28 Martie 2024, 11:24:03

Autor Subiect: Stiri din lumea automobilismului  (Citit de 31303 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

15 Noiembrie 2009, 23:40:13

CRAZY BOY

  • Vizitator
Asta este viitorul

Trebuie sa recunoastem ca, pe partea asta de stiri, mai tragem cu ochiu' si la colegii nostri din UK si, in momentul in care directorul de creatie al Top Gear zice "The future is this stuff", e posibil sa cam aiba dreptate. Despre ce e vorba? Pai despre un designer din Azerbadjan, Pan Tural pe nume, care, folosind CGI (computer generated imagery), a realizat un filmulet care ne arata cam in ce directie se indreapta realitatea virtuala:
Tare, nu? Cam pe ceva de genul asta am vrea sa fie facuta scoala de soferi, inainte de a lansa in lume mici cretinoizi si aeriente care inca nu stiu cum sta treaba cu pedala din mijloc... Dar cand te gandesti ca i-au trebuit 110 zile omului sa puna cap la cap nici 6 minute de film virtual iti dai seama ca mai avem ceva pana ajungem acolo. In orice caz, credem ca asta este sau, cel putin, ar trebui sa fie viitorul scolilor auto.

Sursa: http://www.topgear.ro/stiri/asta-este-viitorul
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

15 Noiembrie 2009, 23:47:27
Răspuns #1

CRAZY BOY

  • Vizitator
Tati, iti iei si tu un Bentley?

Cei de la Bentley s-au gandit la toate categoriile de varsta atunci cand au creat aceasta gama de accesorii, de la frageda pruncie si pana la... ei bine, pana aproape de moarte; deci, de la scaunul de copil in care iti asezi mult prea norocosul plod si pana la prelata cu care iti vei acoperi masina atunci cand o sa-ti fie greu sa te ridici singur din pat, sau sa te tii pana in fata vasului de toaleta.

Pe langa scaunul de copil si prelata care ar face invidios orice pensionar, mai poti sa-ti iei o lanterna Bentley incrustata cu pietre pretioase (stim cu totii pe cine va face invidios asa ceva) sau niste embleme pentru roti care raman in pozitie verticala pana la o viteza de 120 km/h. Iar daca ai ajuns sa vezi poza aceea cu aripa din fata a masinii si cu o roata, si te intrebi care e accesoriul din imagine, afla ca nu orice Bentley are acea aripa cu grila de aerisire.

Sigur ca ai putea trai si fara aceste accesorii, dar la fel de bine ai putea spune ca se poate trai si fara o mana. Deci, daca poti sa le ai, cu atat mai bine. Iar daca ai si mai multe, e si mai bine. Gandeste-te, numai, ce ai putea face cu o a treia mana...

Sursa: http://www.topgear.ro/stiri/tati_-iti-iei-si-tu-un-bentley
memorat
15 Noiembrie 2009, 23:52:46
Răspuns #2

CRAZY BOY

  • Vizitator
Decapotabile in Romania

Gata, a venit momentul cel mare.

Duminica seara, pe 15 noiembrie, pe BBC, incepe sezonul 14 din Top Gear cu prima emisiune filmata de englezi in Romania. Desigur, noi ne aruncam un deget in gat si-l tinem infipt acolo destul de mult, pentru ca regulile BBC fac imposibila difuzarea emisiunii in alte teritorii in afara de UK mai devreme de 6 luni de la transmiterea initiala. Regulile sunt valabile si pentru online, desigur. Cu toate astea, e un moment bun sa ne aducem un pic aminte de nebunia generata de venirea oamenilor incoace.

In primul rand, am avut de facut atata lobby inainte ca oamenii sa ia in considerare Romania pentru o filmare, incat de multe ori ne-am intrebat pe-aici prin redactie daca n-ar trebui sa schimbam profilul firmei cu totul si sa ne orientam spre influentarea campaniilor electorale, spre exemplu. Mai apoi, am avut un telefon de “mai multe detalii”, dupa care alt telefon de “mai multe detalii plus argumente”, dupa care intrebari initiale pe ici-colo despre posibile locatii, dupa care planuri peste planuri, dupa care, pana la urma, hai s-o facem.

Pana la final, dupa multe incercari esuate de a tine totul destul de low profile, s-a dat drumul aventurii si prezentatorii au aterizat cu atatia oameni si echipament ca probabil ar fi fost posibil sa filmam, in pauze, si un remake al lui Ben-Hur. Dupa zile intregi de shooting in care fiecare a stiut din prima secunda pana in ultima care-i e locul in echipa, ce are de facut si cum trebuie sa se poarte, omul nostru giurgea care a asistat cu gura cascata de pe margine la toata desfasurarea a jurat ca venirea oamenilor sa filmeze aici este cel mai bun lucru care s-a intamplat Romaniei de la retragerea romanilor incoace. Pana la urma, emisiunea se difuzeaza in peste 94 de tari si atinge aproape un miliard de oameni in intreaga lume, cu fiecare editie.

