28 Martie 2024, 11:07:45

Autor Subiect: Comunicate de presa, stiri, noutati, perspective privind transportului feroviar  (Citit de 60061 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

06 Aprilie 2010, 13:38:40
Răspuns #120

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
memorat
15 Aprilie 2010, 02:22:06
Răspuns #121

zofei.2006

  • Vizitator
Nr. 1/2/206/01.04.2010

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA informează că în perioada 6 aprilie - 20 mai, pe anumite secţii de circulaţie de pe raza regionalei Bucureşti, se execută lucrări la linie şi la componentele infrastructurii feroviare, după cum urmează:

Regionala CF BucureÅŸti/6 aprilie-20 mai

În perioada 6 aprilie - 20 mai a.c., se vor efectua lucrări de reparaţii periodice la linie, intervenţie care presupune închiderea şi scoaterea de sub tensiune a următoarelor secţii de circulaţie:

a)                 Ã®n perioada 06 aprilie - 19 aprilie 2010, între staÅ£iile PloieÅŸti Sud ÅŸi Hm Dâmbu, lucrarea se execută cu închiderea liniei, zilnic între orele 10.00- 15.00, cu excepÅ£ia zilelor de sâmbătă ÅŸi duminică;

b)                în perioada 20 aprilie - 30 aprilie 2010, între staÅ£iile Hm Dâmbu ÅŸi Hm CorlăţeÅŸti, lucrarea se execută cu închiderea liniei, zilnic între orele 10.00- 16.15, cu excepÅ£ia zilelor de sâmbătă, duminică ÅŸi a sărbătorilor legale (23 aprilie 2010);

c)                în perioada 03 mai - 20 mai 2010, între staÅ£iile Hm CorlăţeÅŸti ÅŸi Hm Zănoaga, lucrarea se execută cu închiderea liniei, zilnic între orele 10.00- 16.25, cu excepÅ£ia zilelor de sâmbătă ÅŸi duminică;

În acest interval se vor produce următoarele modificări în circulaţia a două trenuri de călători:

a) trenurile 8131 şi 8132 se anulează pe distanţa Ploieşti Sud - Slobozia Veche şi retur, în perioada 06 aprilie - 20 mai, cu excepţia zilelor de sâmbătă, duminică şi a sărbătorilor legale (23 aprilie 2010).

Compania Naţională de Căi Ferate CFR S.A. recomandă publicului călător ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre graficul de circulaţie a trenurilor respective la staţiile şi agenţiile locale sau pe site-ul http://www.cfr.ro/cfrsa .
memorat
18 Aprilie 2010, 12:45:24
Răspuns #122

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Trenuri spre / dinspre destinatii din Europa, suplimentate cu vagoane, in functie de cerere
16-04-2010, CFR Calatori


 În condiţiile în care traficul aerian european este în continuare perturbat de norii de cenuşă vulcanică, CFR Călători facilitează transportul călătorilor către destinaţii europene, prin suplimentarea  cu vagoane a garniturilor  de tren existente, in functie de cerere.
 
De la Bucureşti Nord există trenuri directe spre Budapesta şi Viena, de unde sunt disponibile legături către alte oraşe din Europa. De asemenea, spre cele 2 capitale europene, mai pleacă trenuri şi din: Timişoara Nord, Simeria, Sibiu, Târgu Mureş şi Braşov.
 
Orele de plecare /sosire ale trenurilor sunt următoarele:
 
 
dus

    * trenul “Dacia”, circulă pe relaţia Bucureşti Nord (plecare la ora 16.00) – Budapesta (plecare 06.00) – Viena (sosire la ora  08.58);
    * trenul “Ister”, circulă pe relaţia Bucureşti Nord (plecare la ora 19.10)  – Budapesta (sosire la ora 08.47);
    * trenul “Criş”, circulă pe relaţia Timişoara Nord (plecare la ora 06.54) – Budapesta (sosire la ora 10.47);
    * trenul “Traianus” circulă pe relaţia Timişoara Nord (plecare la ora 16.54)  – Budapesta Budapesta (sosire la ora 20.47);
    * trenul “Zarand”, circulă pe relaţia Simeria (plecare la ora 07.20) –  Budapesta (sosire la ora 12.47);
    * trenul “Mureş”, circulă pe relaţia Târgul Mureş  (plecare la ora 06.10) – Budapesta (sosire la ora 14.47);
    * trenul “Transilvania”, circulă pe relaţia Sibiu (plecare la ora 08.40 ) – Budapesta  (sosire la ora 16.47);
    *  trenul “Pannonia”, circulă pe relaţia Braşov (plecare la ora 08.22) – Budapesta (sosire la ora 18.47);

 
 
întors

    * trenul “Dacia“, circulă pe relaţia Viena (plecare ora 18.50) – Budapesta (plecare ora 23.13) – Bucureşti Nord (sosire ora 14.07);
    * trenul “Ister”, circulă pe relaţia Budapesta (plecare ora 19.13) – Bucureşti Nord (sosire ora 10.34).
    * trenul “Criş”, circulă pe relaţia Budapesta (plecare la ora 15.13) –Timişoara Nord (sosire la ora 21.03);
    * trenul “Traianus”, circulă pe relaţia Budapesta (plecare la ora 07.13)  – Timişoara Nord (sosire la ora 13.03);
    * trenul “Zarand”, circulă pe relaţia Budapesta (plecare la ora 17.13) –  Simeria (sosire la ora 00.28);
    * trenul “Mureş”, circulă pe relaţia Budapesta (plecare la ora 13.13) – Târgul Mureş (sosire la ora 23.42);
    * trenul “Transilvania”, circulă pe relaţia Budapesta (plecare la ora 11.13) –  Sibiu (sosire la ora 20.16);
    * trenul “Pannonia”, circulă pe relaţia Budapesta (plecare la ora 09.13) – Braşov (sosire la ora 21.17).

