29 Martie 2024, 01:28:06

Autor Subiect: Stiri din lumea automobilismului  (Citit de 31323 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

24 Noiembrie 2009, 18:13:23
Răspuns #40

CRAZY BOY

  • Vizitator
Uite cine duce motorsportul in spate

Nu trebuie sa te simti ca un ciudat daca nutresti o atractie inexplicabila pentru camioanele care transporta masinile de curse. Sunt mari, sunt puternice, sunt zgomotase, deci ai ramas barbat in continuare. In plus, si cei de la Mercedes iti impartasesc atractia.

Dupa 75 de ani de curse, cineva s-a gandit sa se uite inapoi si sa vada cine a facut treaba murdara de a cara masinile de curse la si de la circuit, in tot acest timp. Si au vazut ca exista material de muzeu acolo. Cum ar fi camionul Lo 2750 din anii `30 sau „The Blue Wonder” din 1955, care imita designul masinilor pe care le transporta, insa nu si culoarea. Exact opusul se poate spune despre actualul Actross, lung de 16 metri si plin cu masini de Formula 1 sau DTM. Stiu, munca murdara la care s-ar inhama imediat multe camioane care transporta vaci sau alimente expirate...

http://www.topgear.ro/stiri/uite-cine-duce-motorsportul-in-spate
memorat
24 Noiembrie 2009, 18:14:15
Răspuns #41

CRAZY BOY

  • Vizitator
Peugeot 2 in 1

Peugeot are astfel de ambitii si vrea sa comaseze doua modele intr-unul singur: 508. De unde acest rezultat? Francezii vor sa imperecheze modelele 407 si 607, pentru a scoate un urmas mai modern si mai performant... destul de aspirational, mai ales acum, cand grupul PSA are un nou presedinte, Phiippe Varin.

Primele imagini ale conceptului pe care il vom vedea vor fi prezentate la Salonul Auto de la Paris din 2010 si, personal, asteptam cu mare interes sa vedem cum va arata „suspectul”, stiind ca Peugeot a avut intotdeauna un design indraznet. Interesant va fi si modul in care masina se va comporta pe drum, sau daca va merita macar doi bani atunci cand o vei cumpara.

Noi suntem usor optimisti: 308 a primit remarci bune si, pentru moment, soarele se vede clar pentru Peugeot. Ramane de vazut daca Peugeot ii va palmui bine si pe cei de la Citroen cu ale masini pentru demnitari...

http://www.topgear.ro/stiri/peugeot-2-in-1
memorat
24 Noiembrie 2009, 18:15:46
Răspuns #42

CRAZY BOY

  • Vizitator
A new king was born

Draga "domnule" cu ten inchis care asculti melodii cu ritmuri orientale si draga prea-gelatule care tragi pe nas in cluburi de fita in timp ce porti ochelari de soare, te rog sa te uiti foarte bine la masina asta si sa-ti repeti in continuare ca e o masina de mosi sau ca arata naspa sau ca pur si simplu nu i-ar placea printesei sau "lu iubi", ne-am inteles? Pentru ca, sincer, mie imi place foarte mult noul "cinciar" si sunt constient ca nu o sa mi-o cumpar prea curand pentru ca e o masina respectabila si eu mai am ceva ani de trait pana sa ajung un domn respectabil.

Asa ca, daca vad vreo masina de-asta pe strada ca rasuna a tot felul de basini si ragaieli digitale si orientale sau ca imi taie fata in mod nonsalant in trafic, promit ca il voi urmari pe respectivul pana unde locuieste si ii voi gauri la fel de nonsalant furtunasele de la frana in speranta ca a doua zi vrea sa faca un drum pana la munte ca sa se urce zdravan pe pedala aia de frana pana face "poc". Urmarile cel mai probabil vor fi prezentate de vreo blondina la stirile de la ora 5...

Lasand totusi sadismul la o parte, asta e noul serie 5 de la BMW si niciuna din liniile lui n-a fost desenata de Bangle. Este un totem al simplitatii si rafinamentului absolut. Este tot ce ai nevoie de la serie 7 intr-un pachet mai compact si ceva mai modest.

Nu cred ca are rost sa vorbim despre motoare pentru ca evident isi vor face loc sub capota atat unitatile de pe serie 7 cat si dieselul de 2 litri de pe serie 3 (dus la 184 de cai) si benzinele in sase cilindri cu puteri mai mici 523i si 528i de 204 si, respectiv, de 258 de cai. Iar toate motorizarile vor fi legate la cutia de viteze cu 8 trepte de la BMW, fara exceptie.