Imediat dupa transmiterea emisiunii pe BBC, un material cu deschidere larga despre povesti din culise vine in decembrie in revista Top Gear. Iar intre timp, gasiti aici, mai jos, stenograma sedintei care a aprobat filmarile Top Gear in subteranele parlamentului:

PUNCTUL 10

Solicitare filmari emisiunea Top Gear (Marea Britanie, BBC)

Domnul Ioan Oltean:

Se pare ca este o emisiune foarte cautata, foarte vizionata.

Daca sunt observatii?

Domnul Nicolae Banicioiu:

Emisiunea este specializata pe masini si de aceea probabil ca vor sa intre acolo. In esenta, mie nu mi se pare un lucru rau, mai ales ca noi nici nu cheltuim nimic si, in plus, castigam ceva la imagine. Iar genul acesta de promovare cu siguranta nu este negativa, eu am vazut cateva secvente.

Domnul Ioan Oltean:

Daca mai sunt alte observatii?

Domnul deputat Voinescu.

Domnul Sever Voinescu-Cotoi:

Cateva informatii. Aceasta emisiune are 500 de milioane de persoane care urmaresc pe fiecare episod – 300 de milioane la televizor si 200 de milioane pe internet. Si pot sa va spun concluzia, ma rog, ei nu se ocupa de promovare de imagini, cu atat mai putin ale Parlamentului. Este o emisiune amestecata de masini, dar mai degraba umoristica. Insa concluziile emisiunii vor fi ca Transfagarasanul este the best driving road în Europe. Deci, pana la urma, va fi si o concluzie pozitiva pentru Romania, este absolut intamplare.

Si vreau sa va mai informez ca singura tara din lume care le-a refuzat filmarile este Zimbabwe.

Domnul Bogdan Olteanu:

Vreau doar sa clarificam ceva, ca sa nu fie vreo neinţelegere. Nu-i intereseaza sa filmeze garajul ca sa dovedim ca n-am reusit, in 17 ani, sa-l terminam, ci vor sa filmeze garajul ca se dau cu masina prin el. In general, merg in asemenea locuri. Dansii nu prea filmeaza autostrazi, ca pe autostrazi merg masinile normale, dansii se ocupa de aventura si atunci merg in locurile mai spectaculoase, mai speciale, mai interesante. Garajul Camerei Deputatilor, garajul Palatului Parlamentului este un loc spectaculos din toate punctele de vedere, nu cred ca sunt multe ca acesta. Deci, de aceea vor sa mearga acolo, nu au alte comentarii de facut referitoare la investitiile noastre, cred.

Domnul Ioan Oltean:

Supun votului dumneavoastra aceasta solicitare.

Cine este pentru? Multumesc. Impotriva? Abtineri? In unanimitate, accesul lor in garajele noastre a fost aprobat.


Sursa: http://www.topgear.ro/blog/2009/11/decapotabile-in-romania/
memorat
15 Noiembrie 2009, 23:57:07
Răspuns #3

CRAZY BOY

  • Vizitator
Volkswagen Golf R - Lansare în România

Cel mai puternic Golf a fost lansat în România în variantele cu 2 şi 4 uşi, cu transmisie manuală sau automată.

Noul Volkswagen Golf R este disponibil de azi în România, fiind oferit în varianta de bază cu un motor de 2.0 litri, ce dezvoltă potrivit oficialilor din România 270 CP, 2 uşi şi transmisie manuală cu şase trepte. Printre dotările standard regăsim jantele de 18 inch, sistem audio cu mp3 şi 8 incinte acustice, geamuri electrice, tempomat şi scaune sport. Preţ de bază: 29.500 de euro cu tot cu TVA.

Pentru două uşi în plus, un pasionat trebuie să scoată din buzunar 30.238 de euro. Dacă vorbim şi de o transmisie automată, de tip DSG, preţurile de pornire pentru cele două variante de caroserie Volkswagen Golf R sunt de 31.172 de euro, respectiv 31.911 euro.

Sursa: http://www.promotor.ro/noutati-auto-masini-noi/articol-volkswagen-golf-r-lansare-in-romania-5104135#
memorat
15 Noiembrie 2009, 23:59:59
Răspuns #4

CRAZY BOY

  • Vizitator
MaÅŸina Anului 2010 - finaliÅŸtii

Maşina Anului 2010 în Europa se apropie de deliberarea finală, în cursă rămânând doar şapte modele. Iată favoriţii din acest an...

