28 Martie 2024, 17:00:09

Autor Subiect: Clasele A-300; A-301; AV-400; AV 401; AV-420  (Citit de 3597 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

12 Februarie 2010, 16:26:23

vlaicuandrei

  • Vizitator
Nu stiu foarte multe despre aceste locomotive. Au fost construite la Faur. Sunt locomotive hidraulice de 1500 Cp si au formula osiilor Co'-Co'. Din cate am auzit sunt ca model inspirate dupa hidraulicele germane.

Date tehnice privitoare la toate subclasele exportate:
Constructor: FAUR      Model:A-300      An:1977      Tara:Romania      Putere: 1500 Cp
Constructor: FAUR      Model:A-301      An:1977      Tara:Romania      Putere: 1500 Cp
Constructor: FAUR      Model:AV-400      An:1977      Tara:Romania      Putere: 1500 Cp      Reconditionata dupa unele surse in 2008 in Romania.
Constructor: FAUR      Model:AV-401      An:1977      Tara:Romania      Putere: 1500 Cp      Reconditionata dupa unele surse in 2008 in Romania.
Constructor: FAUR      Model:AV-402      An:1977      Tara:Romania      Putere: 1500 Cp      Reconditionata dupa unele surse in 2008 in Romania.

    
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

12 Februarie 2010, 16:36:25
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Februarie 2010, 16:38:25
Răspuns #2

vlaicuandrei

  • Vizitator
Doar CFH (chemin du fer du Hejaz) cred ca asa se scrie, din Siria :) dar oricum, seamana destul de bine cu LDE 1500 al nostru (clasa 64)
memorat
13 Februarie 2010, 11:11:48
Răspuns #3

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
memorat
13 Februarie 2010, 11:38:33
Răspuns #4

vlaicuandrei

  • Vizitator
Da sunt acceptabile :) la bord sunt curios cum aratau 8) O sa caut pe internet clasa originala dupa care s-au inspirat cei de la Faur. Dar nici aceea nu mai este functionala in Germania daca nu ma insel.
memorat
18 Februarie 2010, 19:11:01
Răspuns #5

vlaicuandrei

  • Vizitator
Dupa modelul asta s-au "inspirat" desi nu cu foarte multe chestii ;).
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":