Daca serie 5-ul asta arata cum arata, iti poti imagina cum va fi viitorul M5? In sfarsit BMW revine la performanta subtila si renunta la bufoneria tipatoare si violatoare de retina lansata de domnul Bangle.

http://www.topgear.ro/stiri/a-new-king-was-born
memorat
24 Noiembrie 2009, 18:18:50
Răspuns #43

CRAZY BOY

  • Vizitator
Cel mai rapid vehicul terestru

BloodHound SSC se numeşte bolidul (chiar că îl putem numi bolid) ce va atinge aproape 1600 de km/h, graţie unei rachete şi a două motoare.

Maşinăria va fi pusă în mişcare iniţial de un motor de avion, un prototip dezvoltat iniţial pentru Eurofighter. Atunci când BloodHound SSC va ajunge la aproape 500 de km/h, racheta hibridă dezvoltată de un tânăr de doar 24 de ani (prima creaţie în domeniu a fost la vârsta de 5 ani) se va aprinde pentru a asigura o acceleraţie până la o viteză de top de 1600 km/h.

Al treilea motor, unul pe benzină de 800 CP va fi folosit ca sursă auxiliară de energie, urmând să se ocupe şi de livrarea combustibilului de rachetă spre camera de ardere. Cele patru roţi cu diametru de 910 mm se vor roti la 10.500 şi vor fi fabricate din titaniu solid, pentru a rezista unor forţe centrifuge de până la 50.000g.

http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-bloodhound-ssc-masinaria-de-1600-kmh-5129481
memorat
25 Noiembrie 2009, 20:36:20
Răspuns #44

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Cu Dacia SUV,la curse

Dacia Duster şi Alain Prost au format un parteneriat neaşteptat pentru Trophee Andros. „Adevărul“ a fost la Val Thorens pentru a verifica cum merg lucrurile. Avem şanse mari la titlu. Versiunea de curse a primului SUV Dacia a fost testată în premieră mondială la Val Thorens. „Adevărul“ s-a aflat în dreapta lui Alain Prost şi spune primele impresii la cald.

Finalul lui noiembrie are o dublă semnificaţie aici în Alpii din Savoia. La 21 noiembrie se deschide oficial Val Thorens, una dintre cele mai mari staţiuni de schi din Europa şi, tot atunci, aici la 2.300 de metri, în inima muntelui, echipele participante la Trophee Andros vin să facă primele teste pe circuitul pe care se va desfăşura una dintre etapele cursei.

Primul contact cu Duster l-am avut dis-de-dimineaţă, pe un ger alpin, cu cer senin ca sticla. Tehnicienii roiesc în jurul său, iar Alain Prost abia se zăreşte cu cei un metru şaizeci şi ceva cât măsoară.

Cockpit-ul a fost făcut pe măsura lui, astfel că şi locul copilotului este cam pe aceleaşi dimensiuni. Ba chiar scaunul din dreapta este împins cu 20 de cm mai în faţă pentru că în spatele său se află telemetria de cursă, comunicaţia şi sistemul video din interiorul maşinii.

Acces dificil

Aşa că pe locul din dreapta se vor putea aşeza doar acei yoghini ce se vor putea strecura printre cele trei bare laterale ale structurii de rezistenţă şi vor putea să îşi plieze picioarele într-un spaţiu de numai 45 de cm.

Mă uit cu groază la standul Skoda unde mecanicii de acolo încercau să îndese în maşină un alt confrate jurnalist venit din Belgia şi mă gândesc cu groază că am bătut drumul de pomană. Surpriză, reuşesc să mă mobilizez şi să respect întocmai indicaţiile echipei tehnice.

„Nu te sprijini în picioare, nu te atingi de pragul maşinii şi nici de uşă. Te prinzi de barele de pe plafon, pui un picior pe scaun şi te tragi în braţe până intri înăuntru printre bare". Nici acum nu înteleg cum am fost aşa de mobil încât să-mi strecor cele 105 kilograme în Duster, dar cert este că mă aflu pe scaunul din dreapta unde abia am loc să respir.

Apare prost

Va fi prima ieşire a maşinii pe circuitul pe care se va ţine Trophee Andros, astfel că toată lumea e în fibrilaţie. Prost apare lângă maşină, zâmbeşte, încercăm să ne strângem mâinile însă nu reuşim. Eu legat în centură, el, minion, cum e nu ajunge până la mine peste scaunul din stânga al maşinii.

Aşa că mă bate pe cască întrebân­du-mă dacă sunt gata. Gata sunt, aşa că îşi pune casca şi se stracoară la volan rapid ca o salamandră, cu o îndemânare care mă lasă fără suflu. După 30 de ani de urcat şi coborât din monoposturi de F1 cred şi eu că se pricepe...

