utilajul prezentat de colegul mihaiatanasie in prima postare din aceasta sectiune, evident ca acesta e depasit moral. Daca intalneai zapada troienita de 5 metri inaltime si la temperaturi de minus 20 de grade, risti sa ramai cu plugul in zapada.
Freza evident ca o spulbera, de aceea am spus ca frezei nu-i trebuie masa cine stie ce.
Daca vrei in amandoua sensuri poti cupla doua freze.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Ianuarie 2012, 11:16:15
Răspuns #21

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Fii mai explicit, cuplezi 2 freze la acelasi utilaj sau doua utilaje puse spate in spate ? Si de ce mai trebuie sa aiba si Locomotiva Diesel atasata ? In ambele poze se vede ca mai exista si o locomotiva "normala".
memorat
31 Ianuarie 2012, 12:36:01
Răspuns #22

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Fii mai explicit, cuplezi 2 freze la acelasi utilaj sau doua utilaje puse spate in spate ? Si de ce mai trebuie sa aiba si Locomotiva Diesel atasata ? In ambele poze se vede ca mai exista si o locomotiva "normala".
Locomotiva DIESEL sau ELECTRICA este folosita pentru tractiune.
Pentru a nu mai folosii o rotativa pentru intoarcere cuplezi doua turbofreze cur in cur!  ;D
ok?!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Ianuarie 2012, 18:06:44
Răspuns #23

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Asadar au considerat mai economic ca turbofreza sa nu aiba motor propriu pentru deplasare, o avea vreun ''motoraÅŸ" pentru actionarea frezei. Probabil ca si-au facut niste calcule pe baza carora au ajuns la aceasta concluzie.
memorat
31 Ianuarie 2012, 19:37:19
Răspuns #24

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Asadar au considerat mai economic ca turbofreza sa nu aiba motor propriu pentru deplasare, o avea vreun ''motoraş" pentru actionarea frezei. Probabil ca si-au facut niste calcule pe baza carora au ajuns la aceasta concluzie.
Frezele au un motor de 950CP tractiune LDH.
Da este montat pentru a ajuta turbofreza in caz de urgenta. (locomotiva de ajutor se numeste).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Februarie 2012, 20:08:52
Răspuns #25

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
memorat
02 Februarie 2012, 03:49:03
Răspuns #26

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
94-0001-1 (PH-01) plecand din Gara CHitila spre Ploiesti -- 01.02.2012:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2012, 11:13:49
Răspuns #27

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Pacat ca foarte pluguri VPZ-uri au putrezit prin diferite parti ale tarii, si cand este nevoie de ele se da din colt in colt ca n-au cu se sa iasa la treaba..:|
memorat
18 Ianuarie 2013, 15:46:48
Răspuns #28

cci_alex

  • Mesaje postate: 329
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar de machete la scara 1/43
Pacat ca foarte pluguri VPZ-uri au putrezit prin diferite parti ale tarii, si cand este nevoie de ele se da din colt in colt ca n-au cu se sa iasa la treaba..:|
foarte multe ;D
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":