28 Martie 2024, 14:04:53

Autor Subiect: WARTBURG  (Citit de 16948 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

10 Aprilie 2011, 20:26:42
Răspuns #20

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
??? Motoarele erau chiar foarte fiabile, cred ca ai vrut sa spui ca erau poluante, etc, orice dar nu ca nu erau fiabile... Iti amintesc ca pana in '89 Romania era plina de trabanturi DDR care veneau la mare hat de departe, strabateau jumatate de Europa. Si nu prea am vazut Trabante in pana de motor... Motorul de Trabant nici nu prea avea unde sa se strice. Motorul de Wartburg era mai complicat decat cel de Trabant, avea pompa de apa, de benzina, cred ca si de ulei.
 Motorul de Trabant a fost o inventie geniala a nemtilor, bine, repet, era poluant, neperformant, dar nu te trada, nu te lasa in drum.
 Motorul mai simplu decat al Trabantului - si care sa duca in spat o masina - nu cred ca exista.
memorat
11 Aprilie 2011, 09:28:08
Răspuns #21

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Nu te contrazic, pentru ca eu nu am avut Trabant sau Wartburg. Dar, in privinta masinilor de marcile astea care stateau pe amrginea drumului cu capota saltata sau pur si simplu nu mai ieseau din curtea omului, aici pot povesti multe.
Mai spun o data: motoarele sunt in doi timpi, de turatie destul de mare, alimentate cu benzina, si ulei in amestec. Ungerea e deficitara. Ca motorul se da jos si se repara cu usurinta, asa este, dar  segmentii aia rezista doar cateva mii de kilometri. Pompa de ulei la W? Poate la tipurile recente, dar la 1200 si 1300, cele din anii '50 si '60 nici vorba, uleiul era in benzina, ca la mobra.
A, fiabilitate da, in privinta caroseriei; am vazut un W de 50 de ani absolut intact, proprietarul ii schimbase motorul cu unul de Dacie si transmisia cu una de Ford Capri, pe spate, pentru ca i se parea mai sanatos decat sa isi ia o Dacie noua.
memorat
12 Aprilie 2011, 01:54:05
Răspuns #22

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
In principiu daca un mecanism oarecare nu se defecteaza in durata lui normata de functionare totul e ok. Ori cu Trabantul / Wartburgul tocmai asta se intampla, nu te prea lasa in perioada asta normata de functionare. Si ca sa-l repari nu te costa o caruta de bani...
 Nimeni nu compara cele 2 masini cu ceea ce iesea de pe banda in Germania Federala sau alte state, dar repet, Trabantistii aveau curaj sa strabata cu masinuta lor - dotata si cu remorca - jumatate de Europa. Si nu erau 2 Trabanturi din DDR ci cu sutele / miile venite in Romania.
 Deci masina era sigura in exploatare, in limita duratei normale a ei de exploatare. Asta am vrut sa spun si nu sa o compari cu un W sau Opel sau BMW sau ce masina vrei tu.
memorat
24 Aprilie 2011, 19:04:46
Răspuns #23

Upz

  • Mesaje postate: 114
  • Gen: Bărbat
 :D
B-51-VIE
memorat
24 Aprilie 2011, 19:17:13
Răspuns #24

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Unde l-ai pescuit?
memorat
24 Aprilie 2011, 19:44:05
Răspuns #25

Upz

  • Mesaje postate: 114
  • Gen: Bărbat
Unde l-ai pescuit?

 In cartierul Colentina. Am in fata blocului o casa locuita de o fosta cantareata de opera si are in curte un Wartburg ingrijit. Dar nu prea o prind acasa :D Am incercat sa o prind cand pleca dar.. copacul nu mi-a dat voie:
memorat
02 Octombrie 2011, 13:18:55
Răspuns #26

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
In principiu daca un mecanism oarecare nu se defecteaza in durata lui normata de functionare totul e ok. Ori cu Trabantul / Wartburgul tocmai asta se intampla, nu te prea lasa in perioada asta normata de functionare. Si ca sa-l repari nu te costa o caruta de bani...
 Nimeni nu compara cele 2 masini cu ceea ce iesea de pe banda in Germania Federala sau alte state, dar repet, Trabantistii aveau curaj sa strabata cu masinuta lor - dotata si cu remorca - jumatate de Europa. Si nu erau 2 Trabanturi din DDR ci cu sutele / miile venite in Romania.
 Deci masina era sigura in exploatare, in limita duratei normale a ei de exploatare. Asta am vrut sa spun si nu sa o compari cu un W sau Opel sau BMW sau ce masina vrei tu.