Un oficial ne aşteaptă la poartă, o deschide, eu strâng mâinile între genunchi şi mă proptesc bine în picioare. E ca şi cum cineva te-ar pune într-o sanie şi ţi-ar da drumul la vale în prăpastie. Asta e senzaţia care îmi vine în minte.

Pe circuit

Stomacul se apropie de şira spinării, mă uit la Prost cum dă din secvenţială 2, 3 şi, pentru câteva momente, treapta 4, după care mă prind că urmează un „ac". Mă înfig în picioare, el în frână şi retrogradează instantaneu în treapta 1 după care accelerează violent şi se joacă cu direcţia pentru a arunca maşina de-a latul. Aproape că nu frânează, însă maşina se propteşte în anvelope - nişte rotiţe înguste ca cele de pe motocicletele enduro, dar cu ţinte de peste un centimetru lungime - şi în mod incredibil virăm.

După ce trecem de centrul curbei Prost dă a 2-a şi se propteşte în acceleraţie, stomacul meu intră iar în balans şi maşina pleacă ca din tun. Schimbările de viteză se fac la peste 7.000 de rotaţii pe minut, iar urechile mele sunt pur şi simplu amorţite. Încă trei-patru viraje şi ajungem din nou la locul de start.

Trecem cu toată viteza pe linia dreaptă, dau să ma uit să văd „cât am prins", dar acul de păr nu îmi lasă nici o ÅŸansă. Până să mă reaÅŸez în poziÅ£ie, o succesiune rapidă de viraje mă destabilizează total din scaun ÅŸi mă gândesc că trebuia să strâng mai tare centurile care abia mă lasă să respir. Nu am timp să mă gândesc prea mult că tura se termină ÅŸi văd un oficial de traseu cum flutură steagul roÅŸu, semn că trebuie să eliberăm circuitul pentru cealaltă echipă.                                                                      sursa www.adevarul.ro
Cu respect si admiratie.
memorat
25 Noiembrie 2009, 22:13:52
Răspuns #45

CRAZY BOY

  • Vizitator
Mai lat e mai bine

Compania nemteasca XTR Carchip (asta e ca si cum ti-ai denumi compania de imbuteliere Etans Capac, sau una care produce perne Conf Somn...) si-a bagat ghearele in Caymanul S al celor de la Porsche, si l-a transformat dintr-o masina de strada foarte rapida intr-o masinarie de circuit cu care se poate circula si pe strada.

De fapt, XTR Carchip a umblat la... nu, e mai simplu de enumerat la ce NU a umblat: la sistemul audio si la cel de climatizare si, in mare masura, la motor. Aha, in afara unui sistem de evacuare Super Sprint Magnum si a unui tuning discret la ECU (puterea a ajuns la 310 CP), motorul e la fel ca cel de pe oricare alt Cayman S.

Daca ai impresia in acest moment ca cei de la XTR Carchip si-au gresit numele, nu te poate condamna nimeni - XTR Carbody ar fi fost mult mai potrivit, daca te uiti la acest Porsche Cayman X-Wide. Ei, insa, pregatesc si o versiune bi-turbo, care va produce in jur de 850 cai putere.

http://www.topgear.ro/stiri/mai-lat-e-mai-bine
memorat
25 Noiembrie 2009, 22:17:43
Răspuns #46

CRAZY BOY

  • Vizitator
Debut chinezesc

Volkswagen-ul Tiguan prezentat la a 7-lea International Automobile Show, din China, este un pic diferit faţă de ceea ce ştiam noi până acum. Oare de ce?

Oficialii chinezi au fost destul de zgârciţi cu informaţiile, însă din poze ne putem da seama că vorbim de un Volkswagen Tiguan diferit faţă de variantele comercializate în Europa sau SUA. La nivelul frontal observăm o grilă schimbată şi un spoiler faţă nou.

În interior, ceasurile au fost redesante, ca de altfel şi volanul . Dacă aceasta este o versiune special modificată pentru piaţa chineză sau vorbim de un facelift real care a debutat pentru prima oară în China şi se va regăsi şi pe modelele comercializate în Europa, vom afla în curând.

http://www.promotor.ro/noutati-auto-masini-noi/articol-volkswagen-tiguan-facelift-5129087
memorat
25 Noiembrie 2009, 22:20:20
Răspuns #47

CRAZY BOY

  • Vizitator
Audi A5 Sportback

Audi a mai montat doua usi pe un A5 Coupe si spune ca a creat o noua clasa. A5 Sportback este prima limuzina hatchback-coupe. Sau ceva de genul acesta. Afla ce crede Tudor Bratu despre noul A5 si de ce masina asta nu poate fi comparata cu Passat CC sau cu Mercedes-Benz CLS.

 Prima întrebare pe care mi-am pus-o atunci când am văzut maÅŸina asta a fost "De ce?". Åži primul impuls a fost să o compar cu Mercedes-Benz CLS. Sau cu Passat CC.Apoi am început să mă frământ serios - urmează un BMW Seria 6 în cinci uÅŸi? Sau un 3 Coupé cu patru uÅŸi?

Ştiu! După RCZ versus TT, Peugeot va ataca direct A5 Sportback cu o copie reuşită, botezată original 407 Coupé Sportback... Dar să ne lămurim. Un BMW Seria 6 cu patru uşi, sau unul cu cinci uşi şi hayon va exista cu siguranţă, pentru că se pare că nişa coupé-urilor transformate în coupé-uri cu patru uşi sau cea a limuzinelor convertite în coupé-uri cu cinci uşi (cam cum sună asta?) atrage clienţii plictisiţi de formele şi soluţiile clasice.

Referitor la comparaţia lui A5 Sportback cu CLS şi Passat CC, lucrurile stau însă mult mai clar pentru că aici ne bazăm în întregime pe cifre. Un Audi A5 Sportback 3.0 TDI quattro cu transmisia S-tronic costă, cu banii jos, exact cât un CLS 350 CDI fără TVA. Adică puţin peste 50.000 de euro. Trecem la Passat CC, care, pe lângă faptul că nu poate fi echipat cu un motor diesel mai mare de 170 CP, chiar configurat cu toate opţionalele din lume, nu costă 45.000 euro cu tot cu TVA.

A5 Sportback este mai scump decât Passat CC şi mai ieftin decât CLS, deci comparaţia este de prisos. Avem de-a face cu trei modele diferite şi iată cum A5 Sportback nu are momentan concurenţă. Sincer, mă bucur, pentru că în acest fel există toate şansele ca oamenii care se gândesc la el să se spele pe faţă, să îşi revină şi să-şi cumere totuşi un A5 Coupé. Sau, chiar mai bine decât atât, un A5 Cabriolet.

A5 Coupé este, de departe, cel mai frumos model Audi (dacă nu luăm în calcul supercar-ul R8), disponibil momentan şi una dintre cele mai frumoase maşini construite vreodată în Ingolstadt. Nu poţi ignora formele superbe ale caroseriei şi proporţiile sale, impresionante prin modul în care au fost delimitate printr-un desen unic în lumea Coupé-urilor cu patru locuri.

Datorită acestei "frumuseţi" a caroseriei, consider că nu trebuia ca numele A5 să fie folosit ca denumire de gamă. Trebuiau să păstreze Coupé-ul şi Cabriolet-ul şi... gata. Sportback putea fi botezat foarte uşor A4, iar A5 putea să rămână ceva unic, magic de frumos, aşa cum şi este. Sau, te întrebi cum ar fi putut arăta altfel A4? Răspunsul este: ca A5 Sportback...

Revenind la acesta, nu este nici pe departe o maşină urâtă. Dimpotrivă, este o limuzină cu hayon, extrem de reuşită stilistic. În lumea maşinilor cu patru sau cinci uşi, A5 Sportback este o zână. Dar pe lângă un A5 Coupé, el păleşte parcă şi îşi pierde toată magia, din simplul motiv că arată exact ca acesta.

Din faţă sau din spate, A5 Sportback este identic cu A5 Coupé, şi asta este teribil de enervant. Dacă tot au construit un model nou, de ce nu i-au creat o identitate aparte?! Un alt spate, faruri desenate altfel, ceva, orice care să lase nealterate, unice, formele Coupé-ului... Chiar sunt foarte curios câte A5 Sportback se vor vinde. Unii vor spune că multe, pentru că maşina este mai ieftină decât Coupé-ul cu aproximativ 800 de euro, în funcţie de motorizare, în condiţiile în care este mai mare şi mai spaţioasă.

Ţin să vă dezamăgesc. A5 Sportback nu este mult mai spaţios decât un A5 Coupé, şi asta pentru că Audi a încercat să păstreze dimensiunile cât mai apropiate între cele două caroserii. Şi aici aş întreba: de ce?. Dar risc să revin la discuţia de mai sus şi mai am de spus totuşi multe lucruri despre A5 Sportback.

http://www.promotor.ro/teste-auto-test-drive/articol-audi-a5-sportback-4954809
memorat
25 Noiembrie 2009, 22:23:39
Răspuns #48

CRAZY BOY

  • Vizitator
Rivalii lui Dacia Duster în cursa iernii

Dacia Duster, în versiunea de competiţie cu Alain Prost la bord, se va alinia pe 5 Decembrie la prima cursă din Trophee Andros. Iată care sunt rivalii...

