29 Martie 2024, 01:24:47

Autor Subiect: Incidente/Accidente Feroviare  (Citit de 42267 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

11 Februarie 2012, 12:59:56
Răspuns #100

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
60 de ore în „Trenul gheţii”: „Au mers cinci metri înainte, cinci metri înapoi”

Un călător prins în trenul Galaţi-Bucureşti, oprit timp de 60 de ore la Făurei din cauza zăpezii, povesteşte prin ce a trecut. Omul spune că va da CFR în judecată.
 
Adrian Mînză, un tânăr de 26 de ani din Galaţi care se ocupă de resurse umane în cadrul unei firme, s-a trezit unul dintre sutele de călători-prizonieri în trenul care trebuia să ajungă la Bucureşti încă de luni noaptea. S-a întors însă la Galaţi, după 60 de ore de stat prin gara Făurei, între încercări fără succes de a fi deszăpezite şinele.
Adrian explică, într-un interviu acordat EVZ, ce s-a petrecut pas cu pas în cele două zile de captivitate într-un tren. O situaţie incredibilă care l-a determinat pe Adrian, alături de alţi călători, să se gândească să dea CFR în judecată.
EVZ: Cum ai plecat spre BucureÅŸti?
Adrian Mînză: Eu trebuia să ajung în Bucureşti, aveam un curs. Văzusem vremea de afară, am sunat la CFR şi mi s-a confirmat că am un tren la 18.10, deşi trebuia să plece la 17.40. Am văzut şi în presa locală un director de la CFR din Galaţi care spunea că e OK şi că merge acel tren. Aşa că m-am încumetat să plec.
DeÅŸi era cod portocaliu.
Da... Am mers până la Brăila unde ne-am întâlnit cu trenul care plecase dimineaţă, la ora 6. Ne-am urcat în celălalt tren, toţi. Şi am plecat spre Bucureşti.
V-au explicat cei de la CFR de ce vă mută, că sunt probleme cu zăpada?
Ne-au zis doar să coborâm, să mergem la tren, nu ne-au spus nimic de zăpadă, de altceva. Doar că mergem împreună. Ce mi s-a părut ciudat a fost că trenul ăsta în care ne-am urcat stătuse deja foarte mult la Brăila, probabil ca să ne aştepte pe noi. Aşa că am plecat spre Bucureşti. Am ajuns aproape de Făurei şi ne-am blocat acolo. Deja era foarte târziu, era ora 22, ceva de genul. Şi am aşteptat un plug să ne ducă până la Făurei. A venit, ne-a dus, am ajuns acolo de unde n-am mai înaintat. Am stat până dimineaţă în Făurei, în gară. Dimineaţă au încercat să mişte lucrurile, să mergem înainte. Şi cred că aproximativ şapte ore au mers 5 metri înainte, 5 metri înapoi ca să nu îngheţe trenul. Şi am ajuns numai până la C.A. Roseti, nu puteau să treacă mai departe.
„Câte o ruladă şi nişte napolitane”
Cum aţi reacţionat la toate astea?
Noi tot îi întrebam mereu pe cei de la CFR ce se întâmplă. Îţi dai seama, erau şi ei super-stresaţi, trăgea toată lumea de ei. Şi la un moment dat nu ne mai răspundeau. Treceau pe lângă noi aşa, fără să se uite.
Ce aţi mâncat, ce aţi băut atâtea ore?
Eu nu aveam nimic de mâncare la mine. O sticlă de cola şi atât. Dar au adus prima dată cei de la primăria din Făurei câte o ruladă şi nişte napolitane. Apoi, a doua zi dimineaţă au venit tot din Făurei pompierii, nu ştiu exact ce erau, şi au adus conserve de carne, brânză topită, pâine.
E adevărat că unii au sărit la bătaie la „naş”?
Povestea asta am auzit că s-a petrecut în alt vagon. Dar mai mult am auzit aseară la televizor. S-a creat o busculadă, ceva de genul, dar mai mult nu ştiu. OK... Şi am stat aşa acolo, au trimis din nou un plug şi ne-a adus de la Roseti la Făurei. Dar prostia lor a fost că au renunţat acolo la plug, l-au lăsat la Făurei şi ne-au dus către Galaţi fără el. Şi bineînţeles că am mai mers vreo zece minute şi iar ne-am blocat. Şi am stat aşa blocaţi acolo până seara, la ora 20, cam aşa.
Asta era deja a doua zi de când eraţi plecaţi.
Era marţi, da. Şi seara a venit din nou un plug, locomotive, vreo trei s-au defectat şi ne-au adus înapoi la Făurei. Era ora 23, cred. Atunci au venit militarii şi i-au luat pe cei de la „Oţelul”, nu ştiu unde i-au dus, iar cei de la CFR au tot promis după asta că pornim, gata, că aşteptăm o locomotivă ba de la Brăila, ba de la Feteşti şi mergem. Tot felul de tertipuri.
O locomotivă fără motorină
Când au venit să ia fotbaliştii, nu aţi întrebat dacă nu se poate face ceva şi pentru alţi călători?
Asta a fost  toată problema. ÃŽntr-un vagon chiar era un copil foarte mic care plângea întruna. A fost aiurea că nu au luat ÅŸi persoane din astea când au venit după echipa OÅ£elul. Militarii au interveni doar să-i ia pe ăia... Când au venit militarii, două fetiÅŸoare s-au dus ÅŸi au întrebat ce se întâmplă, unde pleacă. Åži ăştia le-au zis: „Păi, mergem cu ei, că trenul ăsta nu mai pleacă oricum până mâine la ora 22”. Åži fetiÅŸoarele au venit ÅŸi le-au spus celor de la CFR. „Am auzit de la militari că nu pleacă trenul până mâine”. Åži ei ziceau că nu este adevărat, că într-o oră vine un plug de la FeteÅŸti. Åži se făcuse deja ora 1, eu m-am culcat ÅŸi m-am trezit pe la 4 ÅŸi tot acolo eram, nemiÅŸcaÅ£i.
Nu v-au comunicat nimic clar?
Nu, iar la un moment dat intrase în direct la Realitatea nu ştiu ce director CFR care nici măcar nu ştia câţi pasageri sunt în tren. El spunea de 300-400, dar erau vreo 700, zic eu. Încă o chestie care mi s-a părut aberantă în ultima seară în gară la Făurei: au zis că trimit o locomotivă de la Brăila. Numai că peste vreo oră au anunţat că locomotiva a rămas pe la jumătatea drumului. Cică a rămas fără motorină. Adică tu într-o situaţie din asta gravă pleci fără motorină? Apoi ne-au vrăjit că au îngheţat saboţii la tren şi nu mai putem să plecăm de acolo. Dar în momentul în care când a venit altă locomotivă imediat a pornit.
Când aţi reuşit să porniţi într-un final?
Pe bune am pornit marţi pe la 1 şi un pic.
Şi când aţi ajuns în Galaţi?
Ieri în jurul orei 17.