FinaliÅŸtii din acest an sunt  Citroen C3 Picasso, Mercedes-Benz E-Class, Opel/Vauxhall Astra, Peugeot 3008, Skoda Yeti, Toyota iQ ÅŸi Volkswagen Polo . Se pare că pentru acest an juriul a ales câte un model cam din fiecare clasă, deci cu excepÅ£ia duo-ului crossover Skoda Yeti ÅŸi Peugeot 3008, nu putem consemna dueluri de clasă, ci mai degrabă o competiÅ£ie inter segmente. Se vede că ÅŸi în acest an accentul va cădea pe automobile economice ÅŸi eficiente, cu excepÅ£ia limuzinei E Class.

Favoritele acestui an sunt VW Polo, Opel Astra şi probabil Mercedes E Class , iar ca mare surpriză putem nominaliza Skoda Yeti, un model pe care nu îl credtiam cu mari şanse. Acest model s-a calificat în detrimentul unor automobile BMW X1, Chevrolet Cruze, Mazda3 sau Kia Soul. Anul trecut câştigător a fost Opel Insignia, fapt care ar putea să cântărească împotriva desemnării lui Opel Astra, în istoria de 46 de ani a acestei competiţii existând doar un singur constructor care a realizat "dubla", Fiat în 1995 cu Punto şi 1996 cu Bravo.

Marele câştigător se va anunţa pe 30 noiembrie.

Sursa: http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-masina-anului-2010-finalistii-5076048
memorat
16 Noiembrie 2009, 21:34:07
Răspuns #5

CRAZY BOY

  • Vizitator
Saleen trimite SMS-uri

Challenger-ul poate fi cel mai bine amintit in filmul „The Dukes of Hazzard” ca o masina cu o personalitatea puternica. Varianta de acum pare ca a tras de fiare, astfel incat puterea pe care o dezvolta poate scoate lumea din criza, daca ar avea vreo influenta economica.

Steeve Saleen a decis sa ia motorul V8 de 5.1 litri si sa se joace putin cu el, lansand doua variante: prima dintre ele se numeste SMS 570 si are 500 de cai inclusi in abonament, suficient cat sa crezi ca se deschide o gaura a iadului in momentul in care dai cu acceleratia de podea. A doua varianta poarta numele SMS 570x si cu ea poti sa te bucuri de 700 de cai. Este momentul sa specificam ca in momentul in care se apasa pedala de acceleratie, sunetul produs pare rezultat din iadul de mai sus plus o fabrica de artificii care tocmai a explodat. In acest caz, speram ca esti obisnuit cu mediile galagioase, altfel te vedem internat prin spitale.

Contrar credintelor americane vizavi de viteza si stabilitate pe viraje, SMS chiar s-a ocupat de Challenger, nu numai la capitolul putere si kilometri pe ora. Refuzand sa reprezinte imaginea unui simplu „tuner”, Steeve Saleen a declarat ca SMS este „un fabricant de piese originale”, asa ca intreaga suspensie de pe masina este facuta in interiorul companiei. Si daca te gandesti cum sa opresti 700 de cai atunci cand ti-e lumea mai draga, afla ca SMS s-a ocupat si de frane.

Si ca tot tacamul sa fie complet, exteriorul a fost si el schimbat. Ia ghiciti de catre cine...

http://www.topgear.ro/stiri/saleen-trimite-sms-uri
memorat
16 Noiembrie 2009, 21:48:55
Răspuns #6

CRAZY BOY

  • Vizitator
Bugatti peste bord!

Saptamana trecuta, vuia netul cu un filmulet in care un Bugatti Veyron era scos dintr-o apa statatoare si toata lumea intreba: "l-ai vazut p-ala cu Veyronu' in lac?" Sincer, l-am vazut, nu ne-a impresionat, nu l-am pus pe site, pentru ca nu merita sa incarcam o pagina degeaba. In orice caz, daca nu l-ai vazut, iata-l mai jos:
Acum, iata de ce am revenit asupra subiectului: am vazut si noi cum a ajuns Veyronul ala acolo. De ce, in numele a tot ce e sfant pe lumea asta, au americanii carnet de conducere, de ce?! Uita-te la clip si o sa iti dai seama la ce ma refer.
Intr-adevar, la viteza aia monstruoasa, acel ac de par l-a luat pe texanul nostru prin surprindere si n-a mai avut ce sa faca asa ca a ajuns in lac. Ce dobi...