Dacia Duster şi Alain Prost vor face pentru prima dată echipă în Trophee Andros , competiţia pe care francezii o numesc "Formula 1 de gheaţă", subliniind astfel simpatia de care se bucură această competiţie în Hexagon. Poate credeţi că exagerăm şi că este doar o competiţie ad-hoc între piloţi reşapaţi în pragul pensionării. Nu este chiar aşa şi ca argument vă spunem că Yvann Muller, campionul de anul trecut din World Touring Car Championship s-a format în această competiţie.

Pe lângă echipa Dacia şi Alain Prost, Trophee Andros mai adună la start încă 16 echipaje. Farmecul competiţiei este că se anunţă o măsurare de forţe cât se poată de echilibrată. De ce? Pentru că toate maşinile trebuie să se supună unor reguli stricte. Astfel, toate modelele trebuie să aibă motor V6 de 3.0 litri de 350 CP, tracţiune şi direcţie pe toate cele patru roţile, o greutate care gravitează în jurul a 950 kg şi pneuri Continental Ice Racing Contact 3 cu dimensiunea 10x65x16. Deci am putea spune că priceperea pilotului este crucială...

Alain Prost nu diminuează însă rolul maÅŸinii ÅŸi în acest an nu se consideră favorit :  "Este o nouă provocare, cu o nouă maÅŸină. ÃŽn acest an suntem mai degrabă outsideri decât favoriÅ£i. AÅŸ fi preferat ca prima cursă să fie mai târziu, pentru a avea mai mult timp pentru a mă acomoda cu maÅŸina. ÃŽn acest an, prima ÅŸansă îi aparÅ£ine lui Jean-Philippe Dayraut care are o maÅŸină completă...dar până la urmă toată lumea poate să câştige."  a declarat francezul cu ocazia prezentării oficiale.

Miza este mare pentru Dacia, o victorie urmând să aducă un capital de imagine imens pentru Dacia Duster în Franţa, încă dinainte de a se naşte. Şi cum Franţa este a doua mare piaţă, este important să reuşească o prestaţie premiantă. Pentru celelalte echipaje miza nu este aceeaşi, având altfel de interese şi mai puţin de marketing. Nu am numit încă rivalii lui Dacia în cursa pentru notorietate? Vedeţi linkul de mai jos...

http://www.promotor.ro/sport-raliuri/articol-dacia-duster-rivalii-in-trophee-andros-2009-5130931
memorat
25 Noiembrie 2009, 22:25:43
Răspuns #49

CRAZY BOY

  • Vizitator
Koenigsegg renunţă la Saab

General Motors nu a reuşit nici de această dată să vândă marca Saab, conaţionalii suedezi de la Koenigsegg renunţând la a mai cumpăra producătorul cu probleme

"Suntem evident foarte dezamăgiţi de decizia celor de la Koenigsegg de a se retrage din achiziţionarea Saab", a spus preşedintele GM Fritz Henderson. "Mulţi au lucrat în continuu în ultimele luni pentru a crea un plan sustenabil de viitor pentru Saab în vederea vânzării către Koenigsegg."

"Având în vedere schimbarea de direcţie, vom avea nevoie de câteva zile să analizăm situaţia şi să vedem care vor fi acţiunile în următoarele zile" a mai declarat Henderson. Saab nu a înregistrat niciodată profit de când a fost preluat de General Motors, iar încercările gigantului american de a vinde marca suedeze au eşuat.

Se pare că posibilitatea unui cumpărător chinez pare tot mai plauzibilă.

http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-koenigsegg-renunta-la-saab-5132487
memorat
25 Noiembrie 2009, 22:28:50
Răspuns #50

CRAZY BOY

  • Vizitator
Renault Twingo Gordini RS

Renault a readus la viaţă marca Gordini prin lansarea noului Renault Twingo RS, un hot-hatch personalizat până la cel mai mic detaliu.

La începutului acestui an, la Salonul Auto de la Geneva, Renault ne anunţa că va relansa brandul Gordini. Iniţial s-a crezut că vom vorbi de modele şi mai performante decât cele scoase de divizia Renault Sport, însă în final s-a dovedit că numele Gordini va înseamna doar modificări estetice.

Renault Twingo RS Gordini beneficiază de acelaşi motor de 1,6 litri aspirat de 133 CP, astfel încât performanţele nu sunt modificate. Dar vizual, putem vorbi de o diferenţiere semnificativă: culoarea albastră specifică este insoţită de dungile Gordini, pentru ca în interior numeroase detalii să fie asortate în nuanţa caroseriei. Comercializarea va începe din 15 februarie 2010.

http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-renault-twingo-gordini-rs-informatii-oficiale-5132334
memorat
26 Noiembrie 2009, 23:27:54
Răspuns #51

CRAZY BOY

  • Vizitator
Ii zice HP 790, si nu e imprimanta...