 
Informaţii suplimentare despre circulaţia trenurilor internaţionale sunt disponibile la staţiile şi agenţiile CFR, la telefon: 021/319 95 65/ int 134.608; 134.615 (casa internaţională staţia Bucureşti Nord) sau accesând site-ul www.cfrcalatori.ro.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Aprilie 2010, 12:46:54
Răspuns #123

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Trenurile de pe rutele interne suplimentate cu vagoane , in functie de cerere
17-04-2010, CFR Calatori
 
Urmare închiderii aeroporturilor interne din Transilvania şi Moldova, pentru preluarea traficului de călători, începând din această noapte 16/17 aprilie 2010, CFR Călători va suplimenta în funcţie de necesităţi, cu vagoane clasă, vagoane de dormit şi cuşete, garniturile de tren care circulă pe relaţiile: Bucureşti – Cluj Napoca – Oradea, cu ramură pentru/de la Târgu Mureş; Bucureşti – Satu Mare; Bucureşti – Baia Mare; Bucureşti – Bacău; Bucureşti – Suceava; Bucureşti – Iaşi.
 
dus
·         IC 531 BucureÅŸti Nord (pl. 13.00) – Cluj Napoca (sos. 21.41/ pl.21.57) – Oradea (sos. 00.38), Târgu MureÅŸ (sos. 21.48)
·         Acc 1741 BucureÅŸti Nord (pl. 18.10) – Cluj Napoca (sos.03.12/pl. 03.32) – Oradea (sos. 06.37), Satu Mare (sos. 09.09)
·         Acc 1631 BucureÅŸti Nord (pl. 20.08) – Cluj Napoca (sos.04.56/05.15) – Oradea (sos. 07.55)
·         Acc 1745 BucureÅŸti Nord (pl. 07.30) – Cluj Napoca (sos. 16.41), Satu Mare (sos.22.33), Baia Mare (sos. 20.32)
·         R 827 BucureÅŸti Nord (pl.15.15) – Cluj Napoca (sos. 00.14)
·         Acc 10823 BucureÅŸti Nord (pl.17.45) – Cluj Napoca (sos.05.04)
·         Acc 1641 BucureÅŸti Nord (pl. 20.40) – Târgu MureÅŸ (sos. 06.35), Baia Mare (sos.09.46)
·         R 741 BucureÅŸti Nord (pl. 19.10) – Satu Mare (sos. 08.19), Baia Mare (sos. 06.42)
·         IC 551 BucureÅŸti Nord (pl. 06.00) – Bacău (sos. 10.31), IaÅŸi (sos. 12.46), Suceava (sos.12.20)
·         R 382 BucureÅŸti Nord (pl.06.25) – Bacău (sos. 11.10), Suceava (sos. 13.10)
·         Acc 1655 BucureÅŸti Nord (pl. 07.01) – Bacău (sos. 11.45)
·         IC 555 BucureÅŸti Nord (pl. 09.00) – Bacău (sos. 13.43)
·         R 751 BucureÅŸti Nord (pl. 11.00) – Bacău (sos. 15.40), Suceava (sos. 17.50)
·         R 651 BucureÅŸti Nord (pl. 14.00) – Bacău (sos. 18.42), Suceava (sos. 20.43)
·         IC 557 BucureÅŸti Nord (pl. 15.00) – Bacău (sos. 19.48)
·         IC 553 BucureÅŸti Nord (pl. 17.00) – Bacău (sos. 21 38), Suceava (sos. 23.26)
·         Acc 1653 BucureÅŸti Nord (pl. 21.02) – Bacău (sos. 01.51), Suceava (sos. 03.57)
·         R 661 BucureÅŸti Nord (pl. 12.00) – IaÅŸi (sos. 18.55)
·         Acc 1661 BucureÅŸti Nord (pl.16.10) – IaÅŸi (sos. 23.14)
·         IC 553 BucureÅŸti Nord (pl.17.00) – IaÅŸi (sos. 23.30)
·         R 663 BucureÅŸti Nord (pl. 23.00) – IaÅŸi (sos. 05.28)
·         R 753 BucureÅŸti Nord (pl. 23.40) – Suceava (sos. 06.35)
 
întors
·         IC 532 Oradea (pl. 10.58) – Cluj Napoca (sos. 13.37/pl.13.53) – BucureÅŸti Nord (sos. 22.55)
·         Acc 1742 Oradea (pl. 18.43) – Cluj Napoca (sos. 21.33/pl. 21.51), Satu Mare (16.20) – BucureÅŸti Nord (sos. 07.06)
·        Acc 1632 Oradea (pl. 20 17) – Cluj Napoca (sos. 22.58/pl. 23.13) – BucureÅŸti Nord (sos.08.25)
·         R 826 Cluj Napoca (pl. 02.46) – BucureÅŸti Nord (sos. 12.10)
·         Acc 10824 Cluj Napoca (pl. 09.12) – BucureÅŸti Nord (sos. 20.45)
·        Acc 1746 Cluj Napoca (pl. 09.50), Satu Mare (pl. 0412), Baia Mare (pl. 06.04) – BucureÅŸti Nord (sos.19.00)
·         Acc 1844 Târgu MureÅŸ (pl. 13.24) – BucureÅŸti Nord (sos. 22.55)
·         IC 540 Târgu MureÅŸ (pl. 20.07) – BucureÅŸti Nord (sos. 06.47)
·         R 742 Satu Mare (pl.21.11), Baia Mare (pl. 22.42) – BucureÅŸti Nord (sos. 10.34)
·         Acc 1642 Baia Mare (pl. 16.55) – BucureÅŸti Nord (sos. 06.47)
·         R 752 Bacău (pl. 01.33) – BucureÅŸti Nord (sos. 06.17)
·         Acc 1654 Bacău (pl. 02.50), Suceava (pl. 00.40) – BucureÅŸti Nord (sos. 07.46)
·         IC 558 Bacău (pl. 05.23) – BucureÅŸti Nord (sos. 10.00)
·         IC 552 Bacău (pl. 07.01), Suceava (pl. 05.12)  â€“ BucureÅŸti Nord (sos. 11.47)
·         R 383 Bacău (pl.14.39), Suceava (pl. 12.32)  â€“ BucureÅŸti Nord (sos. 19.30)
·         IC 556 Bacău (pl. 15.00) – BucureÅŸti Nord (sos. 19.46)
·         R 754 Bacău (pl. 15.42) – BucureÅŸti Nord (sos. 20.31)
·         Acc 1656 Bacău (pl. 16.15) – BucureÅŸti Nord (sos. 20.59)
·         R 652 Suceava (pl. 07.52) – Bacău (pl. 10.01) - BucureÅŸti Nord (sos. 14.52)
·         R 758 Suceava (pl. 13.13) – BucureÅŸti Nord (sos. 20.31)
·         IC 554 Suceava (pl. 16.37) – BucureÅŸti Nord (sos. 23.13)
·         R 756 Suceava (pl. 23.04) – BucureÅŸti Nord (sos. 06.17)
·         IC 562 IaÅŸi (pl. 05.15) – BucureÅŸti Nord (sos. 11.47)
·         R 662 IaÅŸi (pl. 14.55) – BucureÅŸti Nord (sos. 21.41)
·         Acc 1662 IaÅŸi (pl. 05.57) – BucureÅŸti Nord (sos. 12.56)
·         IC 563 IaÅŸi (pl. 16.12) – BucureÅŸti Nord (sos. 23.13)
·         R 664 IaÅŸi (pl. 23.31) – BucureÅŸti Nord (sos. 06.25)
 