Dar hai sa nu ne pripim. Gagiul asta are o firma care restaureaza super-car-uri busite sau care au facut cunostinta cu pestii si apoi le revinde la un pret "rezonabil" - a naibii coincidenta.

http://www.topgear.ro/stiri/bugatti-peste-bord
memorat
16 Noiembrie 2009, 21:50:47
Răspuns #7

CRAZY BOY

  • Vizitator
I see you

„Night Vision” este un sistem creat de Bosch, care a aparut deja pe modelele E-Class din 2009. El consta in afisarea pe ecranul din spatele volanului, in instrumentar, a unei imagini cu un contrast puternic, captata de o camera de luat vederi asezata in fata masinii. „Night Vision Plus” face mai mult decat atat, el identificand pietonii de pe marginea drumului si semnalizandu-i pe ecran, ca si cum te-ai afla intr-un avion de vanatoare iar astea ar fi ultimele lor clipe. De fapt, lucrurile stau exact invers.

Chiar daca eu personal nu reusesc sa vad cum luatul privirii din fata si coborarea ei pe un ecran aflat pe panoul de instrumente, noaptea, poate chiar si la o viteza mare, e un lucru bun, mi-aduc aminte cat de multumit sunt de masina mea de spalat Bosch, si aleg sa am incredere in oamenii de acolo.
http://www.topgear.ro/stiri/i-see-you
memorat
16 Noiembrie 2009, 21:55:56
Răspuns #8

CRAZY BOY

  • Vizitator
Mercedes preia Brawn, dar McLaren îşi face dream team?

Mercedes a rupt mariajul oficial cu McLaren şi a cumpărat Brawn GP. Această mutare ar putea însă să creeze un dream team britanic la McLaren prin formarea cuplului Lewis Hamilton - Jenson Button.

 Åžtirea săptămănii din Formula 1 este că Mercedes Benz a cumpărat 75% din team-ul campion Brawn GP, urmând să se formeze Mercedes Grand Prix. Germanii au renunÅ£at astfel la colaborarea cu McLaren, orientându-se spre echipa lui Ross Brawn, cea care a produs surpriza anului în motorsport. ÃŽn noua echipa eminenÅ£a cenuÅŸie, Mister Brawn, va rămâne la cârmă, dar va lucra cu Norbert Haug, ÅŸeful diviziei motorsport a constructorului german.

Veţi spune că din această tranzacţie, cei care vor pierde sunt cei de la McLaren, rămaşi fără puternicul aliat. Se pare însă că nu va fi chiar aşa, şi McLaren îşi va forma un dream team britanic compus din actualul campion Jenson Button şi vedeta Hamilton, conform Times.

Se speculează că Button, în ciuda titlului de campion, nu a primit suma de bani pe care o aştepta ca şi recunoaştere a noului său statut, oferindu-se un contract de doar 4 milioane de lire sterline, faţă de 5 milioane de lire cât considera că i se cuvin. Britanicul consideră că şefii îl împing astfel deliberat spre McLaren. În plus, cei de la Mercedes GP se pare că vor piloţi germani, primul confirmat fiind Nico Rosberg, transferat de la Williams.

Pe lângă faptul că vor avea doi campioni consecutivi în echipă, McLaren nu va pierde prea mult din despărţirea de Mercedes, pentru că germanii deşi au renunţat la întreg capitalul, vor furniza şase ani de acum încolo motoarele monoposturilor.

http://www.promotor.ro/sport-formula-1/articol-mercedes-a-cumparat-brawn-gp-5109842
memorat
16 Noiembrie 2009, 21:58:28
Răspuns #9

CRAZY BOY

  • Vizitator
Porsche coboară la nivelul lui Golf

Cu alte cuvinte, în curând va exista un model Porsche de clasă compactă, cunoscut sub apelativul "Porsche Baby". Cel mai probabil, platforma noii maşini Porsche va proveni de la cunoscutul VW Golf, dar stilul va fi unul propriu Porsche.


Porsche îşi diversifică gama foarte mult. După ce a făcut furori cu primul său SUV, Porsche Cayenne (care este echipat chiar şi cu un motor diesel), iar acum cu o limuzină, Porsche Panamera, iată că Porsche va intra şi în segmentul maşinilor compacte.
Noul model, Porsche Baby, va fi bazat cu siguranţă pe platforma tehnică a lui Volkswagen Golf, însă va adopta un stil propriu Porsche, cu o parte frontală care urmează actuala tendinţă a lui Porsche 911 sau a viitorului Boxster. Despre motorizări nu se ştiu detalii, dar este de aşteptat ca acestea să aibă puteri care să înceapă de la 200 CP - s-ar putea ca propulsorul de bază să fie actualul 2.0 TFSI, de pe Golf GTI, dar nu este exclusă nici echiparea cu o motorizare diesel.

