28 Martie 2024, 19:31:37

Autor Subiect: Stiri din lumea automobilismului  (Citit de 31315 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

05 Decembrie 2009, 01:42:09
Răspuns #80

CRAZY BOY

  • Vizitator
Fratele cel rau al lui GTI

Hai sa o luam cu inceputul: Focus RS este o masina data naibii, obscena, vulgara, imposibil de verde si rapida ca viitura. Pana aici credeam ca se poate merge, dar niste tuneri nemti s-au gandit ca ar fi mai bine sa-si bata joc de legile bunului-simt si sa faca dintr-o masina buna, nebuna!

In mod normal, Golf GTI dezvota o putere de 211 CP, un fleac pe langa ceea ce au facut cei de la Wimmer: 386 CP, suficient cat sa-ti produca un infarct atunci cand demarezi de pe loc. Vorbim aici de operatii serioase in interiorul Golf-ului, atat de serioase incat nici nu indraznim sa le mentionam pe toate. Poate te intereseaza jantele. Ei bine, acestea pot fi de 18 sau de 19 inch, chestiile astea purtandu-ti Golf-ul RS cu o viteza maxima de 267 km/h.

Cu o asemenea masina, nu stiu la ce ti-ar trebui un Aston Martin Vantage, pentru ca nemtoaica este mai practica si este in stare sa te transporte la viteze exagerate.


http://www.topgear.ro/stiri/fratele-cel-rau-al-lui-gti
memorat
05 Decembrie 2009, 01:44:18
Răspuns #81

CRAZY BOY

  • Vizitator
E o lume patrata

Daca exista un lucru mai putin probabil decat alegerea unei persoane de culoare in functia de Presedinte al SUA, atunci ala trebuie sa fi fost intrarea in productie a lui Nissan Cube. Ei, uite ca in decursul a un an am avut parte de amandoua. Ziua de maine incepe sa fie un lucru foarte nesigur.

Designerii de la Nissan - cum ar veni, parintii lui Cube - se refera la el ca la un „buldog cu ochelari de soare”. Nu stiu ce simte un designer fata de comparatia cu un buldog, insa eu nu i-as spune prietenei mele asa. Deci o sa presupun ca se traduce printr-un fel de „e urat, dar e al nostru si il iubim”.

Nissan Cube a fost numit de Muzeul de Design din Londra drept una din cele 50 de masini care au schimbat lumea. Daca le-am vedea si pe celelalte 49, sunt sigur ca ar mai pali din valoarea acestui titlu, insa asta pentru ca privim noi superficial lucrurile. Nu spune nimeni ca e frumos, ci doar ca revolutioneaza felul in care este abordat designul auto - si asta nu-l poate invinovati nimeni ca nu ar face-o.

Dar, Nissan Cube se produce. Poate ca nu e o stire de ultima ora, dar merita sa ne amintim din cand in cand de asta. Pentru o masina icon, asa cum in mod sigur va deveni, nici nu e scump (judecand dupa preturile anuntate pentru piata din Anglia), desi unii ar putea spune ca are un pret cam mare pentru un buldog cu ochelari.

http://www.topgear.ro/stiri/e-o-lume-patrata
memorat
05 Decembrie 2009, 01:46:47
Răspuns #82

CRAZY BOY

  • Vizitator
Mazda a scos 3 din 2...

Mazda incearca sa-i convinga pe umflatii aia de americani ca si masinile mici pot fi "fun to drive". Ce stiu ei de "fun to drive"? De ce sa-i convingem pe ei ca le-ar trebui masini ceva mai mici si mai frugale?

Dintre cele trei (2Evil, Active2 Snow si Active2 Surf), Active2 Surf poate ca suna cel mai potrivit pentru acei americani californieni, cunoscuti drept "dudes", care cauta senzatii tari pe valuri cat mai inalte. Dar aia sunt niste drogati cu Jeepuri Wrangler decapotate si pline de nisip lasate din tata-n fiu, generatie dupa generatie de hipioti, deci n-o sa se uite nicidecum la o Mazda de oras "inchisa".

Cat Active2 Snow, hai sa fim seriosi, aia care se duc la ski oriunde in lume, nu numai in America, au si ei o masina "ceva" mai mare si cu un pic de tractiune integrala eventual. In schimb, 2Evil, desi arata ca un pachet de barbierit la promotie de sarbatori, exista sanse foarte mari sa-l vedem pe piata locala drept Mazda 2 MPS... dar tot nu vad vreun purcelus infulecand 6 triplu-cheesburgeri si o Cola dietetica sa se inghesuie in superminiul nipon.