Cand vine vorba de tuning la o astfel de masina care oricum detine niste performante ametitoare, nu poti decat sa te minunezi de tupeul celor care au umblat la ea... si de ce poate sa faca dupa toate modificarile primite. De la Geiger am mai vazut noi un supercar american dus la extrem tot in verdele asta aprins, tot cu un pic de negru pe bot, care ne-a bantuit visele erotice ceva vreme - un Corvette Z06 pe care au pus doua turbine ca sa-l duca la 890 de cai, daca iti mai aduci aminte.

Dar acum vorbim de o masina superioara si mult mai exclusivista decat Corvette: Ford GT40. Inca de la nastere, masina asta a fost un fel de fata Morgana pentru noi muritorii de rand pentru simplul fapt ca productia era limitata la 4500 de masini in toata lumea (desi s-au produs doar 4.038 intr-un final). Asa ca iti poti imagina ce lucratura naibii trebuie sa fie de capul acestui HP 790. Indraznesc sa nu-ti spun toate datele odata ca sa nu te lase pic rece si sa stai putin sa iti sfredelesti mintea incercand sa-ti imaginezi cam cum s-ar simti 863 Nm sau sa atingi suta in 3,6 secunde sau sa mergi cu 360 km/h... Si inca nu am terminat.

Din numele masinii te-ai prins si tu ca e vorba de 790 de cai, dar ce nu-ti spune numele masinii este faptul ca astia sunt obtinuti gratie unui compresor aproape la fel de mare ca motorul in sine. Da, cei de la Geiger probabil ca inca mai ranjesc cand se gandesc la cum au indesat ei un compresor de patru litri langa un V8 de inca 5,4. Iti dai seama? Asta inseamna un total de 9,4 litri de mix de aer si combustibil care se joaca pe sub capota... Si lucrurile bune nu se incheie aici. Pe langa faptul ca masina asta atinge suta in 3,6 secunde, pana la 200 mai face inca 6, pana la 300 inca 13,2 si daca tii piciorul adanc infipt in podea si chiar crezi ca iconita din bord iti poarta noroc, poti ajunge pana la 360 km/h... "Tatal nostru, care esti in Ceruri (...)"

http://www.topgear.ro/stiri/ii-zice-hp-790_-si-nu-e-imprimanta
memorat
26 Noiembrie 2009, 23:30:02
Răspuns #52

CRAZY BOY

  • Vizitator
Trecea parada militara...

Vara s-a dus de cateva luni bune, asa ca Politia Romana a trebuit sa dea inapoi masinile sale cu muschi - Mitsubishi Lancer Evolution si SEAT Leon Cupra - oferite cu imprumut de catre importatori pe o durata determinata. Dar asta ce inseamna, ca politistilor nu le trebuie masini capabile si cand este frig afara? Desigur, au Dacii Logan de 70.000 euro, dar infractorii nu prea se sperie de ele...

Asa ca Mercedes-Benz Romania pune la dispozitia Politiei Capitalei un vehicul militar Jeep J8. Bazat pe SUV-ul Wrangler Unlimited, Jeep J8 este special creat pentru uz militar si nu este vandut persoanelor fizice. Insa noua vedeta din parcul auto al oamenilor legii nu va prinde infractori, urmand a fi utilizat de catre personalul Serviciului de Presa si PR din cadrul Politiei Capitalei, timp de trei luni.

Jeep J8 este echipat cu un motor turbodiesel de 2,8 litri, cutie automata in 5 trepte, 177 CP, diferentiale blocabile fata/spate si soft-top. Poate urca pante de cu o inclinatie de pana la 60 de grade si este prevazut cu carlige de ancorare pentru a fi ridicat cu elicopterul si transportat in locatii greu accesibile. Cred ca oamenii de presa si PR din cadrul Politiei Capitalei vor putea astfel sa scape teferi dupa un tir de intrebari ostile din partea ziaristilor...

http://www.ro-trans.org/index.php?action=post;topic=1952.40;num_replies=51
memorat
26 Noiembrie 2009, 23:31:22
Răspuns #53

CRAZY BOY

  • Vizitator
If it ain't broke, why fix it?

Nu incape discutie ca Mercedes Benz SLS va avea succes, daca mai exista vreun pic de dreptate pe lumea asta si oameni cu ochi. Ma rog, cu ochi si bani, iar ultima categorie a cam fost in pericol in ultima vreme. Iar acum, cei de la MEC Design confirma teoria enuntata in textul introductiv prezentand niste kituri de tuning (deja celebrele „studii de design”) pentru urmatorul supercar de la Merc.