Cu acest noul model, grupul VAG va acoperi foarte bine segmentul clasei compacte, cu nu mai puţin de 5 modele (VW Golf, Seat Leon, Skoda Octavia, Audi A3 şi noul model Porsche), plus versiunile derivate din acestea. Noul Porsche Baby urmează a fi un hot hatch exclusivist, însă cu un preţ mai apropiat de 30.000 euro, deci mult mai mic decât al celui mai ieftin Boxster din acest moment.

http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-porsche-baby-schite-cu-o-masina-porsche-compacta-5108150
memorat
17 Noiembrie 2009, 22:04:25
Răspuns #10

CRAZY BOY

  • Vizitator
Muscle car cu sirena

Ar mai exista si o a treia varianta, si anume sa te apuci de munca si sa castigi bani ca orice om cinstit. Dar, atunci, nu ai mai avea ocazia sa vezi atat de aproape noua masina a politistilor din State. Ford este furnizorul a aproximativ 75% din autovehiculele pe care le foloseste politia americana in prezent, in mare parte datorita celebrului Ford Crown Victoria. Pentru 2011, insa, au planuit un inlocuitor pentru el, si judecand dupa cum arata (in stadiul de concept , e drept) e foarte posibil sa incepem sa-l vedem prin filme inca inainte de data lansarii.

http://www.topgear.ro/stiri/muscle-car-cu-sirena
memorat
17 Noiembrie 2009, 22:05:21
Răspuns #11

CRAZY BOY

  • Vizitator
Cauciucul fara aere

La ce bun sa ai Humvee blindat si inarmat la greu atunci cand ai pneurile sparte? Armata americana foloseste sistemul run-flat care permite vehiculelor sale de lupta sa-si continue drumul cu unul sau mai multe cauciucuri ciuruite de gloante. Insa nu pe distante mari (maxim 50 km) si la viteza agonizanta de 50 km/h, fapt care poate sa-i expuna pe militari altor pericole.

Asa ca o companie numita Resilient Technologies i-a convins pe generalii americani pentru a dezvolta “cauciucul non-pneumatic” impreuna cu US Army. Pentru ca nu foloseste aer sub presiune, acest substitut al pneului este proiectat sa reziste oricarui schimb de focuri fara o limitare a autonomiei si viteze de deplasare a Humvee-ului. Structura de forma fagurelui, prevazuta cu o banda de cauciuc, are o greutate comparabila cu un pneu conventional, insa are o durata de exploatare de peste 150.000 km, cu optiunea de resapare a benzii de rulare.

Compania dezvolta si testeaza in prezent acest produs, care urmeaza sa fie livrat armatei SUA incepand cu luna decembrie 2011. Pe langa faptul ca este mai sigur pentru soldati si are o durata de utilizare mai mare, pneul non-pneumatic arata al naibii de cool. Asa ca poate peste 5 ani va fi un accesoriu obisnuit la SUV-uri. Daca rezista la dinamita, ar trebui sa treci fara prea mai probleme si peste gurile de canal fara capac si nesemnalizate din Bucuresti...

http://www.topgear.ro/stiri/cauciucul-fara-aere
memorat
17 Noiembrie 2009, 22:06:31
Răspuns #12

CRAZY BOY

  • Vizitator
Dacia Duster in Trofeul Andros

Se intampla foarte rar in motorsport ca versiunea de curse a unui nou model sa fie lansata inaintea celei de strada. Insa iata ca asa se va intampla cu noua Dacia Duster, care a fost prezentata in versiunea sa de competitii, unde urmeaza sa fie pilotata de veteranul francez Alain Prost, ex-campion de Formula 1. Mai exact in cursele pe gheata din cadrul Trofeului Andros, incepand cu etapa de la Val Thorens (5-6 decembrie).

Primul SUV din istoria marcii Dacia isi va face astfel debutul pe pistele de concurs inainte sa-l putem conduce pe sosele. Sa mentionam totusi ca masinile de top din Trofeul Andros au foarte putin in comun cu cele de serie, fiind adevarate prototipuri acoperite de caroserii din fibra de sticla care pot lua orice forma. O veste buna pentru noi este ca Renault a decis ca noul bolid sa ia forma viitorului model Dacia, ceea ce spune multe despre intentiile francezilor privind promovarea acestui SUV low-cost.

