29 Martie 2024, 13:17:18

Autor Subiect: Utilaje Plasser & Theurer pentru infrastructura  (Citit de 2036 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

03 Decembrie 2009, 16:46:20

zofei.2006

  • Vizitator
Utilaje Plasser & Theurer pentru infrastructura

Activitatea de baza a Companiei Nationale de Cai Ferate CFR – SA consta in repararea si mentinerea infrastructurii feroviare in parametri de siguranta si confort prescrisi, dezvoltand in paralel si activitati bine definite privind modificarea retelei.
    Au fost intocmite importante proiecte pentru eficientizarea principalelor obiective din cadrul companiei, care presupun dotarea infrastructurii cu masini si utilaje grele si usoare de cale, fiabile si de mare productivitate.Masina de stabilizat dinamic patul de balast al caii ferate tip DGS 62 N
    Beneficiind de oportunitatea finantarii de catre Banca Mondiala, Compania Nationala de Cai Ferate CFR – SA a achizitionat, in decursul anilor, masini si utilaje grele de cale necesare pentru crearea conditiilor de acces pe infrastructura intr-un mediu concurential si sigur.
    Prin imprumuturile acordate de Banca Mondiala, CFR – SA a achizitionat utilaje Plasser & Theurer, numarul unu mondial in producerea si vanzarea de utilaje grele de cale, absolut indispensabile pentru un salt calitativ la nivelul noilor cerinte pe plan european. Printre acestea enumeram:


1. Masina de stabilizat dinamic patul de balast al caii ferate tip DGS 62 N
    a) Date tehnice principale:
- lungimea intre tampoane 17.250 mm;
- greutate 60 t;
- putere motor 348 kW;
- viteza de deplasare autopropulsat 90 km/h;
- productivitate mai mare de 1.500 m/h.
    b) Parametri de functionare:
- lucrari executate: compactarea patului de balast al caii ferate prin aplicarea controlata de forte vibratoare orizontale cu frecventa variabila in gama 0 – 42 Hz si aplicarea de forte verticale, pana la valoarea de 240 kN;
- eliminarea restrictiilor de viteza prin compactarea efectuata patului de balast al caii;
- fiabilitate ridicata a subansamblelor si pieselor componente ale masinii.
   c) Utilizare:
- compactarea patului de balast al caii ferate prin aplicarea controlata de forte vibratoare.



  2. Masina de burat tip 08-16Masina de burat tip 08 - 16
    a) Date tehnice principale:
- lungimea intre tampoane 18.710 mm;
- greutate 44 t;
- putere motor 235 kW;
- viteza maxima de deplasare autopropulsata 80km/h;
- productivitate medie 350 m/h.
    b) Parametri de functionare:
- lucrari executate: buraj in linie curenta, ripare (cu laser) si nivelare a caii;
- executarea lucrarilor este asistata de calculator (PC aflat la bordul masinii);
- precizie geometrica ridicata a parametrilor caii, in urma lucrarilor: ±1 mm;
- fiabilitate ridicata a subansamblurilor si pieselor componente ale masinii;
   c) Utilizare:
- la burajul mecanizat al prismei de balast al caii ferate cu o productivitate de 350 m/h.


   3. Masina de burat aparate de cale tip 08-475 4S/RMasina de burat aparate de cale tip 08 - 475 4S/R
   a) Date tehnice principale:
- lungimea intre tampoane 27. 740 mm;
- greutatea 69 t;
- putere motor 370 kW;
- viteza de deplasare autopropulsata 80 km/h;
- productivitatea realizata: 28 minute/aparat de cale.
   b) Parametri de functionare:
- lucrari executate: buraj aparate de cale si linie curenta, cu corectarea directiei caii (cu laser) si nivelului in lung, cu compactarea balastului la capetele traverselor si perierea patului de balast al caii la nivelul traverselor;
- executarea lucrarilor este asistata de calculator (PC aflat la bordul masinii) cu o precizie geometrica ridicata a parametrilor caii obtinuti in urma lucrarii (±0,5 mm);
- fiabilitate ridicata a subansamblelor si pieselor componente ale masinii.
    c) Utilizare:
- burajul mecanizat al prismei de balast pe aparate de cale si in zonele adiacente acestora.


4. Masina de burat tip 09-32Masina de burat tip 09 - 32
    a) Date tehnice principale:
- lungimea intre tampoane 27.640 mm;
- greutate 63,5 t;
- viteza de deplasare autopropulsat 90 km/h;
- productivitate realizata circa 1.200 m/h.
   b) Parametri de functionare:
- lucrari realizate: buraj in linie curenta a doua traverse simultan (masina avanseaza continuu); corectarea nivelului in lung si a directiei caii (cu laser), cu compactarea balastului la capetele traverselor;
- executarea lucrarilor este asistata de calculator (PC aflat la bordul masinii) cu o precizie geometrica ridicata a parametrilor caii obtinuti in urma lucrarii;
- avansul masinii in timpul lucrului este continuu, iar mecanismele de burat se deplaseaza cu intermitenta, burand simultan cate doua traverse;
- fiabilitate ridicata a subansamblelor si pieselor componente ale masinii.
    c) Utilizare:
- burajul mecanizat al prismei de balast al caii ferate in linie curenta.



5. Masina de curatat prisma de balast a caiiMasina de curatat prisma de balast a caii
    a) Date tehnice principale:
- lungimea intre tampoane: 31.800 mm;
- greutate 98 t;
- putere motoare 700 kW;
- viteza maxima de deplasare 80 km/h;
- productivitatea maxima 650 m³/h;
- excavare: latime 3,7–7,7 m;
- adancime max. 1 m de la suprafata sinei.
   b) Parametri de functionare:
- lucrari executate: curatarea balastului la linia curenta si la aparatele de cale, cu control automat (cu laser) si manual; inregistrarea parametrilor de excavare; nivelare si distribuire a balastului;
- fiabilitate ridicata a subansamblelor si pieselor componente ale masinii.
   c) Utilizare:
- curatarea prismei de balast pe linie curenta si aparate de cale cu o mare productivitate (max. 650 m³/h).
    Achizitionarea, de catre CFR - SA, a acestor utilaje cu tehnologii moderne, ofera posibilitati multiple pentru ridicarea performantelor infrastructurii caii ferate, ceea ce conduce, in final, la imbunatatirea sigurantei circulatiei si cresterea vitezelor pe reteaua feroviara.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":