PASAGERI NERVOÅžI
„Am zis că o să-i dăm în judecată”
Aţi făcut aşadar 60 de ore pe drum...
Da. Eu cred că greşeala a fost de la deciziile pe care le-au luat. Dacă lăsau plugul şi nu-l abandonau la Făurei, probabil că atunci ajungeam în Galaţi. Că şi când ne-am întâlnit cu alt tren, de Constanţa, şi trebuia să se hotărască ce facem, ne urcăm noi la ei sau ei la noi, cei de la CFR au stat două ore pe loc. Au zis că nu au ce să facă, trebuie să aştepte decizia de mai sus. Să vadă ce călători intră în ce tren.Când au venit militarii şi ne-au adus mâncare, unul dintre voluntari ne-a spus: „Mecanicul acestui tren este un om de milioane”. El a spus că e responsabilitatea lui să aducă trenul la Galaţi de cu seară. Numai că Filimon (Ionel Filimon, directorul regionalei CFR Galaţi) nu i-a dat voie. Noi care eram în vagonul ăla, primul de la locomotivă, ne-am strâns mai mulţi şi am zis că o să-i dăm în judecată.
Câte persoane au luat decizia asta?
Vreo opt persoane de acolo. Cineva ne-a luat toate contactele şi acum aştept să mă contacteze să luăm un avocat. Eu, personal, am zis că merg mai departe, dar acum văd că omul nu mi-a dat niciun semn. Nu vreau să fi ajuns la căldură şi, gata, să uite!
Vei mai călători cu trenul în România pe vreme ca asta?
Eu chiar trebuia să ajung la Bucureşti, n-aveam de ales. Iar azi dimineaţă am sunat iar la CFR să văd care e treaba. Numai că am decis până la urmă să iau un taxi cu un alt coleg şi am venit aşa. Dar am ratat cursul de luni. Dar măcar îl prind pe cel de de mâine. O să cer despăgubiri morale, pentru că a fost un calvar, am crezut că nu mai plecăm. Unii au rupt perdelele într-un vagon şi dormeau pe jos pe ele acolo. Noroc de mass-media, că s-a mai făcut ceva, că altfel... Oricum seara, pe la 10 noaptea, vedeai clar că nu se va întâmpla nimic pentru că ăştia de la CFR de pe acolo, ăia cu ciocane şi ce mai aveau, jucau table. Când îi vedeai... Tu stăteai şi nu ştiai ce să mai faci şi ei jucau table. Poate n-o fi vina lor neapărat, că nu ei iau decizii, dar oamenii efectiv stăteau.