Duster-ul pe care Alain Prost il va pilota in Trofeul Andros este un 4x4 propulsat de un motor V6 de 3 litri si 24 valve, amplasat central, care dezvolta 350 CP si 360 Nm. De notat si alte caracteristici total straine de modelul de serie: sasiu tubular, cutie de viteze secventiala Sadev in 6 trepte si sistemul 4WS (toate rotile sunt viratoare), pentru un control fin al traiectoriei in viraje. Etapele din Trofeul Andros se desfasoara pe circuite scurte (in lungime de circa 1,5 km) amenajate temporar in statiuni de schi din Franta si Andorra, care inainte curselor sunt inundate de apa, care ingheata peste noapte.

http://www.topgear.ro/stiri/dacia-duster-in-trofeul-andros
memorat
17 Noiembrie 2009, 22:07:44
Răspuns #13

CRAZY BOY

  • Vizitator
Doar atat?

Mcchip, dupa cum iti spune si numele, e firma... nemteasca. Si, fiind o firma nemteasca, si-a permis sa-si bage ghearele in noul Porsche Panamera, dar pare ca s-a retinut un pic. De fapt, s-a retinut frustrant de mult.

Ce au facut "baetii" astia: au luat un Porsche Panamera Turbo, care nu ducea deloc lipsa de putere la 500 de cai si 700 Nm (770 cu functia de Overboost de pe pachetul Sport Chrono), si au umblat pe la electronica un pic, un pic de tot. Drept urmare, in pozele astea poti vedea un Porsche Panamera de 550 de cai si 775 Nm (845 cu Overboost). poate ca ti se pare decent sau poate ca ti se pare prea putin, cert este ca modificarile astea sunt de-a dreptul insignifiante, pentru ca odata ce vrei mai multa viteza si acceleratii mai violente, puterea trebuie sa creasca exponential.

De exemplu, Bugatti Veyron foloseste pana in 300 de cai ca sa ajunga la 250 km/h, dar ca sa poata sa treaca de 400 km/h, mai are nevoie de inca 700, adica cu 230% mai mult. Deci, fani ai procentelor, credeti ca o crestere de doar 10% a puterii de pe Panamera a dus la vreo schimbare radicala? Ati ghicit - nu. De fapt, performantele au fost atat de putin imbunatatite, incat cei de la Mcchip nici nu au dat sprintul de la 0 la 100 km/h in comunicatul de presa.

In schimb, ne-au dat viteza maxima - 311 km/h, ceea ce nu este deloc rau, numai ca e cu doar 8 km/h mai mult decat masina de serie si sincer o crestere a vitezei maxime cu doar 2,64% este prea putin ca sa ne batem capul. Ne plac jantele totusi...

http://www.topgear.ro/stiri/doar-atat
memorat
17 Noiembrie 2009, 22:12:27
Răspuns #14

CRAZY BOY

  • Vizitator
Iată noua Dacia SUV de 350 CP!

Dacia lansează noul Duster prin prima participare la Trofeul Andros, acolo unde Alain Prost va pilota un model special modificat pentru acest eveniment.

Dacia va participa la celebra competiţie auto intitulată Trofeul Andros. Recunoscută pentru modelele sale, care oferă un raport preţ/prestaţii imbatabil, Dacia se va alinia la startul unei probe inedite: competiţia sportivă pe gheaţă.

Alain Prost a ales Dacia pentru simplitatea, eficienţa şi robusteţea care caracterizeaza marca românească. « Sunt încântat să concurez pe Dacia Duster. Este un vehicul complet nou şi sunt mândru să particip la promovarea acestuia într-un context atât de original cum este Trofeul Andros. Am încredere în capacitatea şi în fiabilitatea vehiculului pentru această cursă, având în vedere colaborarea cu Renault Sport Technologies », a explicat Alain Prost.
Cu ocazia acestui eveniment, Dacia dezvaluie numele şi liniile modelului Duster, cel de-al şaselea model al mărcii. Acest vehicul 4x4 robust şi fiabil, cu vocaţie internaţională, va fi destinat clienţilor aflaţi în căutarea unui vehicul offroad pentru uz cotidian la un preţ accesibil. Viitorul model de serie va avea 4 uşi şi va prelua în mare parte designul regăsit pe acest model de competiţie, pe care noi vi l-am prezentat încă de la începutului acestui an în premiră.

Trofeul Andros este o competiţie automobilistică atipica, deoarece valorizează eficienţa vehiculelor şi a piloţilor, limitând utilizarea tehnologiilor complexe şi costisitoare. Dacia răstoarnă codurile cu noua abordare pe care o propune clienţilor săi: produse şi servicii complete la preţuri accesibile.