Acum, toata lumea e de acord ca Nissan GT-R arata bine, dar se poate arata bine si altfel, iar Mercedesul SLS original reusea lucrul asta foarte bine. Ceea ce au reusit photoshopistii de la MEC este sa transforme elegantul SLS intr-o masina pentru pustii cu prea multi bani si prea putin bun gust. Din punct de vedere financiar, deci, au dat de aur...

http://www.topgear.ro/stiri/if-it-aint-broke_-why-fix-it
memorat
26 Noiembrie 2009, 23:34:37
Răspuns #54

CRAZY BOY

  • Vizitator
Un Stepway de la Volkswagen

Brazilienii care doresc o compactă cu aere de crossover vor avea o sarcină dificilă de a alege între Sandero Stepway sau Volkswagen CrossFox.

VW Fox poate fi comparat în anumite aspecte cu Dacia Sandero, iar VW CrossFox reprezintă cam acelaşi lucru ca şi Sandero Stepway. Similitudinile dintre cele două încep încă de la faza de geneză, amândouă fiind lansate în Brazilia şi destinate pieţelor emergente.

Şi la capitolul proprietăţi intrinseci, ambele modele mizează pe un aspect de offroader micşorat, dar fără reale veleităţi în lumea reală. Dar VW CrossFox se visează parcă mai mult un offroader, având pe lângă plasticăria tradiţională şi roata de rezervă montată exact ca la modelele 4x4 de altă dată.
Dar, aşa cum spuneam, tracţiunea integrală se regăseşte doar în specificaţiile fraţilor mai mari şi nu în ale lui CrossFox. De asemenea, singurul motor disponibil va fi de 1.6 litri cu o putere de 98 CP. Ca dimensiuni nu diferă faţă de versiunea normală, şi după cum se poate observa, nici ca design nu interpretează altă partitură, decât cea pe care Volkswagen ne-o tot cântă de la apariţia noului Golf 6. Interiorul este identitic cu cel la noului VW Fox. Singurul lucru care mai lipseşte pentru a avea o asemănare perfectă este ca VW să îl aducă şi pe pieţele europene, deşi probabil acest lucru nu se va întâmpla

http://www.promotor.ro/noutati-auto-masini-noi/articol-volkswagen-crossfox-in-brazilia-5133292
memorat
27 Noiembrie 2009, 15:24:32
Răspuns #55

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
memorat
27 Noiembrie 2009, 19:10:43
Răspuns #56

CRAZY BOY

  • Vizitator
Zeita nuda a vitezei

Era o vreme cand America era condusa de albi, barbatii erau barbati adevarati, femeile nu se emancipasera, iar viteza era un bun al intregului popor si se consuma fara compromisuri. Aleluia! Cam asa cred ca gandeste un tip din Las Vegas care a restaurat si a pus in functiune acest bolid din 1948, destinat recordurilor pe fundul lacurilor secate.

Are un fuselaj din aluminiu ce provine de la un avion de lupta din Al Doilea Razboi Mondial si un mic V8 de 2,2 litri de la un automobil Ford din 1938. Este vorba despre motorul cunoscut ca V8-60 Flathead, destul de nepopular la vremea lui pe automobilele de serie din cauza lipsei sale de putere (60 de cai), dar utilizat pe scara larga dupa razboi pe “midget racers” sau masini de curse liliput.

In perioada cand s-a construit acest “hibrid” avion-masina, cei care urcau la bord ca sa traiasca senzatia pura a vitezei terestre, nu-si puneau problema unei rasturnari. Sau cel putin nu se temeau de o decapitare sigura. Astfel incat, din ratiuni aerodinamice, bolidul nu a fost dotat cu arc de securitate (roll-bar) care sa protejeze capul pilotului. Actualul proprietar, care a incercat fara succes sa vanda bolidul pe eBay la un pret de pornire de un dolar (!), a efectuat chiar o cursa demonstrativa dupa restaurare.

Testul s-a petrecut pe suprafata secata a lacului El Mirage din desertul Mojave (California), acolo unde cu 15 dolari te dai cu masina o zi intreaga pe pista naturala perfect nivelata, avand circa 10 km lungime si 3 km latime. Remarcati ca in loc de costisitoarea casca de protectie omologata FIA, tipul a preferat calitatile aerodinamice ale cheliei.


http://www.topgear.ro/stiri/zeita-nuda-a-vitezei
memorat
27 Noiembrie 2009, 19:12:07
Răspuns #57

CRAZY BOY

  • Vizitator
Ultimate Ferrari

Ferrari e pe cai mari... daca putem sa spunem asta. Dupa minunatul “Italia”, iata ca una bucata super, extra, megamasina iese pe poarta fabricii italienilor. Numele de cod este F70 si este previzibil, zicem noi. Insa, bunatatile cu care vine echipata, ne face sa lasam balta masa de pranz.

Pentru prima data le multumim comisarilor europeni care vor sa impuna niste norme de emisii de gaze. Drept urmare, Ferrari ar cam trebui sa renunte la imensul V12. Asta inseamna ca, cel mai probabil, noul F70 va avea sub capote un V8, cu doua sisteme turbo, capabil sa dezvolte in jur de 660 CP. Yummy.

Toate bune si frumoase pana aici, dar poate ca unii dintre voi vor duce dorul lui Enzo si al sau V12. N-ar trebui. F70 se anunta a fi o masina mai buna din toate punctele de vedere: mai usoara, mai rezistenta, mai agila si, speram noi, la fel de aratoasa precum 458 Italia.

Singura problema este ca unicul lucru pe care nu-l voiam de la Enzo, F70 a mostenit cu cea mai mare lejeritate: exclusivitatea… adica doar 399 de bucati vor fi fabricate. Si tot semi-zeu trebuie sa fii ca sa-ti-o cumperi…

http://www.topgear.ro/stiri/ultimate-ferrari
memorat
27 Noiembrie 2009, 19:16:44
Răspuns #58

CRAZY BOY

  • Vizitator
Masina suprema de politie

Aveai impresia ca politistii britanici sunt cei mai cool din lume cu al lor Caparo T1 sau carabinierii macaronari cu un Lambo Gallardo LP560-4? Si unii, si ceilalti au fost total eclipsati, ba chiar ridiculizati, satirizati, acoperiti de penibil! Daca te gandeai la Politia Romana cu Jeep-ul J8, sa stii ca esti departe de subiect ca Banel Nicolita de Premiul Nobel pentru literatura.

Cel mai cool vehicul de politie din toate timpurile este, fara doar si poate, monopostul F999 al oamenilor legii din Abu Dhabi. Bolidul de 800 CP si-a facut aparitia cu prilejul unei ceremonii a politiei din capitala Emiratelor Arabe Unite, in care s-au mai prezentat si alte masini destinate mentinerii ordinii sosele: Nissan GT-R si Chevrolet Camaro. Cu acelasi prilej a fost lansat un nou slogan al politiei, scris pe toate aceste masini: “Va asiguram securitatea in cel mai rapid mod posibil”.
Bolidul capabil sa atinga pana la 400 km/h a intrat in serviciul public din Abu Dhabi, unde este condus de catre locotentul Majeed al-Marzoqui, seful departamentului de coordonare a sigurantei rutiere. Pentru a struni monopostul cu performante similare unei masini de Formula 1, al-Marzoqui a urmat un curs intensiv de pilotaj pe durata a 3 luni. In orice caz, speram ca nu a luat sfaturi de la campionul arab de raliuri Mohamed Ben Sulayem care a trosnit un bolid Renault F1 R28 la un roadshow pe autodromul din Dubai...

http://www.topgear.ro/stiri/masina-suprema-de-politie
memorat
27 Noiembrie 2009, 19:19:36
Răspuns #59

CRAZY BOY

  • Vizitator
Sandero este maÅŸina verde a anului!


Sandero Flexf a fost votată Maşina Verde a anului în Ţara Aurului Verde, Brazilia, datortă motorizării de 1 litru 16v.


Renault Sandero este un model foarte popular, ultima recunoaştere a calităţiilor acestui model fiind acordată de revista AutoEsporte, publicaţie foarte populară în "Ţara Cafelei". Premiul "Maşina Verde a Anului" este menit versiunii FlexFuel 1.0 16v şi după cum vă daţi seama subliniază latura ecologistă a acestui hatchback.

Motorul de 1.0 litru 16v, ce dezvoltă 78 CP şi un cuplu de 99 Nm , nu este însă disponibil în România, dar datorită capacităţii de a rula atât pe benzniă cât şi pe etanol este considerat în Brazilia una dintre cele mai ieftine alternative ecologiste, Sandero cu această motorizare costând echivalentul a 11.500 de euro. În plus acest model vine cu vopsea pe bază de apă şi cu mai multe componente ale caorseriei şi ale interiorului reciclabile.

Modelul Renault Sandero 1.0 16v Flexifuel este fabricat la uzina Ayrton Senna din Curitiba şi este destinat doar pieţelor din Mercosur

http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-renault-sandero-premiu-in-brazilia-5135644
memorat