28 Martie 2024, 16:50:52

Autor Subiect: Utilaje pentru deszapezire (Pluguri si Turbofrezele C.F.R.)  (Citit de 13540 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

23 Februarie 2010, 12:18:36

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Am aflat ca masinaria din poze este un plug de la un domn care initial a vrut sa ma certe "E plugul dumneavoastra?" I-am spus omului cine sunt si de ce fac poze acolo si ne-am despartit prieteni.
Vorba e ca obiectul asta l-am vazut prima data acolo (langa Gara de Est a Rosiorilor de Vede) in 1981, la prima mea zi de naveta cu trenul, si nu cred ca s-o miscat vreodata din loc. Intre timp, depoul de langa el a fost vandut unei pravalii de materiale de constructie, iar masinaria rugineste trista ca o masinarie uitata de toata lumea. Cetateanul cu care am stat de vorba mi-a spus ca intr-un anumit moment istoric niste tineri cu nabadai au reusit sa forteze usa si au profitat de cat de retras este locul. Intre timp s-au sudat belciuge si s-a pus un lacat.
Mai a exista asa ceva prin tara? Poate conducerea CFR ar putea fi sensibilizata ca sa conserve masinaria asta daca e unicat?
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

24 Februarie 2010, 20:57:49
Răspuns #1

vlaicuandrei

  • Vizitator
Exista. Este un plug de zapada WPZ. Mai era unu la Sinaia de mai de mult, la Fetesti inca unul, dar nu mai este nici unul functional.
memorat
24 Februarie 2010, 21:00:37
Răspuns #2

vlaicuandrei

  • Vizitator
Poze cu inca un plug de aceeasi natura.
memorat
02 Martie 2010, 19:55:21
Răspuns #3

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Asta de la urma pare sa semene cu cel de la Rosiori Est.
memorat
31 Martie 2010, 21:20:22
Răspuns #4

fzcsm

  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
    • FzCsMTrains
Plugul de zapada din Gara Episcopia Bihor(langa Oradea) UWPZ 30531000-14-9. Pozele sunt facute de tatal meu in data de, 30.03.2010.
memorat
31 Martie 2010, 22:29:08
Răspuns #5

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Pare cam la fel de jupuit ca si cel de la Rosiori Est.
Am vazut un astfel de utilaj si in gara Videle, dar trenul cu care calatoream mergea asa de iute ca n-am apucat sa folosesc camera.
memorat
02 Aprilie 2010, 08:38:01
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Utilajele respective nu vor mai fi folosite vreodata!
Multumim de reportaj!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Aprilie 2010, 21:39:13
Răspuns #7

vlaicuandrei

  • Vizitator
Nu vor mai fi folosite vreodata de pro*ti ce sunt unii din conducere >:( Acum au stricat si Henschel-ul ca i-au rupt palele de deszapezire intr-un bolovan :( au mai ramas cu 23 August-urile alea rosii. Ce le strica la astea un RK sau un RR? Dar nu, pentru ca "noi suntem romani, noi suntem romani, noi suntem aici pe veci stapani" :-X
memorat
29 Septembrie 2010, 16:38:31
Răspuns #8

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Am vazut doua pluguri legate unul de celalalt in gara Craiova, dar din fuga trenului. Deci exista obiecte de genul asta, numai eu nu le vedeam, pentru ca umblu destul de rar cu trenul.
memorat
24 Noiembrie 2010, 23:14:38
Răspuns #9

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Turbofrezele 94-0005-4 (PH-05) & 94-0001-1 (PH-01) deplasandu-se dinspre Pantelimon spre Bucuresti Triaj, fotografiate la Podul Herastrau, 24-11-2010:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Noiembrie 2010, 09:52:00
Răspuns #10

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Ai pus logo-ul belea rau nu mai vezi nici un detaliu  >:( >:( >:( >:( >:(

Subscriu. De ce mai pui poze pe forum daca tot nu se pot vedea?
memorat
25 Noiembrie 2010, 10:04:00
Răspuns #11

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Subscriu. De ce mai pui poze pe forum daca tot nu se pot vedea?
Pentru ca nu le mai am originale. Le am pe cele originale, dar a trebuit sa le editez o leaca!!! Pun doar doua......
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Noiembrie 2010, 16:17:26
Răspuns #12

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
N-am mai vazut astfel de utilaje pana acum, sau am vazut, dar pe roti de cauciuc, folosite la drumuri sau aeroport.
memorat
29 Ianuarie 2012, 23:53:11
Răspuns #13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Turbofrezele 94-0005-4 (PH-05) & 94-0001-1 (PH-01) deplasandu-se dinspre Pantelimon spre Bucuresti Triaj, fotografiate la Podul Herastrau, 24-11-2010:

94-0005-4 (PH-05) impins de 92-53-0-60-1102-2 pregatindu-se sa plece spre Gara Baneasa - Pantelimon SUD, ulterior ajungand sa curete CENTURA CFR a BUCURESTIULUI.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Ianuarie 2012, 23:58:02
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
94-0005-4 (PH-05) pregatindu-se sa plece spre Gara Baneasa - Pantelimon SUD, ulterior ajungand sa curete CENTURA CFR a BUCURESTIULUI.
+ CABINA.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Ianuarie 2012, 00:45:03
Răspuns #15

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Vin si eu cu un utilaj de deszapezire, din pacate dezafectat. Este de fabricatie USSR-ista, fiind un fost tren de zapada.

memorat
30 Ianuarie 2012, 09:52:10
Răspuns #16

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Vrei sa explici ce inseamna "tren de zapada"? Multumesc.
memorat
31 Ianuarie 2012, 00:01:36
Răspuns #17

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Din cate stiam eu, respectivul utilaj era folosit pentru deszapezire in zonele unde nu se putea arunca zapada in lateralele liniei, cum ar fi garile. Zapada era incarcata in vagoanele utilajului si transportata in zone unde putea fi depozitata, de aici si denumirea de "tren de zapada".

memorat
31 Ianuarie 2012, 08:32:07
Răspuns #18

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
La asa ceva ma gandeam si eu. Multumesc. Acum ma mai gandesc oare cum il descarcau?
memorat
31 Ianuarie 2012, 08:57:41
Răspuns #19

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
De ce noile aceste utilaje sunt unisens, asta inseamna ca la statiile de domiciliu îi trebuie o ''rotativa" obligatoriu. OK, pe undeva e de inteles, freza aceea costa ceva bani si mai degraba ai o rotativa la depou decat un utilaj bisens.
Mai apoi nu am inteles de ce lucreaza in cuplu cu un Diesel normal, ce, nu are motor propriu ? Ma gandesc ca la "smecheria'' pe care o detine, nu-i trebuie masa asa de mare.
In ceea ce priveste utilajul prezentat de colegul mihaiatanasie in prima postare din aceasta sectiune, evident ca acesta e depasit moral. Daca intalneai zapada troienita de 5 metri inaltime si la temperaturi de minus 20 de grade, risti sa ramai cu plugul in zapada.
Freza evident ca o spulbera, de aceea am spus ca frezei nu-i trebuie masa cine stie ce.
memorat