Mai multe detalii despre maşina de competiţe puteţi afla în comunicatul de presă prezentat pe următoarea pagină. În ceea ce priveşte versiunea de serie, Dacia ne va oferi toate detaliile înainte de finalul acestui an.
http://www.promotor.ro/fullscreen/http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/5111139/11/60389095-2.flv

http://www.promotor.ro/noutati-auto-masini-noi/articol-dacia-duster-lansata-de-alain-prost-5111139
memorat
17 Noiembrie 2009, 22:15:25
Răspuns #15

CRAZY BOY

  • Vizitator
Vor să ajungă în Alaska cu bătrânul Break!

Îţi trebuie ceva curaj să ajungi până în Alaska cu un Break din 1981 cu motor 1.300. Iată că doi argentinieni nu se tem să facă acest drum...

Renault 12 este probabil modelul farnţuzesc cu care românii au cea mai puternică legătură, pe plaiurile mioritice fiind "rebranduit" în Dacia 1300. Perioada de glorie a acestui model a fost cu siguranţă anii '80, atât în România cât şi în alte ţări emergente fiind foarte apreciat. Din aceeaşi eră provine şi acest Renault 12 Break temerar, cu care doi argentinieni vor să ajungă tocmai în Alaska, pornind din Tandil, un mic orăşel de pe lângă La Plata. Cei doi şoferi sunt Carlos Augusto PLATZ şi Samanta Arenaza, care îşi iubesc atât de mult maşina încât vor să-o arate (aproape) întregului continent american.

Până acum cei doi au parcurs Argentina, Chile, Bolivia, Peru, Ecuador, Colombia, Panama, Costa Rica, Nicaragua, El Salvador, Guatemala, aflându-se în prezent în Mexico. Vor străbate şi Statele Unite ale Americii încercând să atnigă cât mai multe state până a ajunge în Alaska. Călătoria totală înseamnă 34.162 de kilometrri, trecând prin 13 ţări şi 130 de oraşe, dar mare parte din itinerariu au reuşit să îl parcurgă cu succes şi fără prea mari probleme, mulţumită bravului Renault 12.

Apropo de Renault 12 acest model are un motor de 1.300 cmc şi dezvoltă 82 CP şi a fost profund recondiţionat, chiar dacă partea de caroserie este cea originală. În schimb interiorul modelului a fost transformat într-o casă în miniatură, pentru a le oferi celor doi confortul necesar unei călătorii aşa lungi. În drumul lor temerarii sunt însă întâmpinaţi de numeroasele cluburi Renault, oferindu-le asistenţă şi hrană. Oare peste ani vom vedea şi un Logan parcurgând un asemenea traseu?

http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-din-argentina-pana-in-alaska-cu-un-renault-12-5110283
memorat
18 Noiembrie 2009, 20:54:05
Răspuns #16

CRAZY BOY

  • Vizitator
Aripile la control

Dupa cum spune si maestrul Clarkson, "viteza nu te omoara, in schimb, daca te opresti subit, ai o problema". Deci, e lesne de inteles de ce supercarurile nu sunt tocmai pe locul numarul unu in lista celor mai sigure mijloace de transport - sunt prea multe obiecte statice intre tine si bucuria de a merge foarte-foarte repede, care tind sa te "impiedice" sa-ti atingi telul.

Iar atunci cand reusesc, nu prea se mai pune problema daca se mai poate face ceva cu masina in cauza, mai mult se pune accent pe viata celor dinauntru si daca mai au cum sa iasa. Si uite ca am ajuns la subiectul discutiei: ce faci daca te-ai rasturnat cu un Gullwing? Adica, usile se deschid in sus, dar, in momentul in care fundul tau zambeste larg soarelui si masina face echilibristica pe plafon, nu cred ca ai vreo sansa sa impingi Terra de pe orbita ca sa poti tu sa iesi...

Aici intervine geniul celor care au gandit sistemele de siguranta de pe SLS AMG: usile alea care arata atat de bine in poze si se deschid cu un aer de superioritate de-a dreptul dramatic iti pot salva si viata in cazul in care ai ramas fara talent si te-ai gandit ca ar fi bine s-o parchezi pe plafon. Cred ca mai bine las filmuletul sa vorbeasca de la sine.
http://www.topgear.ro/stiri/aripile-la-control
memorat
18 Noiembrie 2009, 20:56:55
Răspuns #17

CRAZY BOY

  • Vizitator
Trei stiri-bomba din F1

1) Mercedes-Benz a cumparat pachetul majoritar de 75% din actiunile echipei campioane in Formula 1, Brawn GP. Noua echipa va concura in 2010 sub titulatura Mercedes Grand Prix si va reprezenta oficial constructorul de la Stuttgart. Team-ul britanic McLaren, actualul partener privilegiat al companiei germane, va beneficia in continuare de motoarele Mercedes pana cel putin la finele sezonului 2015. In cei de la Merc au anuntat ca vor vinde cele 40% din actiunile pe care le detin in prezent la McLaren, implicarea lor urmand asadar a se diminua.