Citiţi mai mult: 60 de ore în „Trenul gheţii”: „Au mers cinci metri înainte, cinci metri înapoi” - Exclusiv EVZ > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/60-de-ore-in-trenul-ghetii-au-mers-cinci-metri-inainte-cinci-metri-inapoi-965712.html#ixzz1m4O9Dhto
EVZ.ro
Cu respect si admiratie.
memorat
14 Februarie 2012, 10:36:34
Răspuns #101

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Microbuz blocat pe o trecere la nivel cu calea ferată, la Inotești.
Publicat la: 14 februarie 2012 07:19:47


Clipe de groază, ieri seară, pentru pasagerii unui microbuz de transport persoane. Din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile, la trecerea la nivel cu calea ferată, în dreptul localității Inotești, microbuzul a rămas blocat.

Dispeceratul ISU a luat legatura cu regulatorul CFR, in conditiile in care conducatorul microbuzului a observat o garnitura de tren apropiindu-se.Regulatorul CFR a reusit sa transmita in timp util conductorului de tren prezenta microbuzului la trecerea la nivel cu calea ferata, astfel s-a reusit salvarea persoanelor din microbuz.

Sursa www.observatorulph.ro
Cu respect si admiratie.
memorat
29 Februarie 2012, 08:25:04
Răspuns #102

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
O angajată de la biroul de Informaţii CFR a înjurat un călător timp de un sfert de oră

Nervii în exces, atitudinea abuzivă, lipsa de profesionalism sau aroganţa funcţionarilor produc deseori incidente greu explicabile pentru o ţară care îşi doreşte relaţii normale între clienţi şi prestatorii de servicii. La Constanţa, o discuţie banală referitoare la programul feroviar de circulaţie s-a transformat într-un scandal monstrous care a condus, într-un final, la sancţionarea funcţionarului CFR.
Cazul a fost prelucrat cu toÅ£i angajaÅ£ii CFR care intră în contact cu călătorii. Aflat în gara feroviară ConstanÅ£a, numitul Albert Ceban s-a adresat oficiantei de la InformaÅ£ii CFR pentru a cere lămuriri despre parcursul unor trenuri de călători. “Ea mi-a zis să merg să mă uit pe panoul cu trenuri, vorbea la un telefon mobil. M-am uitat la panou, dar era acolo o neclaritate ÅŸi m-am întors la Biroul de InformaÅ£ii să întreb iar. Atunci, ea a început să îmi spună că oricum nu e plătită de CFR cât ar trebui să fie plătită ÅŸi mi-a mai spus în bătaie de joc că ea e pusă acolo ca să trândăvească. Atunci i-am spus să îşi aducă eventual un bărbat, pe soÅ£ul ei acolo la ghiÅŸeu, ca să nu se plictisească atunci când trândăveÅŸte. Ea a început să îmi înjure familia”, a rezumat Ceban o situaÅ£ie incredibilă. Cu toate că avea la dispoziÅ£ie mai multe modalităţi de a evita scandalul dacă s-ar fi simÅ£it agresată (alertarea superiorilor sau, pur ÅŸi simplu, ignorarea călătorului), informatoarea CFR ÅŸi-a pus mîinile în ÅŸolduri ca la piaţă ÅŸi a început să arunce cu înjurături.  ,,Este un incident regretabil, tot personalul CFR care intră în contact cu clienÅ£ii a fost prelucrat cu privire la acest caz. ÃŽn primul rând, angajatul nostru purta haina instituÅ£iei la acel moment. Apoi aveam un Cod Etic care impunea să nu injure. Nu în ultimul rând, la acest ghiÅŸeu s-au făcut restructurări anii trecuÅ£i, dar această doamnă fusese păstrată în cadrul CFR ca fiind un caz social”, ne-a spus directorul Horia Gabriel Ţăranu, coordonator al CFR ConstanÅ£a. Clientul ocărât a plecat imediat către birourile CFR Călători, pentru a denunÅ£a comportamentul operatoarei. “M-a înjurat vreun sfert de oră, nu obosea. Nici măcar să spună că era stresată nu poate spune individa aia, gara era goală“, a mai spus clientul. ReacÅ£ia CFR Călători a fost rapidă.
“Aspectele semnalate au fost cercetate şi s-a constatat că oficianta nu a avut un comportament adecvat în relaţia cu acel călător. A fost cercetată şi sancţionată disciplinar prin reducerea salariului”, a anunţat compania FR printr-un comunicat, după ce, zilele acestea a finalizat cercetarea cazului. Atitudinea abuzivă a unor angajaţi ai CFR, tolerate de ani de zile, a îmbrăcat în ultimii ani, cele mai neverosimile forme. Spre exemplu, în vara anului 2011, un controlor de tren de pe personalul Bucureşti- Braşov a ameninţat un călător că îl va lega cu sîrme de oţel, îl va băga într-un portbagaj de maşină şi îl va duce într-o pădure, împreună cu alţi prieteni. Controlorul fusese iritat pentru că durase prea mult prezentarea tichetului de călătorie de catre călător.


Citiţi mai mult: O angajată de la biroul de Informaţii CFR a înjurat un călător timp de un sfert de oră - Social > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/o-angajata-de-la-biroul-de-informatii-cfr-a-injurat-un-calator-timp-de-un-sfert-de-ora-968921.html#ixzz1nkWHGZ6B
EVZ.ro
Cu respect si admiratie.
memorat
25 Mai 2012, 10:49:13
Răspuns #103

Lupu`

  • Vizitator



O femeie din Capitala a fost lovita de tren, in aceasta dimineata, informeaza Romania TV. Incidentul s-a produs, in jurul orei 08.30, in statia Bucuresti-Sud, in zona Republica, informeaza rtv.net.

Vom reveni cu amanunte


P.S : Linia este cumparata de cei de la GFR.
memorat
25 Mai 2012, 18:03:25
Răspuns #104

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net



O femeie din Capitala a fost lovita de tren, in aceasta dimineata, informeaza Romania TV. Incidentul s-a produs, in jurul orei 08.30, in statia Bucuresti-Sud, in zona Republica, informeaza rtv.net.

Vom reveni cu amanunte


P.S : Linia este cumparata de cei de la GFR.
Nu Gfr ci Tfg.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Mai 2012, 12:49:45
Răspuns #105

Lupu`

  • Vizitator
UPDATE 11.28 ÃŽn această dimineaţă, un tren care circula pe o linie neinteroperabilă înspre staÅ£ia BucureÅŸti Sud a lovit o femeie care se afla într-o zonă interzisă celor din afara personalului feroviar. "Linia este gestionată de societatea Transferoviar Group. Trenul care a fost implicat în acccident este garnitura cu numărul 15.281, aparÅ£inând operatorului privat Transferoviar Călători, pe ruta BucureÅŸti Sud-CălăraÅŸi Titan Sud ÅŸi retur. Trenul venea din OlteniÅ£a ÅŸi se îndrepta către staÅ£ia BucureÅŸti Sud, din zona Republica", a declarat pentru bucuresti.adevarul.ro purtătorul de cuvânt al CFR Infrastructură, Oana Brânzan.   
memorat
01 Iulie 2012, 10:50:36
Răspuns #106

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Maşină lovită de tren în judeţul Sibiu. Două persoane sunt rănite


Un autoturism a fost lovit de un tren duminică dimineaţă, în localitatea Turnu Roşu, din judeţul Sibiu. Două persoane au fost rănite, una fiind încarcerată, informează România TV.
Accidentul s-a produs la o trecere la nivel cu calea ferată, din cauza şoferului care a trecut peste şine fără să se asigure în prealabil. În autoturism, se aflau, din primele informaţii, două persoane care au fost rănite. La locul accidentului s-au deplasat două echipaje SMURD şi unul de la descarcerare.
În maşină se aflau un bărbat şi o femeie. Amândoi au fost răniţi, unul rămânând iniţial blocat între fiarele contorsionate. Până la sosirea echipajului de la descarcerare, acesta a reuşit însă să iasă din maşină.

