28 Martie 2024, 16:11:42

Autor Subiect: Stiri din lumea automobilismului  (Citit de 31312 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

27 Noiembrie 2009, 19:20:58
Răspuns #60

CRAZY BOY

  • Vizitator
Opel Astra Sports Tourer vine în 2010

Opel Astra Sports Tourer, versiunea wagon a celui mai nou model Opel de pe piaţă, va veni în 2010, conform unor surse oficiale din cadrul constructorului german.

Fanii Opel care aşteptau cu nerăbdare un Opel Astra mai potrivit ca maşină de familie mai au foarte puţin de aşteptat, Opel Astra Sports Tourer se va lansa în 2010. Se va numi Sports Tourer, la fel ca şi în cazul fratelui mai mare Insignia, renunţându-se astfel la vechile denumiri demodate şi deloc dinamice.

Această ştire a venit ca parte colaterală a unui comunicat de presă care anunţa viitorul uzinei din Ellesmere Port, din Marea Britanie. Conform acestor declaraţii oficiale, uzina Vauxhall nu este în pericol de a fi închisă, ci activitatea se va extinde. Infuzia de personal va fi folosită tocmai pentru a produce viitorul Astra Sports Tourer din 2010. Deci în acelaşi timp ar trebui să înceapă şi producţia la uzinele Opel pentru versiunea în două volume a lui Astra.

Din 2011 se vorbeşte chiar de introducerea unei noi ture, care ar putea astfel acoperi necesarul de forţă de muncă pentru producerea viitorului Vauxhall Calibra. Despre acest fapt nu se pomeneşte oficial în comunicat, deci o vom lua cu titlul de zvon

http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-opel-astra-sports-tourer-vine-in-2010-5135967
memorat
27 Noiembrie 2009, 19:23:21
Răspuns #61

CRAZY BOY

  • Vizitator
Jaguar - reclama anului 2009

Pe principiul reclama este sufletul comerţului, vreţi să vedeţi care este reclama anului în industria auto şi dacă v-ar convinge să cumpăraţi produsul? Probabil că da... pentru că aceste maşini nu mai au nevoie de o reclama.


Cei de la Assoiciation of Independent Commercial Producers au premiat în acest an cele mai bune reclame ale lui 2009. La secţiunea automobile cel mai apreciat spot a fost campania Jaguar XKR/XFR. Trebuie precizat că această asociaţie judecă reclamele mai mult din perspectiva tehnicii cinematografice, efectele speciale şi ritmul alert în care se petrece totul fiind pe placul juriului

http://www.promotor.ro/fullscreen/http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1815/5136018/2/jaguar-xfr-amp-xkr-commercial.flv

http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-jaguar-reclama-anului-2009-5136018
memorat
27 Noiembrie 2009, 19:25:48
Răspuns #62

CRAZY BOY

  • Vizitator
Mercedes Benz SLS 63 CP by Kicherer


Kicherer are de gând să lanseze o versiune modificată a supercar-ului german Mercedes SLS, ce va avea indicativul CP. Şi acesta nu vine de la cai putere.


Aşa cum ne-am obişnuit, pozele pe care le vedeţi sunt doar modificări pe calculator ale unui Mercedes Benz SLS de serie, însă sunt suficiente pentru a identifica schimbările pe care Kicherer le va implementa: o grilă mai mare, spoiler nou, un difuzor spate mai bun şi evacuare cu patru ţevi.

Jantele uşoare sunt de 20 de inch şi se încadrează perfect în noul design. Indicativul CP vine de la "Carrera Panamericana", un eveniment ce va avea loc în Mexic şi este similar celor din Mille Miglia şi Targa Florio din Italia. Cursa originală a avut loc pe coasta Mexicului din 1950 până în 1955 şi a fost considerată cea mai periculoasă cursă din lume.

În 1952, echipajul dintr-un Mercedes 300 SL a fost lovit un vultur ce zbura la mică altitudine, inginerii germani construind apoi un parbriz ranforsat, pentru a se evita asemenea episoade. Maşina a câştigat în final cursa.

http://www.promotor.ro/hobby-tuning-auto/galerie-mercedes-benz-sls-63-cp-by-kicherer-5137937/imagini/p3
memorat
28 Noiembrie 2009, 21:43:31
Răspuns #63

CRAZY BOY

  • Vizitator
Kimi Raikkonen se recalifica profesional

Criza economica l-a lovit foarte tare pe finlandezul Kimi Raikkonen. Campionul mondial de Formula 1 din 2007 a fost disponibilizat de catre echipa Ferrari si a mers la oficiul pentru somaj pentru a i se gasi de lucru. Nu i-au gasit de lucru in F1, ba mai mult, l-au pus sa urmeze cursuri de recalificare in alt domeniu de pe piata muncii. Si astfel, cei de la asistenta sociala l-au adus in Campionatul Mondial de Raliuri, unde va concura in 2010 pe un Citroen C4 WRC.