2) Kimi Raikkonen, cel mai bine platit si unul dintre cei mai rapizi piloti de Formula 1 la ora actuala, a preferat sa ramana un sezon pe margine, timp in care va primi compensatii financiare de peste 20 de milioane de euro de la Ferrari. Campionul din 2007 nu a ajuns la un acord cu team-ul McLaren pentru sezonul 2010, punctele divergente referindu-se la numarul de zile in care trebuie sa-si faca programul dupa ceintele sponsorilor echipei, precum si la libertatea sa de a participa ocazional la raliuri – noua pasiune a nordicului.

3) Colapsul negocierilor dintre Raikkonen si McLaren a fost cauzat de un alt pilot aflat la final de contract: campionul en-titre Jenson Button. Dupa ce echipa Brawn GP care l-a facut campion a refuzat sa-mi mareasca salariul, Button a semnat un contract pe mai multe sezoane cu McLaren-Mercedes, urmand sa fie coechipier cu conationalul sau, Lewis Hamilton. Este pentru prima data dupa 1968 cand doi campioni englezi in activitate fac parte din aceeasi echipa.

http://www.topgear.ro/stiri/trei-stiri-bomba-din-f1
memorat
18 Noiembrie 2009, 20:58:08
Răspuns #18

CRAZY BOY

  • Vizitator
TT se da la R8

Audi R8 este o masinarie exceptionala pentru ca amesteca designul, performanta si pretul intr-un asa fel incat nu poti sa o refuzi... asta doar daca ai bani. Daca nu, trebuie sa te multumesti cu un TT. Toate bune si frumoase, dar un Audi TT are doar aspectul agresiv, in resti fiind un var indepartat de-al Golfului GTI. Nemtii au plusat si au lansat TT RS, adica un motor in 5 cilindri ce dezvolta 340 CP. Totusi, cam departe de performantele lui R8.

Aici sar in ajutor tunerii germani de la MTM, niste baieti care iti ofera trei variante de echipare pentru TT RS: primele doua sunt extrem de neinteresante, asa ca trecem la ultima. Nemtii, pentru ca sunt nemti, au scos din acelasi motor in 5 cilindri de 2,5 litri nu mai putin de 424 de cai putere si daca stam sa facem putina matematica, inseamna ca acum poti sa-ti cumperi un Audi TT RS mai puternic cu 4 cai decat un R8. Pacat ca nu stim pretul, dar ceva ne spune ca e mai ieftin decat ruda lui Gallardo.

MTM a avut grija sa se ocupe si de lucrurile plictisitoare din interior, dar si de cele vizibile din exterior, inlocuind rotile obisnuite cu propriile roti sportive de 19 sau 20 de inch. Sistemul de evacuare a fost modificat, astfel incat lumea sa stie (de fapt, sa auda) ca nu ti-ai tunat TT-ul in acelasi garaj in care baietii cu Daciile isi pun folie pe geamuri.

E nevoie de vreo recapitulare? Intrebarea fireasca ar fi: cu un asemenea pachet sportiv, la ce ti-ai mai lua R8 cand, cu aproximativ aceeasi suma, poti cumpara un coupe 2+2, mai puternic, cu un spatiu mai mare de depozitare si mai usor de folosit?

http://www.topgear.ro/stiri/tt-se-da-la-r8
memorat
18 Noiembrie 2009, 20:59:16
Răspuns #19

CRAZY BOY

  • Vizitator
Lip up fatty

A trebuit sa vina niste chinezi pentru ca americanii de la Hummer (ex GM) sa-si dea in sfarsit seama ca sunt pur si simplu mult prea obezi. Fara sa fiu expert in nutritie, as spune ca s-ar putea sa fie prea tarziu, dar poate (si sper sa fie asa) ma insel.

Contractul semnat intre GM si chinezi de la Tengzhong prevede ca cei din urma sa aiba acces si la toata cercetarea efectuata pana acum pentru modelul H4, care a fost prezentat in 2008 sub forma conceptului HX (in poze). Pe langa o scadere in dimensiuni, se urmareste si o scadere a consumului, insa e de-a dreptul amuzant felul in careau de gand s-o faca (pe langa folosirea unor motoare mai mici si mai economice): un Hummer hibrid.

Oricum, pana la aparitia lui H4 mai avem de asteptat 3 ani, si inca doi pentru H5. Asteptarea e lunga, insa am pastrat pentru sfarsti o informatie care sa te tina amuzat pana atunci: nu e exclusa posibilitatea unui Hummer electric.

http://www.topgear.ro/stiri/lip-up-fatty
memorat