28 Martie 2024, 20:42:38

Autor Subiect: Locomotive ND2/ND3 (fabricate la Electroputere Craiova)  (Citit de 12531 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

11 Februarie 2010, 17:31:55

vlaicuandrei

  • Vizitator
LDE 2100, clasa ND2/ND3 fabricate la Electroputere Craiova pentru China intre anii 1984-1990. Unele locomotive ND2 s-au reintors in tara la GFR. ND2 si ND3 nu difera decat prin faptul ca ND2 seamana cu clasa 60 de la noi, doar botul este ca la "didine", iar ND3-ul are forma de locomotiva americana si ii lipsesc arcurile elicoidale de la ND2. Practic ND3 trebuia sa fie o locomotiva de manevra sau de formare de trenuri de marfa dar care se poate descurca la fel de bine si cu un tren de calatori. In total au fost construite un numar de 82 de bucati de ND3-uri.
ND3 0001 este tinuta acum pe post de exponat in muzeul cailor ferate din Beijing.

Date Tehnice: (pentru ambele locomotive)
Putere : 2100 CP
Formula osiilor : Co-Co
Viteza maxima : 100 km/h
Masa : 126t
Sarcina pe osie : 21tf
Tipul motorului diesel : Sulzer
Turatia motorului diesel : 750 rot/min
Numar de cilindrii : 12 in linie
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

12 Februarie 2010, 16:08:34
Răspuns #1

vlaicuandrei

  • Vizitator
Poze si cu sora ei mai "normala" sa zicem, ND2-ul.
memorat
12 Februarie 2010, 16:09:44
Răspuns #2

vlaicuandrei

  • Vizitator
Am gasit poze cu prima locomotiva data la chinezi din timpul testelor inainte de semnarea contractului, fara nici o modificare la exterior 8)
memorat
13 Februarie 2010, 11:14:07
Răspuns #3

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Foarte misto pozele frate :).
memorat
13 Februarie 2010, 11:37:16
Răspuns #4

vlaicuandrei

  • Vizitator
Si nu stiu daca observi, dar scrie pe ND2-uri 120 km/h viteza maxima....iar la noi... ::) si uite-te ca sunt destul de intretinute si nici atatea gunoaie nu vezi pe langa si parca si vagoanele sunt altfel. Si vezi, ei sunt totusi 1 miliard si ceva, catre 2 miliarde si pot face asa ceva, noi de ce nu? :o
memorat
13 Februarie 2010, 11:47:37
Răspuns #5

Silviu88

  • Vizitator
Felicitari pentru postare chiar nu stiam ca exista clasa ND3 ::).
memorat
13 Februarie 2010, 11:56:06
Răspuns #6

Silviu88

  • Vizitator
Vin si eu cu o poza o chinezoaica in data de 28.01.2010 in halta Buc. Basarab
memorat
13 Februarie 2010, 23:58:44
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
60-1512-7, o noua locomotiva a GFR-ului; Depoul Bucuresti Calatori, 13 Februarie 2010.

Locomotiva a fost adusa din China si reprezinta un fost ND2.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Februarie 2010, 20:27:31
Răspuns #8

fzcsm

  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
    • FzCsMTrains
60-1502-8, ND 2 in Gara la Oradea:
memorat
15 Martie 2010, 15:11:07
Răspuns #9

Silviu88

  • Vizitator
60-1512-7 in Gara Sinaia 13.03.2010
memorat
04 Aprilie 2010, 14:19:43
Răspuns #10

vlaicuandrei

  • Vizitator
60-1512-7 in Gara Sinaia 13.03.2010
:o Era pe post de impingatoare nu? Sau venea la vale?
memorat
04 Aprilie 2010, 19:52:57
Răspuns #11

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
:o Era pe post de impingatoare nu? Sau venea la vale?

Tragea trenul si venea la vale.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Aprilie 2010, 11:28:21
Răspuns #12

Elful

  • Vizitator
60-1516-8 in Depoul BC -> 8 aprilie 2010
memorat
15 Iunie 2010, 13:46:46
Răspuns #13

ByOnu

  • Vizitator
Poze cu ND3 nu "este", nu?  ::)
memorat
15 Iunie 2010, 22:10:59
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Poze cu ND3 nu "este", nu?  ::)

Sa ii raspunda cineva la aceasta intrebare. Eu ma abtin!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Iunie 2010, 12:58:24
Răspuns #15

Trifu22

  • Vizitator
ND3 in China. Nici o masina de acest tip nu a fost repatriata.
Schema generala a modelului vine din Statele Unite, se pot observa cilindrii de frana  pe exteriorul osiei (arata ca naiba, dar mentenanta este usoara)
Au fost construite 88 de locomotive ND3 cu motoare Sulzer 12LDS28B si boghiuri identice cu cele pt LDE 3000 si 4000 pentru caile ferate chineze.

Denumirea de ND vine din China.

ND2 se incadreaza in seria 60. seriile de locomotive sunt serii, nu clase.
clasele erau pe la alte treburi;

memorat
16 Iunie 2010, 23:13:55
Răspuns #16

ByOnu

  • Vizitator
Da... am mai gasit niste poze.

SURSA: Elecroputere.
memorat
21 Iunie 2010, 03:58:37
Răspuns #17

zofei.2006

  • Vizitator
60-1514-3 apartinand operatorului privat Grup Feroviar Roman, 18.06.2010. Bucuresti Nord.
memorat
02 Iulie 2010, 20:19:23
Răspuns #18

Silviu88

  • Vizitator
60-1506-9 in Gara de Nord, 2.07.2010 .
memorat
08 Iulie 2010, 00:07:00
Răspuns #19

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
60-1502-8, ND 2 in Gara la Oradea:

60-1502-8 si in Gara Bucuresti Nord in ziua de 07 Iulie 2010:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat