29 Martie 2024, 01:01:25

Autor Subiect: WARTBURG  (Citit de 16954 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

30 Ianuarie 2010, 15:24:35

V2A

  • Mesaje postate: 139
  • Gen: Bărbat
Propun ca aici sa se discute despre putinele masini Wartburg ramase.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

30 Ianuarie 2010, 22:18:48
Răspuns #1

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Extrem de putine. Am vazut unul la Brasov asta vara, nu m-am gandit sa-l fotografiez. In rosiori nu cred ca mai e vreunul in circulatie.
memorat
07 Februarie 2010, 11:19:50
Răspuns #2

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
B-04-VWC
Et voila!
Prima poza care ilustreaza topicul, undeva pe Grivita, aproape de Gara de Nord.
memorat
28 Aprilie 2010, 08:02:22
Răspuns #3

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
B-24-NUR

Cara in spate un echipament de parapantist, la manifestarea de la Giurgiu.
memorat
29 Aprilie 2010, 16:26:46
Răspuns #4

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
TR-02-WOJ
Aproape incredibil, un W. la Rosiori. S-a cam uita nenea ala la mine cand l-am pozat, dar n-a indraznit sa ma bata.
memorat
02 Mai 2010, 08:47:26
Răspuns #5

SprinterXP

  • Vizitator
TR-02-WOJ
Aproape incredibil, un W. la Rosiori. S-a cam uita nenea ala la mine cand l-am pozat, dar n-a indraznit sa ma bata.

Foarte ingrijita aceasta masina. :)
memorat
02 Mai 2010, 09:19:43
Răspuns #6

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Un prieten al meu a avut un Wartburg foarte vechi, la care tinea pentru ca, din cate spunea el, tabla era extraordinar de buna, groasa si bine pregatita, spre deosebire de tabla Daciei, de exemplu. Motorul in trei cilindri, 1100 cmc, daca nu gresesc, in doi timpi, era destul de slab, turatie mare si ungere deficitara, fara baie de ulei (ca la motocicletele antice sau ca la Trobont) nu prea ducea mult. Prietenul meu, un excelent inginer, a transformat masina, adaptand un motor de Dacie si o transmisie de Ford Carpi, recuperata nu stiu de unde, astfel incat W avea transmisia pe spate. A folosit masina asta pana prin 204, cred, cand a fost nevoit sa renunte la ea datorita pretului multy prea mare al omologarii individuale la RAR. Acum conduce Octavia, dar inca mai vorbeste frumos despre masina aia.
De aceea cred ca si WOJ asta arata binisor. Probabil ca, daca nu-i ceri prea multe, ar putea rezista mult fara petice, dar nu fara cateva randuri suplimentare de segmenti, daca s-or mai gasi.
memorat
20 Iunie 2010, 17:40:58
Răspuns #7

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
B-14-LUW

(cat a mai ramas din el) Pe Calea Grivitei
memorat
25 August 2010, 16:05:20
Răspuns #8

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
BV-05-BHB

In centrul Fagarasului. Se auzea destul de fain motorul ala in 2 timpi
memorat
10 Decembrie 2010, 10:03:34
Răspuns #9

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
B-04-VWC fotografiata ieri pe Grivitei colt cu Nicolae Titulescu:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Decembrie 2010, 13:03:07
Răspuns #10

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Mai apare o data mai sus masina asta, pozata in aceeasi zona geografica.
memorat
10 Decembrie 2010, 22:14:45
Răspuns #11

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Mai apare o data mai sus masina asta, pozata in aceeasi zona geografica.

Ma scuzati.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Decembrie 2010, 22:16:59
Răspuns #12

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Nu m-am suparat, doar voiam sa subliniez coincidenta, poate ca omul ala sta pe-acolo. Ce, parca era monopolul meu?
memorat
29 Decembrie 2010, 13:05:55
Răspuns #13

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
B-06-SWU

Langa benzinaria veche din Alexandria
memorat
30 Decembrie 2010, 18:10:18
Răspuns #14

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
TR-01-ABN
Pe Marasesti, Rosiorii de Vede
memorat
10 Ianuarie 2011, 05:19:06
Răspuns #15

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
B-04-VWC
Et voila!
Prima poza care ilustreaza topicul, undeva pe Grivita, aproape de Gara de Nord.
B-04-VWC fotografiata ieri pe Grivitei colt cu Nicolae Titulescu:

B-04-VWC -> plina de zapada, fotografiata pe 03 Ianuarie 2010 dar dupa ce i-am facut o inima in zapada:  ;)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Aprilie 2011, 11:48:35
Răspuns #16

Adrian1888

  • Vizitator
La mine in fata blocului au mai fost 2 Wartburg-uri... Unul care era tras pe dreapta si unul in stare de funtionare (arata chiar foarte bine !) Im amintesc ca prin 2008... Au inpins acel Wartburg, vechi iar o roata mergea infranata... Iar prin 2010, acel Wartburg mai nou, l-am gasit la I.M.G.B. Vulcan, la un centru de casare.
memorat
09 Aprilie 2011, 12:40:08
Răspuns #17

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Poza nu-mi apartine, este luata de pe internet, dar eu   ACEST  MODEL   l-am prins pe soselele romanesti si nu cel prezentat de voi. Era destul de raspandit si auzisem ca era o masina buna ( DDR - ul erau nemti si ei...)
memorat
10 Aprilie 2011, 06:52:39
Răspuns #18

Adrian1888

  • Vizitator
Poza nu-mi apartine, este luata de pe internet, dar eu   ACEST  MODEL   l-am prins pe soselele romanesti si nu cel prezentat de voi. Era destul de raspandit si auzisem ca era o masina buna ( DDR - ul erau nemti si ei...)
Zici ca este noua !  :D
memorat
10 Aprilie 2011, 16:46:13
Răspuns #19

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Erau cel putin doua variante, Ro era plina de asa ceva in anii '60. Motoare de 1200 cmc, in doi timpi, trei cilindri, prima varianta avea doar 3 viteze, apoi avea 4 viteze. Paraia ca Trobontul si fumega tot asa. Motoarele erau foarte putin fiabile (amestec benzina+ulei in rezervor, ca la Mobre). Imi aduc bine aminte, mai multi priteni ai lui taticu aveau asa ceva.
memorat