Noi, aici in Europa, avem drumuri mult mai inguste si intortocheate si preturi mult mai ridicate la combustibili - dati-ne noua masinutele alea ca noi stim deja ce e de facut cu ele - aia oricum probabil ca le confunda cu niste hamburgeri sau vreun soi de doze de suc...

http://www.topgear.ro/stiri/mazda-a-scos-3-din-2
memorat
05 Decembrie 2009, 01:51:23
Răspuns #83

CRAZY BOY

  • Vizitator
Volkswagen Amarok - Informaţii oficiale

Volkswagen debutează cu Amarok într-un segment care pare a fi fost uitat de cei din Wolfsburg. Amarok este primul pick-up VW în adevăratul sens al cuvântului.

Volkswagen Amarok reprezintă debutul constructorului german într-un segment destul de important. Până acum singura "urmă" de pick-up VW putând fi considerat Caddy, dar cu o reprezentativitate destul de ştearsă.

Amarok doreşte să stabilească noi standarde în segmentul pick-up-urilor de 1 tonă , mizează pe eficienţa propulsoarelor TDI, oferă un grad ridicat de securitate activă şi pasivă şi va debuta pe piaţa europeană în 2010. Pentru moment a fost lansată doar versiunea double cab, urmând ca imediat după lansare europeană să apară şi caroseria single cab.

Modelul este încadrat de VW în secţiunea vehicule comerciale şi este produs în Argentina la fabrica "Pacheco" din Buenos Aires . Din punct de vedere al designului nu putem spune că VW a inventat pick-up-ul, Amarok încadrându-se perfect în peisajul clasei din care face parte.

La startul vânzărilor va fi disponibil un singur propulsor diesel de 2 litri. Este un motor cu injecţie common rail bi-turbo care dezvoltă 163 CP şi un cuplu motor de 400 Nm disponibil de la 1.500 rpm . La jumătatea anului 2010 va mai fi disponibilă o motorizare diesel supraalimentată cu o turbină cu geometrie variabilă care va oferi 122 CP şi un cuplu motor de 340 Nm disponibil la 2.000 rpm. Pentru moment este disponibilă o singură cutie de viteze, una manuală cu 6 rapoarte.

Volkswagen se laudă că Amarok va stabili noi standarde în privinţa consumului pentru un pick-up din acest segment. Chiar şi în versiunea cu tracţiune integrală propulsorul de 163 CP va oferi un consum mediu de 7,8 litri în timp ce motorizarea de 122 CP se va mulţumi în medie cu 7,6 litri. În condiţiile în care rezervorul are 80 litri, se promite o autonomie ipotetică de 1.000 km.

Amarok va putea fi achiziţionat în trei versiuni: doar cu tracţiune spate, tracţiune 4x4 nepermanentă şi full time all-wheel drive. Versiunile cu tracţiune integrală vor fi "înnobilate" cu logo-ul 4MOTION, în cazul 4x4 nepermanent vom avea o cifră 4 colorată în roşu în timp ce pentru versiunea de top cifra fiind neagră.

În cazul versiunii cu tracţiune integrală permanentă puterea este transmisă către punţile faţă/ spate într-un raport de 40:60. Opţional poate fi comandat un diferenţial spate blocabil pentru toate versiunile.

Fiind un pick-up, sunt esenţiale dimensiunile benei şi capacitatea de încărcare. Aici Amarok stă destul de bine. Bena are o suprafaţă de 2,52 metri pătraţi, o lungime de 1,55 metri, o lăţime de 1.62 metri, o lăţime la nivelul pasajelor roţilor punţii spate de 1.22 metri şi o înălţime de 0,52 metri.

Amarok devine astfel primul pick-up de clasă medie care poate fi încărcat cu un europalet dispus pe lăţime. Poate fi încărcat cu 1,15 tone şi poate tracta până la 2,8 tone. Un alt detaliu important este acela că pick-up VW vine cu o soluţie constructivă body-on-frame.

Amarok la prima vedere pare un pick-up extrem de capabil, rămâne de văzut lista de preţuri.

http://www.promotor.ro/noutati-auto-masini-noi/articol-volkswagen-amarok-informatii-oficiale-5153132
memorat
29 Decembrie 2009, 11:43:19
Răspuns #84

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
memorat
16 Ianuarie 2010, 20:38:06
Răspuns #85

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
memorat
02 Aprilie 2010, 11:11:24
Răspuns #86

mralexino

  • cars addict
  • Mesaje postate: 15
  • Gen: Bărbat
Bine ca e prototip...si asa e o invalmasala in trafic sa o mai ai si paia.... ???
memorat
07 Aprilie 2010, 12:38:15
Răspuns #87

Adrian Dorofte

  • Vizitator

Daimler AG şi grupul Renault-Nissan au anunţat oficial noua alianţă

Două dintre cele mai mari companii auto din lume, alianţa Renault-Nissan şi Daimler, au anunţat oficial parteneriatul strategic dintre ele, ce va conduce la un schimb de tehnologii şi la dezvoltarea în comun a unor produse, automobile sau motorizări.