Eh, poate asa ar suna o stire despre Raikkonen scrisa de Alina Plugaru in “Libertatea”. Lucrurile stau de fapt cu totul altfel. Se pare ca finlandezul in varsta de 30 de ani a ales sa huzureasca anul viitor pe banii fostului angajator, Ferrari. Dupa ce Scuderia de la Maranello a decis sa-l puna pe liber cu un an inainte de incheierea contractului, italienii i-au propus o despagubire de 25 milioane de dolari daca nu va pilota in F1 in 2010, respectiv de numai 15 milioane daca isi va gasi un loc la alta echipa.

Kimi a ales sa-i faca pe cei de la Ferrari sa-i plateasca salariul cu varf si indesat, pentru ca va lua un an de pauza in F1. Sau cel putin site-ul oficial wrc.com ne spune ca Raikkonen se afla pe punctul de a semna un contract cu Citroen, prin care finlandezul sa participe cu un C4 WRC la toate cele 13 etape in Mondialul de Raliuri de anul viitor. Dupa toate probabilitatile, programul de WRC al nordicului este finantat de Red Bull, sponsor personal al lui Kimi si partener al echipei de uzina Citroen.

Raikkonen a disputat o singura etapa de Campionat Mondial pana in prezent: Raliul Finlandei 2008, la volanul unui Abarth Grande Punto S2000. Finlandezul a avut un ritm impresionant la debutul sau pe prima scena a raliurilor, fiind clasat al treilea la Grupa N si pe locul 15 la general in momentul cand a iesit in decor, la finele zilei secunde.

http://www.topgear.ro/stiri/kimi-se-recalifica-profesional
memorat
29 Noiembrie 2009, 20:31:34
Răspuns #64

CRAZY BOY

  • Vizitator
Ferrari F70, cel mai nărăvaş căluţ din toate timpurile

Ferrari vrea să revină iarăşi la masa hypercar-urilor şi conform presei internaţionale pregăteşte Ferrari F70, un model care se pune cu Lamborghini Reventon sau chiar cu Veyron.

 Se fac deja 5 ani de când Ferrari Enzo a ieÅŸit din scena supercar-urilor noi ÅŸi Ferrari a cam rămas descoperită pe acest segment. Dar Scuderia nu stă degeabă ÅŸi pregăteÅŸte următoarea rachetă de ÅŸosea ÅŸi circuit, denumită Ferrari F70, conform celor de la Autoexpress. Britanicii spun că acest supercar va fi practic succesorul spiritual al Ferrari F40, viitorul bolid urmând să folosească turbo la fel ca ÅŸi bunicul său apărut în 1987. Se spune că acest model va avea un V8 twin-turbo care va dezvolta peste 650 CP

Veţi spune că nu are nicio şansă cu această putere să se pună cu Veyron sau Reventon, dar tot britanicii au răspunsul spunând că acest model se va baza pe conceptul Ferrari Millechili (cel portretizat în imagini), care aţi ghicit avea 1.000 de kilograme fix. Astfel Scuderia vrea să facă un model de aceeaşi putere ca şi un Enzo, dar cu 40% mai uşor, care implicit va fi mai sportiv, dar şi mai reţinut în emisii de CO2. Pentru asta se prespupune că fibra de carbon şi aluminiul vor fi ingredientul principal, colaborate cu o dotare care să includă doar strictul necesar. Multe tehnologii din Formula 1 vor fi aplicate pe acest proiect. Ţinta este să facă un supercar care să prindă suta în zona pragului psihologic de 3 secunde.

Ca şi Enzo, se spune că Ferrari F70 va fi limitat la 399 de unităţi, adică va fi foarte exclusivist, motiv pentru care va avea un preţ pe măsură, de peste 700.000 de euro. Se spune că acest model va ieşi pe piaţă în 2012.

http://www.promotor.ro/noutati-auto-masini-noi/articol-ferrari-f70-speculatii-5135853
memorat
29 Noiembrie 2009, 20:34:00
Răspuns #65

CRAZY BOY

  • Vizitator
BMW 116d


Sergiu Tudose a testat dieselul de entrylevel al Seriei 1 de la BMW. Află care sunt părţile pozitive şi cele negative ale maşinii, şi dacă îşi merită sau nu banii.


Într-adevăr, BMW 116d are 116 cai putere. Are suficient spaţiu pentru şofer şi pasager, însă nu şi pentru cei care nimeresc pe bancheta din spate. Altceva...altceva...ah, da! Are şi nişte amortizoare destul de rigide, care pot să obosească şoferul după căteva ore de condus pe drumuri mai "vai de capul lor".

Adica aproape oriunde prin România. Apoi avem spaţiul din portbagaj, 330 litri - suficient pentru bagajele a două persoane dar nu mai mult.Ştiu că am început cam dur, însă am ţinut să scap din start de punctele negative ale unui Seria 1 pentru a mă concentra mai mult pe cele pozitive. Avem şi dinalea? Oh da.

http://www.promotor.ro/teste-auto-test-drive/articol-bmw-116d-test-in-ro-5137947
memorat
30 Noiembrie 2009, 21:54:02
Răspuns #66

CRAZY BOY

  • Vizitator
Un pic de lac si e ca noua

Vanzarea prin licitatie se numara printre cele mai palpitante momente pentru cei carora le plac masinile clasice. Anul trecut s-a vandut contra sumei de 3.380.000 euro un rarisim Bugatti Atlante Type 57S care fusese pastrat imaculat, pe durata a 50 de ani, intr-un garaj. Urmeaza sa fie scos la mezat un alt Bugatti conservat in conditii diametral opuse, daca ne gandim ca renumita casa de licitatii Bonhams a pus mana pe un Bugatti din 1925 care a petrecut ultimii 73 de ani pe fundul unui lac din Elvetia, fiind recuperata de scafandri pe 12 iulie 2009.

Este vorba despre un Bugatti Brescia din 1925, cumparata si inmatriculata in Nancy (Franta) de catre un tanar arhitect care in 1933 a venit in Elvetia pentru a lucra la un proiect in Ascona, aproape de granita italiana. Plecat la Zurich in 1936, a lasat masina intr-un depozit pentru ceva vreme, avand inca numere de inmatriculare frantuzesti si fara sa-i plateasca vama si impozitele. In lipsa actelor de intrare in Elvetia, legea prevedea nici mai mult nici mai putin decat distrugerea masinii!

Asa ca omul nostru a preferat sa o ascunda provizoriu in lacul Majeur, legata cu un lant. In cele din urma, lantul a cedat, iar masina a ajuns pe fundul apei, la adancimea de 53 metri, culcata pe partea stanga. In anii ’60 devenise un punct de atractie pentru scufundarile de agrement. Abia in 2009 un club de scafandri din Ascona a decis sa readuca la suprafata faimosul Bugatti.

Chiar daca sederea in apa a deteriorat serios masina, partea stanga ingropata in namol este destul de bine conservata. Piesele din fier au avut mult suferit pe partea expusa a masinii, dar celelalte materiale, precum lemnul, aluminiul, cuprul sau cauciucul au revistat surprinzator de bine. Pneurile inca aveau aer in ele, dupa 73 de ani pe fundul lacului! Daca se va decide restaurarea masinii, circa 20% dintre piesele originale ar fi utilizabile. Avand in vedere povestea iesita din comun a masinii, n-ar fi de mirare daca se va licita peste un milion de euro...

http://www.topgear.ro/stiri/un-pic-de-lac-si-e-ca-noua
memorat
30 Noiembrie 2009, 21:54:56
Răspuns #67

CRAZY BOY

  • Vizitator
Printre ultimele picaturi (de benzina)

Daca te numeri printre oamenii care doar tolereaza motoarele disele, insa nu te poate obliga nimeni sa-ti si placa, locurile in care te mai poti ascunde sunt din ce in ce mai putine. Dupa ce a cazut Porsche, acum e posibil sa vina si randul diviziei oficiale de tuning de la Mercedes - AMG.

Aparent, AMG-istii se iubesc mai mult pe ei decat benzina, asa ca iau in calcul si utilizarea altor metode de propulsie, de la cea electrica (viitorul SLS AMG) trecand prin taximetristul GPL si terminand cu hidrogenul. Numai ca, probabil cap de lista, mai exista si motorina (de fapt, nu ar fi chiar prima data, pentru ca a mai existat un model diesel la inceputul anilor 2000, insa lumea nu a fost gata atunci).

Daca reusesc o antifonare buna a habitaclului (aici nu stiu ce sa cred: in E-Class era varza, in S-Class e suprema), nu vad nimic rau intr-o masina cu 500 cai putere la mai putin de 4.000 de turatii si un cuplu maxim de 1.000 Nm. De fapt, daca as fi un bebelus cu vertrebe precare, as vedea multe lucruri in neregula cu 1.000 de newtoni metru si un tata vitezoman.

http://www.topgear.ro/stiri/e-un-tractor_-e-un-generator-electric_-nu_-e-un-amg
memorat
30 Noiembrie 2009, 21:55:54
Răspuns #68

CRAZY BOY

  • Vizitator
Uite, e un M7! A, nu...