 
Informaţii suplimentare despre circulaţia trenurilor pe rute interne sunt disponibile la staţiile şi agenţiile CFR, la telefon 021/9521 sau accesând site-ul www.cfrcalatori.ro .
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Mai 2010, 22:20:05
Răspuns #124

zofei.2006

  • Vizitator
Grevă feroviară în Grecia
29-04-2010
CFR Călători informează că, în data de 1 mai 2010 va avea loc o grevă a personalului feroviar elen, fiind afectate următoarele trenuri internaţionale:
 
Ø trenul Rapid 463 Bucureşti Nord – Sofia– Kulata –Thessaloniki, cu plecare în data de 30 aprilie 2010, va fi anulat pe parcurs elen: Kulata – Thessaloniki şi va circula numai pe distanţa Bucureşti Nord (pl.12.24) – Sofia – Kulata (02.25).
Ø trenul Rapid 462 Thessaloniki – Kulata – Sofia– Bucureşti Nord, cu pelcare în data de 1 mai 2010, va circula numai pe distanţa Kulata (pl. 03.50) – Sofia – Bucureşti Nord (sos. 18.30) şi va fi anulat pe parcurs elen: Kulata –Thessaloniki.
 
Recomandăm pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor internaţionale la staţiile şi agenţiile CFR sau la telefon: 021/319 95 65/ interior 134.608; 134.615 (casa internaţională staţia Bucureşti Nord).

http://www.cfrcalatori.ro/presa/Comunicate-de-presa-56/s-1/p-1
memorat
05 Mai 2010, 11:24:46
Răspuns #125

zofei.2006

  • Vizitator
Grevă feroviară în Grecia in data de 5 mai
03-05-2010
CFR Călători informează că, în data de 5 mai 2010 va avea loc o grevă a personalului feroviar elen, fiind afectate următoarele trenuri internaţionale:

    *  trenul Rapid 463 BucureÅŸti Nord – Sofia– Kulata –Thessaloniki, cu plecare în data de 4 mai 2010 din BucureÅŸti Nord, va fi anulat pe parcurs elen: Kulata – Thessaloniki ÅŸi va circula numai pe distanÅ£a BucureÅŸti Nord (pl.12.24) – Sofia – Kulata (02.25).
    *  trenul Rapid 462 Thessaloniki – Kulata – Sofia– BucureÅŸti Nord, cu plecare în data de 5 mai 2010 din Thessaloniki, va circula numai pe distanÅ£a Kulata (pl. 03.50) – Sofia – BucureÅŸti Nord (sos. 18.30) ÅŸi va fi anulat pe parcurs elen: Kulata –Thessaloniki.

 
Înainte de efectuarea călătoriei, pasagerii pot solicita informaţii despre circulaţia trenurilor internaţionale la staţiile şi agenţiile CFR, la numerele de telefon: 021/319 95 65/ interior 134.608; 134.615 (casa internaţională staţia Bucureşti Nord), 021/314.55.28 (Agenţia de voiaj CFR nr. 1 - Brezoianu).
 
http://www.cfrcalatori.ro/presa/Comunicate-de-presa-56/s-1/p-2
memorat
11 Mai 2010, 23:24:59
Răspuns #126

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Redeschidere circulaţie pe magistrala Bucureşti – Balota -Timişoara

CFR Călători vă informează că urmare redeschiderii circulaţiei feroviare pe magistrala Bucureşti – Timişoara datorită finalizării lucrărilor la terasamentul căii ferate între staţiile Balota şi Valea Albă, trenurile de călători care au circulat pe rute deviate vor reveni la mersul iniţial (vezi modificările mai jos), iar trenurile la care se realiza transbordare cu mijloace auto între staţiile Prunişor – Drobeta Turnu Severin Mărfuri, îşi vor continua mersul până la destinaţie.
 
Călătorii care au legitimaţii de călătorie procurate cu anticipaţie valabile la trenurile pentru care s-a anulat circulaţia pe rută deviată şi circulă pe ruta normală au următoarele posibilităţi:
-          pot călători la destinaÅ£ie cu tren de orice rang ÅŸi pe orice rută fără plata diferenÅ£elor tarifare, cu aplicarea vizelor corespunzătoare ÅŸi obÅ£inerea gratuită a tichetului de loc;
-          Ã®n cazul în care aceÅŸtia renunţă la efectuarea călătoriei li se va rambursa integral contravaloarea preÅ£ului achitat la procurarea legitimaÅ£iei de călătorie.

Precizăm pentru călătorii care şi-au procurat cu anticipaţie legitimaţii de călătorie la trenul Rapid 360-1 Bucureşti Nord – Belgrad, că începând cu data de 19 mai 2010 noua oră de plecare a trenului din staţia Bucureşti Nord va fi 21h05.

Următoarele trenuri vor reveni în circulaţie pe ruta iniţială, astfel:

începând cu data de 11/12  mai 2010
Ø   trenul Accelerat 1693 BucureÅŸti Nord – TimiÅŸoara Nord
 
începând cu data de 12/13 mai 2010
Ø   trenul Accelerat 1694 TimiÅŸoara Nord – BucureÅŸti Nord

începând cu data de 11/12 mai 2010
Ø   trenul Rapid 695 BucureÅŸti Nord – TimiÅŸoara Nord

începând cu data de 11/12 mai 2010
Ø trenul Rapid 361/-2 Vrsac - Stamora Moraviţa – Timişoara Nord - Bucureşti Nord
Ø în perioada 11/12 - 18/19 mai 2010, inclusiv, trenul Rapid 13160-1/360 va circula suplimentar pe relaţia Bucureşti Nord (plecare la ora 23.15) – Timişoara Nord - Stamora Moraviţa (sosire 09.14/ plecare 09.41) - Vrsac, iar începând cu data de 19/20 mai 2010 trenul rapid 360/-1 va circula la ora iniţială din graficul de circulaţie pe relaţia Bucureşti Nord (plecare ora 21.05) – Timişoara Nord - Stamora Moraviţa – Vrsac.
 
începând cu data de 12 mai 2010
Ø trenul Intercity 592 Timişoara Nord – Bucureşti Nord
Ø trenul Intercity 593 Bucureşti Nord – Timişoara Nord
Ø trenul Intercity 594 Timişoara Nord – Bucureşti Nord
Ø trenul Intercity 591 Bucureşti Nord – Timişoara Nord
Ø trenul Rapid 693 Bucureşti Nord – Timişoara Nord
Ø trenul Rapid 694 Timişoara Nord – Bucureşti Nord
Ø trenul Rapid 699 Caransebeş – Reşiţa Sud (ramura de la tren 695)
Ø trenul Rapid 698 Reşiţa Sud – Caransebeş (ramura pentru tren 696)
Ø trenul Rapid 13698/-1 Reşiţa Sud – Caransebeş - Lugoj (ramura pentru tren 13696)
Ø trenurile Rapid 791 şi 792 Bucureşti Nord – Drobeta Turnu Severin şi retur
Ø trenul Accelerat 1691 Bucureşti Nord – Timişoara Nord
Ø trenul Accelerat 1692 Timişoara Nord – Bucureşti Nord
Ø trenul Personal 9501 Craiova - Filiaşi - Orşova
Ø trenul Personal 9503 Filiaşi - Orşova
Ø trenul Personal 9520 Orşova - Filiaşi
Ø trenul Personal 9504 OrÅŸova – Craiova  (în data de 11 mai este anulat pe relaÅ£ia OrÅŸova – Drobeta Turnu Severin ÅŸi circulă normal pe relaÅ£ia Drobeta Turnu Severin – Craiova)

începând cu data de 12/13 mai 2010
Ø trenul Rapid 696 Timişoara Nord – Bucureşti Nord

Trenurile care circulă în prezent modificat se vor anula astfel:

numai în data de 11/12 mai 2010
Ø   trenul Accelerat 1694 TimiÅŸoara Nord - Craiova - BucureÅŸti Nord

începand cu data de 11/12 mai 2010
Ø   trenul Rapid 13695 BucureÅŸti Nord – Livezeni – Lugoj - TimiÅŸoara Nord

începand cu data de 12 mai 2010
Ø   trenul Intercity 13591/-2 BucureÅŸti Nord – Livezeni –TimiÅŸoara Nord
Ø   trenul Intercity 13592/-1 TimiÅŸoara Nord – Livezeni – BucureÅŸti Nord
Ø   trenul Rapid 13360-1/360 TimiÅŸoara Nord – Stamora MoraviÅ£a - Vrsac
Ø   trenul Rapid 13791 BucureÅŸti Nord – PruniÅŸor
Ø   trenul Rapid 13795 Drobeta Turnu Severin Mărfuri – TimiÅŸoara Nord
Ø   trenul Rapid 13797 Drobeta Turnu Severin Mărfuri – TimiÅŸoara Nord
Ø   trenul Rapid 13798 PruniÅŸor – BucureÅŸti Nord
Ø   trenul Rapid 13794 PruniÅŸor – BucureÅŸti Nord
Ø   trenul Rapid 13796 TimiÅŸoara Nord – Drobeta Turnu Severin Mărfuri
Ø   trenul Rapid 13699/-2 Lugoj - CaransebeÅŸ – ReÅŸiÅ£a Sud (ramura de la trenul 13695)
Ø   trenul Personal 13193 Drobeta Turnu Severin - OrÅŸova

începând cu data de 12/13 mai 2010
Ø   trenul Rapid 13696 TimiÅŸoara Nord – Lugoj - Livezeni – BucureÅŸti Nord
Ø   trenul Rapid 13693/-2 BucureÅŸti Nord – Livezeni –TimiÅŸoara Nord
Ø   trenul Rapid 13694/-1 TimiÅŸoara Nord – Livezeni – BucureÅŸti Nord

CFR Călători recomandă pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile de voiaj CFR, la numărul de telefon 021/9521 sau pot accesa site-ul www.cfrcalatori.ro.
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
23 Mai 2010, 11:08:25
Răspuns #127

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Trafic feroviar blocat de peste 14 ore, între Vâlcea şi Sibiu din cauza unui TIR

Traficul feroviar este blocat de mai bine de 13 ore pe linia dintre Vâlcea şi Sibiu, în zona localităţii Câineni. Şinele au fost distruse aseară pe o distanţă de 50 de metri, după ce un tir scăpat de sub control a intrat pe calea ferată.

În apropiere de Cîineni, şoferul autoturismului a încercat o depăşire riscantă. A intrat pe contrasens fără să se asigure şi nu a mai avut timp să evite tirul.

Din cauza impactului, tirul a ajuns tocmai pe calea ferată de lîngă drum.

TIR-ul este descărcat de către drumari, întrucât macaraua ajunsă la faţa locului nu a reuşit să mute autovehiculul de tonaj greu de pe şine, informează Mediafax.

Potrivit purtătorului de cuvânt al Inspectoratului Judeţean de Poliţie Vâlcea, subcomisar Emil Muşulete, operaţiunea de ridicare a autovehicului de mare tonal de pe şinele de cale ferată, în dreptul localităţii vâlcene Câineni, a eşuat din cauza greutăţii acestuia şi a încărcăturii.

Conducătorul tirului a scăpat uşor faţă de celălalt şofer, care a ajuns la spitalul judeţean din Vâlcea în comă.

Medicii din Vâlcea au hotărât să îl trimită pe şofer la spitalul Floreasca din Capitală, asta după ce l-au stabilizat.

www.antena3.ro
memorat
22 Iunie 2010, 17:53:26
Răspuns #128

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Modificări temporare în circulaţia unor trenuri pentru proiect pasaj rutier Basarab
22-06-2010

CFR Călători informează că în zilele de 22/23, 23/24 şi 24/25 iunie 2010, între orele 00.05 – 04.20, din cauza lucrărilor de reabilitare la Pasajul Rutier Denivelat Superior Basarab – proiect derulat de Primaria Capitalei, staţia Gara de Nord nu este operabilă, din această cauză unele trenuri de călători vor pleca/ sosi din/ în staţii adiacente, după cum urmează:
 
Ø în zilele de 22, 23 şi 24 iunie, trenul Intecity 594 Caransebeş – Bucureşti Nord, va avea sosirea în staţia Bucureşti Basarab în loc de staţia Bucureşti Nord (Gara de Nord Bucureşti);
 
Ø în zilele de 22/23, 23/24 şi 24/25 iunie, trenul Rapid 375-2 «Pannonia» Budapesta - Bucureşti Nord, va avea sosirea în staţia Bucureşti Basarab în loc de staţia Bucureşti Nord (Gara de Nord Bucureşti);
 
Ø în zilele de 23, 24 şi 25 iunie 2010, trenul Rapid 989 Bucureşti Nord – Mangalia va circula ca tren Rapid 13989/-2, cu plecare din staţia Chitila la ora 01.31 şi cu opriri în staţiile: Bucureşti Băneasa, Feteşti, Constanţa, staţiuni de pe litoral, Mangalia, urmând ca între staţiile Bucureşti Nord şi Bucureşti Băneasa, călătorii să fie preluaţi cu autobuze.

AÅŸadar, călătorii care ÅŸi-au luat bilet la trenul Rapid 989 BucureÅŸti Nord – Mangalia, se vor prezenta în staÅ£ia BucureÅŸti Nord la  BIROUL  DE  INFORMAÅ¢II  (vizavi de panourile de afiÅŸare cu sosiri/ plecări trenuri) până la ora 01.45 (ora de plecare a trenului înscrisă pe bilet), pentru a fi conduÅŸi de un reprezentant CFR la autobuzul care îi va transporta pe relaÅ£ia BucureÅŸti Nord – BucureÅŸti Băneasa. ÃŽn staÅ£ia BucureÅŸti Băneasa călătorii se vor îmbarca în trenul Rapid 13989/-2 care circulă până la Mangalia (sos. 07.39).

Rugăm călătorii să urmărească mesajele transmise prin megafon în staţia Bucureşti Nord.

Ø în zilele de 22/23, 23/24 şi 24/25 iunie 2010, trenul Rapid 375-2 «Pannonia» Budapesta - Bucureşti Nord va avea oprire şi în staţia Chitila, pentru detaşarea grupei de vagoane de la Curtici pentru Mangalia, care vor forma trenul Rapid 13989/-2 pentru relaţia Chitila – Bucureşti Băneasa – Mangalia, în zilele de 23, 24 şi 25 iunie 2010;
 
Ø în data de 24/25 iunie 2010, trenul Rapid 1003/-2 Vadu Siretului – VicÅŸani –  DorneÅŸti – BucureÅŸti Nord – Videle – Giurgiu Nord – Ruse se anulează pe relaÅ£ia VicÅŸani – Giurgiu Nord ÅŸi va circula ca tren Rapid 1003/13003/-2, pe ruta ocolitoare: Vadu Siretului – VicÅŸani – Buzău – PloieÅŸti Sud – Chitila – Pajura (linia 700) – Ram. Pajura – BucureÅŸti Băneasa – Ram. Pajura – BucureÅŸti Triaj Post 17 – BucureÅŸtii Noi – Chiajna – Videle – RăduleÅŸti – Giurgiu Nord – Ruse cu sosire în VicÅŸani la ora 15.52/ plecare la ora 17.00 ÅŸi sosire în Giurgiu Nord la ora 03.50/plecare la ora 04.05;
 
Ø în data de 23 iunie 2010, trenul Rapid 1004/-1 Ruse – Giurgiu Nord – Videle – Bucureşti Nord – Dorneşti – Vicşani – Vadu Siretului se anulează pe relaţia Giurgiu Nord – Ungheni Prut Hm şi va circula ca tren Rapid 1004/13004/-1, pe ruta ocolitoare: Ruse – Giurgiu Nord – Răduleşti – Videle – Chiajna – Bucureştii Noi – Bucureşti Triaj Post 17 – Ram. Pajura – Bucureşti Băneasa – Ram. Pajura – Pajura (linia 700) – Chitila – Ploieşti Sud – Buzău – Paşcani Triaj H – Iaşi – Nicolina - Ungheni Prut Hm, cu sosire în Giurgiu Nord la ora 01.25/plecare la ora 01.40 şi sosire în Ungheni Prut Hm la ora 12.04/plecare la ora 12.39
 
CFR Călători cere scuze pentru disconfortul creat şi asigură publicul călător că măsurile adoptate de compania noastră au ca princpal scop menţinearea unor legături optime între staţiile de cale ferată şi, nu în ultimul rând, perturbarea într-un procent cât mai mic a graficului de circulaţie a trenurilor.

www.cfr.ro/calatori
memorat
23 Iunie 2010, 12:47:31
Răspuns #129

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Un tren internaţional este blocat în judeţul Arad după ce un copac a căzut pe locomotivă

Trenul Rapid internaţional Târgu-Mureş - Budapesta este blocat, miercuri la prânz, în judeţul Arad, în apropierea localităţii Milova, unde un copac rupt de vânt a căzut pe locomotivă şi a avariat linia de alimentare cu energie electrică, fără a exista victime în urma incidentului.


Potrivit reprezentanţilor Staţiei CFR Arad, trenul Rapid internaţional Târgu-Mureş - Budapesta a rămas blocat în apropiere de localitatea Milova, după ce vântul a rupt un copac, care a căzut pe locomotivă şi a rupt linia electrică de înaltă tensiune.

Trenul urma să ajungă la Arad la ora 11.39 şi are deja programată o întârziere de o oră.

Echipe ale CFR sunt la faţa locului pentru a reface alimentarea cu energie electrică.

Locomotiva a suferit pagube minore şi nu există persoane rănite în urma incidentului.

www.mediafax.ro


Este vorba despre R 376 Targu Mures - Budapest Keleti via Curtici.
memorat
26 Iunie 2010, 12:22:48
Răspuns #130

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Bacău: Circulaţie feroviară blocată din cauza inundaţiilor

Circulaţia feroviară în judeţul Bacău a fost întreruptă după ce calea ferată a fost inundată în zona localităţii Nicolae Bălcescu. Două trenuri sunt oprite în staţii. Circulaţia rutieră pe DN 11B, între judeţele Harghita şi Covasna, este blocată din cauza apei venită de pe versanţi. Potrivit prefectului judeţului Bacău, Claudiu Bălan, un podeţ a fost obturat din cauza cantităţilor foarte mari de precipitaţii care au căzut în ultimele 24 de ore. Prefectul băcăuan a adăugat că situaţia se va remedia în jumătate de oră.

www.antena3.ro
memorat
28 Iunie 2010, 18:54:02
Răspuns #131

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Situatia circulaţiei trenurilor din cauza închiderii secţiei Comăneşti – Ghimeş – Siculeni
28-06-2010

CFR Călători vă informează că din cauza imposibilităţii reluării traficului feroviar pe secţia de circulaţie Comăneşti – Ghimeş – Siculeni acoperită de ape sâmbătă - 26 iunie 2010, s-au efectuat următoarele modificări în circulaţia tenurilor de călători, astăzi - 28 iunie 2010, astfel:
 
trenuri anulate pe întreaga rută de circulaţie, în data de 28 iunie 2010
trenul Accelerat 1752/1752-1 Suceava / IaÅŸi – Adjud – GhimeÅŸ – BraÅŸov (cu ramura de la IaÅŸi pentru Adjud,  trenul Accelerat 1664/-1)
trenul Accelerat 1751/1751-2 BraÅŸov – GhimeÅŸ – Adjud – Suceava /IaÅŸi  (cu ramură de la Adjud pentru IaÅŸi, trenul Accelerat 1665/-2)
 
trenuri care circulă pe rută deviată, în data de 28/29 iunie 2010
trenul Rapid 941/941-2 Mangalia – Adjud – Ghimeş – Satu Mare circulă pe rută deviată : Mangalia – Constanţa – Feteşti – Ţăndărei – Buzău Sud – Ploieşti Sud – Ploieşti Vest – Braşov – Siculeni – Deda – Beclean pe Someş – Baia Mare – Satu Mare
trenul Rapid 942/942-1 Satu Mare – Ghimeş – Adjud – Mangalia circulă pe rută deviată: Satu Mare – Beclean pe Someş – Deda – Siculeni – Braşov – Ploieşti Vest – Ploieşti Sud – Buzău Sud – Ţăndărei – Feteşti – Constanţa – Mangalia.
 
De asemenea, şi traficul trenurilor personale locale este în continuare afectat, modificările survenite fiind comunicate operativ în fiecare din staţiile de plecare/sosire a trenurilor.
 
Mulţumim călătorilor pentru înţelegere şi îi rugăm ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor afectate în staţiile CFR.

Traficul feroviar este permanent monitorizat de companiile feroviare care au echipe speciale de intervenţie în zonele afecate de ploile torenţiale din ultimele zile. Astfel, situaţia de la faţa locului este monitorizată şi se desfăşoară lucrări pentru redeschiderea circulaţiei feroviare în condiţii de siguranţă.

www.cfr.ro/calatori
memorat
28 Iunie 2010, 18:56:54
Răspuns #132

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Grevă feroviară în Grecia in data de 29 iunie 2010
28-06-2010

CFR Călători informează că, în data de 29 iunie 2010, va avea loc o grevă a personalului feroviar din Grecia. Din această cauză, între staţiile feroviare greceşti Kulata – Thessaloniki şi retur, călătorii vor fi transportaţi cu mijloace auto pentru a se îmbarca la trenul internaţional care circulă pe relaţia Bucureşti Nord - Kulata - Bucureşti Nord, astfel:

trenul Rapid 463 care circula pe relaţia Bucureşti Nord – Sofia – Kulata –Thessaloniki, cu plecare în data de 28 iunie 2010 din Bucureşti Nord, va circula numai pe distanţa Bucureşti Nord (pl.12.24) – Sofia – Kulata (sos. 02.25), urmând ca pe parcursul elen Kulata – Thessaloniki, călătorii să fie transportaţi cu mijloace auto.

trenul Rapid 462 care circula pe relaţia Thessaloniki – Kulata – Sofia – Bucureşti Nord, cu plecare în data de 29 iunie 2010 din Thessaloniki, pe parcursul elen Thessaloniki – Kulata, călătorii vor fi transportaţi cu mijloace auto, urmând ca aceştia să îşi continue călătoria cu trenul pe distanţa Kulata (pl. 03.50) – Sofia – Bucureşti Nord (sos. 18.30).

Călătorii pot solicita informaţii despre circulaţia trenurilor internaţionale la staţiile şi agenţiile CFR, la numerele de telefon: 021/319 95 65/ interior 134.608; 134.615 (casa internaţională staţia Bucureşti Nord), 021/314.55.28 (Agenţia de voiaj CFR nr. 1 - Bucureşti).

www.cfr.ro/calatori


Bai, da' astia mai lucreaza candva?Ca vad ca o tin tot intr-o greva!

Au si ei un chef de munca, exact ca romanii... Deh, popor balcanic in cel mai drept si adevarat sens al cuvantului... :D
memorat
05 Iulie 2010, 22:30:13
Răspuns #133

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Deutsche Bahn va investi 41 miliarde de euro în reţeaua de căi ferate şi modernizarea staţiilor

Operatorul german de stat al căilor ferate, Deutsche Bahn, intenţionează să facă cea mai mare investiţie din istorie, până în 2014.

Compania va investi circa 41 miliarde de euro pe operaţiunile sale, 75 procente din care vor fi cheltuiţie pe reţeaua de căi ferate şi modernizarea staţiilor, restul fiind destinaţi achiziţionării de noi trenuri, anunţa directorul tehnic Volker Kefer.

Deutsche Bahn  doreÅŸte să cumpere circa 300 noi trenuri de mare viteză "ICx" pentru a înlocui actualul model ICE.

"Pentru transportul regional, dorim să cumpărăm 400 de noi trenuri electrice " ca şi 600 de autobuze pentru transportul local, sublinia Kefer.

Cu aceste investiţii, "timpul de călătorie va fi mai scurt, trenurile vor fi de mai încredere şi punctuale, dar şi mai confortabile".

Deutsche Bahn  este una din companiile importante de servicii ferate, acoperind ÅŸi alte state. ÃŽn aprilie a achiziÅ£ionat Arriva, una din firmele de transport de top din Marea Britanie.

Deutsche Bahn are 240.000 de angajaţi, din care trei sferturi sunt în Germania. Anul trecut, veniturile au fost de 29.3 miliarde de euro.

Doar în Germania, compania are 34.000 kilometri de căi ferate, în fiecare zi transportând peste şapte milioane de pasageri cu trenul şi autobuzul.

www.antena3.ro



Ar mai fi cazul sa aduc in discutie inevitabila comparatie cu "ai nostri"?Cred ca nu...

Oricum, vad in fiecare saptamana(aproape) contrastul dureros cu germanii. Pe "iubita" noastra Vale a Prahovei, unde constructorii se screm sa termine modernizarea a 50 de kilometri de cale, intre Campina si Predeal, de vreo 3 ani de zile...
memorat
18 Iulie 2010, 21:49:05
Răspuns #134

Adrian Dorofte

  • Vizitator
O noua confirmare a situatiei jenante in care se gasesc la ora actuala drumurile de fier ale "scumpei" noastre patrii:



Experţi: Reţeaua feroviară din România, într-o stare catastrofală din cauza dezinteresului autorităţilor

Căile ferate române sunt într-o stare catastrofală, la 20 de ani de la căderea comunismului, fiind victimele dezinteresului guvernanţilor din toate partidele, după ce odinioară România dispunea de cea mai extinsă reţea feroviară din Europa, apreciază experţii, citaţi de AFP.