Anunţul oficial subliniză încăde la început primul punct concret al cooperării, modelele smart şi Twingo, care vor avea platforme comune, inclusiv versiuni electrice. Acestea vor fi urmate de noi modele care vor împărţi platforme sau doar tehnologii, dar şi motoare, atât diesel cât şi pe benzină, începând cu smart/Twingo şi terminând cu Infiniti, care ar urma să primească motoare Daimler şi Mercedes Vito, care va primi motoare şi transmisii Renault-Nissan. Nu în ultmiul rând, cele două structuri vor face achiziţii de materii prime şi subansamble împreună, ceea ce va conduce la reduceri imense de costuri. Pentru a consfinţi alianţa nou-creată, va fi făcut un schimb de acţiuni, în cuantum de 3,1% din capitalul fiecărei entităţi implicate, respectiv Daimler va deţine 3,1% din Renault şi 3,1% din Nissan.

Daimler are deja experienţa unei alianţe ce s-a transformat în fuziune, cea cu Chrysler, destrămată în urmăcu aproximativ un an, după ce timp de zece ani compania americanăi-a produs pierderi constante. De partea cealaltă, Renault şi Nissan sunt dovada faptului căo astfel de alianţă poate funcţiona cu succes.

Sursa: Saptamana Financiara
memorat
08 Aprilie 2010, 12:03:10
Răspuns #88

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Dacia Duster în GTA IV

Dacia Duster ajunge şi în lumea virtuală, datorită unui pasionat care l-a introdus în GTA IV ca şi mod.

Mai avem până când o să vedem un automobil Dacia prezentat oficial sub licenţă într-un joc video, dar măcar prin intermediul celor pasionaţi de programare şi design putem să îl conducem şi în lumea virtuală din GTA IV. Trebuie să remarcăm acurateţea cu care este replicat crossoverul Dacia, iar cei care vor să îşi instaleze acest mod o pot face de aici.


http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-dacia-duster-in-gta-iv-5835171
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
06 Iulie 2010, 20:20:21
Răspuns #89

Adrian Dorofte

  • Vizitator


Mercedes-Benz SLS AMG E-CELL - Primul supercar 100% electric. Din 2012.

Dupa ce a readus la viata si a reinventat faimoasele portiere 'gullwing'(care au debutat in 1954 pe modelul 300 SL) prin lansarea noului supercar SLS AMG in 2009, Mercedes-Benz pregateste pentru 2012 lansarea unei versiuni de serie a acestuia, cu propulsie full-electric.

Este vorba despre noul SLS AMG E-CELL, care face parte din indraznetul plan de productie 'AMG Performance 2015', initiat de fostul boss al diviziei sport a marcii din Stuttgart, Volker Mornhinweg, si care va fi dus in siguranta la indeplinire de Ola Kallenius, noul sef al Mercedes-AMG GmbH(cu o vasta experienta acumulata ca director al Mercedes-Benz HighPerformanceEngine, Brixworth, UK). Revenind la 'gullwing-ul' electric, acesta beneficiaza de un numar de patru motoare, fiecare amplasat adiacent fiecarei roti. Pentru a face loc unitatilor electrice frontale, s-a recurs la reproiectarea totala a ansamblului suspensiilor fata, care sunt de tip indepent multilink, prin comparatie cu configuratia cu bascule duble de la varianta SLS AMG cu combustie interna. De asemenea, alaturi de motoarele electrice, in partea posterioara se regaseste si inteligenta baterie Li-Ion de 40 amperi, cu un potential total de stocare de 480 kW. Asa cum era de asteptat, inginerii AMG au conceput si un sistem suplimentar de racire cu putere sporita.

Data fiind configuratia tip '2+2' a motoarelor, se poate spune ca SLS AMG E-CELL este un automobil cu transmisie integrala, pe toate cele 4 roti. Puterea totala generata este de 392 kW(sau 526 CP), sprintul 0-100 km/h se face in numai 4 secunde, iar turatia maxima la care pot lucra motoarele electrice atinge 12000 rpm. Cuplul maxim este cireasa de pe tort:880 Nm, in intregime disponibili de la apasarea pedalei de acceleratie.