Putini sunt cei care considera ca viata lor ar fi completa daca in garaj si-ar face locul un BMW M7, dar ei exista si pentru ei e un chin de fiecare data cand BMW neaga un posibil M7. La tuneri e un pic cam greu sa apelezi pentru ca, in general, tunerii cred ca e imperativ sa-si bata joc de spoilere si de jante si sa tranteasca o vopsea turbata cu sclipici si zece mii de tente de cameleon - ca asa da bine la "pimpi".

Dar uite ca, in mod miraculos, la un tuner tocmai din America trebuie sa apelezi daca vrei un pic de agresivitate sportiva pe septarul tau si nu iti place albastrul Alpina. EAS se numeste respectiva casa de tuning si, trebuie sa recunoastem, ca au facut o treaba mai mult decat decenta. Jantele negre nu sunt tocmai painea lui Dumnezeu, dar macar nu sunt cromate si au un design deja clasic pentru BMW. De fapt, baietii astia au scos tot ce inseamna crom de pe masina si au inlocuit cu negru mat si totusi nu arata atat de ieftin ca un Logan cu bare nevopsite - arata intr-adevar agresiv si in acelasi timp elegant, desi si-a pierdut un pic din grandoare nemaiavand nimic care sa straluceasca pe el.

Din pacate, motorul ramane neschimbat in ciuda faptului ca ne asteptam la o cifra astronomica gen 1.000 Nm si vreo 6-7 sute de cai, iar dupa masina asta de-o vezi in poze, nici macar nu s-au sinchisit sa modifice varianta cu motor de 6 litri, au ramas la "batranul" V8 de 4,4 biturbo. Motor care nu e deloc rau, dar nici iesit din comun de fortos nu e... Deci, respectand proportiile, dupa cum ar spune americanu "it's all show and no go".

http://www.topgear.ro/stiri/uite_-e-un-m7-a_-nu
memorat
30 Noiembrie 2009, 22:01:38
Răspuns #69

CRAZY BOY

  • Vizitator
Bentley restaurează autobuze


Bentley, celebrul producător britanic, a răspuns pozitiv apelului lansat de un azil de bătrâni din Anglia şi a contribuit decisiv la restaurarea unui celebru double-decker londonez.


Bentley demonstrează că nu este interesat doar de a înghesui cât mai mulţi cai putere în limuzinele produse la Pyms Lane, Crewe.

Unul dintre simbolurile Angliei, şi a Londrei în particular, un celebru autobuz double-decker a intrat în garajul Bentrley pentru a fi recondiţionat. Scopul? Nu de a-l transforma într-un monstru mecanic. Autobozul este proprietatea unui azil de bătrăni, iar personalul acestui stabiliment au apelat la Bentley pentru a-i ajuta la restaurarea vehiculului.

Producătorul britanic a răspuns pozitiv solicitării şi a mobilizat pentru acest proiect 59 de angajaţi. Au fost contorizate aproximativ 2.000 ore de muncă la acest proiect. Azilul britanic a primit înapoi un autobuz care nu numai că este la zi din punct de vedere tehnic, dar a câştigat şi câteva accesorii de lux.

Autobuzul va fi folosit de azilul din St. Luke pentru a stânge bani din donaţii, lucru uşurat de exotismul asigurat de Bentley.

http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-bentley-double-decker-london-bus-5142684
memorat
30 Noiembrie 2009, 22:03:06
Răspuns #70

CRAZY BOY

  • Vizitator
Volkswagen Polo - Car of the year 2010


Volkswagen Polo şi-a adjudecat premiul de Maşina Anului 2010, fiind urmat în clasamentul general de Toyota IQ şi Opel Astra.



Micuţul model de clasă mică de la Volkwagen, Polo, a reuşit să se impună în final în faţa buburuzei Toyota IQ cu doar 10 puncte în plus, cu un total de 347 de puncte. Din cei 59 de jurnalişti, 25 au ales Volkswagen Polo pe primul loc, fiecare punctând modelul german.