Intr-adevar, imi amintesc de invaziile estivale de nemti dederisti. Imi amintesc si de faptul ca as fi vrut si eu sa-mi cumpar un Trabant in anii 80, dar cand am vazut ca cerea bani ca pe o masina, am preferat Oltcitul luat nou, nu costa decat vreo 10000 lei in plus. Si mai stiu ca m-am plimbat cu Wartburguri si Trabanti in vremurile de demult, un prieten al lui taticu avea un Wartburg 1300, mie imi placea foarte mult. Dar fumega la fel ca Trabi. Clar era uns cu fum.

BV-01-FGE

Un Wartburg gasit printre bloacele din Steagu
memorat
11 Octombrie 2011, 21:08:44
Răspuns #27

Sergiu.YKM

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 3413
  • Gen: Bărbat
FÄ‚RÄ‚ NUMÄ‚R
Wartburg 1000 - din pacate e o epava, gasita in curtea unui fost inginer din Bocşa Română.
memorat
07 Decembrie 2011, 18:40:20
Răspuns #28

Sergiu.YKM

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 3413
  • Gen: Bărbat
CS 02 SWF
Wartburg 353 tourist
memorat
11 Decembrie 2011, 17:16:21
Răspuns #29

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
B-04-VWC

Masina mai apare de vreo trei ori pe forum, totusi, fiind asa frumoasa, de ce sa nu?

memorat
14 Decembrie 2011, 19:58:52
Răspuns #30

cci_alex

  • Mesaje postate: 329
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar de machete la scara 1/43
FÄ‚RÄ‚ NUMÄ‚R
Wartburg 1000 - din pacate e o epava, gasita in curtea unui fost inginer din Bocşa Română.

Cum este interiorul masini ? roti mai are ca nu prea se vede asa bine , asta reconditionat arata super  ;)
memorat
14 Decembrie 2011, 20:30:12
Răspuns #31

Sergiu.YKM

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 3413
  • Gen: Bărbat
Interiorul e sarac, foarte sarac, inafara de volan, nu mai are nimic. Si rotile le are, bagate in pamant dar le are.. :(
Si acum un Wartburg 353 care a fugit de acasa.
PH 03 COL
memorat
29 Decembrie 2011, 21:58:03
Răspuns #32

Sergiu.YKM

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 3413
  • Gen: Bărbat
TM 01 NWZ
Un Wartburg 353 care nu a mai facut miscare...
memorat
12 Martie 2012, 20:22:09
Răspuns #33

Sergiu.YKM

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 3413
  • Gen: Bărbat
TM 03 YIH
Am mai gasit pe la Timisoara un Wartburg 353, doar ca acesta e Tourist. E al 3-lea Warby 353 gasit de mine la Timisoara..  8)
memorat
13 Martie 2012, 21:02:06
Răspuns #34

Sergiu.YKM

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 3413
  • Gen: Bărbat
TM 49 MTM
In aceeasi zi si acelasi oras am mai gasit un Wartburg 353 tourist, doar ca acesta pare mai neglijat.
memorat
10 Aprilie 2012, 21:43:19
Răspuns #35

Sergiu.YKM

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 3413
  • Gen: Bărbat
Un Wartburg 312 din '65 gasit la Doclin. Este de vanzare.
Pe la sate gasesti multe masini interesante...
memorat
11 Aprilie 2012, 21:05:47
Răspuns #36

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Un Wartburg 312 din '65 gasit la Doclin. Este de vanzare.
Pe la sate gasesti multe masini interesante...
Arata inca foarte bine acest Warby aproape ca nici nu iti dai seama ca a trecut timpul peste el!!!!!!
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
15 Aprilie 2012, 00:15:31
Răspuns #37

cci_alex

  • Mesaje postate: 329
  • Gen: Bărbat
  • Colectionar de machete la scara 1/43
Cat cere pe el ? ;)
memorat
15 Aprilie 2012, 08:27:26
Răspuns #38

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Caroseria, daca nu e lovita, s-ar putea sa mai tina, desi are peste 50 de ani, cred, dar motorul va fi greu de facut. Ca si mecanica. Unde mai gasesti piese de schimb pentru asa ceva?
memorat
15 Aprilie 2012, 13:47:35
Răspuns #39

Sergiu.YKM

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 3413
  • Gen: Bărbat
@cci_alex: 1000 de euro.
@mihaiatanasie: Tabla nu era lovita, putin bara din fata avea o lovitura mica.
memorat