Date privind autonomia nu au fost comunicate inca, insa este de inteles ca momentan, acestea trebuie sa ramana strict secrete. Tot ce se stie este ca supercar-ul este echipat si cu un sistem de recuperare a energiei rezultata din franare, care astfel incarca bateria Li-Ion. Frane ceramice AMG, o culoare speciala magno lumilectric pentru exterior, si un bord tip nava spatiala, gazduind display LED tactil cu diagonala de 25 cm pentru sistemul de infotainment COMAND pe consola centrala. De asemenea, toate fazele sistemului de iluminare fata/spate sunt asigurate de tehnologia LED.

Noul SLS AMG E-CELL va fi lansat oficial in 2012 si este de asteptat ca versiunea de serie sa nu difere vizual foarte mult fata de prototipul din fotografii, avand in vedere ca, din punct de vedere tehnic, nu va exista nici o diferenta.

Fotografii: Daimler Media
memorat
09 August 2010, 17:48:54
Răspuns #90

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
memorat
01 Octombrie 2010, 17:57:37
Răspuns #91

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Vizitati online Salonul Auto de la Paris:

http://www.promotor.ro/
memorat
12 Octombrie 2010, 21:57:05
Răspuns #92

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
memorat
01 Noiembrie 2010, 11:43:34
Răspuns #93

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Volkswagen se teme de concurenta Hyundai


Despre Volkswagen putem spune că este cea mai cunoscută marcă auto generalistă, fiind fondată în 1937 în perioada nazistă, iar prima "maşină a poporului" a fost VW Kaffer, un proiect de automobil ieftin comandat de... Hitler şi realizat de Ferdinand Porsche.
De atunci, grupul Volkswagen a evoluat sistematic, lăsând în istorie, pe lângă cunoscutul Beetle, şi nume precum Golf, Passat sau, mai recent, Touareg. Maşinile Volkswagen împart acum platforma tehnică şi motorizările cu modele ale mărcilor din grup: Skoda, Seat sau Audi. De asemenea, grupul Volkswagen deţine mărci de prestigiu precum Lamborghini, Bentley sau Bugatti, având legături strânse şi cu Porsche.
Prin urmare, un gigant cu renume mondial, pe care puţini grei l-ar putea contracara. Cu atât mai puţin o marcă mai tânără cu 30 de ani şi provenind din Coreea de Sud. Chiar şi numele Hyundai înseamnă "modern", neavând prea multe legături cu istoria.
Ei bine, deşi coreenii au început după o reţetă clasică (maşini simple, tehnică învechită şi parteneriate cu alţi constructori), iată că evoluţia lor a fost una foarte rapidă, în ton cu economia ultimelor decenii. Coreenii şi-au adaptat produsele, punând un mare accent pe maşini low-cost la început. Iar acum grupul Hyundai-KIA a ajuns în topul constructorilor mondiali. Şi nu la coadă, ci pe locul 5 în acest moment.
Adică sunt în postura de a începe să le sufle în ceafă celor de la Volkswagen... Să vedem, totuşi, cum stau lucrurile în realitate, în materie de concurenţă între modele.
Trebuie menţionat că vorbim de două grupuri auto gigantice, care oferă produse gândite pentru fiecare regiune majoră a lumii unde îşi vinde maşinile. Prin urmare, unele modele sunt vândute doar în USA sau Europa, iar altele sunt comercializate peste tot. Am luat în considerare pieţele auto din Europa, USA şi China în această analiză.
Analiză pe care o vom face pe fiecare segment important auto, în următoarele pagini. Iar la final, concluziile vă aparţin

http://www.promotor.ro/noutati-auto-dosar-analize/articol-hyundai-vs-volkswagen-lupta-gigantilor-7629276
memorat
23 Noiembrie 2010, 19:47:57
Răspuns #94

FBW58

  • Mesaje postate: 250
  • Gen: Bărbat
  • De la est la vest prin nord si sud...
"Nu ne vindem tara' ... rau am facut
memorat
12 Mai 2011, 01:01:02
Răspuns #95

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Dacia 1300 a devent oficial masina de epoca!

Pun si un link catre articol maine.

memorat
12 Mai 2011, 01:14:47
Răspuns #96

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Poate de ... "epoca de aur"?
memorat
12 Mai 2011, 19:03:37
Răspuns #97

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
memorat
13 Iulie 2011, 18:13:45
Răspuns #98

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Dacia 1300 a devent oficial masina de epoca!

Pun si un link catre articol maine.

Ai uitat sa mai dai linkul ala?
Uite un link din care aflam ca Duster are 850 de cai si ca are deja numeroase trofee

http://www.promotor.ro/sport/alte-sporturi/oficial-dacia-duster-pikes-peak-8286780
memorat
12 Noiembrie 2011, 09:46:21
Răspuns #99

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Skoda a construit in India modelul "Rapid", un concurent pentru Loganul nostru

http://www.realitatea.net/skoda-arata-rivalul-loganului_886116.html
memorat