Spre deosebire de acesta, Toyota IQ a primit voturile a 58 de jurnalişti, 20 considerând că maşina a meritat primul loc. Clasamentul final este următorul:

1.Volkswagen Polo 347 puncte, 59 voturi, 25 de locul 1

2. Toyota iQ 337 puncte, 58 voturi, 20 de locul 1

3. Opel/Vauxhall Astra 221 puncte, 55 voturi, 5 de locul 1

4. Skoda Yeti 158 puncte, 54 voturi, 4 de locul 1

5. Mercedes-Benz E-class 155 puncte, 48 voturi, 2 de locul 1

6. Peugeot 3008 144 puncte, 49 voturi, 2 de locul 1

7. Citroen C3 Picasso 113 puncte, 47 voturi, 1 loc 1

http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-volkswagen-polo-car-of-the-year-2010-5142884
memorat
02 Decembrie 2009, 00:31:51
Răspuns #71

CRAZY BOY

  • Vizitator
Ce zici de un nou Audi?

A aparut, in sfarsit, noul A8 de la Audi, aia cu "Vorsprung durch Technik" - sigur ai auzit de ei. Si primele impresii nu sunt tocmai cele mai bune, adica, in momentul in care vezi prima poza din fata, ti se pare o gluma proasta, un amarat de facelift cu niste LED-uri trantite p-acolo pentru efect. Nici in lateral nu vezi prea multe schimbari in afara de jantele noi si o linie mediana prea subtil pronuntata... In partea din spate sa zicem ca se pot zari niste modificari, dar hai sa fim seriosi, ala e un A5 Sportback cu stopurile ceva mai mari. In plus de asta, proportiile sunt ciudate: fie ca te uiti "in ochii ei", fie ca o privesti din spate, arata mai degraba supla si lunguiata decat lata si masiva.

E foarte ciudat exteriorul. Nu e deloc ceva la care sa te astepti din partea unei "balene" nemtesti care are nu mai putin de 5,1 metri in lungime si aproape 2 metri in latime. Dar sa zicem ca pozele pot fi inselatoare si ca, pana nu il vedem in carne si oase, nu putem da un verdict final. Totusi, aduce destul de mult cu "vechiul" A8 care, desi te lasa cu impresia ca e foarte des intalnit pe strazi din cauza asemanarii izbitoare cu modelele inferioare, a fost si este o masina mult mai subtila nu numai fata de rivalii sai nemti. Si din aceasta cauza nu putem decat presupune ca noul A8 este de fapt si de drept un soi de reincarnare moderna a subtilitatii elegante de care deborda modelul pe care il inlocuieste.

La interior, nu ai ce sa ii reprosezi. E un Audi si asta cred ca spune totul. Ca si in cazul generatiei anterioare, linia de bord a A8-ului este total diferita fata de restul gamei Audi - un adevarat paradox daca iei in calcul grila radiatorului si forma farurilor omniprezente pe absolut toate modelele. Intreg habitaclul are un aer mai modern, mai natural si mai... pufos. Ce sa mai, chiar si din poze te imbie sa iei loc inauntru si sa-ti dai scaunul pe spate. Singura problema existenta ar fi schimbatorul ala care vrea sa aduca cu o mansa de avion - un pic cam invechita ideea, zicem noi de colo, cautand nod in papura.

Tehnic vorbind, noul A8 vine cu trei dieseluri si arhicunoscutul V8 pe benzina de 4,2 litri. In ciuda faptului ca V8-ul pe benzina a ajuns la 372 de cai, tot V8-ul diesel ramane alegerea redactiei, in timp ce dieselul de trei litri va fi cel mai probabil varianta "de masa", iar cel de trei litri desumflat la doar 204 cai... un fel de solutie pentru studenti si pensionari.

Deci asta este noul A8, pentru care s-a anuntat si o varianta cu ampatament marit pentru 2010, an in care o sa vedem si un hibrid. Mda, "americanii-s de vina, f..."

http://www.topgear.ro/stiri/ce-zici-de-nu-nou-audi
memorat
02 Decembrie 2009, 00:33:47
Răspuns #72

CRAZY BOY

  • Vizitator
Ford Mustang 2011, varianta economica

Toata lumea stie ca natia care isi leaga numele cel mai puternic de umor sunt britanicii. Cu toate astea, americanii reuseau sa amuze copios intreaga lume (Europa, Japonia si chiar si Coreea) cu motoarele lor uriase care ofereau la fel de multa putere cat ceilalti scoteau dintr-unul cu jumatate din cilindreea V-ului american. Era de-a dreptul ilar: „un V8 de 5,5 litri si... wait for it... 250 de cai putere”.

Ia-o cum vrei: ca pe un barometru al succesului razboiului SUA din Irak, ca pe un semn ca petrolul chiar e pe terminate sau ca pe o dovada a faptului ca americanii vor sa fie competitivi si pe alte piete, insa cei de la Ford US au anuntat un V6 de 3,7 litri si 305 cai putere pentru modelul Mustang 2011. E drept, un zambet parca tot se mai infiripa, insa e un mare pas inainte. Nu de alta, dar actualul V6 are 4,0 litri si 210 cai putere.

Nu-i asa ca nu te-ai putut abtine sa razi?

Nu doar motorul se schimba, ci si cutia de viteze si sasiul. Toate vor duce la un consum declarat de producator de 30 mpg (miles per gallon), adica aproximativ putin sub 8 litri la o suta de kilometri. Fireste, este vorba despre consumul pe autostrada, in conditii ideale - adica in vid, la vale si in timp ce faci rugaciuni. Dar chiar si asa, e mult mai bine decat 5,5 litri, 250 de cai putere si tot atatia litri de benzina consumati intr-o zi pentru a merge nu foarte repede. Daca asta inseamna criza, atunci mai vrem.

http://www.topgear.ro/stiri/ford-mustang-2011_-varianta-economica
memorat
02 Decembrie 2009, 21:55:14
Răspuns #73

CRAZY BOY

  • Vizitator
Un M3 pe care n-ar trebui sa ti-l cumperi, sau...

Sa iti cumperi un M3 Coupe este o alegere pe care multi ar face-o fara sa se gandeasca macar o clipa. Si mai multi ,daca ar primi o astfel de masina, probabil ca si-ar petrece o viata intreaga muncind doar ca s-o intretina si s-o curete si sa iasa cu ea doar de sarbatori pentru ca atunci sunt drumurile mai libere.

Cu un M3 Cabrio insa lucrurile stau un pic altfel. Adica dai ceva mai multi bani decat pe coupe pe o masina care e ceva mai lenta si care arata mai bine doar cand e decapotata, dar care e de-a dreptul groaznica cu acoperisul ala metalic ridicat, care, datorita greutatii adaugate, nu sta la fel de bine pe drum, si care, din punct de vedere traditional, nu ar fi trebuit sa existe. Hai sa fim seriosi, un M cu acoperis pliabil automat din tabla? Atunci la ce naiba s-au mai chinuit sa faca M3-ul normal cat se poate de usor si cat se poate de echilibrat?

Singura concluzie la care poti ajunge e ca M3-ul cabrio e mai mult pentru plimbari si mers ceva mai in forta pe serpentine prin munti, dar pentru asta la fel de bun e si un 335i cu pachet M. In fine, ideea e ca niste nemtalai de la Autotechnik + Tuning (prescurtat ATT) s-au gandit ca stiu ei cum sa rezolve toate problemele enumerate mai sus. Adica i-au schimbat suspensia ca sa stea mai bine pe drum, i-au pus niste jante de 20 ca sa-ti distraga atentia de la acoperisul ala cocosat, i-au schimbat evacuarea ca sa sune mai bine si, nu in ultimul rand, au dus motorul la nu mai putin de 500 de cai.

Deci, hai sa facem o mica socoteala: 79.000 de euro cu tot cu TVA pentru un M3 Cabrio, inca aproape 12.000 pentru tuningul la motor, 2.000 pentru suspensii, iar jantele alea de 20 cu tot cu cauciucurile enorme nu pot sa cred ca sunt mai jos de 4.000 de euro - in total, avem undeva in jur de 97.000, fara vopseaua speciala sau vreo modificare la interior. In orice caz, pretul nu ar trebui sa sara cu mult peste 100.000. La naiba, tot esti cu aproape 30.000 sub un M6 cabrio - speram sa fie ceva mai dramatic sfarsitul articolului, dar aparent nu mi-a iesit la calcul..


http://www.topgear.ro/stiri/un-m3-pe-care-n-ai-vrea-sa-l-cumperi_-sau
memorat
02 Decembrie 2009, 21:58:32
Răspuns #74

CRAZY BOY

  • Vizitator
Uite, e un M7! A, nu...

Putini sunt cei care considera ca viata lor ar fi completa daca in garaj si-ar face locul un BMW M7, dar ei exista si pentru ei e un chin de fiecare data cand BMW neaga un posibil M7. La tuneri e un pic cam greu sa apelezi pentru ca, in general, tunerii cred ca e imperativ sa-si bata joc de spoilere si de jante si sa tranteasca o vopsea turbata cu sclipici si zece mii de tente de cameleon - ca asa da bine la "pimpi".

Dar uite ca, in mod miraculos, la un tuner tocmai din America trebuie sa apelezi daca vrei un pic de agresivitate sportiva pe septarul tau si nu iti place albastrul Alpina. EAS se numeste respectiva casa de tuning si, trebuie sa recunoastem, ca au facut o treaba mai mult decat decenta. Jantele negre nu sunt tocmai painea lui Dumnezeu, dar macar nu sunt cromate si au un design deja clasic pentru BMW. De fapt, baietii astia au scos tot ce inseamna crom de pe masina si au inlocuit cu negru mat si totusi nu arata atat de ieftin ca un Logan cu bare nevopsite - arata intr-adevar agresiv si in acelasi timp elegant, desi si-a pierdut un pic din grandoare nemaiavand nimic care sa straluceasca pe el.

Din pacate, motorul ramane neschimbat in ciuda faptului ca ne asteptam la o cifra astronomica gen 1.000 Nm si vreo 6-7 sute de cai, iar dupa masina asta de-o vezi in poze, nici macar nu s-au sinchisit sa modifice varianta cu motor de 6 litri, au ramas la "batranul" V8 de 4,4 biturbo. Motor care nu e deloc rau, dar nici iesit din comun de fortos nu e... Deci, respectand proportiile, dupa cum ar spune americanu "it's all show and no go".

http://www.topgear.ro/stiri/uite_-e-un-m7-a_-nu
memorat
02 Decembrie 2009, 22:00:19
Răspuns #75

CRAZY BOY

  • Vizitator
Dacia Fluence?

Francezii de la AutoPlus anunţă că Dacia pregăteşte lansarea a patru noi proiecte în viitorul apropiat.

Vorbim în primul rând despre Dacia Duster, mult aşteptatul SUV românesc, care îşi va face debutul oficial la Salonul Auto de la Geneva, primele detalii urmând a fi disponibile deja de la finalul acestui an. În al doilea rând, Dacia ne pregăteşte noua generaţie Logan, un model mai mare, o maşină pe care francezii de la AutoPlus o văd ca pe un Renault Fluence într-o versiune mai ieftină. Cu un preţ de 14.000 de euro în Franţa, modelul ar putea să fie lansat de la jumătatea lui 2011.

Nici Dacia Sport se pare că nu a fost uitată, francezii având încă în calcul un model coupe cu forme apetisante şi performanţe excelente, toate la un preţ de pornire de 11.000 de euro. Lansarea ar fi programată pentru finalul lui 2011. Doi ani mai târziu, Dacia se va putea lăuda în final cu modelul cu 5000 de euro, o micuţă citadină care se va adapta perfect nevoilor urbane.

Până în momentul de faţă, singurul lucru cert este Dacia Duster, însă extinderea gamei constructorului român este inevitabilă. În ce măsură se va face prin realizare unor modele precum cele de mai sus, rămâne de văzut.

http://www.promotor.ro/noutati-auto-masini-noi/articol-dacia-logan-noua-generatie-5147687
memorat
02 Decembrie 2009, 22:04:26
Răspuns #76

zofei.2006

  • Vizitator
Interesant acest lucru ce as vrea sa devina realitate, nu doar un vis .
memorat
03 Decembrie 2009, 21:23:20
Răspuns #77

CRAZY BOY

  • Vizitator
Honda se da pe alune

Cand japonezii au o idee, nu le-o mai scoti din cap. Acum toti vor sa faca masinute mici si tari de oras... Ce sa le faci, nu poti sa-i scoti din dementa lor. Uita-te si la Toyota: au Yaris, care nu e tocmai un colos, Aygo, care e departe de a fi maricica si au mai scos pe langa astea si iQ... in care intra doar doi oameni jumate sau trei sugari.

Deci, daca Jazz ti se pare ca te incurca la parcare, uite ca cei de la Honda s-au gandit si la tine si au scos P-NUT. Adica "Personal-Neo Urban Transport", adica un fel de smart cu trei locuri dispuse ca la McLaren F1. In plus de asta, uitandu-te la cat de putin spatiu mai ramane de la picioarele soferului la botul masinii, iti dai seama ca motorul nu va avea ce cauta in fata, deci, cel mai probabil va fi situat pe undeva prin spate.

Bine, hai sa nu ne imbatam cu apa rece de faptul ca e coupe, are scaunele dispuse ca un faimos hipercar si ca are motorul situat in spate - pentru ca motorul ala poate capata trei forme: unul pe gaz, un hibrid pe gaz si unul electric. Si niciuna din astea nu cred ca trezesc pilotul din tine.

http://www.topgear.ro/stiri/honda-se-da-pe-alune
memorat
03 Decembrie 2009, 21:29:48
Răspuns #78

CRAZY BOY

  • Vizitator
TDI-ul hibrid mai economic decât mersul pe jos

Volkswagen combină tehnologia TDI cu DSG şi un Emotor într-un concept, cu parfum de realitate, care reuşeşte un consum mediu la 100 km/h de doar 2,44 litri.

Proiectul Up de la Volkswagen face paşi mici spre formula de serie, la Salonul de la Los Angeles germanii prezentând versiunea VW Up Lite. Acest prototip, care nu pare foarte departe de o posibilă versiune în masă, este demn de luat în seamă. În primul rând este un hibrid Diesel, combinând un propulsor TDI de 0.8 litri, cu un motor electric. Unitatea Emotor, aşa cum o numeşte VW intră în acţiune la pornirea de pe loc, contribuind şi atunci când este nevoie în mers şi chiar pe o distanţă de maxim 2 km poate deplasa prototipul.

Puterea electrică şi cea mecanică sunt orchestrate de o transmisie DSG cu 7 rapoarte. Acest agreagat deyvoltă 51 CP, putând fi cenzurat la 36 prin acţionarea modului Eco. Consumul mediu pretins de VW pentru acest prototip este de 2.44 litri la 100 km/h, în condiţiile în care va fi folosit preponderent în oraş.

Al doilea aspect care trebuie apreciat este aspectul. În momentul în care am văzut conceptul Up, am schiţat un zâmbet arătând uşor hilar. Privind acest hibrid ne dăm seama că are un aspect de automobil cu care nu te-ai sfii ca bărbat preocupat de modul cum arăţi să ieşi la plimbare pe bulevard. De asemenea, observăm că păstreaza imaginea de marcă actuală, dar are o identitate evoluată, partea frontală semănând foarte mult cu pozele spion pe care le-am văzut cu Golf 7. Mai trebuie remarcat că, designerii au reuşit foarte bine să mascheze coada Kamm specifică hibridelor, reuşind chiar un design original şi echilibrat.

Trebuie punctat şi al treilea aspect laudativ al acestui concept, masa redusă. Prin folosirea materialelor uşoare, restrângerea interiorului la minimul necesar şi dotarea cu un rezervor de doar 20 de litri, UP Lite arată pe cântar doar 695 kg. Prin urmare şi prestaţiile dinamice sunt satisfăcătoare, atingând 100 km/h în doar 12 secunde şi mişcând acul vitezometrului până la 160 km/h, fiind comparabil, cu puţină îngăduinţă, cu Maşina Anului, VW Polo. De altfel şi din punct de vedere al dimensiunilor, cele două pot figura cu îngăduinţă într-o comparaţie, Up Lite măsurând în lungime de 3,98 metri.

În plus acest model poate transporta patru adulţi în condiţii de confort decent. Secretul este minimalismul, habitaclul fiind simplificat la maxim. Dar nu vă gândiţi la un model spartan, Lite fiind foarte bine garnisit cu gadget-uri, acţionate însă prin intermediul unui ecran tactil de pe consola centrală. De asemenea, în loc de oglinzi retrovizoare , acest model are camere, care redau imagini 360 de grade, sporind mult vizibilitatea modelului. Spaţiul este maximizat şi prin subţierea scaunelor şi proporţionarea inteligentă a volumelor., portbagajul având un volum satisfăcător de 218 litri.

Volkswagen compară acest prototip cu VW Beetle, cel original, spunând că în momentul în care se va metamorofza într-o formă finală, va crea valul de entuziasm pe care Broscuţa l-a generat în anii '50

http://www.promotor.ro/hobby-concepte-auto/articol-volkswagen-up-lite-5149382
memorat
03 Decembrie 2009, 21:33:21
Răspuns #79

CRAZY BOY

  • Vizitator
Mitsubishi RVR - Informaţii oficiale

Mitsubishi a dat publicităţii primele poze cu cel mai mic SUV din gamă, un model ce foloseşte platforma tehnică furnizată de Lancer.


În ceea ce priveşte designul exterior, nu trebuie să ne mire că Mitsubishi RVR este doar un amalgan de elemente preluate de la restul modelelor din gamă. Nici la partea tehnică diferenţele nu sunt mari: platforma este preluată de la modelul Lancer iar motorul de 1,8 litri pe benzină eşti şi el binecunoscut.

În interior nu ne aşteptăm la noutăţi foarte mari, care se regăsesc totuşi la capitolul dimensiuni: Mitsubishi RVR are o lungime de 4,3 metri, fiind un SUV compact, care se poate preta foarte bine şi în traficul urban. Comercializarea va fi globală şi va debuta în primăvara anului viitor iniţial în Japonia, pentru ca mai apoi modelul să ajungă în toată lumea, chiar şi cu motorizări diesel.

http://www.promotor.ro/noutati-auto-masini-noi/articol-mitsubishi-rvr-informatii-oficiale-5151563
memorat