Una dintre victime are traumatism cranio-cerebral şi mai multe contuzii minore, în timp ce cealaltă are un traumatism cranio-cerebral deschis şi leziuni la coloana vertebrală.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Iulie 2012, 14:48:40
Răspuns #107

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Întârzieri de peste 400 de minute la trenurile spre București din cauza unui furt de proporții de fier vechi


Toate cele 18 trenuri care au circulat în această dimneaţă pe ruta Bucureşti – Ploieşti au înregistrat întârzieri cumulate de 417 minute datorită unui furt de proporţii produs azi noapte.
Persoane încă neidentificate au reuşit să sustragă 130 de relee din componenţa instalaţiei de dirijare a traficului pe relaţiile Ploieşti Est – Ploieşti Sud şi Crivina – Brazi. Acest lucrtu a dus la înregistrarea unor întârzieri majore la sosire în staţia Bucureşti Nord a tuturor trenurilor care sosesc şi pleacă din sau spre Moldova şi Ardeal.
CFR a trimis încă de dimineaţă echipe de intervenţie feroviare pentru a înlocui componentele feroviare sustrase şi de remediere a defecţiunilor survenite la instalaţiile de dirijare a traficului, în urma furtului. Până la finalizarea lucrărilor de remediere a defecţiunilor şi de înlocuire a celor 130 de relee sustrase, toate trenurile sosesc şi pleacă cu întârzieri din Gara de Nord, scrie adevarul.ro.
Dacă vor fi prinşi, hoţii vor fi sancţionati cu amendă de la 20.000 lei la 40.000 , şi vor achita, pe lângă amenda contravenţională, şi un tarif de despăgubire, în cuantum egal cu valoarea elementelor feroviare în cauză, şi a manoperei aferente.
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA anunță că a luat măsuri pentru derularea circulaţiei în condiţii de siguranţă şi fără întârzieri.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Iulie 2012, 16:30:22
Răspuns #108

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Raportul AFER cu privire la ACCIDENTUL de la DARSTE cand o locomotiva GFR a deraiat.


Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Iulie 2012, 13:50:52
Răspuns #109

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Raportul AFER cu privire la ACCIDENTUL de la DARSTE cand o locomotiva GFR a deraiat.



62-1531-3 in Depoul Brasov; momentan se afla in remiza GFR de la Brazi:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 August 2012, 13:36:27
Răspuns #110

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
O locomotivă a luat foc şi două persoane au fost rănite după ce un scuter a fost lovit de un tren, în Bistriţa

Două persoane au fost rănite, duminică seară, în municipiul Bistriţa, după ce scuterul pe care circulau nu a oprit la o trecere de cale ferată şi a fost lovit un tren al unei companii private de transport feroviar, informează Mediafax. În urma impactului locomotiva a luat foc.
Şeful Poliţiei Transporturi Feroviare Bistriţa-Năsăud, Ioan Murăşan, a declarat că accidentul s-a petrecut la o trecere de cale ferată din cartierul Unirea.
“Două persoane aflate pe un scuter nu au acordat prioritate unui tren aparţinând companiei Regiotrans, care circula pe ruta Bistriţa-Bistriţa Bârgăului. Scuterul a fost lovit de tren, iar cele două persoane au fost rănite. De asemenea, în urma impactului locomotiva a luat foc, iar la faţa locului a fost trimis un echipaj de pompieri”, a declarat Ioan Murăşan.
El a explicat că locomotiva a luat foc întrucât scuterul a izbit-o în zona rezervorului, însă focul a fost stins de pompieri imediat ce aceştia au ajuns la locul accidentului.
Ioan Murăşan a mai spus că traficul feroviar pe ruta Bistriţa – Bistriţa Bârgăului nu a fost afectat de acest accident întrucât nu mai sunt alte trenuri care trebuie să treacă prin zonă până luni.
Potrivit reprezentanţilor Serviciului Judeţean de Ambulanţă Bistriţa-Năsăud, cele două persoane aflate pe scuter sunt conştiente, dar au fost transportate la Spitalul Judeţean de Urgenţă din Bistriţa.

ANTENA 3.ro
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 August 2012, 15:57:36
Răspuns #111

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
23 August 2012, 16:00:24
Răspuns #112

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Incendiu puternic in remiza Basarab...
Nu se cunosc deocamdata cauzele..
memorat
23 August 2012, 16:01:32
Răspuns #113

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
4-5 vagoane cel putin ard violent in remiza Basarab..
memorat
23 August 2012, 16:04:36
Răspuns #114

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
...
memorat
23 August 2012, 16:07:19
Răspuns #115

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
...
memorat
25 August 2012, 08:25:41
Răspuns #116

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
O locomotivă a luat foc şi două persoane au fost rănite după ce un scuter a fost lovit de un tren, în Bistriţa

Două persoane au fost rănite, duminică seară, în municipiul Bistriţa, după ce scuterul pe care circulau nu a oprit la o trecere de cale ferată şi a fost lovit un tren al unei companii private de transport feroviar, informează Mediafax. În urma impactului locomotiva a luat foc.

ANTENA 3.ro
Nu cred.
memorat
23 Octombrie 2012, 22:13:13
Răspuns #117

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
62-1531-3 in Depoul Brasov; momentan se afla in remiza GFR de la Brazi:
Locomotiva respectiva va fi reconstruita prin inprumutarea unei cutii LDE de la o locomotiva aflata in curs de casare. Reparatiile vor avea loc in UZINA REMARUL Pascani.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2012, 22:14:00
Răspuns #118

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Circulaţia feroviară este blocată între staţiile Miercurea Ciuc şi Siculeni (linie simplă), din jurul orei 18.00, din cauza unui accident rutier produs la o trecere la nivel cu calea ferată informeaza feroviarul.ro.

Trenul Regio 5314, care circulă pe ruta Miercurea Ciuc - MărăşeÅŸti, a lovit o autoutilitară la trecerea la nivel cu calea ferată prevăzută cu indicator rutier "Crucea Sf. Andrei". Din primele informaÅ£ii, în urma impactului, două persoane au  decedat, iar alta a fost rănită.
Precizăm că nici unul dintre pasagerii trenului nu a fost rănit.
Echipe feroviare intervin pentru eliberarea linei de cale ferată. De asemenea, traficul feroviar va fi reluat dupa încheierea cercetărilor organelor de Politie si Procuratura, de la locul impactului.

Trenurile care aşteaptă redeschiderea circulaţiei sunt:
Regio 5314 care circulă pe ruta Miercurea Ciuc - Mărăşeşti
InterRegio 1750 care circulă pe ruta Suceava - Braşov

În autocamionul lovit de tren se aflau trei persoane - şoferul în vârstă de 30 de ani, un bărbat de 34 de ani şi băiatul acestuia din urmă, în vârstă de nouă ani.
ÃŽn urma impactului, ÅŸoferul autocamionului a murit.
Pop a afirmat că băiatul de nouă ani a ajuns în comă la spital, în timp ce tatăl acestuia a fost transportat la spital în stare de şoc, fiind aruncat din autoutilitară în urma impactului. Băiatul a murit, marţi seară, la Spitalul Judeţean de Urgenţă din Miercurea Ciuc.
Potrivit unui martor citat de Mediafax, el a fost cel care a sunat la 112 şi a alertat echipajele de intervenţie.
În urma accidentului, au murit şi patru taurine aflate în remorca autocamionului.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2012, 22:21:39
Răspuns #119

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Viciul a UCIS-O. Primele rezultate ale anchetei în cazul elevei care a căzut din tren
REALITATEA.NET



Eleva din clasa a VII-a a Şcolii nr. 75 din Capitală care a murit după ce a căzut din tren la întoarcerea dintr-o excursie cu şcoala a deschis uşa vagonului şi a fost trasă de curenţii de aer, în condiţiile în care trenul mergea cu viteză foarte mare, potrivit concluziilor Poliţiei Transporturi.
Anchetatorii Poliţiei Transporturi Bucureşti şi procurorii au făcut, marţi, un experiment judiciar pentru a vedea cum a fost posibil ca uşa vagonului să poată fi deschisă în timpul mersului şi care este efectul asupra unui corp cu aceeaşi greutate ca a elevei de 13 ani, dacă acesta poate fi tras afară de curent la viteza de aproximativ 140 de kilometri pe oră.

