28 Martie 2024, 20:44:50

Autor Subiect: Paris  (Citit de 7578 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

08 Octombrie 2008, 21:34:02

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Am resusit sa prind metroul parizian pregatiti sa plece din statie [ Magistrala M13]




Statie de metrou frantuzeasca [Paris]




O alta statie frantuzeasca de mterou [ Paris, Magistrala M13]

memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

08 Octombrie 2008, 21:34:44
Răspuns #1

AlexYo

  • Vizitator
A 2-a poza este realizata intr-o statie de RER ( reseau Express Regional), nu de metrou. La Paris, trenurile regionale circula tot pe sub pamant pana la iesirea din oras, unde ies la lumina.
memorat
19 Aprilie 2009, 10:12:24
Răspuns #2

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Cu respect si admiratie.
memorat
28 August 2009, 01:51:27
Răspuns #3

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
De curand, am fost plecat in vacanta la Paris, capitala Frantei. O aglomeratie urbana de dimensiuni impresionante cu o foarte buna organizare: municipiul Paris, structurat pe 20 de sectoare (arrondisements) si suburbiile (banlieu). Ca sa trec direct la subiect, in Paris transportul public de persoane se efectueaza cu autobuzul, metroul, tramvaiul si trenul suburban (RER - Reseau de l'Expres Regional). Operatorul de transport se numeste RATP (Regie Autonome des Transports Parisiens) si detine toate cele 4 mijloace de transport. Mai multe detalii pe www.ratp.fr. Sistemul de tarifare al RATP cuprinde 6 zone tarifare si este valabil pentru toate cele 4 mijloace de transport. Principalul mijloc de transport in Paris este autobuzul.

Voi incepe cu autobuzele. Traseele autobuzelor sunt numerotate astfel: in Paris liniile au numere de doua cifre: 20 - 96, iar in suburbii circula linii cu numere de trei cifre.


Irisbus Citelis Line , linia 70 , aflat in statia Primarie (capat de linie)
In ultima poza autobuzul pleaca pe traseu in directia Casa Radio France
memorat
28 August 2009, 02:26:37
Răspuns #4

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
2 autobuze MAN NL 223 , linia 21
memorat
03 Septembrie 2009, 23:23:40
Răspuns #5

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
Tot un MAN NL 223 , linia 21 , vazut de sus, dintr-o sala a Muzeului Luvru.
memorat
03 Septembrie 2009, 23:44:53
Răspuns #6

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
Irisbus Agora Line , linia 69
Vazut din spate, in statia Champ de Mars (capat de linie) in apropiere de Turnul Eiffel, linia 69
Pe cheiul Senei, in statia Musee d'Orsay, linia 69

memorat
04 Septembrie 2009, 00:24:17
Răspuns #7

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
Renault Agora S , linia 96 , in statia Gara Montparnasse (capat de linie)
memorat
04 Septembrie 2009, 00:47:52
Răspuns #8

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
Un Renault Agora S , linia 82 , si un MAN NL 223 , linia 28 , pe Bulevardul Montparnasse
memorat
04 Septembrie 2009, 00:58:26
Răspuns #9

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
Renault Agora L pe cheiul Senei, in statia Musee d'Orsay, linia naveta C (in acel timp linia de autobuz inlocuia RER-ul C , intre statiile Musee d'Orsay si Invalides)
memorat
06 Septembrie 2009, 21:13:10
Răspuns #10

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
Cateva poze din interiorul unui Irisbus Citelis Line

Poza 1: "Va rugam avansati spre spatele autobuzului"
Poza 2: "Zambiti! Sunteti filmati!"
Poza 3: Instalatia de aer conditionat
Poza 4: Afisajul interior (se vede si o camera de supraveghere video)
Poza 5: Harta traseului (linia 87 : Champ de Mars - Porte de Reuilly)
Poza 6: Vedere de ansamblu din interior
memorat
06 Septembrie 2009, 22:36:02
Răspuns #11

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
O statie RATP, cu refugiu pentru calatori
O statie RATP, fara refugiu
Un GPS (indica timpul de asteptare a urmatorului autobuz ; este prezent in toate statiile RATP)
memorat
25 Septembrie 2009, 15:02:17
Răspuns #12

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
Trei masini de interventie ale RATP Paris, in Piata Operei Garnier
memorat
25 Septembrie 2009, 15:15:02
Răspuns #13

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
4 autobuze turistice

Poza 1: Autobuz Volvo, supraetajat al companiei "Les Cars Rouges"
Poza 2: Autobuz Volvo, supraetajat al companiei "L'Open Tour"
Poza 3: Autobuz Neoplan, supraetajat ale companiei "L'Open Tour"
Poza 4: Autobuz Neoplan, supraetajat ale companiei "L'Open Tour" (vazut din spate)
memorat
25 Septembrie 2009, 15:47:26
Răspuns #14

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
Pentru ca am terminat prezentarea autobuzelor pariziene, voi trece mai departe, la prezentarea metroului parizian. Acest mijloc de transport a fost inaugurat pe 19 Iulie 1900. Astazi, metroul parizian cuprinde o retea formata din 16 magistrale care ajung in toate cartierele Parisului. Practic, nu exista vreo locatie in oras, unde sa nu se poata ajunge cu metroul. Cateva magistrale ajung si in suburbiile Parisului. Pe fiecare magistrala, intervalul de succesiune intre trenuri este de 1 - 2 minute. Pe 5 din cele 16 magistrale, metrourile ruleaza pe sistem pneumatic, tehnologie initiata in anii '50 si implementata pentru prima data in anul 1963 pe magistrala 1. Magistralele cu sistem pneumatic sunt: 1, 4, 6, 11, 14. Magistrala 14, inaugurata in 1998, este cea mai moderna, deoarece metrourile sunt automatizate. Nu au mecanic. Aceasta tehnologie este in curs de implementare si pe magistrala 1. Mai multe pe www.ratp.fr


O rama Alstom MP89, in statia Charles de Gaulle Etoile, magistrala 1
Trenul pleaca in directia Chateau de Vincennes
La momentul fotografierii statia era in renovare
memorat
25 Septembrie 2009, 16:09:05
Răspuns #15

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
Interiorul unei rame Alstom MP89:

Poza 1: Traseul magistralei 1: La Defense - Chateau de Vincennes
Poza 2: Emblema producatorului si anul fabricatiei
Poza 3: Semnalul optic de inchidere a usilor
memorat
29 Septembrie 2009, 02:01:59
Răspuns #16

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
Poza 1: Boghiul unei rame Alstom MP89, magistrala 1
Poza 2: Sistemul pneumatic de rulare al trenurilor pe magistrala 1. Pe mijloc se poate observa banda de franare. Este prezenta pe toata lungimea caii de rulare. Sinele de otel (cele apropiate de banda de franare) confera stabilitate trenului. Pneurile sunt pozitionate pe benzile exterioare.
Ultima banda care se vede in josul pozei este linia de tensiune.
memorat
29 Septembrie 2009, 02:26:21
Răspuns #17

Ikarus 5229

  • Mesaje postate: 31
  • Gen: Bărbat
    • Ro-Trans
O rama MP73, in statia Bir-Hakeim, magistrala 6. Calea de rulare a metrourilor este tot pneumatica (inaugurata in 1974).
memorat
08 Februarie 2010, 22:00:23
Răspuns #18

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Poze din gara Montpelier
memorat
08 Februarie 2010, 22:01:54
Răspuns #19

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
net
memorat