În timp ce UE se reorientează către reţeaua feroviară pentru a proteja mediul, România, membru al Uniunii din 2007, acţionează tocmai invers, comentează agenţia franceză.

Între 1990, anul revenirii la un sistem democratic, şi 2009, numărul celor care călătoresc cu trenul s-a micşorat de şase ori, ajungând de la 407,9 milioane la 70,3 milioane, potrivit Oficiului de statistică.

Iar degringolada continuă. "Traficul ar putea scădea cu 10% în 2010", a declarat directorul departamentului de călători al companiei feroviare naţionale CFR, Liviu Pescăraşu.

Numărul maşinilor s-a triplat în 20 de ani, trecând de la 1,3 la patru milioane, românii îndreptându-se către un "lux" rar în perioada comunistă.
"Este aproape la fel ca în Franţa, unde s-a renunţat la tramvai în epoca maşinii ... pentru a se reveni la acesta ulterior", subliniază Ştefan Roşeanu, de la Asociaţia industriilor feroviare.

Renunţarea la călătoria cu trenul se explică şi prin prelungirea duratei traseelor determinată de infrastructura din ce în ce mai precară. Viteza comercială este de abia 50 de kilometri pe oră.
Între oraşele turistice Sibiu şi Braşov, legăturile directe sunt întrerupte de mai multe luni din cauza unui pod avariat.

Întârzierile de una până la trei ore sunt tot mai dese pe numeroase trasee. Atunci, în pofida confortului vagoanelor pe marile linii, călătorii renunţă la acest tip de transport.

Potrivit datelor oficiale, 40% din căile ferate şi 96% din podurile feroviare au nevoie de reparaţii majore.
"România trebuie să investească mai mult în infrastructura feroviară care se distruge rapid din cauza lipsei de întreţinere", a declarat pentru AFP Comisia Europeană.
"Lipsa de dinamism a sectorului feroviar nu este cu siguranţă bună pentru economia românească", aflată deja în recesiune, adaugă aceasta.
Din cauza infrastructurii deficitare, Ford nu reuşeşte să exporte 1.000 de maşini pe care vrea să le producă pe zi la Craiova, a explicat ambasadorul Statelor Unite.

Cu siguranţă, liniile sunt în renovare în cadrul proiectelor europene, cum ar fi cea între Constanţa şi Bucureşti. Acest traseu de 225 de kilometri este parcurs în prezent cel mai adesea în cinci ore, o durată mai mare decât în perioada comunistă.
Durata acestuia trebuie redusă la două ore şi 30 de minute la jumătatea lui 2011, afirmă ministrul Transporturilor, Radu Berceanu.

Restricţii de viteză vor persista totuşi până în 2015, renovarea podului peste Dunăre nefiind luată în considerare iniţial, avertizează directorul adjunct al proiectelor europene pentru CFR, Radu Irimia, care de la sosirea sa încearcă să pună în funcţiune numeroase proiecte.

Pe o porţiune renovată cu fonduri europene între Bucureşti şi Câmpina, lipsa de întreţinere conduce din nou la restricţii de viteză, a declarat pentru AFP o sursă din domeniu.

Deşi criza este adeseori evocată ca un element explicativ, experţii amintesc că România a cunoscut zece ani de creştere fără ca reţeaua feroviară să beneficieze de investiţiile necesare.
După ce a primit 610 milioane de euro de la UE, Bucureştiul dispune în principiu, din 2007, de 1,85 de miliarde de euro pentru infrastructura feroviară.
"Această situaţie catastrofală rezultă dintr-o lipsă de voinţă politică ce durează de mai mulţi ani", conchide Roşeanu. Ministrul Transporturilor nu a răspuns întrebărilor AFP.

www.antena3.ro
memorat
03 August 2010, 16:53:05
Răspuns #135

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Modificări circulaţie trenuri pentru proiect pasaj rutier Basarab
03-08-2010

CFR Călători informează că în zilele de în zilele de 4/5 şi 5/6 august 2010, între orele 00.05 – 04.20, din cauza lucrărilor care se efectueză la Pasajul Rutier Denivelat Superior Basarab – proiect derulat de Primăria Capitalei, timp de două nopţi, în intervalul orar menţinonat, intervin modificări în circulaţia a trei trenuri de călători, astfel:
 
Ø în zilele de 4 şi 5 august 2010, trenul Intecity 594 Caransebeş – Bucureşti Nord va avea sosirea în staţia Bucureşti Basarab în loc de staţia Bucureşti Nord (Gara de Nord Bucureşti);
Ø în zilele de 4/5 şi 5/6 august 2010, trenul Rapid 375-2 ”Panonia” Budapesta - Bucureşti Nord va avea sosirea în staţia Bucureşti Basarab în loc de staţia Bucureşti Nord (Gara de Nord Bucureşti);
Ø în zilele de 5 şi 6 august 2010, trenul Rapid 10989 Bucureşti Nord – Mangalia se va anula şi va circula trenul Rapid 13989/-2, cu plecare din staţia Chitila la ora 01.31 şi sosire în Mangalia la ora 07.39, cu opriri în staţiile: Bucureşti Băneasa, Feteşti, Constanţa, staţiuni de pe litoral.
 
Călătorii care şi-au procurat anticipat legitimaţiile de călătorie pentru zilele de 4/5 şi 5/6 august 2010 la trenul Rapid 10989 se vor prezenta în staţia Bucureşti Nord la BIROUL DE INFORMAŢII (vizavi de panourile de afişare cu sosiri/ plecări trenuri) până la ora 01.45 (ora de plecare a trenului înscrisă pe bilet), pentru a fi conduşi de un reprezentant CFR la autobuzul care îi va transporta de la Bucureşti Nord la Bucureşti Băneasa, de unde se vor îmbarca în trenul Rapid 13989/-2 care circulă până la Mangalia.
 
Rugăm călătorii să urmărească mesajele transmise prin megafon în staţia Bucureşti Nord.
  
Ø în zilele de 4/5 şi 5/6 august 2010, trenul Rapid 375-2 “Panonia” Budapesta - Bucureşti Nord va avea oprire şi în staţia Chitila, pentru detaşarea grupei de vagoane de la Curtici pentru Mangalia, ce va circula ca tren Rapid 13989/-2 pentru relaţia Chitila – Bucureşti Băneasa – Mangalia, în zilele de 5 şi 6 august 2010.
 
Mulţumim călătorilor pentru înţelegere şi îi rugăm ca înainte de efectuarea călătoriei să se informeze despre circulaţia trenurilor în staţiile CFR, la telefon 021/9521.

www.cfr.ro/calatori
memorat
23 August 2010, 22:03:26
Răspuns #136

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Un mecanic a murit în judeţul Constanţa, după ce locomotiva unui tren de marfă a luat foc

Un ajutor de mecanic de locomotivă, în vârstă de 44 de ani, a murit, luni seară, după ce locomotiva unui tren de marfă care transporta aluminiu a luat foc. Incidentul s-a produs în apropierea localităţii constănţene Târguşor, pe linia de cale ferată ce leagă Tulcea de Medgidia, care nu este electrificată.

"Am fost anunţaţi că locomotiva diesel a unui tren de marfă, care transporta aluminiu, a luat foc, din motive deocamdată necunoscute, iar garnitura a fost oprită între Medgidia şi Târguşor, pe câmp", a declarat pentru Mediafax Dorin Maier, directorul Diviziei "Infrastructură" din cadrul Regionalei CFR Constanţa.

Mai multe echipaje de pompieri, precum şi un echipaj de la descarcerare, s-au deplasat la faţa locului. Pompierii au stins flăcările şi au scos corpul ajutorului de mecanic din sala maşini.

Potrivit martorilor, bărbatul a intrat în sala maşini a locomotivei, după ce au fost decuplate vagoanele, pentru a încerca să stingă incendiul. În acel moment s-ar fi produs o explozie, probabil de la rezervoarele cu motorină.

ÃŽn urma incidentului, traficul feroviar nu a fost perturbat.

Procurorii din Medgidia au deschis o anchetă, împreună cu inspectorii de muncă, pentru a stabili dacă se face cineva vinovat de producerea acestei tragedii.

www.antena3.ro
memorat
07 Septembrie 2010, 13:14:04
Răspuns #137

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Patru trenuri de calatori, anulate marti si miercuri din cauza lucrarilor la linia Ploiesti-Maneciu

Patru trenuri de calatori vor fi anulate, azi si maine, din cauza lucrarilor de reparatii pe linia Ploiesti-Maneciu, la trecerea la nivel cu calea ferata de pe DN1A, in comuna Gura Vitioarei, au anuntat reprezentantii companiei CFR.

Lucrarile de reparatii vor avea loc pe sectia de circulatie Ploiesti-Maneciu, la kilometrul 26+570, la trecerea la nivel cu calea ferata de pe DN1A (kilometrul 105+098), din comuna Gura Vitioarei.
Pe perioada lucrarilor, linia CF Ploiesti - Maneciu va fi inchisa de marti, ora 22.00 si pana miercuri, la ora 19.00, iar trenurile Personal 3461, 3462, 3463 si 3464 vor fi anulate.

Potrivit unui comunicat al CFR, in timpul lucrarilor de reparatii la trecerea la nivel cu calea ferata, circulatia rutiera va fi deviata pe rute ocolitoare. Astfel, pentru sensul de circulatie Ploiesti - Valenii de Munte - Brasov se va circula pe ruta ocolitoare Lipanesti (DN1A) - Zamfira, DJ217 Zamfira - Gavanel, DJ102 Gavanel - Poiana Varbilau, (DJ100G) Poiana Varbilau - Gura Vitioarei - DN1A (kilometrul 109+370). Pentru sensul de circulatie Brasov - Valenii de Munte - Ploiesti soferii pot circula pe ruta ocolitoare DN1A (kilometrul 109+370) - Gura Vitioarei, DJ100G Gura Vitioarei - Poiana Varbilau, DJ102 Poiana Varbilau - Gavanel, DJ217 Gavanel - Zamfira - Lipanesti (DN1A).

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/76664/patru-trenuri-de-calatori-anulate-marti-si-miercuri-din-cauza-lucrarilor-la-linia-ploiesti-maneciu
memorat
08 Septembrie 2010, 13:21:06
Răspuns #138

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Circulaţia feroviară între Oraviţa şi Timişoara este blocată după ce o locomotivă a luat foc

CirculaÅ£ia feroviară între  OraviÅ£a ÅŸi TimiÅŸoara este blocată, miercuri dimineaţă, după ce o locomotivă a luat foc, în judeÅ£ul CaraÅŸ Severin, neexistând victime în urma incidentului.

''Astăzi, în jurul orei 9.00, o locomotivă a CFR Călători care tracta o altă locomotivă pentru a fi reparată a luat foc. Incidentul s-a petrecut pe o linie închiriată unui operator privat, pe secţia Bârzavia – Oraviţa. Incendiul a fost stins de către pompieri. Trenul de calatori 14481 al operatorului privat Regio Trans S.R.L care circula de la Bârzavia spre Oraviţa a fost oprit în staţia Bârzavia unde aşteaptă să fie preluat de o nouă locomotivă, care va sosi în cel mai scurt timp'', anunţă Ministerul Transporturilor într-un comunicat.

La faţa locului s-a deplasat o comisie de investigaţie pentru a vedea care sunt cauzele incidentului.

www.realitatea.net
memorat
17 Septembrie 2010, 22:45:57
Răspuns #139

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Apreciez mult, mult de tot felul in care toti calatorii acestui tren isi cumpara constiincios bilete de calatorie. Doar astazi, din pacate, i-au prins in offside. Caci, in rest, sunt un exemplu de consecventa, avand in vedere acel numar de 251... :D



Acţiune de control pe relaţia Olteniţa – Bucureşti Obor
17-09-2010

CFR Călători informează că astăzi, 17 septembrie 2010, inspectorii din cadrul companiei împreună cu Poliţia de Transport Feroviar au organizat o acţiune de control pe trenul personal care circulă de la Olteniţa la Bucureşti Obor.
 
În cadrul acestei acţiuni au fost depistaţi 251 de călători fără legitimaţii de călătorie, cărora li s-au eliberat bilete în tren în valoare de 1.757 lei.
 
Acţiunea se înscrie în programul de combatere a călătoriei fără bilet în trenurile personale, astfel că acest tip de control va continua în perioada următoare şi pe alte secţii cu trafic semnificativ de navetă.

www.cfr.ro/calatori



Cam asta-i nivelu'. As fi complet imbecil sa sper la mai mult...
memorat