Fata ar fi ieşit pe holul vagonului, însoţită de o colegă, ca să fumeze o ţigară. După ce aceasta a terminat de fumat s-a gândit să deschidă uşa vagonului pentru a aerisi, astfel încât părinţii şi profesorii însoţitori să nu simtă mirosul de fum. Din cauza faptului că la momentul respectiv trenul circula cu o vizită de aproximativ 130-140 de kilometri pe oră, curentul a smuls-o afară pe fata de 13 ani, potrivit primelor concluzii ale anchetei făcute de Poliţia Transporturi.

Prietena ei, şocată de ce s-a întâmplat, a luat-o la fugă spre compartimentul în care se aflau profesorii însoţitori şi părinţii, iar la un moment dat, din neatenţie, s-a împiedicat în nişte bagaje, fracturându-şi glezna. Eleva a fost audiat de poliţişti acasă şi a povestit contextul în care s-a produs tragedia.

Anchetatorii i-au audit pe profesorul şi părinţii care i-au însoţit pe elevi în excursia de pe Valea Prahovei. De asemenea, au fost ridicate mai multe documente privind organizarea excursiei, iar Inspectoratul Şcolar verifică, în paralel, dacă a fost respectat regulamentul şcolar în cazul acestei excursii.

Accidentul a avut loc duminică seara, în jurul orei 19.00, în zona localităţii Buftea, fata căzând din trenul IR 1746, care circula pe ruta Satu Mare - Bucureşti. Un echipaj SMURD a ajuns la locul accidentului, însă medicii nu au putut-o salva pe adolescentă.

Fata era elevă a Şcolii nr. 75 din Sectorul 3 al Capitalei şi revenea acasă după o excursie organizată de unitatea de învăţământ. Din primele cercetări reiese că, la momentul incidentului, profesorii însoţitori şi ceilalţi elevi erau în compartimente, au precizat surse apropiate anchetei.

Anchetatorii urmează să stabilească exact modul în care s-a produs tragedia, în condiţiile în care uşa vagonului ar fi trebuit să se închidă automat în momentul în care trenul depăşea viteza de cinci kilometri pe oră, neputând fi deschisă decât prin apăsarea unui buton din interior. Sursele citate au mai precizat o echipă de poliţişti a început, luni, verificarea locului în care a căzut eleva, în timp ce o altă echipă cercetează criminalistic vagonul în care s-a aflat aceasta, care, pentru verificări, a fost sigilat şi dus la Depoul Griviţa.

Totodată, mai mulţi ofiţeri ai Poliţiei Transporturi au mers la Şcoala nr. 75 pentru a-i audia pe profesorii şi elevii care au fost în excursie. Martori au declarat poliţiştilor că fata a deschis uşa trenului în mers, care circula cu o viteză de peste o sută de kilometri la oră, ea dezechilibrându-se şi căzând pe terasament.

Parchetul Buftea va stabili dacă fata a deschis sau nu singură uşa trenului ori dacă din cauza unei defecţiuni uşa s-a deschis, fapt ce se va stabili în urma unor expertize tehnice. În paralel, o comisie de anchetă de la CFR Călători analizează împrejurările în care fata de 13 ani a murit după ce a căzut din tren.

"La nivelul CFR Călători s-a constituit o comisie de anchetă care analizează, potrivit procedurilor ÅŸi reglementărilor în vigoare, circumstanÅ£ele în care s-a produs tragicul eveniment. ÃŽn acelaÅŸi timp, pentru lămurirea cauzei sub toate aspectele, compania va asigura întregul sprijin organelor de cercetare în drept", se arată într-un comunicat de presă al CFR Călători.  ReprezentanÅ£ii CFR Călători susÅ£in că din verificările anterioare făcute a rezultat că trenul nu avea defecÅ£iuni la sistemul de închidere a uÅŸilor. De asemenea, Inspectoratul Åžcolar al Municipiului BucureÅŸti a constituit de urgenţă o comisie de cercetare a împrejurărilor în care eleva a murit după ce a căzut din tren.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat